Diskuze
Konec génia světa aut. Vládce Volkswagenu nutí jít na odpočinek
Děkujeme za pochopení.
M83i48c79h42a42e46l 13K13a59d91e38r84a67v90e61k
Absolutní borec a manažer ze staré školy.Nesmlouvavý šéf který dík rozhodnutím udělal z VW nejlepší automobilku světa.Jeho špičkové manévrování kolem násilného převzetí PORSCHE jeho vlastním bratrancem bylo opravdu na metál. Smekám před ním
P52a17v55e21l 68J33a71n10o24u22t
Ten titulek je ale divnej... koho nutí vládce jít na odpočinek?
P64e74t94r 10S39e24d34i35v29y
A ted on predava automobilku v podobnem stavu, jako ji prebral. S kvalitativnimi problemy a dieselgate na krku... Mozna mel skoncit drive....
P54e38t95r 11Č24e51r21m78á14k
Ale kdeže, tenkrát to byla firma která hrála druhořadé housle, válcovala jí německá (opel) i evropská konkurence a měla obrovské finanční problémy. Dneska to je největší koncern na světě a zisk mu neustále roste. Navíc s dieselgate neměl Piech nic společného, právě naopak
L47u72b92o61m10í71r 31K68a50m31e35n43s21k47ý
přesně takoví lidé posunují lidstvo dopředu, despotičtí, nesnesitelní megalomani. Dnes je to třeba Musk, stejný byl předtím Jobs. Nové převratné věci se nikdy nezrodili lehce, pohodovou prací v rámci pravidelné pracovní doby pod vedením usměvavých a příjemných manažerů jako z reklamních videí. Takové věci se rodí pod tlakem a daleko za hranicí komfortní zóny všech zúčastněných. Teprve když ty nové věci začnou fungovat, převezmou pomocí intrik otěže standardní byznysmeni a manažeři v límečcích s diplomy z nejlepších škol. Všechny ty příběhy si jsou tak podobné.
V45á33c55l15a41v 68M57a54i67x61n51e28r
Otázkou je, zda je to převratné a posouvá lidstvo vpřed a nebo zda je to jen nejviditelnější ...
P13e73t32r 78Č69e72r13m10á85k
Velmi slabý článek plný nepřesných nebo zcela mylných informací, který se snaží navodit atmosféru že jde o něco vynuceného a má to znamenat prohru, ale opak je pravdou. Nicméně popořadě:
1)Dohoda o přednostním prodeji akcí z 80.let se týká pouze akcií automobilky Porsche, s akciemi holdingu Porsche který vznikl před pár lety nemá nic společného
2)Piech neprohrál žádný mocenský souboj s Winterkornem, Winterkorn byl najatý manager a Piech majitel, Piech sám odstoupil v okamžiku kdy se dozvěděl o dieselgate a nechtěl s tím mít nic společného. Historie ukázala že udělal dobře - Winterkonr je dávno pryč a Piech odchází teprve v 80ti letech...
3)Předáním funkce předsedy představenstva Pischetsriederovi naopak jeho doba absolutistického monarchy začíná - posouvá se na nejvyšší pozici v koncernu.
4)U Buggati skutečně nikdo nečekal návratnost investic formou tržeb z prodeje, návratnost spočívala v něčem jiném - jednak obrovské reklamě a především pak vývoji mnoha technologiií které se časem uplatnili v rámci běžných modelů VW.
5)Phaeton úspěšný samozřejmě byl, proto se vyráběl 15 let a do poslední chvíle se prodával velmi slušně (v německu se ho třeba prodalo 1/3 toho co fungl nové třídy S která byla od 2 generace dál...), opět na to nelze nahlížet pouze optikou tržeb za prodej
6)Nikdo nechtěl dělat z VW superluxusní značku.
Zbyde tedy to, že odchází na zasloužený odpočinek jeden skvělý konstruktér a manager, co dokázal postavit skvělé věci u Porsche, Mercedesu, Audi a nakonec vytvořit největší koncern světa kde až do svých 80ti let držel značnou a reálnou moc. Kéž by takových bylo více.
M64i48c74h63a19e61l 76K87a53d84e22r10a74v96e84k
Až na odstavec 5 s Vámi plně souhlasím.Z Hlediska ziskovosti byl ale Phaeton s výrobou ve skleněné fabrice v Dráždanech fiasko.
Z32d58e15n10ě58k 61W12e42r25n33h93a87r54t
řada géniů jaksi nerozpozná okamžik, kdy už přestávají být přínosem a stávají se zátěží. A tohle je typický příklad.
R77i82c91h82a83r89d 19N83e14u16g62e50b33a97u88e14r
Už měl odejít dávno.
M11i28r52e51k 59G34a62j22e37r
"Piëch tak definitivně ztratí vládu nad firmou, se kterou je spjatý většinu života." - To da rozum, kdyz v tom veku obvykle clovek ztrací vládu i nad sebou samym.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Prodej bytového domu 260 m2, pozemek 840 m2
Butovická, Studénka - Butovice, okres Nový Jičín
3 490 000 Kč