- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pěkné ale když se koukám na statistiky spolehlivosti tak jsou mercedesy audi a BMW na chvostu...
Na chvostu pokud se koukáte odzadu, jinak téměř všechny kategorie buď vedou nebo jsou v TOP 5 spolu s Porsche...
přitom to stačilo říct tak jednoduše: "Šetříme".
Když novináři píší o hliníku, není to náhodou dural?
ano, nějaká forma slitiny Al-Mg-Zn-Cu
V A8, apod. ano - jsou tam technologie nejdříve, až poté jdou do nižších modelů. Ale jen v rámci VW. Jiné značky mají více patentů, takže může mít vyspělejší technologie v nižších modelech.
Dále - pokud někdo porovnal spolehlivost Audi, BMW se stejně vybavenou např. Hondou (rozuměj na stejné úrovni výbavy, např. u Hondy Legend), tak německá produkce je několika násobně poruchovější než třeba Honda Legend nebo odpovídající modely Lexusu.
Tvrzení mechaniků v servisech - víte, to je moc složité auto - jsou směšná. Snad proto jsou o tolik dražší, ne? :-)
Moc hezký - ale čím to, že v Audi u nás tak často jezdí takoví "nechytří" :)
Myslím si, že audiny, o kterých píšete, už jsou hodně olítané a nebo se jedná o ryze českou anomálii.
V.A.G. měla ještě projekt Phaeton, ale zřejmě nebylo možné přesvědčit náročné spotřebitele, že je VW opravdu špičkové aut. Místo plánovaných 20 tisíc se jich za rok prodávalo po léta jenom kolem tří tisíc. Takže další vývoj byl ukončen a úsilí se soustřeďuje na VW- Audi 8. Desetiválec asi končí, do EURO 6 zatím nedorazil a spotřeba 13-15l na sto kazí V.A.G. průměr. Šestiválec třeba z Touarega má s EURO 6 také starosti.
co jsme se s phaetonem natrápili... ani touareg nebyl žádný kvalitní produkt, ale když fungoval, tak byl v terénu doslova nepřekonatelný, no ale právě jen když fungoval...