- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Musím vřele doporučit a pochválit servis Auto Kubíček v Olomouci. Naprosto skvělý přístup a služby.
Umim se o svoje auto starat, nepotrebuju k tomu clanky urovne ZS.
Neříkejte?!
A jakpak se má po zimě ta vaše Felda?
zajímavý termín "rozdílná řada originálních dílů " .. opravdu jsem si myslel, že díl je buď originál - nebo není .
Můžete si koupit třeba světlomety na Renaulta, čili od výrobce Valeo, přímo v Renaultu, nebo kdekoliv jinde, také od výrobce Valeo, ale za 1/3 ceny Pravdou je, že i samotní výrobci mění drobně design, takže ty úplně originál z prvovýroby už neseženete, ať je koupíte kdekoliv a můžete tyto rozdíly označit jako různé řady originál dílů. Otázkou pak je, které by jste označil za originál, který už pak neexistuje.
Proč bych to dělal? Myčku nahradí déšť a v servise stejně nic nenajdou a nebo jenom to o čem člověk ví i bez nich
Jediný rozumný důvod může být diagnostika, kde se může něco objevit, na co člověk jinak nepřijde a levnější diagnostiky také nezobrazí, což už se mi pár krát stalo. Veškeré ostatní věci se sledují po celý rok, přeci s křivými kotouči, únikem kapalin apod. nebudu čekat na jaro, to je nesmysl.
Značkový servis už nikdy vážení. Pokazili co se dalo a šel jsem tam jenom kvůli záruce a tu mě pak Škoda stejně neuznala a jinými slovy mě řekli kup si auto a pak neotravuj. Konkrétně přímo pan Bohuslav Brojer, což je náměstek ředitele pro zákaznické služby.
Značkový nebo neznačkový servis je úplně jedno, dělají tam úplně stejní lidé, často nějací učni. V obojích jsem měl problémy, nejvíce mne vytočili, když mi přímo v Renault servisu na spodní zakrytování motoru do metrické nanýtované matice v nosníku vrazili samořezný tex, pak jim to nešlo povolit, protože nýtovací matice se protáčela, tak do zakrytování prostě vystřihli díru v místě šroubu, aby kryt šel vyndat i bez povolení šroubu. V neznačkovém servise při výměně oleje a filtrů mi zase vůbec nezašroubovali kryt vzduchového filtru sání, jen vrazili filtr a hotovo. Bohužel dnes ani neznačkový servis není levnější, co jsou levnější na sazbě, tak mám zkušenost, že si vždy přidají na hodinách, tak proto z tohoto důvodu raději volím značkový, protože např. rozvody udělají skoro na počkání a tím i levněji. Neznačkový servis chce auto odstavit aspoň na dva dny, což je pro mne problém.
Základní servis stojí sice pár korun, ale neslyšel jsem v životě ještě o nikom, komu by řekli v servisu: Jarní prohlídka hotová, bude to za 199,- Kč, vše v pořádku, děkujeme a na shledanou.
To se vždy něco najde, co by chtělo vyměnit, upravit, seřídit a z prohlídky za dvě stovky to je pět tisíc ani člověk neví jak.
Já jezdím na jaře na STK, tam mi v ceně potrvdí že je vše ok :-D
Ten obrazek neni test baterie, ale serizeni svetel, na ktere se doporucuje mit vozidlo na externim zdroji....
Auta meju 2x rocne: pred zimou a po zime. Nejstarsi ma 20 let a nevypada to, ze by se melo korozi rozpulit vejpul :-D
Milej pane, soli se dokud je rano pod nulou a prsi ;-)
myčku je dobré navštěvovat kvůli soli i průběžně v zimě, navíc po zimě není třeba čekat na půlku dubna, ale klidně už začátkem března, kdy zmizne sníh a nesněží, tak se nesolí