Diskuze

Praga: vozy na statisíce kilometrů, oblíbil si je i prezident Masaryk

Historie automobilky Praga se začala psát před 110 lety. Pragovky platily za etalon konzervativní spolehlivosti, uživatel vždy věděl, co od nich čekat. Ne nadarmo výrobce razil všeříkající slogan: „Praga - vůz na statisíce kilometrů“.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

preco sa v cechach davaju autam vzdy neake smiesne nazvy ako hadimrska, laurinka, vorvan :D :D vzdy ked citam neaky clanok o takychto starych autach tak tam su vzdy pomenovane neako ludovo nazvy aut a vzdy sa na tom dobre bavim :D a hadia mrska je fakt teda ako pecka :D

0 0
možnosti

Hadimrška Tatra 57 dle postavy pana Hadimršky z filmu "To neznáte Hadimršku" pro svou spolehlivost. Laurinka je slengové pojmenování vozů Laurin & Klement. Praga Piccolo "Vorvaň" pro charakteristický přechod krytu chladiče v kapotou, ale také jsme pojmenovali výrobek Trnavských automobilových závodů na Trnavský Automobilový Zázrak a to raději nechtějte vědět proč. Nechápu co je na tom k nepochopení. ;-)

1 0
možnosti

J18a65n 20V69e60s15e39l73ý

27. 3. 2017 20:47

Všem fandům doporučuju výborný román Praga Piccolo od Miloše Urbana.

0 0
možnosti

P49e29t14r 93M34i53c41h27a84l

27. 3. 2017 17:58

Aneb bolševik jako obvykle po svém příchodu všechno zlikvidoval.

2 0
možnosti

Problém je že automobilka Praga lehla 25.3.1945 při náletu popelem.

3 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Co mám informaci tak má již soudně umožněn vstup do objektu a však pro veřejnost stále zavřeno

0 0
možnosti

J41a35n 71R85i77c75h32t83e35r

27. 3. 2017 14:38

Zajímavý článek, díky;-)

2 0
možnosti