Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Octavia RS je nečekaný hit. Po vylepšení má LED světla a koně navíc

V roce 2000 přijela první novodobá škodovka s označením RS a od té doby se jich prodalo dvě stě tisíc. Z toho polovina ovšem až od roku 2013, kdy dorazila třetí generace Octavie. Stále platí, že nadšenému řidiči nabídne RS ze všech octavií nejvíc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J74i45n52d52ř10i17c93h 41M44i11t88t89e29r 6734115101786

To přibržďování kol v zatáčce mi přijde technicky zaostalé řešení. Vyšší opotřebení brzd, plýtvání výkonem, vyšší spotřeba.

0/0
11.4.2017 12:54

L14a43d19i89s14l63a51v 98K96a83l27o88u67s 7105416751330

Obávám se, že je to přesně naopak. Svornost nápravy lze zajistit budˇ mechanicky, nebo elektronicky. V případě mechanického to jde např. pomocí diferenciálu Torsen, ten však způsobuje ztráty mechanické. Pokud se to provádí elektronicky, tak se svornost zajistí přibržděním kola na vnitřní straně oblouku. Ztráty elektronické varianty budou nižší, než u Torsenu. Např. SUBARU Impreza STI WRX, tam jsou torseny 2, jeden vpředu a druhý vzadu. Svornost mezi nápravami je pomocí elektrohydraulicky ovládané viskózní spojky. Ta definuje přenos kroutícího momentu mezi přední a zadní nápravou od 10 do 90 % a to si nastavuje řidič/pilot sám. Tady se ztráty moc neřeší, protože výkon motoru ve standardu je 300 koní. Obyčejná SUBARU jezdí s elektronicky řízenou svorností a svornost mezi nápravami je realizována viskózní spojkou nastavenou trvale 50/50 %.

+1/0
11.4.2017 18:20

J19i66n84d77ř17i32c87h 87M26i61t66t38e32r 6124795221366

A co opotřebení brzd ?

0/0
11.4.2017 18:28

L72a25d86i23s84l40a87v 10K11a20l20o23u55s 7435886581530

Je naprosto minimální. Na přibrždění kola vytvářející svornost je maření energie minimální.Kolik

% strávíte jízdou v ostré zatáčce při plném plynu ? Tipuji tak někdě na závodním okruhu. Navíc samosvor náprav se nejvíc projeví teprve při drsných klimatických podmínkách. Na blátě, vodě. Úplně nejvíc však v zimě na sněhu. Při modelové situaci, kdy zabírá jedno kolo při rozjezdu. 3 kola se zabrzdí(stojí, brzdy se neopotřebovávají) to jedno kolo se rozjíždí a ostatní se postupně přidávají(odbržďují). Z praxe na autě 4x4 najeto 70 tis. doposud bez výměny kotoučů a destiček. Na bežném autě po 70 tis. komplet výměna kotoučů a destiček. Spíš záleží na kvalitě a použitých materiálech brzd. Obecně spotřeba 4x4 je vyšší, protože je tam hnaná náprava navíc a tudíž ztráty na diferenciálu a převodovce a větší rotační setrvačné síly + něco málo ta samosvornost.

0/0
12.4.2017 12:34

J49i90n42d92ř36i36c86h 11M26i47t89t41e67r 6614255181556

Díky, přiznám se, že auta mě baví, ale tak podrobně do toho nevidím. Mám BMW 535d xdrive a na sněhu jsem s tím zatím nejel. Uvidím další zimu, jak se to bude chovat. Měl jsem zadokolku BMW 650i, na suchu paráda, na sněhu to bylo o strach a občas jsem nevyjel. Tak jsem to musel vyměnit.

0/0
12.4.2017 13:59

J72o68s60e46f 94Č81e53r89n16ý 8318768776123

Se zadkem se musí umět jezdit, i na sněhu je to nádhera s, krásně čitelné .... radost projíždět zatáčky

+1/0
13.4.2017 20:14

J15i32n49d73ř58i40c30h 93M78i88t60t36e82r 6244495201686

Když v kopci zastavíte , nerozjedete se a můžete umět jak chcete. A trakce pneumatik šířky 275 mm je katastrofa. Jo na široké prázdné silnici to byla na sněhu paráda, ale takovou moc nenajdete většinou je dost provoz a jezdit bokem v hustém provozu, na to fakt nemám.

0/0
13.4.2017 20:19

P51e57t96r 47Č87e25r88m91á13k 9948605489450

S benzínem to zas takový problém není, M5 se na sněhu rozjíždí lépe než 530d, je to o točivém momentu resp. jeho nástupu. Široké pneu jsou pak naopak trakční výhodou, úzké mají efekt jen v hlubokém sněhu kde je menší plocha která se musí "prořezávat". A nejde o to jezid bokem v hustém provozu, ale o to že tam kde předohrab jde nekontrolovaně po těčně ven, u zadohrabu existuje šance to korigovat. Takže je to skutečně o tom to s tím umět, což uznávám je složitější neź s předokolkou a dík dominanci předokolek to dneska zvládá nemnoho řidičů.

+1/0
13.4.2017 21:41

J30i64n34d48ř44i83c19h 28M87i66t76t34e78r 6884705851686

Jezdil jsem s tím 4 zimy a vím o čem mluvím. Proč myslíte, že mají raylle vozy tak úzké gumy na sníh a led ? Můžete umět jak chcete, když se nerozjedete není vám to nic platné. Těžký osmiválec vepředu a lehčí zadek s širokými gumami...Jinak to není tak těžké, 650 i měla dlouhý rozvor, nástup přetáčivého smyku byl pozvolný a stačilo dát včas kontra a krásně se to vodí. Když se ale přežene nájezd , tak to jde předkem ven nedotáčivě, musí se do zatáčky pomaleji a na apexu přidávat.

0/0
13.4.2017 22:03

P97e39t49r 94Č62e35r29m15á67k 9448335839650

Aha, tak 4 (dnešní) zimy jsou velká zkušenost, jak oni dřív vůbec mohli jezdit se zadohraba bez elektonických asistentů v lepším případě ma univerzálních gumách? ;-) Kde se používají úzké gumy jsem vám již napsal - tam kde se prořezávají, na rally se jezdí s hrotama, to nemá s normálním provozem nic společného.

Je to zkrátka jen v rukách, každý pohon má své specifika.

0/0
14.4.2017 0:05

J37i35n43d40ř52i40c70h 58M75i14t35t59e32r 6694405691636

Už mě zkrátka nebaví, jak mi pořád nenápadně naznačujete , že neumím řídit. Víte, nevím kolik vám je let, ale já řídím od r. 1974 a začínal jsem na Š120, Š 1000MB, Š100 všechno zadokolky s motorem vzadu, elektronika žádná, ani abs airbagy 0. Tak mi nepovídejte něco o asistentech. 4 zimy jsem jezdil jen s uvedeným BMW a když si chcete zablbnout, musíte samozřejmě stabilizaci a asr vypnout. A opakuji jsem ze Šumperka a jestli trochu znáte Jeseníky, dobře víte, že třeba výjezd na chatu Paprsek je dost drsnej. Jak dlouho řídíte a kolik máte najeto ? Jezdíte na motorce ? Kolik aut jste vystřídal ? A ještě jeden dotaz, jak řešíte situaci, kdy jste nucen v kopci zastavit a už se nerozjedete ? Asi jak píšete je to v rukách, to znamená jde se tlačit.

0/0
14.4.2017 1:12

P46e10t31r 26Č36e62r19m95á34k 9128975289390

To není naznačování ale konstatování ;-) Zadokolek se jen v Evropě prodá v řádu milionů ks, a jezdí se s tím normálně i v Alpách nebo ve Švédsku. Je hezký že jste jezdil s embéčkem, ale to je jiná písnička neb to mělo vzadu i motor a tedy trakce byla výborná - s tou by se v zimě rozjelo právě i dítě, nic lepšího na to neexistuje. Pokud vy to nedovete s normálním osobákem v českých podmínkách (proti Alpám hadr), tak skutečně chyba je pouze mezi sedačkou a volantem, a není to nic osobního, jen fakt, a jak jsem psal prve - patříte do naprosto většinové skupiny řidičů, není na tom nic špatného.

0/0
14.4.2017 13:38

J26i73n93d13ř11i49c98h 44M58i27t54t96e48r 6624445681136

Neodpověděl jste mi ani na jeden dotaz. Samozřejmě , že auta, co měla zadní náhon a motor vzadu byla jiná. Měla daleko lepší trakci, ale na co jste evidentně zapoměl je to, že rozložení váhy bylo zcela jiné a šlo to do přetáčivého smyku okamžitě. To byste měl přece vědět. Vy jste mě řídit neviděl, tak nemáte naprosto žádnou informaci o tom jak umím nebo ne. Usuzujete jen z toho, že jsem vyměnil kupé zadokolku za kombi xdrive. Roli hrály i jiné faktory , třeba to že do kupé jsem nenaložil kola nebo tři děti. Samozřejmě zadokolka je skvělá a uvažuji, že si ji pořídím jako druhé auto do rodiny. Jen nevím, zda si vzít M2 či M4. Možná počkám na novou Z5. Co myslíte. A jak umíte řídit vy si netroufám tvrdit. Třeba jste opravdu skvělý řidič, daleko lepší než já, třeba taky ne. O tom nemám naprosto žádnou informaci a byl bych idiot, kdybych se vás po této stránce snažil hodnotit jen na základě diskuse na netu. Ale vidím, že i takoví se najdou, že ;-D

0/0
14.4.2017 14:35

P12e58t73r 97Č80e86r83m44á20k 9978805309560

Ano byla jiná, a pochopitelně šla do přetáčivého smyku snadněji, ale o tom tu řeč není - celou dobu si tu stěžujete že se neumíte se zadokolkou rozjet na sněhu do kopce, přičemž hledáte příčiny všude jinde než u sebe a svých (ne)schopností. Tak jsem vám pouze napsal že v autě chyba nebyla (tím spíš že šlo o benzín), že takové se běžně pohybují po vrcholcích alp R^

Na zbytek není důvod reagovat - já si na nic nestěžuji, a moje řidičské dovednosti jaksi nemají žádnou souvislost s těmi vašimi(ať jsem skvělý nebo špatný, vy se v kopci nerozjedete úplně stejně, takže to nemá žádnou relevanci), byť jsem díky svému povolání vystřídal zcela bezpečně více aut než vy, tak se jako řidič hodnotit nebudu, nemám k tomu důvod. Chápu jistou snahu přenést pozornost na něco jiného, ale opakovaně píšu - se zadokolkou neumí dobře jezdit 90% řidičů, takže není žádná ostuda být mezi nimi ;-)

0/0
14.4.2017 22:47

J15i68n60d56ř74i19c84h 37M65i39t30t63e11r 6504135701386

Ještě si nemohu odpustit tu naprostou většinovou skupinu řidičů. To jste mě fakt pobavil. Většinová skupina si opravdu pořizuje BMW650i se skoro 400 k výkonu v osmiválci a spotřebou 12 l benzínu 98. Takových aut jsem v Česku teda moc nepotkal. Když jsme se míjeli na silnici, tak jsem vždy zablikal na pozdrav. Stávalo se to tak 2x-3x za rok. Ale máte pravdu jen výjmeční jezdí v olítané oktávce 1.9 TDI.

0/0
14.4.2017 14:51

P23e55t60r 64Č98e94r68m64á27k 9928175299650

Zbytečně odkopáváte svoje maloměštáctví, jestli myslíte že dneska někoho ohromí 400k když kdejaký dieslový kombík vyšší střední má 300k, tak opravdu neohromí, a poznámka o spotřebě už je pak vskutku vtipná, celých 12 l a dokonce 98! ;-D

Přitom původní sdělení bylo jediné - zadokolek v benzínu jezdí mraky po cele Evropě, takže nevyjet s ní někam v čechách není chyba auta R^

0/0
14.4.2017 22:53

J38i10n63d37ř70i49c38h 86M16i69t58t27e73r 6914445761266

Vy jste psal , že patřím mezi většinové řidiče. Tak jsem vám napsal, že už volba BMW650 říká něco zcela jiného . Nevím koho ohromí 400 k , ale mě to celkem stačilo. Je vidět , že jste se k něčemu takovému ani nepřiblížil. To už chce trochu respektu. Mě ta spotřeba nijak netrápila, mám na to, ale většinový řidič to řeší. To byla taky nejčastější otázka, které jsem čelil. Ne jak to jede, ale kolik to žere. Na to se ptali vaši většinoví řidiči.

0/0
14.4.2017 23:02

P84e42t40r 48Č69e66r74m95á49k 9698645869190

Ano to patříte, protože vám dělá problém se v zimě rozjet se zadokolkou. S výkonem to nemá pranic společného, se spotřebou už tuplem ne;-)

0/0
16.4.2017 11:01

J90i90n30d46ř72i90c63h 47M23i41t31t10e36r 6494895151806

Na žádnou otázku jste mi neodpověděl. Rozjet se se zadokolkou není žádný problém. Problém je, když je nasněženo a prudký kopec. Pokud rozumíte základům fyziky, jistě pochopíte, že jsou situace, kdy nepomůže ani Sebastian Loeb. Ale to asi od vás chci mnoho.

0/0
16.4.2017 11:26

P31e75t29r 49Č76e31r86m34á89k 9398965619740

Není důvod na něco odpovídat, moje zkušenosti nemají vliv na ty vaše. Jen říkám že se zadokolkama se po vrcholcích hor motoristé zcela běžně pohybují, a nemusí být mistři světa a k cíli dojedou, je to holt jen o tom si s tím poradit. R^

0/0
18.4.2017 21:59

J98i67n32d28ř60i67c35h 53M55i71t85t61e47r 6294985261696

http://zpravy.idnes.cz/snih-komplikuje-dopravu-duben-pocasi-dwp-/domaci.aspx?c=A170418_201052_domaci_pku

Tohle je u nás zcela běžné. A doprava se komplikuje jen proto, že mezi řidiči to nikdo neumí.

Nemusíte mi opravdu na nic odpovídat, pak ale mám jisté pochybnosti o vašich zkušenostech. Neřídil jste opravdu silné auto, jezdíte plečkou a jen machrujete.

0/0
18.4.2017 22:17

P40e35t15r 44Č87e43r21m88á50k 9248975589470

No však to je přesně to co říkám celou dobu - problém není v autech ale v tom že ti řidiči to neumí R^

A co vy si myslíte o mých zkušenostech je tak nějak opravdu zcela jedno, vaší neschopnost to nijak nezmenší ;-) Zbytku osobních invektiv se dá jen pousmát, holt typický maloměšták co si myslí že auto co má spotřebu 12l N98(!;-D) je silné, ještěže lidé jako vy se k opravdu silným vozům nedostanou, ani si nechci představovat jako by to dopadlo kdybyste mohl řídit auta co já, vzhledem k tomu že máte problém se rozjet s blbým tuctovým bmw, tak to by byl masakr ;-)

0/0
21.4.2017 17:35

J11i33n49d60ř66i32c41h 13M30i39t47t55e76r 6304575631246

Jen melete kraviny. Nemáte žádnou informaci o mých schopnostech. Vaříte z vody. píšete, co jste údajně řídil za auta a jaký jste borec. Přitom ani jedna konkrétní značka. Já se přiznám, že jsem nic silnějšího než Ferrari neřídil. Mělo to jen 500 k. Chápu, že vy asi máte doma Bugatti Chiron, pak klobouk dolů, ale já vám prostě nevěřím. Co se týká urážek, v tom jste mistr. Podle těch keců jste musel být několikanásobný mistr světa F1, případně v raylle. Koukal jsem na statistiky a žádný čičmunda Petr Čermák tam není. Možná budete ten provařenej exministr vnitra, ne ? To bych pak pochopil, to byl teda týpek.

0/0
21.4.2017 17:48

J83o66s35e72f 69Č66e36r69n63ý 8798888176703

Se zadohrabem jsem jezdil 5 zim, shodou okolností těch zrovna se spoustou sněhu, bez žádných větších problémů, na výjezdu v kopcích stejně jak s předkem, spíše jsem na tom byl lépe, obzvlášť v zatáčkovitém terénu ... tam předky už kolikrát se zatáčky nedokázaly vyjet... zadek bez problémů .... ale trvalo mi dost dlouho než jsem se a tím naučil ... 20 let na předku se na mne podepsalo:-D

+1/0
13.4.2017 21:44

J26i20n55d95ř34i84c37h 96M68i41t93t37e36r 6144745951426

Kde jste jezdil ? Já bydlím v horách a jezdím na lyže co týden. Jezdím 43 let a celkem to umím, nicméně ve Švýcarsku jsem nevyjel kopec a musel si hledat hotel pod kopcem . Spolu se mnou tam byly další 3 BMW zadokolky.

0/0
13.4.2017 22:07

P65e89t41r 86Č98e24r91m21á37k 9638825339960

Jo takových jsem viděl mraky co jeli na řeťezech už 20 km před Pecí a měli problém se vůbec vyškrábat na první parkoviště, a pak o další 100m výš jezdil místní domorodec k chatě starým polem s pneu vraník a bez problému. V 90% je to jen o tom to umět.

0/0
14.4.2017 13:43

J67i61n24d23ř67i31c44h 31M33i32t77t86e85r 6974925771416

Žiju v Jeseníkách a v horách na sněhu jsem doma, tedy domorodec. A mimochodem na R19 275/35 řetězy nejsou. A když se dívám po vozovém parku v lyžařských oblastech v Rakousku, Itálii, Švýcarsku (skoro) všichni tam mají pohon všech kol. Že by neuměli jezdit ? Ježiší tady je to samej Niki Lauda. To si fakt myslíte, že dobře řídíte jen vy ? Řídil jste někdy 400 koní na sněhu ?

0/0
14.4.2017 14:39

P39e31t93r 67Č46e32r26m39á38k 9218415149230

Takže potvrzujete moje slova - chyba je v rukách R^

A jinak se díváte asi špatně, naprosto drtivá většina lidí co lze vidět v alpách mají auta s pohonem jedné nápravy (jedno které), čtyřkolka je sice vskutku k vidění častěji než v nížinách, avšak stále v menšině, takže a touto pohádkou zde nepochodíte, každý kdo zná alpy dobře ví že všechna lyžařská střediska musí a jsou upravena tak aby tam bez problému vyjel a dojel klient s normálním autem, jinak by to dávno zkrachovalo.

0/0
14.4.2017 22:59

J57i73n24d44ř44i35c75h 22M89i16t74t97e44r 6664185191226

Aha tak proto jsem loni čekal 4 hodiny před La Villou v Alta Badii. Bylo to zavřeno a hasiči pouštěli jen 4x4 než to upravili. Ale vás by určitě pustili, že ? Já jezdím do Alp tak 2xza zimu, byl jsem tam cca 30x, tak mi neříkejte jaká tam mají auta. Víte o tom prd.

0/0
14.4.2017 23:06

P37e92t27r 58Č31e53r11m12á10k 9248905969380

No a co že jste jednou čekal? Právě proto že tam jezdí takovýhle co se neumí rozjet se pak v úzkém hrdle radši nejdřív pustí ti co vyjedou aby nebyl kolaps. Je vidět že se motáte akorát okolo komína a z toho jednoho výletu do apl máte zážitek na celý život a dramaticky to nafukujete, kdo jezdí do apl pravidelně (ne že tam jede párkrát na lyže;-)) tohle normálně zná R^

0/0
16.4.2017 11:07

J91i33n89d28ř19i30c23h 71M62i58t52t65e26r 6404875921486

Kolem komína ? No v sobotu jsem přijel z Val Thorens vy komíne? O mimo jiné kolem komína u nás znamená kopce a sníh. A ve Alta Badii nezkoumali kdo vyjede, prostě pustili AWD a ostatní stáli. Čekal byste tam taky jako trubka a chytré kecy o tom jak se to musí umět by vám byly k ničemu. A nevím co je to apl ? Nějaká aplikace ? Jinak jsemvám psal, že jsem byl v Dolomitach a Alpách asi 30x tak 2x do roka. Jestli je to málo, pak nevím. Nějak neudržíte v hlavě informace.

0/0
16.4.2017 11:31

P87e58t31r 29Č97e13r20m94á97k 9518705429420

Ano kolem komína, protože ty pohádky co tu zkoušíte jsou toho vcelku jasným důkazem. Nejprve rádoby machrování se spotřebou, která asi měla někoho ohromit, a pak vymýšlení si nesmyslných poznatků z provozu z Alp. Proč se pouští nejdřív čtyřkolky jsem už napsal, opakovat se nebudu, je jasné že těžko můžou zkoumat který turista z čech to vyjede a který nikoliv, místní to pak normálně vyjedou. Kalamitní stav kdy to ani místní nevyjedou je tak 10x za celý rok.

To že jedete 2x do roka opravdu málo je, prostě normální turista, 2 do roka jsem na desítkách míst a nikdy bych si nedovolil říct že je dobře znám ;-)

0/0
18.4.2017 22:14

J35i60n30d92ř77i81c74h 54M47i97t87t98e65r 6404685161646

Umíte číst 2xza zimu do Alp. Jinak na desítky jiných destinací. K moři, do Jeseníků, za rodinou do Německa,když najezdím 60 000 km ročně musím to někde nalítat, komíne.

0/0
18.4.2017 22:19

P36e69t24r 17Č75e13r47m16á71k 9348855189230

Opět nesouvisející věc - v Alpách a kdekoliv jinde jste tedy pouze příležitostný turista a rozjet se stále neumíte.

A pak to šílené číslo nájezdu, které mě asi mělo ohromit ;-D Vy máte fakt takovej pech že tyhle pohádky zkoušíte zrovna na mě, chápu že na Lojzu v hospodě u vás na vsi to asi funguje, ale na mě kterých těch 60 letos už najel, a do kopce se rozjedu i s mnohem silnější zadokolkou než bylo to vaše zdechlé bwm, to opravdu nefunguje, smůla ;-) Radši běžte zdokonalovat vaše řidičské umění, tam je šance na zlepšení, tady už se z toho nevymotáte, R^

0/0
21.4.2017 17:40

J32i70n10d29ř26i26c15h 95M47i19t20t73e43r 6204325411986

Uvažujme logicky. Kdybych se neuměl rozjet, tak se nepohnu z místa a nenajedu 60 000 km za rok. To pochopí i dítě. A na síle vozu při rozjezdu do kopce na sněhu vůbec nezáleží. Tam jde o trakci , to nevíte ? Zdechlé BMW ? Ani nevím co máte za plečku a stud vám nedovolí mi to sdělit. Chápu, každý nemá na dobrý vůz, nemáte se za co stydět. Já nemusím zdokonalovat řidičské umění, to mě neživí, je to jen prostředek k přepravě a taky zábava , když se to teda umí. Ale to vy asi neznáte. Asi budete řidič kamionu, protože řídíte silná auta , máte už za 110 dnů tohoto roku najeto 60 000 km to jest skoro 600 denně, to je 8-10 hodin denně za volantem. Jo těch potkávám na silnicích hodně. Chrápou za volantem, šinou si to 80 km/h,čumi do mobilu a občas zabijou pár lidi, když to nedobrzdí do stojící kolony a ještě si o sobě myslí, že umí řídit.

0/0
21.4.2017 17:57

J47o79s36e90f 85Č44e72r27n28ý 8838278556703

No .... a 275 na zimu je nesmysl se zadkem i s předkem ....

0/0
13.4.2017 21:46

J19i49n67d39ř83i65c37h 64M20i51t88t59e40r 6324145951116

No jo, ale ono to mělo 370 koní a ty gumy tam byly předepsaný. A řetězy na tuhle šířku nebyly.

0/0
14.4.2017 1:14

P69e36t83r 40S35v48a37č86i40n84a 8656569971962

Přesně tak, včera jsem oktávku prohlížel zblízka a je to úplně v pohodě, na fotkách se mi to vůbec nezdálo.

0/0
11.4.2017 9:50

V30a77c91l47a10v 33M74e80d48e74k 5701812685835

Mám úplně stejný dojem. Při pohledu na fotky jsem se děsil chvíle, kdy svoji stávající O3 vrátím leasingovce, a dostanu místo ní novou. Ale naživo mě ty obavy přešly. To auto opravdu vypadá líp, než na fotkách.

0/0
11.4.2017 10:35

J12a36n 14D49l22o31u82h57ý 7284869770249

Za uspechem hledej diesel. Nic vic... kdyby v tom byl pouze benzin, temer nikdo ze "sporilku" co chtej "rychlou karu" by si to nekoupil ;-)

+3/0
11.4.2017 7:18

V29a11c96l35a52v 98M63e53d90e38k 5611402655955

ani ne tak spořílků, jako fleetu

0/0
11.4.2017 10:23

J76i94ř55í 44S65c64h66w68a12c38h 8578614178846

Za úspěchem hledej poměr cena/muzika. Diesel nabízí kdekdo v čemkoliv....

0/0
11.4.2017 23:11

P75a47v29e72l 60B31o19u54d78a 9505492271823

V tom nadpise je asi chyba.

Nemělo tam být "nečekaný shit"?

Protože když vidím ty přední světla, chce se mi blít...

0/−3
11.4.2017 6:29

J15i40ř20í 96S51c18h55w35a15c62h 8728514228596

V tvém příjmení je asi chyba B -> J ?

+1/0
11.4.2017 21:45

P62a42v93e96l 93B46o55u67d25a 9905412661153

V tom nadpise je asi chyba.

Nemělo tam být " nečekaný shit?"

Protože když vidím ty přední světla, chce se mi blejt...

0/−1
11.4.2017 6:26

K73a67r49e75l 93B26l46á82h63a 1705286601209

To nebude těmi světly ale asi jste něco špatného snědl

+1/0
12.4.2017 23:27

J97o38s49e42f 66V10o18s18i59c91k46y 4553517326453

Pri brzdeni si chuligansky prska do vyfuku . . . moc dulezite, aby pri brzdeni sel do vyfuku benzin:-/

0/0
11.4.2017 0:57

L58a71d93i15s19l50a50v 60H47a22š95k57a 4953226781780

Na to naše domácí ploužení bohatě stačí i auto do 250 kobyl...devadesát a 130 v hodině je prostě sranda mač i pro mnohem slabší vozy a předjetí na dálnici není třeba extra akcelerace a předjetí fóbie na okresce tzn ze 70-80 na 130 a zařadit se, je malina i pro starší naftu s 96 kw...

ale jinak proč ne

0/−2
11.4.2017 0:31

R33o78m43a36n 57Š38e75s58t74á65k 5954649173563

Pokud už bych chtěl koncernový "sporťák", tak byćh volil Seat Leon Cupra. Stejný benzínový motor 2,0 TSI má 300 koní a volitelně je k němu 4x4.

+4/0
10.4.2017 23:34

J39a47r73o24s47l14a98v 33D54r10o56z87d 6883939530147

Cupra je dobra volba, ale 4x4 bych se vyhnul, to reseni, co pouziva koncern (mimo Audi), je pro sportovni jizdu za trest. Hodi se to tak kdyz nekde zapadnes ve snehu. Ale v zatacce bude vzdy rychlejsi a ridicsky citelnejsi Cupra s pohonem na predek a samosvorem, nez kterakoli koncernova ctyrkolka.

+1/0
10.4.2017 23:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.