Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové Audi A8 svlékli do naha. Hliník musel ustoupit oceli či hořčíku

Audi A8 je kočár pro státníky, šéfy firem, smetánku. Spolu s Mercedesem S a BMW 7 tvoří „svatou“ německou trojici nositelů nejmodernějších technologií, kterých se auta pro kmány dočkají za dlouhé roky. Nová A8 vystartuje na silnice do konce roku, teď představila kus své inovativní techniky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K34a93r38e20l 51B16a22r11t24á78k 3839973832186

A se dřevem to ještě nezkusili? Tomu se říká technická zaostalost, ještě k tomu nedozráli.

Vzpomeňte na má slova za 15 let.

0/0
11.4.2017 22:08

V83á19c46l92a69v 16K53o29p96t18a 4364273462

Pěkné ale když se koukám na statistiky spolehlivosti tak jsou mercedesy audi a BMW na chvostu...

0/0
8.4.2017 8:41

P44e39t55r 76Č63e12r18m71á55k 9108755269930

Na chvostu pokud se koukáte odzadu, jinak téměř všechny kategorie buď vedou nebo jsou v TOP 5 spolu s Porsche...

0/0
8.4.2017 19:25

P72e48t98r 98P33e27t46r 8441488308132

záleží na jaké statistiky se díváte, pokud z reálného provozu (statistiky pojišťoven, výjezdy asistenčních služeb..) tak tam jsou německé automobilky opravdu na chvostu, pokud na statistiky německých STK tak jsou opravdu v top 10, což je logické vzhledem k tomu, že se zadřeným motorem nebo rozsypanou převodovkou většinou na STK nedojedete.

0/0
10.4.2017 8:49

P87e57t74r 86Č15e96r30m83á34k 9698765709680

Mluvím samozřejmě o těch všeobecně uznávaných z tuv, které jsou díky počtu vzorku daleko relevantnější než jakékolov jiné. Samozřejmě zkreslení tam bude vždy, ale menší než u těch ostatních - tam je zase problém že asistenční službu si v případě dražších aut objednává daleko více lidí i k banálním poruchám.

0/0
10.4.2017 11:29

P12e29t95r 75P46e38t19r 8691768758432

vždyť to píšu, výpis z německých STK, takže test absolutně o ničem, jelikož nevypovídá jak často musíte jezdit do servisu, ale jak jste jednou za 2 roky připraven na STK. vypovídací hodnota 0.

0/0
10.4.2017 13:14

P14e29t96r 84Č18e80r11m95á18k 9518875169360

Právě naopak - výpis z TUV je díky počtu vzorku dlouhodobě brán jako nejrelevantnější statistika, a má ze všech dostupných dat největší vypovídací hodnotu. Všechny ostatní statistiky jsou pouze dílčí a z malého vzorku dat, žádný autorizovaný servis taková data neposkytuje a data vybraných nezávislých opraven zase nemají žádnou relevanci R^

0/0
10.4.2017 23:55

V31í66t 58K78e91l90t33n94e76r 6401953148305

Super článek ;)

+2/0
7.4.2017 21:05

I69g97n19á21c 43M21r80k41v81i85č98k45a 2748532689795

přitom to stačilo říct tak jednoduše: "Šetříme".

0/−4
7.4.2017 20:08

M61i26r23e22k 68B54u79c79h39t76í84k 7519474364889

Když novináři píší o hliníku, není to náhodou dural?

+1/0
7.4.2017 19:53

I11g79n86á20c 12M85r96k17v76i34č94k48a 2798582439275

ano, nějaká forma slitiny Al-Mg-Zn-Cu

0/−1
7.4.2017 20:12

J47a64r24o25m23i81r 90F61a25r28e39k 4802663357

Ne.

0/0
7.4.2017 20:29

J39i93ř55í 96O97s64i86n42a 5657922642185

Plechařina.

0/0
7.4.2017 19:48

J46i87ř73í 15H98l30i95s59n47i85k32o21v74s28k88ý 9353931832561

V A8, apod. ano - jsou tam technologie nejdříve, až poté jdou do nižších modelů. Ale jen v rámci VW. Jiné značky mají více patentů, takže může mít vyspělejší technologie v nižších modelech.

Dále - pokud někdo porovnal spolehlivost Audi, BMW se stejně vybavenou např. Hondou (rozuměj na stejné úrovni výbavy, např. u Hondy Legend), tak německá produkce je několika násobně poruchovější než třeba Honda Legend nebo odpovídající modely Lexusu.

Tvrzení mechaniků v servisech - víte, to je moc složité auto - jsou směšná. Snad proto jsou o tolik dražší, ne? :-)

+2/−4
7.4.2017 16:17

R25i50c51h94a11r91d 82M60r78a39z14e98k 8308590159451

Moc hezký - ale čím to, že v Audi u nás tak často jezdí takoví "nechytří" :)

+4/−2
7.4.2017 14:28

M12i87l20o29s18l84a16v 86U52r70b44a31n 4788749610473

Myslím si, že audiny, o kterých píšete, už jsou hodně olítané a nebo se jedná o ryze českou anomálii.

+5/−1
7.4.2017 14:48

J81i46ř48í 67H94l92i71s22n25i68k26o29v42s86k11ý 9603681822861

Třeba vláda, že ano.

0/0
8.4.2017 0:19
Foto

M46i83r63o48s39l43a63v 51S39t57e60i80n13e77r 6658274833205

V.A.G. měla ještě projekt Phaeton, ale zřejmě nebylo možné přesvědčit náročné spotřebitele, že je VW opravdu špičkové aut. Místo plánovaných 20 tisíc se jich za rok prodávalo po léta jenom kolem tří tisíc. Takže další vývoj byl ukončen a úsilí se soustřeďuje na VW- Audi 8. Desetiválec asi končí, do EURO 6 zatím nedorazil a spotřeba 13-15l na sto kazí V.A.G. průměr. Šestiválec třeba z Touarega má s EURO 6 také starosti.

0/0
7.4.2017 13:38

M46i50c19h25a96l 13F48r67ý86d53a 1652689823612

co jsme se s phaetonem natrápili... ani touareg nebyl žádný kvalitní produkt, ale když fungoval, tak byl v terénu doslova nepřekonatelný, no ale právě jen když fungoval...

+1/0
7.4.2017 15:43

J95i87ř24í 63H27l97i18s33n40i51k42o64v63s87k22ý 9513751692261

Kvalita výrobků VW je opravdu na pováženou.

+3/−3
7.4.2017 16:13

P49e32t42r 76Č31e86r59m98á70k 9568205849690

Phaeton neměl ambice prodávat 20tis aut za rok, této mety v té době nedosahovalo ani to Audi A8, naopak prodeje byly vzhledem k okolnostem až překvapivě dobré - v německu se ho ke konci výroby prodávalo 1/3 toho co prodal lídr trhu - o dvě generace mladší S-Klasse.

Phaeton byl prostě výkladní skříň, technika Bentley v karoserii VW, reklama, testování reakce trhu i spoustu technických řešeních. Zkrátka ukázat že to dokážou a že na to mají.

Jinak V10 už v A8 není více jak 7 let, zato o pokračování vrcholné motorizace W12 nikdo nepochybuje.

0/0
7.4.2017 23:22

M73i98c83h25a63l 12F98r85ý11d23a 1192679823412

Organizace prodeje Phaetonu a služby navázané na jeho koupi, to bylo ještě nad úrovní Maybachu. Piech při zahájení prodeje zaváděl v síti neskutečné věci... Od začátku bylo znát, že to tlačí silou a že to nemůže mít dlouhé trvání. První auta a hned neskutečné problémy s kvalitou, totální propadák. Celý ten cirkus navázaný na to auto stál neskutečné prachy a to byl hrob. Zkrátka to, co se nalilo do služeb mimo, evidentně chybělo samotnému autu.

0/0
8.4.2017 20:17

P49e60t55r 44Č76e95r52m42á39k 9638205919760

Ano jak píšete - pomohlo to v koncernu zavést spoustu nových věcí a odzkoušet spoustu řešení ve velkoseriové výrobě - byť za cenu dětských nemocí, ty by se u masového modelu řešily náročně, tady to naopak problém nebyl. Model nakonec vydržel ve výrobě více jak 2x bězné životní cykly - 15 let a do poslední chvíle se prodával v zajímavých číslech R^

0/0
8.4.2017 21:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.