Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hledá se auto pro rodinu do 200 tisíc. Pozor na velké oči a drahé díly

V cenové relaci do 200 000 korun se u nás prodá nejvíce ojetých aut. Jaký rodinný vůz v této ceně zvolit? Máme pro vás několik tipů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P53e93t70r 95S92e44d66i40v25y 6367908785747

IDNES, to jsou zase odbornici. Je znamo, ze spolehlivost dieselu je u Grand Espace od roku 2006, tedy poslednich 11 let temer stoprocentni. Byl osazovan vyhradne nesmrtelnymi motory 2.0 dci. Skoda jich! Motor nevyzaduje zadnou udrzbu, krom vymen oleju. Rozvody jsou dozivotni.

+1/0
7.6.2017 21:03

T50o30m65á80š 14V14a38l62d79e37r 7343710459

Údržbu ne, opravy ano.:-) Spolupracovníci co jej měli, byli rádi, že jej prodali. Mám teorii, Renault by se měl kupovat ve verzích po faceliftu. tam už vychytali zásadní konstrukční problémy. ;-)

0/0
10.6.2017 10:58

R21o21m98a71n 38H40r47o52n68z43a 5176791126788

Nejlepší takové auto je DACIA ;-)

0/−2
4.6.2017 15:33

P30e44t89r 40P36e61t89ř83í51k 3761840701588

Mám vícekrát vyzkoušeno, že nejde ani tak o jaké ojeté auto jde, ale o původ a kilometry, serioznost od koho kupujete...

+3/0
1.6.2017 10:41

M46a54r71t89i66n 66V39o64j39á15č53e89k 9793667741776

já si docela myslím ,že km nehrají až takovou roli ,původ a doložitelná historie servisování postačí...k těm km v tomto stáří kupujete auto tak na 5 let tzn 100.000km a podobné motorizace musí bez problému udělat 500.000 km takže s tím tak nějak počítám ,když kupuji....stačí se o auto starat a motory nad 1,8+ vydrží vše

+1/0
3.6.2017 8:13

D91a34v42i60d 45M94a54l98i34n55a 1500103310803

Ideální automobil pro ČR? Pohodlný a vnitřní výbavou jako Rolls-Royce, elegancí jako Ferrari, rychlostí srovnatelný s Bugati Veyron, s odolností tanku T-54, pokud možno vše v nerez balení z titanu, anticora a kevlaru, samozřejmě bezpečností Volva, ale s motorem objemově asi Trabanta a cenově tak na úrovni ojeté Babety, ale s doživotní zárukou a bezplatným servisem na věky věků. Zkrátka takové perpetum mobile by pro našince bylo ideální. :-)))))

+1/0
1.6.2017 0:09

Z71d20e48n55ě95k 74M83á71č58a43l56a 1163395779320

Mazda6 v kombíku a není co řešit. Provoz za pár korun, údržba + servis skoro nula.

+1/0
31.5.2017 15:51

A10n71t31o83n40í60n 96S27t95e79d54i29n39a 4397302714840

Drahé díly (zejména u dýzlu), brutální korze. Jsem rád, že je pryč....

0/0
2.6.2017 23:05

M64a14r59t12i89n 58V84o12j67á52č78e45k 9853617321946

mám dvoulitr benzín 2005 ,auto bez poruchy pouze s pravidelnou údržbou a má najeto cca 180.000 a rez jsem zatím nenašel a to ještě nikdy nestálo garáži -tak nevím zřejmě štěstí na kus ,ale je pravda ,že když vidím jiné mazdy tak je rez viditelná

+2/0
3.6.2017 8:21

T65o77m49á20š 32V97a79l10d87e63r 7243450779

Velká venku, malá uvnitř. pes je v kufru jak rybička v konzervě. Jinak nic proti ní. Když se mi pes vejde i s kufry do Mondea kombi 2000, očekávám totéž od vozu, který je o cca 30cm delší. Problém je výška stropu.To už bych si koupil liftback raději. Bohužel jej dělali pouze do verzí bez skyactivu

0/0
10.6.2017 11:04

T65o75m78á87š 36V75a10l56d60e25r 7173270349

Nevím , nevím. Ale asi chci od redaktorů moc. Podprůměrný článek. Rozdělil bych jej na tři díly a každou skupinu podrobněji popsal. Z praxe je nejpraktičtější kombík střední třídy do 4,7m . Nižší střední jsou tak akorát a nejsou tolik pohodlné. Do nových kombíků se tolik nevejde, kvůli designu. Dále je na výběr MPV do 4,5m. Stačí. Dost místa pro lidi, zavazadla a velkého psa a všude zaparkujete. Na každém je rozhodnutí jakým palivem vůz chcete krmit. Dávám přednost benzínu a nyní se ohlížím po CNG MPV, nebo hybridu.

+1/0
30.5.2017 20:22

F38r70a47n41t92i22š11e50k 92P53l68á48š88e97k 1369192907667

Pokud Vám bude vyhovovat rozměry, rozhlídněte se po Touranu nebo Zafiře. Mám vyzkoušeny oba modely v provozu v Praze (Zafira B a Touran 2.0), osobně bych raději šel do Touranu. Každopádně do origo továrního modelu. U CNG bych do přestavby nešel...

0/0
9.6.2017 14:51

T59o14m12á78š 88V63a10l17d94e56r 7263760509

Proč ne? Není tam náročnost na výměnu dílů taková , jako u origošů, Vše je v zavazadlovém prostoru a tudíž nic tolik nerezne, jako pod vozem u originálních vestaveb..

0/0
10.6.2017 10:53

F72r20a74n47t64i91š70e39k 85H74o39l33a81s 5651868849827

Taky loni řešil auto pro 3 děti. Do spousty aut 3 sedačky nakonec nějak dáte (třeba do naší staré Astry H Caravan rv2006), ale je to nepohodlné, a určitě ne tak bezpečné.

Já to dost řešil - zda koupit ojetý, nový, jaký, a nakonec jsem to vyřešil novým autem (Volkswagen Touran), ale k věci.

Největší problém je vůbec v tom, aby se 3 sedačky vedle sebe vešly. Ani v dnešních MPV to není úplná samozřejmost. Proto souhlasím s tím, že by sedačky měly být samostatné, posuvné, aby se např. prostřední sedačka posunula trochu dopředu a sedačky se tak mohou překrývat.

Moje tipy jsou:

Kombi: Peugeot 308sw, protože některé konfigurace mají ve 2. řadě samostatné, posuvné dětské sedačky. Francouze sice moc nemusím, ale mezi kombi je to asi nejlepší volba

MPV: S-max. Je to praktické auto, na trhu je jich hromada. Jen bych rovnou vyřadil všechny importy. Nechci tu rozpoutat diskusi o importech - já je prostě nechci - všimněte si, že ČR S-max je vždycky cca o 100.000 dražší než zahraniční.

+2/−1
30.5.2017 10:47

H56o87n22z36a 19P89u24p47á13k 1867360903429

:-):-):-):-)

0/0
30.5.2017 9:33

F22i86l91i45p 72T90ř71e30b85a 6463800908226

Passat B5 variant. Do 200 tisíc se vejde několikrát i s pravidelnou výměnou problematické přední nápravy.

+1/0
30.5.2017 3:21

P49e19t17r 59Č77e35r77m71á73k 9598895649880

Stačí nešetřit a dát tam originál LMI a vydrží to v pohodě x let a 100tis.

0/0
30.5.2017 15:35

P62a86v35e38l 82Š80e24d47l70b51a95u90e33r 7748971892215

To je zábava, jak už se bere za normální, že se mění přední náprava... U Japonce se tohle vůbec neřeší.

0/0
5.6.2017 11:39

V24á30c63l87a13v 76H65o21v74u86r80e34k 3619193662670

Škoda Octavia RS kombi 2007, 2.0 TFSI 147kW dovoz z Dánska, najeto 210000, serv. knížka, původní cena 189 tis., ukecali jsme to na 169 a novou sadu zimních gum. Za rok provozu najeto 28 tis. a jediné dva problémy byly klima a zarezlé šrouby na zadní nápravě. Jede jak prase, naložím do kufru celou rodinu i s kočárkem a průměrná spotřeba 8,2 litrů na 5000 km. Dá se s ní jet za 6,8 ale i za 12. Výhra v loterii. Servisy na každém rohu, krásné české auto a všem Forďákům které vždy předjíždím, protože ten smrad z výfuku se nedá, se směju. Nafta patří do náklaďáků, ne do osobáků. Pro mě TOP do 200 tisíc.

+1/−2
30.5.2017 0:39

M11a26r22t40i31n 56T28e14s86a21ř 2369363443393

Tři sedačky dozadu dáte? Proto je článek píše o MPV a ne kombících.

+1/0
30.5.2017 9:35

V64á35c74l82a36v 25H65o98v51u72r14e74k 3949763462810

Představte si, že bych je tam nacpal. Jsou tam tři pásy, ale ten uprostřed je jen dvoubodový, takže asi hlavně kvůli pohodlí bych tam stejně dával max dvě. A asi jste špatně četl, cituji z článku:

"První skupinu tvoří kombíky, spojující praktičnost s rozumnými rozměry."

Tohle byl přesně důvod, proč jsme se nakonec rozhodli pro RS. A fakt nelituju, i když jezdíme za "dráž". ;-)

A jen perlička - sestra mé ženy má tři malé kluky, 8 let a 2x5 (dvojčata) a rozhodli se, že si koupí Mazdu 5, tuším dvoulitr nafta nebo 2,2, kecal bych. To si myslím, že je naprosto vzorové MPV a ano, dovnitř se nacpou 3 děti, 2 dospělí a plno nesmyslů, které se prostě vozit musí, míchačka na chalupu s pytlema cementu a sem tam i členové rodinky, kterým se z hospody nechce v 30°C hicu pěšky.;-D Ale teď příjdou ty "ale". :-)

Už několikrát volal odtahovku, protože najednou zhaslo konec, čerpadla, vstřiky, padalo mu to furt do nouzáku.. No, dohromady do toho auta (mimo věci, které do aut kupuje každý) narval už tolik, že by si mohl koupit další 5-ku. Ale představte si, že koupil Renaulta Thaliu a MPV už párkrát málem strčil ze skály. :-/

Naftu prostě ne, je tam 5x víc věcí co se můžou pos**t (a taky se se**u) a s benzínem je vždycky větší sranda.

0/0
30.5.2017 17:55

T58o76m19á19š 97V22a88l33d53e22r 7133500569

Leda tak ve snu. Do kombíku střední třídy mám co dělat narvat vedle sebe tři sedačky. Octávie je mimo mísu. Nebavíme se o podsedácích ;-D Dobrá bezpečná autosedačka je dost široká. zvláště u hlavy dítěte. Takže jste nikdy nedával tři sedačky do Octávie.

0/0
10.6.2017 11:11

P81e30t47r 17P86e75t53r 8971278788122

10 let starej žebřiňák z nižší střední za 200tis to je fakt skvělej kup ;-D

+3/−2
30.5.2017 9:52

V41á35c42l84a25v 64H57o75v40u82r45e41k 3599963572150

Hmm, říká kdo? Mě znáte? Předtím jsme 4 roky jezdili ve šrotu za 35 tisíc, protože (bohudík) nejsme ta vyšší střední a na lepší jsme neměli jelikož jsme kupovali byt, svatba a za rok mimčo.

Ale v poho, Váš žebřiňák je bez debat určitě krutější a stopro hustější než ten náš. ;-) Mějte se.

0/0
30.5.2017 17:59

P57e65t73r 37P12e76t74r 8971598108332

Jezdil jsem s tím dost dlouho abych mohl srovnávat, jo autům nižší střední z poloviny 90let se to možná vyrovná to nepopírám, ale v dnešní době u aut v podobné cenové kategorii je v tom jednoznačně nejhorší svezení ve své třídě, takovej novodobej trabant. a do 200tis lze vybírat auta které jsou ve všem naprosto jinde než tenhle žebřiňák.

+2/−1
31.5.2017 7:37
Foto

O47n93d26ř43e51j 89T42y64l10e94č19e31k 2218859702648

Naprosto souhlasím, tohle je auto, které má smysl za 200.000 Kč koupit. Dobrý kompromis mezi praktičností a zábavou za volantem.

+1/0
30.5.2017 16:37
Foto

O40n27d71ř70e75j 14T39y22l47e29č31e95k 2828699682578

Lidi, neblbněte, život je moc krátký na to, abyste řídili nudná auta. Já jsem před rokem a půl za tyhle peníze koupil BMW 525i e61. Rodina se tam v pohodě vejde, ale navíc to má skvělý řadový šestiválec, který při předjíždění Loganů můžete vytočit do 7.000 otáček. Díky pohonu zadních kol a dokonalému rozložení hmotnosti mezi přední a zadní nápravu je s tím autem radost zatáčet a tak všeobecně mi každá jízda zvedá náladu. A vsadím se, že za tři roky bude tržní cena mého auta o hodně vyšší než u tříleté Dacie v původně shodné pořizovací ceně.

+4/−2
30.5.2017 0:24

V23á86c82l77a79v 81K22a92f64t80a23n 7625679323186

Život je moc krátký na to, abych řešil v čem se budu přemisťovat :) Aktuálně mám za pár korun Xsaru a pohoda :D

+1/0
31.5.2017 9:06

J37i17ř67í 53K85u73c39h67t16a 6758545719747

Taky jsem to koupil. Přítelkyně na mne nastopila s tím, že do malého auta se jí špatně leze a že je po každé cestě zničená. Takže místo původně uvažovaných Octavia / Golf je to Xsara Picasso. Jenom si na to nemůžu zvyknout - oproti koncernovým vozům mizerný rejd a nutnost neustále řadit.

0/0
8.6.2017 11:26

M85i13r52e61k 75G86a34j37e26r 5111176279400

"cenydílů pro taková SUV jsou řádově vyšší než pro klasický kombík" - Ne, nejsou. Ty ceny jsou jenom vyšší , v zadnem pripade ne řádově.

+2/0
29.5.2017 23:20

V88á91c94l31a26v 29K82a47f18t42a25n 7465609293156

To je tím, že se neví co znamená "řádově" :D

+1/0
31.5.2017 9:07

J28a39n 91N16o52v53á85k 9875368504875

V roce 2010 jsem za 190kkč koupil 4 roky starý Citroen C5 Break 1.6HDI - zatím vcelku dobře slouží, mnou najeto dalších 150 tisíc.

Ale čím bych ho dnes nahradil, to je těžká otázka - 4 roky starý prostorný a pohodlný kombík střední třídy za 200 litrů nikde nevidím.

+2/0
29.5.2017 20:22

P81e28t65r 75P41e80t28r 8571568388592

Pokud přidáš dva roky, tak za podobné peníze koupíš C5 poslední generace. Ono pokud by byl kurz Eura stejný jak v r.2010, tak si troufám tvrdit že by asi byl za ty peníze taky čtyřletý.

0/0
29.5.2017 20:51

J87a45n 64N78o78v63á86k 9335788374785

Menší kufr, mémě místa na zadních sedadlech, dražší údržba

(např. přední pístnice jsou lisované = neopravitelné, oprava zadní víceprvkové nápravy je daleko dražší, katalyzátor+FAP je jediný svařený díl, nutno měnit celý, nová elektrická ručka je za 25 tisíc ...)

0/0
29.5.2017 21:25

J90a22n 79N49o87v22á21k 9595108884785

Jo a ještě jsem zapomněl - v rámci uváděné ceny se dají najít jen 1.6HDI, což u téhle generace = bez hydrauliky.

0/0
29.5.2017 21:29

P71e42t93r 21P66e54t43r 8271948538732

tak pokud chceš opravdový komfort tak ve střední třídě moc na výběr není krom, C5 mě napadá snad jen Volvo V70 nebo Mercedes E ale ty budou cenově úplně jinde, nebo o dost starší, o údržbě ani nemluvím.

0/0
30.5.2017 10:09

K47a20r43e58l 23N93o97v52o70t70n18y 6279411429955

Mit 200 tis, tak si urcite nekoupim auto, zvlaste 10ti lety vrak ne. Rady k nicemu Rv

+2/−8
29.5.2017 19:54

M13i12r36e45k 76G87a71j75e33r 5151786899830

Ale cely clanek je urcen tem, kteri si chteji koupit ojete auto, nikoliv tem, ktere nakup auta nezajima.

+10/0
29.5.2017 23:21

M24a89r84e25k 21M46a78l61ý 1542448471730

Nejhloupější příspěvek ;-D

0/0
31.5.2017 9:37

J48a66r39o65m77i44r 51K49v94a46p25i84l 4621561701441

Nakonec padla volba na Ford S-Max, který si nás získal jízdními vlastnostmi blížícími se kvalitnímu běžnému osobáku nižší střední třídy.

No nevim, S-Max ma podvozek a jizdni vlastnosti v porovnani s beznym osobakem nizsi stredni tridy mnohem lepsi :)

+8/0
29.5.2017 19:08

F83r96a81n34t32i31s28e64k 91L27i43s27k51a 8215861893898

Nevite nekdo proc pisou vyhnete se 2.2 u fordu?

0/0
29.5.2017 19:03

J66a24r43o36m38i59r 66K22v60a28p45i55l 4431751261981

To by me taky fakt zajimalo :)

0/0
29.5.2017 19:07

T63o75m91á87š 76L38u64d68v56í40k 1550227324842

Taky píšou že nejlepší je koupit auto "po velkém servisu motoru". Asi není dostatek těchto motorů po velkém servisu takže bohužel ;-D

0/0
29.5.2017 19:54

M12a28r80t67i21n 44V82o54j92á40č66e90k 9943917671976

nevím známý má cmax nebo smax -zkrátka ty větší fordy 2 vice než 7let starý jako služební auta a tahá v nich nemožný a nájezdy kolem 180tis a ty auta prý jezdí bez problémů ,ale zase mají pravidelný servis

0/0
5.6.2017 18:38

K79a66r24e80l 94M77a21r73t89i13n47e51c 6488618306124

Je trebár kupovať od teho ,kto o vozídlo skutočno pečuje a ja příkladno v tem móžem byť ideálom, lebo mám HjundééeAkcent už z minulého storočija, ktoré má za tjé letá už najazděné takmer 30tisícov kilometrov a stálo je ako nové a praktýcky nič okrem olejá a kvapalínydo ostríkačov som nemeníl!!!

Auto užívám ibá, keď jepekné počasije a zotrvalý tlak vzduchá. A po každej jazdě než zagarážujem autovyluxújem včetně motorového aj batožinového priéstorá, omyjem osuším anavoskújem a v garáži pak zvedněm steráče, aby sa gumky nědeformovály a podpráhmi ho tiéž podložím, aby sa odľahčílo pružínam pérovanjá a tlmičom. Astejnáko aj pneumatíkam neprospiéva zatiáženije v jednom miéstě, lebo tjétotákto sa zplacaťujú v miéstě dlchšijého zatiáženija. Nezabúdam ani naakumulátor, ktorý vždyckáj po a pred jazdou dobijem na odpoviédajicú kapacítu.

A hlavno vozidlonepreťažujem a praktýcky užívam ibá so svojú starkú a ta v záujme rovnomernéhozatiaženija sedáva na zadnej sedáčke vpravo vo smere jazdy, a ja vždyckájvpredu vľavo. Zavazadelný priéstor užívam ibá na menčije nákupy či prevozdrobných osobných potriéb. (Na veľké nákupy zásadno chodiévame prostriédkamiMHD, ktoré v temto prípadku vytiážime dokonálo, keď už za tu prepravu mosímenekrestiánské jazdné zaplatíť.)

A vertě mojej letítejzkúsenosti, že pokiál sa budětě o dopravný prostiédok staráť odpoviédajúcimzpvósobom budě vám slúžiť letá a stálo ako nový budě. Len nesmié človek lenivýbyť.

+4/−3
29.5.2017 18:56

P52e13t87r 89T43. 20D90v23o79ř81á18k 4794538933

Já to dělám stejně, jen v češtině.

+5/0
29.5.2017 19:13

Š83t70ě37p89á48n 60H30r63d85e32k 3610660855253

tak to jsou opravdu kecy pro amatéry-nic jinéhoRv

+2/0
29.5.2017 18:43

E65r70i79k 13F37e28r49e56n40c 2471949363623

Toto je dosť tendenčný článok. Podľa rebríčkov ADAC je smax jedno z najmenej spoľahlivých áut v triede. A ja to môžem len potvrdiť. 4x som zostal visieť na rôznych diaľniciach so vždy inou poruchou. Aj tesnenie pod hlavou motora už mám vymenené. Tiekol olej z prevodovky aj nafta z nádrže. Auto mám od 4 km a ešte nemám ani 200000. A už ani mať nebudem. Vo štvrtok s pánom bohom....

Ešte že je na operatívny lízing inak by som skrachoval. Šialené.

+13/0
29.5.2017 18:20

P36a90v61e67l 30J59o19n30á38š 5701935679465

Základ je, aby to nebyl střep a fungovalo to. Pak to může být i ta škodovka. Pravda, jen pro někoho, jsou lidé, kteří trpí při vyslovení slova Škoda zvýšenou opupínkovaností.

+4/0
29.5.2017 18:14

P41e24t23r 48B39á23č55a 8145906285255

Zaklad je aby to nebyla skodovka. Pak si pohlidat puvod a technicky stav a clovek nemuze slapnout vedle. A nejlip nekupovat z nasich slavnych bazaru.

+4/−9
29.5.2017 18:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.