Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Elektrická škodovka odhaluje interiér, má dveře jako skříň

Škoda se připravuje na elektromobilitu a začíná mluvit o autonomním řízení. Jak bude první sériová škodovka na baterky vypadat, naznačí koncept Vision E, který automobilka představí v druhé půlce dubna na autosalonu v Šanghaji. Nyní nechává nahlédnout do interiéru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P79e83t30r 24M60i81c75h70a42l 2710864131832

S tou spoustou vychytávek to bude muset tahat baterky na vozíku.

+1/0
8.4.2017 10:11

P14a17v86e21l 85K57r86a27u72s 2210535239242

Zvenku je to celkem reálné, interier však takhle vypadat rozhodně nebude. Maximálně tak v raketě rodiny Smolíkovic :)

0/0
6.4.2017 22:20

T65o25m15á91š 40K38v72ě31t72o37ň 1798422602414

Škoda Guliver;-D

+1/0
7.4.2017 12:14

J40a73n 56M33a46c84e68k 9924365932988

když jsou elektrická auta tak skvělá, tak proč je nedělají dostupnější pro "normální" lidi? Zatím mi to přijde jen jako zábava pro bohaté žijící ve městě ;-(

+1/0
6.4.2017 19:52

J57i89ř18í 97S17c72h75w11a45c25h 8598654508406

protože když se auto, či cokoliv jiné "skvělé" udělá "dostupnější", tím méně je to pak "skvělé" ;-)

+2/0
6.4.2017 20:37

J58a39n 62D40ě79t16á77k 4341264569530

A na tom se v dohledné době ani nic nezmění, už proto, že nejde o žádnou novou technologii, která by mohla slevnit. Všechno je to starší 100 let, kromě levné elektroniky, a plné drahých materiálů, které budou už jenom zdražovat - lithium, měď, hliník. Plastový elektromotor ani ten číňan nevyrobí ;-D;-D;-D

+1/0
6.4.2017 22:31

M25i87r17e37k 54G72a88j20e91r 5811486639330

V každém případě takové elektroauto bude do 20 let levnější než srovnatelné auto se spalovacím motorem. Je totiž mnohem jednodušší.

+1/0
6.4.2017 23:32

M65a64r13t41i24n 25K79a17r16á91s87e54k 9168613558868

Lithia je v tom auta trocha, kovu bude v elektromotoru obecne mene nez ve spalovacim motoru (akorat medi asi vice), on elektrotomoret srovnatelneho vykonu jako spalovak je nesrovnatelne mensi a z mene materialu).

+1/0
7.4.2017 15:03
Foto

J30i33ř72í 61D54v90o83ř68á73k 5905519700548

Nevím, kdo píše nadpisy. Ale " dveře jako skříň " ? Vysoké a úzké, dřevěné , velké, vrzající,úkryt pro sexuálního diverzanta , vězení pro moly .... ? Co si pod tím mám představit ?

+8/−2
6.4.2017 18:50

M57i57r19e75k 38G74a25j13e46r 5191106759450

Nesmite se o ty dvere moc opirat, urval byste je. A oprit se o ne kolenem, tak je v nich dira.

0/0
6.4.2017 19:53

L18u95k29á81š 47S21k42o32p70a58l 9756128785731

Á, koncept škoda. Takže jakkoliv, ale takhle to vypadat nebude. :-) Ve výsledku vznikne nějaký šrot z levných materiálů jako z 90. let minulého století. Jako O3... Ale tak proč ne koncept. Papír snese všechno...

+1/−9
6.4.2017 18:22

J79i44ř67í 33S73c19h61w57a43c77h 8788764868406

to, že papír (i ten elektronický) "snese všechno" dosvědčuje především ten tvůj haterský blábol....

+7/0
6.4.2017 20:41

S83t83a23n71i84s18l81a87v 48N90ý52v40l37t 2324865983

bouda na ctyrech kolech, o generaci pozadu za audi. Nic vic.

0/−4
6.4.2017 17:51

M43i72r59e10k 44G67a78j85e36r 5661826609610

Ta "parádní" sedadla jsou predevsim tenka. Designeri musi setrit kila, kde to jen pujde. Jinak dojezd nebude ani papirove takovy, jaky predjimaji.

To automaticke nataceni sedadel bude bezpecnostni riziko. Tezko si predstavit, jak by vyresili nebezpeci urazu, kdyz treba dite strci ruku nekam mezi sedadla a otacejici sedadlo mu ji zmackne. Proto si myslim, ze nic takoveho Skodovka nebude delat jako prvni.

Absenci stredoveho sloupku sice maji nektere automobilky vyreseno, ale aby se zachovala tuhost karoserie, zvysuje to jeji hmotnost, coz u elektromobilu je obzvlast nezadouci. Takze ani to se nebude konat.

+3/−2
6.4.2017 16:34
Foto

D50a12n 69R33u12b48í85n 4443133279

K ničemu tyhle čmáranice. Nakonec vyjede nějaký domrvený design v roce 2023, který z toho bude mít akorát kliku od dveří.

+17/−2
6.4.2017 16:24

J69a90n91a 94N75o80v42á81k39o70v44á 6437169263854

Tohle je zatím čmáranice, ale uvidíme co ukáží v Číně. Zatím všechny 3 poslední modely (Kodiaq, Superb, Rapid) se ve finále od těch studií moc nelišily.

+4/−1
6.4.2017 17:28

H94y25n14e37k 44M28r35t31v35ý 2960877819161

rapid se od vision d liší dost podstatně. ani tvar karoserie nesedí

0/0
7.4.2017 10:15

T35o82m10á63š 40B54í89l19ý 2525720137

No jó, ale mají zas o čem psát pět let ;-D;-D;-D

0/−1
6.4.2017 18:57

L14u93d84v52í88k 26G16a95j52d47o17š32í81k 2175673984432

Přesně tak.

Jsou to jen kresbičky, jakých udělá z nudy tucty každý student designu v pauze mezi přednáškami.

Když uchazeč něco podobného přinese k přijímačkám jako domácí práci, tak to přijímací komise rovnou odkládá bokem jako bezpředmětné.

Neplyne z toho absolutně NIC.

0/−2
6.4.2017 19:02

E68m65i96l 86M97i35n55á55ř 7690809139607

V době, kdy nasazují automobilky ovládání gesty, designér Škodovky vymyslel pro auto na rok 2020 opěrku na ruku před dotykový display?

Proč máte potřebu dělat chytré zdůvodnění?! To tam ta polička nemůže být jen pro to, že to je součást hezké kompozice?

+1/0
6.4.2017 16:20

J36a75n 51V52o11t32a50v42a 3814410187899

gesta. gesta... ja chci svoje cudliky. zatin žádné z těchto modernosti nepredcilo dobre udelane knoflíky

+6/−1
6.4.2017 18:34

J91i38ř68í 28E60r28b56e71n 1553554496867

Přesně tak, já si taky chci rádio přelaďovat prstem a ne že se rozladí hned poté, co se oženu po mouše...

+1/−1
6.4.2017 20:09

A74n25t16o67n38í95n 29S45e13b45e26r70a 7643798790839

Nechci Škodovce kazit radost. Ale moderní skříně mají posunovací dveře na kolejnicích a ještě často zrcadlové. Tady trochu škoda zaspala dobu....

+8/0
6.4.2017 14:38

M26i65r61e37k 56G16a94j68e66r 5371946519340

Jako Honda Pilot?

0/0
6.4.2017 16:28

M41i15r79e36k 63G76a85j26e82r 5141856229720

Chybka se vloudila. Mel jsem na mysli Hondu Odyssey.

0/0
7.4.2017 16:48

J86i56ř21í 96E62r79b47e71n 1543884936227

Mám prostě od Maiera boky jako skříň, dveře jako skříň... ;-D

+1/0
6.4.2017 14:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.