Diskuse k článku

Octavia RS je nečekaný hit. Po vylepšení má LED světla a koně navíc

V roce 2000 přijela první novodobá škodovka s označením RS a od té doby se jich prodalo dvě stě tisíc. Z toho polovina ovšem až od roku 2013, kdy dorazila třetí generace Octavie. Stále platí, že nadšenému řidiči nabídne RS ze všech octavií nejvíc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J22i19n42d36ř48i58c15h 77M22i41t27t12e85r 6724915971356

To přibržďování kol v zatáčce mi přijde technicky zaostalé řešení. Vyšší opotřebení brzd, plýtvání výkonem, vyšší spotřeba.

0/0
11.4.2017 12:54

L24a44d87i39s71l46a33v 92K22a60l38o85u79s 7705206611920

Obávám se, že je to přesně naopak. Svornost nápravy lze zajistit budˇ mechanicky, nebo elektronicky. V případě mechanického to jde např. pomocí diferenciálu Torsen, ten však způsobuje ztráty mechanické. Pokud se to provádí elektronicky, tak se svornost zajistí přibržděním kola na vnitřní straně oblouku. Ztráty elektronické varianty budou nižší, než u Torsenu. Např. SUBARU Impreza STI WRX, tam jsou torseny 2, jeden vpředu a druhý vzadu. Svornost mezi nápravami je pomocí elektrohydraulicky ovládané viskózní spojky. Ta definuje přenos kroutícího momentu mezi přední a zadní nápravou od 10 do 90 % a to si nastavuje řidič/pilot sám. Tady se ztráty moc neřeší, protože výkon motoru ve standardu je 300 koní. Obyčejná SUBARU jezdí s elektronicky řízenou svorností a svornost mezi nápravami je realizována viskózní spojkou nastavenou trvale 50/50 %.

+1/0
11.4.2017 18:20

J11i28n11d76ř66i61c42h 38M82i91t82t40e47r 6914635271956

A co opotřebení brzd ?

0/0
11.4.2017 18:28

L93a47d31i80s97l74a53v 95K76a22l81o84u10s 7805886251150

Je naprosto minimální. Na přibrždění kola vytvářející svornost je maření energie minimální.Kolik

% strávíte jízdou v ostré zatáčce při plném plynu ? Tipuji tak někdě na závodním okruhu. Navíc samosvor náprav se nejvíc projeví teprve při drsných klimatických podmínkách. Na blátě, vodě. Úplně nejvíc však v zimě na sněhu. Při modelové situaci, kdy zabírá jedno kolo při rozjezdu. 3 kola se zabrzdí(stojí, brzdy se neopotřebovávají) to jedno kolo se rozjíždí a ostatní se postupně přidávají(odbržďují). Z praxe na autě 4x4 najeto 70 tis. doposud bez výměny kotoučů a destiček. Na bežném autě po 70 tis. komplet výměna kotoučů a destiček. Spíš záleží na kvalitě a použitých materiálech brzd. Obecně spotřeba 4x4 je vyšší, protože je tam hnaná náprava navíc a tudíž ztráty na diferenciálu a převodovce a větší rotační setrvačné síly + něco málo ta samosvornost.

0/0
12.4.2017 12:34

J12i81n45d41ř23i26c86h 62M14i83t90t64e39r 6674545541426

Díky, přiznám se, že auta mě baví, ale tak podrobně do toho nevidím. Mám BMW 535d xdrive a na sněhu jsem s tím zatím nejel. Uvidím další zimu, jak se to bude chovat. Měl jsem zadokolku BMW 650i, na suchu paráda, na sněhu to bylo o strach a občas jsem nevyjel. Tak jsem to musel vyměnit.

0/0
12.4.2017 13:59

J77o56s44e95f 16Č79e78r94n68ý 8868878416153

Se zadkem se musí umět jezdit, i na sněhu je to nádhera s, krásně čitelné .... radost projíždět zatáčky

+1/0
13.4.2017 20:14

J79i11n55d47ř21i73c11h 89M91i65t84t48e83r 6574665431716

Když v kopci zastavíte , nerozjedete se a můžete umět jak chcete. A trakce pneumatik šířky 275 mm je katastrofa. Jo na široké prázdné silnici to byla na sněhu paráda, ale takovou moc nenajdete většinou je dost provoz a jezdit bokem v hustém provozu, na to fakt nemám.

0/0
13.4.2017 20:19

P37e90t29r 69Č22e43r69m72á33k 9348115459160

S benzínem to zas takový problém není, M5 se na sněhu rozjíždí lépe než 530d, je to o točivém momentu resp. jeho nástupu. Široké pneu jsou pak naopak trakční výhodou, úzké mají efekt jen v hlubokém sněhu kde je menší plocha která se musí "prořezávat". A nejde o to jezid bokem v hustém provozu, ale o to že tam kde předohrab jde nekontrolovaně po těčně ven, u zadohrabu existuje šance to korigovat. Takže je to skutečně o tom to s tím umět, což uznávám je složitější neź s předokolkou a dík dominanci předokolek to dneska zvládá nemnoho řidičů.

+1/0
13.4.2017 21:41

J45i17n67d45ř95i12c32h 33M86i53t98t94e65r 6814425151246

Jezdil jsem s tím 4 zimy a vím o čem mluvím. Proč myslíte, že mají raylle vozy tak úzké gumy na sníh a led ? Můžete umět jak chcete, když se nerozjedete není vám to nic platné. Těžký osmiválec vepředu a lehčí zadek s širokými gumami...Jinak to není tak těžké, 650 i měla dlouhý rozvor, nástup přetáčivého smyku byl pozvolný a stačilo dát včas kontra a krásně se to vodí. Když se ale přežene nájezd , tak to jde předkem ven nedotáčivě, musí se do zatáčky pomaleji a na apexu přidávat.

0/0
13.4.2017 22:03

P24e93t55r 83Č39e30r97m42á51k 9198355769970

Aha, tak 4 (dnešní) zimy jsou velká zkušenost, jak oni dřív vůbec mohli jezdit se zadohraba bez elektonických asistentů v lepším případě ma univerzálních gumách? ;-) Kde se používají úzké gumy jsem vám již napsal - tam kde se prořezávají, na rally se jezdí s hrotama, to nemá s normálním provozem nic společného.

Je to zkrátka jen v rukách, každý pohon má své specifika.

0/0
14.4.2017 0:05

J40i40n27d67ř40i82c13h 76M21i59t74t36e41r 6874955461346

Už mě zkrátka nebaví, jak mi pořád nenápadně naznačujete , že neumím řídit. Víte, nevím kolik vám je let, ale já řídím od r. 1974 a začínal jsem na Š120, Š 1000MB, Š100 všechno zadokolky s motorem vzadu, elektronika žádná, ani abs airbagy 0. Tak mi nepovídejte něco o asistentech. 4 zimy jsem jezdil jen s uvedeným BMW a když si chcete zablbnout, musíte samozřejmě stabilizaci a asr vypnout. A opakuji jsem ze Šumperka a jestli trochu znáte Jeseníky, dobře víte, že třeba výjezd na chatu Paprsek je dost drsnej. Jak dlouho řídíte a kolik máte najeto ? Jezdíte na motorce ? Kolik aut jste vystřídal ? A ještě jeden dotaz, jak řešíte situaci, kdy jste nucen v kopci zastavit a už se nerozjedete ? Asi jak píšete je to v rukách, to znamená jde se tlačit.

0/0
14.4.2017 1:12

P89e70t77r 66Č51e68r39m91á30k 9228225609650

To není naznačování ale konstatování ;-) Zadokolek se jen v Evropě prodá v řádu milionů ks, a jezdí se s tím normálně i v Alpách nebo ve Švédsku. Je hezký že jste jezdil s embéčkem, ale to je jiná písnička neb to mělo vzadu i motor a tedy trakce byla výborná - s tou by se v zimě rozjelo právě i dítě, nic lepšího na to neexistuje. Pokud vy to nedovete s normálním osobákem v českých podmínkách (proti Alpám hadr), tak skutečně chyba je pouze mezi sedačkou a volantem, a není to nic osobního, jen fakt, a jak jsem psal prve - patříte do naprosto většinové skupiny řidičů, není na tom nic špatného.

0/0
14.4.2017 13:38

J81i34n90d45ř43i72c27h 67M51i11t87t55e83r 6204515161276

Neodpověděl jste mi ani na jeden dotaz. Samozřejmě , že auta, co měla zadní náhon a motor vzadu byla jiná. Měla daleko lepší trakci, ale na co jste evidentně zapoměl je to, že rozložení váhy bylo zcela jiné a šlo to do přetáčivého smyku okamžitě. To byste měl přece vědět. Vy jste mě řídit neviděl, tak nemáte naprosto žádnou informaci o tom jak umím nebo ne. Usuzujete jen z toho, že jsem vyměnil kupé zadokolku za kombi xdrive. Roli hrály i jiné faktory , třeba to že do kupé jsem nenaložil kola nebo tři děti. Samozřejmě zadokolka je skvělá a uvažuji, že si ji pořídím jako druhé auto do rodiny. Jen nevím, zda si vzít M2 či M4. Možná počkám na novou Z5. Co myslíte. A jak umíte řídit vy si netroufám tvrdit. Třeba jste opravdu skvělý řidič, daleko lepší než já, třeba taky ne. O tom nemám naprosto žádnou informaci a byl bych idiot, kdybych se vás po této stránce snažil hodnotit jen na základě diskuse na netu. Ale vidím, že i takoví se najdou, že ;-D

0/0
14.4.2017 14:35

P70e32t15r 20Č31e39r40m72á49k 9698495119870

Ano byla jiná, a pochopitelně šla do přetáčivého smyku snadněji, ale o tom tu řeč není - celou dobu si tu stěžujete že se neumíte se zadokolkou rozjet na sněhu do kopce, přičemž hledáte příčiny všude jinde než u sebe a svých (ne)schopností. Tak jsem vám pouze napsal že v autě chyba nebyla (tím spíš že šlo o benzín), že takové se běžně pohybují po vrcholcích alp R^

Na zbytek není důvod reagovat - já si na nic nestěžuji, a moje řidičské dovednosti jaksi nemají žádnou souvislost s těmi vašimi(ať jsem skvělý nebo špatný, vy se v kopci nerozjedete úplně stejně, takže to nemá žádnou relevanci), byť jsem díky svému povolání vystřídal zcela bezpečně více aut než vy, tak se jako řidič hodnotit nebudu, nemám k tomu důvod. Chápu jistou snahu přenést pozornost na něco jiného, ale opakovaně píšu - se zadokolkou neumí dobře jezdit 90% řidičů, takže není žádná ostuda být mezi nimi ;-)

0/0
14.4.2017 22:47

J24i73n84d89ř46i62c75h 74M16i71t54t88e55r 6974595981106

Ještě si nemohu odpustit tu naprostou většinovou skupinu řidičů. To jste mě fakt pobavil. Většinová skupina si opravdu pořizuje BMW650i se skoro 400 k výkonu v osmiválci a spotřebou 12 l benzínu 98. Takových aut jsem v Česku teda moc nepotkal. Když jsme se míjeli na silnici, tak jsem vždy zablikal na pozdrav. Stávalo se to tak 2x-3x za rok. Ale máte pravdu jen výjmeční jezdí v olítané oktávce 1.9 TDI.

0/0
14.4.2017 14:51

P66e50t46r 46Č12e69r53m48á20k 9128845359220

Zbytečně odkopáváte svoje maloměštáctví, jestli myslíte že dneska někoho ohromí 400k když kdejaký dieslový kombík vyšší střední má 300k, tak opravdu neohromí, a poznámka o spotřebě už je pak vskutku vtipná, celých 12 l a dokonce 98! ;-D

Přitom původní sdělení bylo jediné - zadokolek v benzínu jezdí mraky po cele Evropě, takže nevyjet s ní někam v čechách není chyba auta R^

0/0
14.4.2017 22:53

J43i86n93d11ř41i48c54h 94M95i76t31t36e34r 6684395441256

Vy jste psal , že patřím mezi většinové řidiče. Tak jsem vám napsal, že už volba BMW650 říká něco zcela jiného . Nevím koho ohromí 400 k , ale mě to celkem stačilo. Je vidět , že jste se k něčemu takovému ani nepřiblížil. To už chce trochu respektu. Mě ta spotřeba nijak netrápila, mám na to, ale většinový řidič to řeší. To byla taky nejčastější otázka, které jsem čelil. Ne jak to jede, ale kolik to žere. Na to se ptali vaši většinoví řidiči.

0/0
14.4.2017 23:02

P66e84t83r 93Č70e88r11m87á56k 9338475539440

Ano to patříte, protože vám dělá problém se v zimě rozjet se zadokolkou. S výkonem to nemá pranic společného, se spotřebou už tuplem ne;-)

0/0
16.4.2017 11:01

J91i31n36d94ř69i69c63h 43M64i71t15t97e35r 6124915501156

Na žádnou otázku jste mi neodpověděl. Rozjet se se zadokolkou není žádný problém. Problém je, když je nasněženo a prudký kopec. Pokud rozumíte základům fyziky, jistě pochopíte, že jsou situace, kdy nepomůže ani Sebastian Loeb. Ale to asi od vás chci mnoho.

0/0
16.4.2017 11:26

P92e32t21r 85Č42e54r89m95á75k 9128205179690

Není důvod na něco odpovídat, moje zkušenosti nemají vliv na ty vaše. Jen říkám že se zadokolkama se po vrcholcích hor motoristé zcela běžně pohybují, a nemusí být mistři světa a k cíli dojedou, je to holt jen o tom si s tím poradit. R^

0/0
18.4.2017 21:59

J59i52n17d49ř53i82c82h 89M76i18t18t29e96r 6244295591156

http://zpravy.idnes.cz/snih-komplikuje-dopravu-duben-pocasi-dwp-/domaci.aspx?c=A170418_201052_domaci_pku

Tohle je u nás zcela běžné. A doprava se komplikuje jen proto, že mezi řidiči to nikdo neumí.

Nemusíte mi opravdu na nic odpovídat, pak ale mám jisté pochybnosti o vašich zkušenostech. Neřídil jste opravdu silné auto, jezdíte plečkou a jen machrujete.

0/0
18.4.2017 22:17

P26e95t88r 30Č31e55r12m38á98k 9978245199370

No však to je přesně to co říkám celou dobu - problém není v autech ale v tom že ti řidiči to neumí R^

A co vy si myslíte o mých zkušenostech je tak nějak opravdu zcela jedno, vaší neschopnost to nijak nezmenší ;-) Zbytku osobních invektiv se dá jen pousmát, holt typický maloměšták co si myslí že auto co má spotřebu 12l N98(!;-D) je silné, ještěže lidé jako vy se k opravdu silným vozům nedostanou, ani si nechci představovat jako by to dopadlo kdybyste mohl řídit auta co já, vzhledem k tomu že máte problém se rozjet s blbým tuctovým bmw, tak to by byl masakr ;-)

0/0
21.4.2017 17:35

J24i72n46d88ř69i94c90h 64M52i48t42t65e48r 6484375951656

Jen melete kraviny. Nemáte žádnou informaci o mých schopnostech. Vaříte z vody. píšete, co jste údajně řídil za auta a jaký jste borec. Přitom ani jedna konkrétní značka. Já se přiznám, že jsem nic silnějšího než Ferrari neřídil. Mělo to jen 500 k. Chápu, že vy asi máte doma Bugatti Chiron, pak klobouk dolů, ale já vám prostě nevěřím. Co se týká urážek, v tom jste mistr. Podle těch keců jste musel být několikanásobný mistr světa F1, případně v raylle. Koukal jsem na statistiky a žádný čičmunda Petr Čermák tam není. Možná budete ten provařenej exministr vnitra, ne ? To bych pak pochopil, to byl teda týpek.

0/0
21.4.2017 17:48

J46o81s76e77f 86Č89e56r64n42ý 8568288286323

Se zadohrabem jsem jezdil 5 zim, shodou okolností těch zrovna se spoustou sněhu, bez žádných větších problémů, na výjezdu v kopcích stejně jak s předkem, spíše jsem na tom byl lépe, obzvlášť v zatáčkovitém terénu ... tam předky už kolikrát se zatáčky nedokázaly vyjet... zadek bez problémů .... ale trvalo mi dost dlouho než jsem se a tím naučil ... 20 let na předku se na mne podepsalo:-D

+1/0
13.4.2017 21:44

J36i79n60d76ř19i92c20h 69M98i55t23t26e56r 6104975651786

Kde jste jezdil ? Já bydlím v horách a jezdím na lyže co týden. Jezdím 43 let a celkem to umím, nicméně ve Švýcarsku jsem nevyjel kopec a musel si hledat hotel pod kopcem . Spolu se mnou tam byly další 3 BMW zadokolky.

0/0
13.4.2017 22:07

P17e68t71r 59Č59e86r22m70á77k 9908695209810

Jo takových jsem viděl mraky co jeli na řeťezech už 20 km před Pecí a měli problém se vůbec vyškrábat na první parkoviště, a pak o další 100m výš jezdil místní domorodec k chatě starým polem s pneu vraník a bez problému. V 90% je to jen o tom to umět.

0/0
14.4.2017 13:43

J15i43n10d19ř90i24c47h 26M22i57t44t87e37r 6874655181876

Žiju v Jeseníkách a v horách na sněhu jsem doma, tedy domorodec. A mimochodem na R19 275/35 řetězy nejsou. A když se dívám po vozovém parku v lyžařských oblastech v Rakousku, Itálii, Švýcarsku (skoro) všichni tam mají pohon všech kol. Že by neuměli jezdit ? Ježiší tady je to samej Niki Lauda. To si fakt myslíte, že dobře řídíte jen vy ? Řídil jste někdy 400 koní na sněhu ?

0/0
14.4.2017 14:39

P43e43t47r 85Č56e29r62m52á29k 9208885269590

Takže potvrzujete moje slova - chyba je v rukách R^

A jinak se díváte asi špatně, naprosto drtivá většina lidí co lze vidět v alpách mají auta s pohonem jedné nápravy (jedno které), čtyřkolka je sice vskutku k vidění častěji než v nížinách, avšak stále v menšině, takže a touto pohádkou zde nepochodíte, každý kdo zná alpy dobře ví že všechna lyžařská střediska musí a jsou upravena tak aby tam bez problému vyjel a dojel klient s normálním autem, jinak by to dávno zkrachovalo.

0/0
14.4.2017 22:59

J16i97n97d31ř64i52c16h 73M94i64t64t68e26r 6544345431476

Aha tak proto jsem loni čekal 4 hodiny před La Villou v Alta Badii. Bylo to zavřeno a hasiči pouštěli jen 4x4 než to upravili. Ale vás by určitě pustili, že ? Já jezdím do Alp tak 2xza zimu, byl jsem tam cca 30x, tak mi neříkejte jaká tam mají auta. Víte o tom prd.

0/0
14.4.2017 23:06

P38e77t82r 49Č13e14r12m93á70k 9988625339440

No a co že jste jednou čekal? Právě proto že tam jezdí takovýhle co se neumí rozjet se pak v úzkém hrdle radši nejdřív pustí ti co vyjedou aby nebyl kolaps. Je vidět že se motáte akorát okolo komína a z toho jednoho výletu do apl máte zážitek na celý život a dramaticky to nafukujete, kdo jezdí do apl pravidelně (ne že tam jede párkrát na lyže;-)) tohle normálně zná R^

0/0
16.4.2017 11:07

J93i83n72d91ř46i55c71h 77M81i67t19t65e78r 6894405211606

Kolem komína ? No v sobotu jsem přijel z Val Thorens vy komíne? O mimo jiné kolem komína u nás znamená kopce a sníh. A ve Alta Badii nezkoumali kdo vyjede, prostě pustili AWD a ostatní stáli. Čekal byste tam taky jako trubka a chytré kecy o tom jak se to musí umět by vám byly k ničemu. A nevím co je to apl ? Nějaká aplikace ? Jinak jsemvám psal, že jsem byl v Dolomitach a Alpách asi 30x tak 2x do roka. Jestli je to málo, pak nevím. Nějak neudržíte v hlavě informace.

0/0
16.4.2017 11:31

P64e96t83r 12Č65e63r82m21á76k 9298255809600

Ano kolem komína, protože ty pohádky co tu zkoušíte jsou toho vcelku jasným důkazem. Nejprve rádoby machrování se spotřebou, která asi měla někoho ohromit, a pak vymýšlení si nesmyslných poznatků z provozu z Alp. Proč se pouští nejdřív čtyřkolky jsem už napsal, opakovat se nebudu, je jasné že těžko můžou zkoumat který turista z čech to vyjede a který nikoliv, místní to pak normálně vyjedou. Kalamitní stav kdy to ani místní nevyjedou je tak 10x za celý rok.

To že jedete 2x do roka opravdu málo je, prostě normální turista, 2 do roka jsem na desítkách míst a nikdy bych si nedovolil říct že je dobře znám ;-)

0/0
18.4.2017 22:14

J48i14n79d33ř64i12c45h 81M59i49t69t54e90r 6324205711306

Umíte číst 2xza zimu do Alp. Jinak na desítky jiných destinací. K moři, do Jeseníků, za rodinou do Německa,když najezdím 60 000 km ročně musím to někde nalítat, komíne.

0/0
18.4.2017 22:19

P45e91t37r 91Č18e31r21m82á38k 9858885899800

Opět nesouvisející věc - v Alpách a kdekoliv jinde jste tedy pouze příležitostný turista a rozjet se stále neumíte.

A pak to šílené číslo nájezdu, které mě asi mělo ohromit ;-D Vy máte fakt takovej pech že tyhle pohádky zkoušíte zrovna na mě, chápu že na Lojzu v hospodě u vás na vsi to asi funguje, ale na mě kterých těch 60 letos už najel, a do kopce se rozjedu i s mnohem silnější zadokolkou než bylo to vaše zdechlé bwm, to opravdu nefunguje, smůla ;-) Radši běžte zdokonalovat vaše řidičské umění, tam je šance na zlepšení, tady už se z toho nevymotáte, R^

0/0
21.4.2017 17:40

J90i87n65d14ř47i92c84h 27M51i36t41t36e98r 6944475301156

Uvažujme logicky. Kdybych se neuměl rozjet, tak se nepohnu z místa a nenajedu 60 000 km za rok. To pochopí i dítě. A na síle vozu při rozjezdu do kopce na sněhu vůbec nezáleží. Tam jde o trakci , to nevíte ? Zdechlé BMW ? Ani nevím co máte za plečku a stud vám nedovolí mi to sdělit. Chápu, každý nemá na dobrý vůz, nemáte se za co stydět. Já nemusím zdokonalovat řidičské umění, to mě neživí, je to jen prostředek k přepravě a taky zábava , když se to teda umí. Ale to vy asi neznáte. Asi budete řidič kamionu, protože řídíte silná auta , máte už za 110 dnů tohoto roku najeto 60 000 km to jest skoro 600 denně, to je 8-10 hodin denně za volantem. Jo těch potkávám na silnicích hodně. Chrápou za volantem, šinou si to 80 km/h,čumi do mobilu a občas zabijou pár lidi, když to nedobrzdí do stojící kolony a ještě si o sobě myslí, že umí řídit.

0/0
21.4.2017 17:57

J23o23s66e85f 96Č14e18r40n12ý 8218518416563

No .... a 275 na zimu je nesmysl se zadkem i s předkem ....

0/0
13.4.2017 21:46

J63i79n64d20ř40i31c16h 26M97i97t51t73e66r 6944785551396

No jo, ale ono to mělo 370 koní a ty gumy tam byly předepsaný. A řetězy na tuhle šířku nebyly.

0/0
14.4.2017 1:14

P59e42t12r 74S65v81a12č24i14n23a 8106669881842

Přesně tak, včera jsem oktávku prohlížel zblízka a je to úplně v pohodě, na fotkách se mi to vůbec nezdálo.

0/0
11.4.2017 9:50

V54a52c90l71a39v 94M44e62d56e17k 5961562195755

Mám úplně stejný dojem. Při pohledu na fotky jsem se děsil chvíle, kdy svoji stávající O3 vrátím leasingovce, a dostanu místo ní novou. Ale naživo mě ty obavy přešly. To auto opravdu vypadá líp, než na fotkách.

0/0
11.4.2017 10:35

J86a28n 80D89l59o85u75h36ý 7464909270429

Za uspechem hledej diesel. Nic vic... kdyby v tom byl pouze benzin, temer nikdo ze "sporilku" co chtej "rychlou karu" by si to nekoupil ;-)

+3/0
11.4.2017 7:18

V84a16c73l72a43v 11M88e38d63e39k 5681792925865

ani ne tak spořílků, jako fleetu

0/0
11.4.2017 10:23

J13i17ř40í 13S35c94h26w57a13c33h 8788704148646

Za úspěchem hledej poměr cena/muzika. Diesel nabízí kdekdo v čemkoliv....

0/0
11.4.2017 23:11

P91a15v95e12l 58B52o44u24d21a 9545712131123

V tom nadpise je asi chyba.

Nemělo tam být "nečekaný shit"?

Protože když vidím ty přední světla, chce se mi blít...

0/−3
11.4.2017 6:29

J24i83ř78í 10S31c31h45w67a66c96h 8408384888216

V tvém příjmení je asi chyba B -> J ?

+1/0
11.4.2017 21:45

P80a79v77e55l 85B96o64u58d91a 9355142861863

V tom nadpise je asi chyba.

Nemělo tam být " nečekaný shit?"

Protože když vidím ty přední světla, chce se mi blejt...

0/−1
11.4.2017 6:26

K90a11r57e86l 67B21l82á71h84a 1985316631869

To nebude těmi světly ale asi jste něco špatného snědl

+1/0
12.4.2017 23:27

J34o63s69e82f 59V43o90s55i14c84k32y 4423897336333

Pri brzdeni si chuligansky prska do vyfuku . . . moc dulezite, aby pri brzdeni sel do vyfuku benzin:-/

0/0
11.4.2017 0:57

L67a96d81i45s71l38a20v 63H78a20š48k37a 4403346221680

Na to naše domácí ploužení bohatě stačí i auto do 250 kobyl...devadesát a 130 v hodině je prostě sranda mač i pro mnohem slabší vozy a předjetí na dálnici není třeba extra akcelerace a předjetí fóbie na okresce tzn ze 70-80 na 130 a zařadit se, je malina i pro starší naftu s 96 kw...

ale jinak proč ne

0/−2
11.4.2017 0:31

R94o83m10a96n 42Š93e15s11t49á27k 5134419663653

Pokud už bych chtěl koncernový "sporťák", tak byćh volil Seat Leon Cupra. Stejný benzínový motor 2,0 TSI má 300 koní a volitelně je k němu 4x4.

+4/0
10.4.2017 23:34

J41a63r35o60s39l94a75v 97D95r88o51z27d 6973539490787

Cupra je dobra volba, ale 4x4 bych se vyhnul, to reseni, co pouziva koncern (mimo Audi), je pro sportovni jizdu za trest. Hodi se to tak kdyz nekde zapadnes ve snehu. Ale v zatacce bude vzdy rychlejsi a ridicsky citelnejsi Cupra s pohonem na predek a samosvorem, nez kterakoli koncernova ctyrkolka.

+1/0
10.4.2017 23:38

Najdete na iDNES.cz