Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové Audi A8 svlékli do naha. Hliník musel ustoupit oceli či hořčíku

Audi A8 je kočár pro státníky, šéfy firem, smetánku. Spolu s Mercedesem S a BMW 7 tvoří „svatou“ německou trojici nositelů nejmodernějších technologií, kterých se auta pro kmány dočkají za dlouhé roky. Nová A8 vystartuje na silnice do konce roku, teď představila kus své inovativní techniky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K79a43r74e18l 64B23a70r91t97á47k 3759313752926

A se dřevem to ještě nezkusili? Tomu se říká technická zaostalost, ještě k tomu nedozráli.

Vzpomeňte na má slova za 15 let.

0/0
11.4.2017 22:08

V43á46c88l86a48v 53K88o84p72t19a 4534213852

Pěkné ale když se koukám na statistiky spolehlivosti tak jsou mercedesy audi a BMW na chvostu...

0/0
8.4.2017 8:41

P32e74t31r 19Č58e23r85m78á24k 9878155619140

Na chvostu pokud se koukáte odzadu, jinak téměř všechny kategorie buď vedou nebo jsou v TOP 5 spolu s Porsche...

0/0
8.4.2017 19:25

P90e74t93r 14P29e27t71r 8231728438102

záleží na jaké statistiky se díváte, pokud z reálného provozu (statistiky pojišťoven, výjezdy asistenčních služeb..) tak tam jsou německé automobilky opravdu na chvostu, pokud na statistiky německých STK tak jsou opravdu v top 10, což je logické vzhledem k tomu, že se zadřeným motorem nebo rozsypanou převodovkou většinou na STK nedojedete.

0/0
10.4.2017 8:49

P57e48t61r 54Č93e69r65m63á52k 9368475279750

Mluvím samozřejmě o těch všeobecně uznávaných z tuv, které jsou díky počtu vzorku daleko relevantnější než jakékolov jiné. Samozřejmě zkreslení tam bude vždy, ale menší než u těch ostatních - tam je zase problém že asistenční službu si v případě dražších aut objednává daleko více lidí i k banálním poruchám.

0/0
10.4.2017 11:29

P38e26t17r 89P23e29t57r 8831348448612

vždyť to píšu, výpis z německých STK, takže test absolutně o ničem, jelikož nevypovídá jak často musíte jezdit do servisu, ale jak jste jednou za 2 roky připraven na STK. vypovídací hodnota 0.

0/0
10.4.2017 13:14

P23e90t68r 88Č35e49r72m59á41k 9318615209600

Právě naopak - výpis z TUV je díky počtu vzorku dlouhodobě brán jako nejrelevantnější statistika, a má ze všech dostupných dat největší vypovídací hodnotu. Všechny ostatní statistiky jsou pouze dílčí a z malého vzorku dat, žádný autorizovaný servis taková data neposkytuje a data vybraných nezávislých opraven zase nemají žádnou relevanci R^

0/0
10.4.2017 23:55

V40í83t 53K32e51l18t76n52e57r 6281753128205

Super článek ;)

+2/0
7.4.2017 21:05

I80g98n52á84c 26M32r13k10v41i13č11k75a 2378132639875

přitom to stačilo říct tak jednoduše: "Šetříme".

0/−4
7.4.2017 20:08

M84i53r75e16k 56B59u39c74h35t41í26k 7669194644729

Když novináři píší o hliníku, není to náhodou dural?

+1/0
7.4.2017 19:53

I92g85n25á67c 72M16r55k14v39i16č60k98a 2808512559235

ano, nějaká forma slitiny Al-Mg-Zn-Cu

0/−1
7.4.2017 20:12

J15a22r64o72m73i98r 95F62a31r69e77k 4592843167

Ne.

0/0
7.4.2017 20:29

J46i89ř75í 40O18s88i21n44a 5897802392495

Plechařina.

0/0
7.4.2017 19:48

J46i98ř95í 59H58l32i78s28n20i54k54o91v97s92k89ý 9623461132381

V A8, apod. ano - jsou tam technologie nejdříve, až poté jdou do nižších modelů. Ale jen v rámci VW. Jiné značky mají více patentů, takže může mít vyspělejší technologie v nižších modelech.

Dále - pokud někdo porovnal spolehlivost Audi, BMW se stejně vybavenou např. Hondou (rozuměj na stejné úrovni výbavy, např. u Hondy Legend), tak německá produkce je několika násobně poruchovější než třeba Honda Legend nebo odpovídající modely Lexusu.

Tvrzení mechaniků v servisech - víte, to je moc složité auto - jsou směšná. Snad proto jsou o tolik dražší, ne? :-)

+2/−4
7.4.2017 16:17

R95i29c32h69a69r32d 49M43r66a11z69e31k 8828420339621

Moc hezký - ale čím to, že v Audi u nás tak často jezdí takoví "nechytří" :)

+4/−2
7.4.2017 14:28

M96i66l70o20s54l79a66v 94U91r45b82a41n 4248989580973

Myslím si, že audiny, o kterých píšete, už jsou hodně olítané a nebo se jedná o ryze českou anomálii.

+5/−1
7.4.2017 14:48

J86i52ř42í 29H23l39i35s36n18i88k22o26v49s32k70ý 9583731402911

Třeba vláda, že ano.

0/0
8.4.2017 0:19
Foto

M94i75r91o83s26l62a37v 77S33t49e18i29n66e51r 4710442400106

V.A.G. měla ještě projekt Phaeton, ale zřejmě nebylo možné přesvědčit náročné spotřebitele, že je VW opravdu špičkové aut. Místo plánovaných 20 tisíc se jich za rok prodávalo po léta jenom kolem tří tisíc. Takže další vývoj byl ukončen a úsilí se soustřeďuje na VW- Audi 8. Desetiválec asi končí, do EURO 6 zatím nedorazil a spotřeba 13-15l na sto kazí V.A.G. průměr. Šestiválec třeba z Touarega má s EURO 6 také starosti.

0/0
7.4.2017 13:38

M13i48c66h40a43l 12F64r66ý49d54a 1682749343662

co jsme se s phaetonem natrápili... ani touareg nebyl žádný kvalitní produkt, ale když fungoval, tak byl v terénu doslova nepřekonatelný, no ale právě jen když fungoval...

+1/0
7.4.2017 15:43

J83i16ř63í 31H93l67i26s66n85i61k12o86v98s69k54ý 9733771862401

Kvalita výrobků VW je opravdu na pováženou.

+3/−3
7.4.2017 16:13

P58e70t90r 35Č64e42r89m28á58k 9228815189580

Phaeton neměl ambice prodávat 20tis aut za rok, této mety v té době nedosahovalo ani to Audi A8, naopak prodeje byly vzhledem k okolnostem až překvapivě dobré - v německu se ho ke konci výroby prodávalo 1/3 toho co prodal lídr trhu - o dvě generace mladší S-Klasse.

Phaeton byl prostě výkladní skříň, technika Bentley v karoserii VW, reklama, testování reakce trhu i spoustu technických řešeních. Zkrátka ukázat že to dokážou a že na to mají.

Jinak V10 už v A8 není více jak 7 let, zato o pokračování vrcholné motorizace W12 nikdo nepochybuje.

0/0
7.4.2017 23:22

M25i51c44h60a87l 49F49r71ý82d46a 1622159373552

Organizace prodeje Phaetonu a služby navázané na jeho koupi, to bylo ještě nad úrovní Maybachu. Piech při zahájení prodeje zaváděl v síti neskutečné věci... Od začátku bylo znát, že to tlačí silou a že to nemůže mít dlouhé trvání. První auta a hned neskutečné problémy s kvalitou, totální propadák. Celý ten cirkus navázaný na to auto stál neskutečné prachy a to byl hrob. Zkrátka to, co se nalilo do služeb mimo, evidentně chybělo samotnému autu.

0/0
8.4.2017 20:17

P12e94t22r 75Č76e80r43m74á95k 9928805979880

Ano jak píšete - pomohlo to v koncernu zavést spoustu nových věcí a odzkoušet spoustu řešení ve velkoseriové výrobě - byť za cenu dětských nemocí, ty by se u masového modelu řešily náročně, tady to naopak problém nebyl. Model nakonec vydržel ve výrobě více jak 2x bězné životní cykly - 15 let a do poslední chvíle se prodával v zajímavých číslech R^

0/0
8.4.2017 21:53







Najdete na iDNES.cz