- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Musk je jenom obyčejný průkopník slepých uliček.
Budou to podobní zákazníci, jako u Applu. Nikdy jsem nechápal, co jsou schopni své firmě odpustit.
Typický americký brainwash prostě funguje a expanduje mimo USA.
a kdo teslu a elektromobily miluje-vy kecalové??vždyť je to out
Dnes se mě aktualizoval počítač . Zmáčkl jsem vypnout a aktualizovat . Cca 5 minut to něco dělalo než jsem odešel ,a pak nevím jak dlouho ještě aktualizoval . Když jsem přišel , zapnul jsem a znova nabíhalo cca 5 min. (psalo to tam , že nabíhá wind.) . Pokud tohle budou dělat i auta no potěž pánbu
Nikoliv, Auto napíše, že je k dispozici upgrade a kolik bude trvat. Upgrade spustí majitel hned, nebo odloží třeba na noc. Ráno si už jen přečte co je nového. Takže žádné svolávačky do servisů.
Kdo se nesvezl elektromobilem, nepochopi. To plati i o me 30 let stare Mazde pickup, amatersky predelane na elektriku s olovenymi baterkami....
Někdo musel říct lidstvu, tudy ne přátelé...
Podle mě nemá budoucnost ani elektrika (dobíjení ze sítě), ani současné pojetí spalovacích motorů. Nemyslím, že elektrická síť bude schopná uživit opravdu masové rozšíření elektromobilů. Ekologie je taky diskutabilní (těžba, logistika, životnost, likvidace). U spalováků zase dříve nebo později dojdou zdroje. Tak to chce vymyslet něco úplně jiného. Ideálně něco, co se prosadí samo díky svým uživatelským vlastnostem bez toho, aby papaláši rozhodli, že tudy vede správná cesta a pomocí dotací zaplatíme i vývoj slepých uliček všichni.
Zatím vidím nejschudnější cestu auto na zemní plyn.
Autor jaksi opomněl jednu zásadní věc. Ty auta mají jízdní vlastnosti, které auto se spalovacím motorem mít ani nemůže. Žádné vibrace, žádný hluk, plný výkon bez prodlevy po zmáčknutí "plynu" a při jakékoli rychlosti, nízké těžiště, rekuperace energie brzděním, online updaty řídícího SW, takže auto se průběžně samo mírně zlepšuje, ...
Až budou takové auta za takovou cenu vyrábět Němci a Japonci se svou precizností, mají šanci je zlikvidovat. Kdo jednou chvíli jezdil v EV, už do spalováku zpátky nechce.
Tesla takhle prodávala první Roadstery a sháněla investory. Půjčili ho movitému klientovi na týden a on potom sedl do svého Porsche a připadalo mu odporné, pomalé, hlučné a smradlavé.
Rekuperace nebo online aktualizace jsou podle vás jízdní vlastnosti?
Svezl jste se někdy komfortním autem za cenu Tesly? Nebo třeba i za půlku? Myslíte, že někde cítíte vibrace, hluk, nebo turbodíru? Kdybyste četl ten článek pozorně tak víte, že nic takového by výrobcům nikdo neodpustil :-)
Ty řeči s Porschetem jsou vtipný marketing, ale snad to nikdo nemůže brát vážně