Diskuse k článku

Hledá se auto pro rodinu do 200 tisíc. Pozor na velké oči a drahé díly

V cenové relaci do 200 000 korun se u nás prodá nejvíce ojetých aut. Jaký rodinný vůz v této ceně zvolit? Máme pro vás několik tipů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P76e13t12r 19S14e19d96i44v45y 6977158665987

IDNES, to jsou zase odbornici. Je znamo, ze spolehlivost dieselu je u Grand Espace od roku 2006, tedy poslednich 11 let temer stoprocentni. Byl osazovan vyhradne nesmrtelnymi motory 2.0 dci. Skoda jich! Motor nevyzaduje zadnou udrzbu, krom vymen oleju. Rozvody jsou dozivotni.

+1/0
7.6.2017 21:03

T83o51m70á37š 86V85a14l32d39e89r 7133880509

Údržbu ne, opravy ano.:-) Spolupracovníci co jej měli, byli rádi, že jej prodali. Mám teorii, Renault by se měl kupovat ve verzích po faceliftu. tam už vychytali zásadní konstrukční problémy. ;-)

0/0
10.6.2017 10:58

R20o16m49a63n 50H46r23o97n30z62a 5226161536358

Nejlepší takové auto je DACIA ;-)

0/−2
4.6.2017 15:33

P93e43t94r 36P83e98t71ř26í44k 3261340931228

Mám vícekrát vyzkoušeno, že nejde ani tak o jaké ojeté auto jde, ale o původ a kilometry, serioznost od koho kupujete...

+3/0
1.6.2017 10:41

M60a89r25t65i75n 48V68o97j96á31č17e31k 9613387101896

já si docela myslím ,že km nehrají až takovou roli ,původ a doložitelná historie servisování postačí...k těm km v tomto stáří kupujete auto tak na 5 let tzn 100.000km a podobné motorizace musí bez problému udělat 500.000 km takže s tím tak nějak počítám ,když kupuji....stačí se o auto starat a motory nad 1,8+ vydrží vše

+1/0
3.6.2017 8:13

D88a56v71i84d 89M45a78l77i57n46a 1510603930713

Ideální automobil pro ČR? Pohodlný a vnitřní výbavou jako Rolls-Royce, elegancí jako Ferrari, rychlostí srovnatelný s Bugati Veyron, s odolností tanku T-54, pokud možno vše v nerez balení z titanu, anticora a kevlaru, samozřejmě bezpečností Volva, ale s motorem objemově asi Trabanta a cenově tak na úrovni ojeté Babety, ale s doživotní zárukou a bezplatným servisem na věky věků. Zkrátka takové perpetum mobile by pro našince bylo ideální. :-)))))

+1/0
1.6.2017 0:09

Z32d38e56n33ě61k 17M14á96č46a67l83a 1373955229870

Mazda6 v kombíku a není co řešit. Provoz za pár korun, údržba + servis skoro nula.

+1/0
31.5.2017 15:51

A14n32t70o70n36í55n 69S62t19e32d25i21n46a 4187382964180

Drahé díly (zejména u dýzlu), brutální korze. Jsem rád, že je pryč....

0/0
2.6.2017 23:05

M77a74r37t75i92n 84V91o19j14á10č62e48k 9663897521246

mám dvoulitr benzín 2005 ,auto bez poruchy pouze s pravidelnou údržbou a má najeto cca 180.000 a rez jsem zatím nenašel a to ještě nikdy nestálo garáži -tak nevím zřejmě štěstí na kus ,ale je pravda ,že když vidím jiné mazdy tak je rez viditelná

+2/0
3.6.2017 8:21

T80o88m67á25š 61V75a46l11d46e95r 7673870179

Velká venku, malá uvnitř. pes je v kufru jak rybička v konzervě. Jinak nic proti ní. Když se mi pes vejde i s kufry do Mondea kombi 2000, očekávám totéž od vozu, který je o cca 30cm delší. Problém je výška stropu.To už bych si koupil liftback raději. Bohužel jej dělali pouze do verzí bez skyactivu

0/0
10.6.2017 11:04

T69o75m32á70š 23V19a39l93d93e77r 7503630609

Nevím , nevím. Ale asi chci od redaktorů moc. Podprůměrný článek. Rozdělil bych jej na tři díly a každou skupinu podrobněji popsal. Z praxe je nejpraktičtější kombík střední třídy do 4,7m . Nižší střední jsou tak akorát a nejsou tolik pohodlné. Do nových kombíků se tolik nevejde, kvůli designu. Dále je na výběr MPV do 4,5m. Stačí. Dost místa pro lidi, zavazadla a velkého psa a všude zaparkujete. Na každém je rozhodnutí jakým palivem vůz chcete krmit. Dávám přednost benzínu a nyní se ohlížím po CNG MPV, nebo hybridu.

+1/0
30.5.2017 20:22

F84r38a97n10t75i52š93e39k 16P29l57á44š83e98k 1929682527167

Pokud Vám bude vyhovovat rozměry, rozhlídněte se po Touranu nebo Zafiře. Mám vyzkoušeny oba modely v provozu v Praze (Zafira B a Touran 2.0), osobně bych raději šel do Touranu. Každopádně do origo továrního modelu. U CNG bych do přestavby nešel...

0/0
9.6.2017 14:51

T80o18m89á75š 54V26a75l72d20e61r 7313400939

Proč ne? Není tam náročnost na výměnu dílů taková , jako u origošů, Vše je v zavazadlovém prostoru a tudíž nic tolik nerezne, jako pod vozem u originálních vestaveb..

0/0
10.6.2017 10:53

F11r51a14n51t13i70š51e44k 79H97o23l51a65s 5131428329127

Taky loni řešil auto pro 3 děti. Do spousty aut 3 sedačky nakonec nějak dáte (třeba do naší staré Astry H Caravan rv2006), ale je to nepohodlné, a určitě ne tak bezpečné.

Já to dost řešil - zda koupit ojetý, nový, jaký, a nakonec jsem to vyřešil novým autem (Volkswagen Touran), ale k věci.

Největší problém je vůbec v tom, aby se 3 sedačky vedle sebe vešly. Ani v dnešních MPV to není úplná samozřejmost. Proto souhlasím s tím, že by sedačky měly být samostatné, posuvné, aby se např. prostřední sedačka posunula trochu dopředu a sedačky se tak mohou překrývat.

Moje tipy jsou:

Kombi: Peugeot 308sw, protože některé konfigurace mají ve 2. řadě samostatné, posuvné dětské sedačky. Francouze sice moc nemusím, ale mezi kombi je to asi nejlepší volba

MPV: S-max. Je to praktické auto, na trhu je jich hromada. Jen bych rovnou vyřadil všechny importy. Nechci tu rozpoutat diskusi o importech - já je prostě nechci - všimněte si, že ČR S-max je vždycky cca o 100.000 dražší než zahraniční.

+2/−1
30.5.2017 10:47

H73o94n37z25a 78P50u32p19á83k 1817340123419

:-):-):-):-)

0/0
30.5.2017 9:33

F41i18l75i35p 55T91ř79e57b88a 6973110708116

Passat B5 variant. Do 200 tisíc se vejde několikrát i s pravidelnou výměnou problematické přední nápravy.

+1/0
30.5.2017 3:21

P19e76t34r 87Č22e42r50m18á87k 9358125779310

Stačí nešetřit a dát tam originál LMI a vydrží to v pohodě x let a 100tis.

0/0
30.5.2017 15:35

P11a80v42e29l 87Š27e42d47l66b14a74u40e56r 7498521542835

To je zábava, jak už se bere za normální, že se mění přední náprava... U Japonce se tohle vůbec neřeší.

0/0
5.6.2017 11:39

V96á36c53l77a40v 55H84o94v68u90r61e32k 3539823732560

Škoda Octavia RS kombi 2007, 2.0 TFSI 147kW dovoz z Dánska, najeto 210000, serv. knížka, původní cena 189 tis., ukecali jsme to na 169 a novou sadu zimních gum. Za rok provozu najeto 28 tis. a jediné dva problémy byly klima a zarezlé šrouby na zadní nápravě. Jede jak prase, naložím do kufru celou rodinu i s kočárkem a průměrná spotřeba 8,2 litrů na 5000 km. Dá se s ní jet za 6,8 ale i za 12. Výhra v loterii. Servisy na každém rohu, krásné české auto a všem Forďákům které vždy předjíždím, protože ten smrad z výfuku se nedá, se směju. Nafta patří do náklaďáků, ne do osobáků. Pro mě TOP do 200 tisíc.

+1/−2
30.5.2017 0:39

M33a90r97t24i68n 19T82e38s62a52ř 2719583573643

Tři sedačky dozadu dáte? Proto je článek píše o MPV a ne kombících.

+1/0
30.5.2017 9:35

V74á33c53l69a35v 56H34o28v35u80r24e22k 3319113822320

Představte si, že bych je tam nacpal. Jsou tam tři pásy, ale ten uprostřed je jen dvoubodový, takže asi hlavně kvůli pohodlí bych tam stejně dával max dvě. A asi jste špatně četl, cituji z článku:

"První skupinu tvoří kombíky, spojující praktičnost s rozumnými rozměry."

Tohle byl přesně důvod, proč jsme se nakonec rozhodli pro RS. A fakt nelituju, i když jezdíme za "dráž". ;-)

A jen perlička - sestra mé ženy má tři malé kluky, 8 let a 2x5 (dvojčata) a rozhodli se, že si koupí Mazdu 5, tuším dvoulitr nafta nebo 2,2, kecal bych. To si myslím, že je naprosto vzorové MPV a ano, dovnitř se nacpou 3 děti, 2 dospělí a plno nesmyslů, které se prostě vozit musí, míchačka na chalupu s pytlema cementu a sem tam i členové rodinky, kterým se z hospody nechce v 30°C hicu pěšky.;-D Ale teď příjdou ty "ale". :-)

Už několikrát volal odtahovku, protože najednou zhaslo konec, čerpadla, vstřiky, padalo mu to furt do nouzáku.. No, dohromady do toho auta (mimo věci, které do aut kupuje každý) narval už tolik, že by si mohl koupit další 5-ku. Ale představte si, že koupil Renaulta Thaliu a MPV už párkrát málem strčil ze skály. :-/

Naftu prostě ne, je tam 5x víc věcí co se můžou pos**t (a taky se se**u) a s benzínem je vždycky větší sranda.

0/0
30.5.2017 17:55

T87o24m37á27š 55V70a77l12d59e52r 7373810709

Leda tak ve snu. Do kombíku střední třídy mám co dělat narvat vedle sebe tři sedačky. Octávie je mimo mísu. Nebavíme se o podsedácích ;-D Dobrá bezpečná autosedačka je dost široká. zvláště u hlavy dítěte. Takže jste nikdy nedával tři sedačky do Octávie.

0/0
10.6.2017 11:11

P79e95t94r 67P75e56t42r 8791708718632

10 let starej žebřiňák z nižší střední za 200tis to je fakt skvělej kup ;-D

+3/−2
30.5.2017 9:52

V44á62c12l76a25v 50H48o29v47u55r74e29k 3399913682710

Hmm, říká kdo? Mě znáte? Předtím jsme 4 roky jezdili ve šrotu za 35 tisíc, protože (bohudík) nejsme ta vyšší střední a na lepší jsme neměli jelikož jsme kupovali byt, svatba a za rok mimčo.

Ale v poho, Váš žebřiňák je bez debat určitě krutější a stopro hustější než ten náš. ;-) Mějte se.

0/0
30.5.2017 17:59

P53e25t88r 16P69e62t17r 8541358498612

Jezdil jsem s tím dost dlouho abych mohl srovnávat, jo autům nižší střední z poloviny 90let se to možná vyrovná to nepopírám, ale v dnešní době u aut v podobné cenové kategorii je v tom jednoznačně nejhorší svezení ve své třídě, takovej novodobej trabant. a do 200tis lze vybírat auta které jsou ve všem naprosto jinde než tenhle žebřiňák.

+2/−1
31.5.2017 7:37
Foto

O74n87d23ř19e96j 39T31y54l33e81č60e95k 2278809862278

Naprosto souhlasím, tohle je auto, které má smysl za 200.000 Kč koupit. Dobrý kompromis mezi praktičností a zábavou za volantem.

+1/0
30.5.2017 16:37
Foto

O17n38d82ř33e59j 21T77y46l49e24č69e70k 2268649382618

Lidi, neblbněte, život je moc krátký na to, abyste řídili nudná auta. Já jsem před rokem a půl za tyhle peníze koupil BMW 525i e61. Rodina se tam v pohodě vejde, ale navíc to má skvělý řadový šestiválec, který při předjíždění Loganů můžete vytočit do 7.000 otáček. Díky pohonu zadních kol a dokonalému rozložení hmotnosti mezi přední a zadní nápravu je s tím autem radost zatáčet a tak všeobecně mi každá jízda zvedá náladu. A vsadím se, že za tři roky bude tržní cena mého auta o hodně vyšší než u tříleté Dacie v původně shodné pořizovací ceně.

+4/−2
30.5.2017 0:24

V27á84c68l23a74v 53K36a93f98t31a14n 7125369733186

Život je moc krátký na to, abych řešil v čem se budu přemisťovat :) Aktuálně mám za pár korun Xsaru a pohoda :D

+1/0
31.5.2017 9:06

J74i94ř39í 43K52u72c33h90t63a 6208765699827

Taky jsem to koupil. Přítelkyně na mne nastopila s tím, že do malého auta se jí špatně leze a že je po každé cestě zničená. Takže místo původně uvažovaných Octavia / Golf je to Xsara Picasso. Jenom si na to nemůžu zvyknout - oproti koncernovým vozům mizerný rejd a nutnost neustále řadit.

0/0
8.6.2017 11:26

M68i60r37e67k 52G98a77j42e21r 5721526629120

"cenydílů pro taková SUV jsou řádově vyšší než pro klasický kombík" - Ne, nejsou. Ty ceny jsou jenom vyšší , v zadnem pripade ne řádově.

+2/0
29.5.2017 23:20

V87á33c37l16a75v 20K75a16f94t74a86n 7315859873926

To je tím, že se neví co znamená "řádově" :D

+1/0
31.5.2017 9:07

J93a14n 13N96o83v52á34k 9475928454585

V roce 2010 jsem za 190kkč koupil 4 roky starý Citroen C5 Break 1.6HDI - zatím vcelku dobře slouží, mnou najeto dalších 150 tisíc.

Ale čím bych ho dnes nahradil, to je těžká otázka - 4 roky starý prostorný a pohodlný kombík střední třídy za 200 litrů nikde nevidím.

+2/0
29.5.2017 20:22

P36e94t74r 62P31e86t79r 8491838108622

Pokud přidáš dva roky, tak za podobné peníze koupíš C5 poslední generace. Ono pokud by byl kurz Eura stejný jak v r.2010, tak si troufám tvrdit že by asi byl za ty peníze taky čtyřletý.

0/0
29.5.2017 20:51

J43a66n 93N75o73v84á50k 9465668204835

Menší kufr, mémě místa na zadních sedadlech, dražší údržba

(např. přední pístnice jsou lisované = neopravitelné, oprava zadní víceprvkové nápravy je daleko dražší, katalyzátor+FAP je jediný svařený díl, nutno měnit celý, nová elektrická ručka je za 25 tisíc ...)

0/0
29.5.2017 21:25

J47a17n 69N54o78v58á62k 9845438704265

Jo a ještě jsem zapomněl - v rámci uváděné ceny se dají najít jen 1.6HDI, což u téhle generace = bez hydrauliky.

0/0
29.5.2017 21:29

P82e79t40r 42P52e10t51r 8451138928402

tak pokud chceš opravdový komfort tak ve střední třídě moc na výběr není krom, C5 mě napadá snad jen Volvo V70 nebo Mercedes E ale ty budou cenově úplně jinde, nebo o dost starší, o údržbě ani nemluvím.

0/0
30.5.2017 10:09

K57a68r39e89l 76N60o61v52o98t91n25y 6209371559615

Mit 200 tis, tak si urcite nekoupim auto, zvlaste 10ti lety vrak ne. Rady k nicemu Rv

+2/−8
29.5.2017 19:54

M41i10r89e31k 24G28a84j26e83r 5231456409410

Ale cely clanek je urcen tem, kteri si chteji koupit ojete auto, nikoliv tem, ktere nakup auta nezajima.

+10/0
29.5.2017 23:21

M49a94r31e16k 90M17a58l10ý 1242888811120

Nejhloupější příspěvek ;-D

0/0
31.5.2017 9:37

J33a89r71o34m66i69r 13K86v90a67p50i54l 4811781221711

Nakonec padla volba na Ford S-Max, který si nás získal jízdními vlastnostmi blížícími se kvalitnímu běžnému osobáku nižší střední třídy.

No nevim, S-Max ma podvozek a jizdni vlastnosti v porovnani s beznym osobakem nizsi stredni tridy mnohem lepsi :)

+8/0
29.5.2017 19:08

F52r55a75n41t29i29s12e13k 70L19i29s29k95a 8605261213188

Nevite nekdo proc pisou vyhnete se 2.2 u fordu?

0/0
29.5.2017 19:03

J28a90r37o23m91i26r 53K41v53a50p81i54l 4751331211941

To by me taky fakt zajimalo :)

0/0
29.5.2017 19:07

T86o57m67á22š 50L81u13d87v67í63k 1570507824902

Taky píšou že nejlepší je koupit auto "po velkém servisu motoru". Asi není dostatek těchto motorů po velkém servisu takže bohužel ;-D

0/0
29.5.2017 19:54

M39a50r38t45i63n 87V83o57j59á39č32e98k 9753787301586

nevím známý má cmax nebo smax -zkrátka ty větší fordy 2 vice než 7let starý jako služební auta a tahá v nich nemožný a nájezdy kolem 180tis a ty auta prý jezdí bez problémů ,ale zase mají pravidelný servis

0/0
5.6.2017 18:38

K93a84r17e34l 18M13a58r97t67i46n87e49c 6548378686124

Je trebár kupovať od teho ,kto o vozídlo skutočno pečuje a ja příkladno v tem móžem byť ideálom, lebo mám HjundééeAkcent už z minulého storočija, ktoré má za tjé letá už najazděné takmer 30tisícov kilometrov a stálo je ako nové a praktýcky nič okrem olejá a kvapalínydo ostríkačov som nemeníl!!!

Auto užívám ibá, keď jepekné počasije a zotrvalý tlak vzduchá. A po každej jazdě než zagarážujem autovyluxújem včetně motorového aj batožinového priéstorá, omyjem osuším anavoskújem a v garáži pak zvedněm steráče, aby sa gumky nědeformovály a podpráhmi ho tiéž podložím, aby sa odľahčílo pružínam pérovanjá a tlmičom. Astejnáko aj pneumatíkam neprospiéva zatiáženije v jednom miéstě, lebo tjétotákto sa zplacaťujú v miéstě dlchšijého zatiáženija. Nezabúdam ani naakumulátor, ktorý vždyckáj po a pred jazdou dobijem na odpoviédajicú kapacítu.

A hlavno vozidlonepreťažujem a praktýcky užívam ibá so svojú starkú a ta v záujme rovnomernéhozatiaženija sedáva na zadnej sedáčke vpravo vo smere jazdy, a ja vždyckájvpredu vľavo. Zavazadelný priéstor užívam ibá na menčije nákupy či prevozdrobných osobných potriéb. (Na veľké nákupy zásadno chodiévame prostriédkamiMHD, ktoré v temto prípadku vytiážime dokonálo, keď už za tu prepravu mosímenekrestiánské jazdné zaplatíť.)

A vertě mojej letítejzkúsenosti, že pokiál sa budětě o dopravný prostiédok staráť odpoviédajúcimzpvósobom budě vám slúžiť letá a stálo ako nový budě. Len nesmié človek lenivýbyť.

+4/−3
29.5.2017 18:56

P58e62t20r 40T25. 39D69v33o20ř38á96k 4384898513

Já to dělám stejně, jen v češtině.

+5/0
29.5.2017 19:13

Š16t33ě66p19á68n 72H42r57d81e36k 3910400775273

tak to jsou opravdu kecy pro amatéry-nic jinéhoRv

+2/0
29.5.2017 18:43

E10r43i13k 31F70e29r49e22n68c 2881439643243

Toto je dosť tendenčný článok. Podľa rebríčkov ADAC je smax jedno z najmenej spoľahlivých áut v triede. A ja to môžem len potvrdiť. 4x som zostal visieť na rôznych diaľniciach so vždy inou poruchou. Aj tesnenie pod hlavou motora už mám vymenené. Tiekol olej z prevodovky aj nafta z nádrže. Auto mám od 4 km a ešte nemám ani 200000. A už ani mať nebudem. Vo štvrtok s pánom bohom....

Ešte že je na operatívny lízing inak by som skrachoval. Šialené.

+13/0
29.5.2017 18:20

P83a24v79e15l 29J18o25n39á63š 5821455689945

Základ je, aby to nebyl střep a fungovalo to. Pak to může být i ta škodovka. Pravda, jen pro někoho, jsou lidé, kteří trpí při vyslovení slova Škoda zvýšenou opupínkovaností.

+4/0
29.5.2017 18:14

P69e10t79r 82B48á83č60a 8525336765355

Zaklad je aby to nebyla skodovka. Pak si pohlidat puvod a technicky stav a clovek nemuze slapnout vedle. A nejlip nekupovat z nasich slavnych bazaru.

+4/−9
29.5.2017 18:00

Najdete na iDNES.cz