Diskuze

Pokud vám v servisu zničili auto, o náhradu škody se ozvěte hned

V pneuservisech mají napilno a hromadně mění zimní gumy za letní. Při vysokém nasazení se může stát, že kola správně neutáhnou. Uvolněné kolo poškodí vůz, v horším případě způsobí nehodu nebo někoho zraní. Vadu hlaste okamžitě a nenechte se odbýt. Ani předávací protokol nezbavuje servis odpovědnosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Co tady píšete za nasmysly ? Po 200 metrech upadlo kolo ? I kdyby byl dotažen pouze jeden šroub rukou, na dva, tři závity, kolo by neupadlo.

A řidič má povinost zkontrolovat si vozidlo před jízdou.

Nějaký reklamní článek ?

Další citace :

Aleš si přezouvá kola na autě sám. Na utahování šroubů použil špatné nářadí, a kolo tak dostatečně neupevnil. Během jízdy se mu jedno z kol začalo cukat a z pěti šroubů zůstaly na svém místě jen dva.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/servis-nehoda-pojisteni-0w8-/autoservis.aspx?c=A170414_210544_automoto_taj

Božena Němcová ty pohádky uměla daleko lépe.

1 0
možnosti
JN

Na té fotce se určitě nejedná o nedotažené šrouby. Ty jsou v tom brzdovém bubnu. Že by prasklo ložisko, které už dlouho hučelo jako kráva a nikdo to neřešil?

0 0
možnosti
JK

Podle článků o přezouvání pneu se dá odhadnout, jaké je v Praze počasí. Je to ani ne týden, co sněžilo, a už zase masírka o přezouvání.

Podle CHMI má být pozítří ráno 1 až 5 °C. Podle přezouvací masírky je to teplota, kdy je užití letních pneu nebezpečné.

1 0
možnosti
MJ

Stále i tady platí to staré známé důvěřuj, ale prověřuj, čili považuji za automatické si po přezutí pneu nebo po návratu ze servisu po najetí pár km zkontrolovat dotažení všech kol. A abych nemusel při defektu nadávat na týpka co kola dotahoval, tak si vždycky pojišťováky dotahuji sám a není žádný problém :-)

1 0
možnosti
MM

M28a73r82e71k 16M46a54l44ý

25. 4. 2017 16:25

Nebo je ohlídat přímo při práci a ujistit se, že to dotáhli.

0 0
možnosti
JU

J53a17n 86U93l43m

25. 4. 2017 14:02

A proč si Aleš nevzal z každého kola 1 šroub? To by přece každýho napadlo

1 0
možnosti
LK

Dokud nebude jedna velká centrální matka na 1 kolo, stejně jako ve Formuli 1, tak bude v pneuservisu vždycky problém.;-D

0 0
možnosti
AS

Já si kola utahuju sám ručně podle citu a nikdy se mi šroub neuvolnil. Občas to konroloju po nějaké době, ale všechno ok.

Ono jsem o to to neutahovat hned na pevno. Kolo dousadit, utáhnou více jeden šroub, pak usazení kola ještě doladit a utáhnou ostatní. Pak se to nikdy uvvolnit nemůže.

Ale to by v penuservice museli vědět jak to mají správně dělat......

1 0
možnosti
LK

Od té doby, co v pneuservisu utahovali rázovým utahovákem nastaveným patrně na 400 Nm, a pak nešlo kolo vůbec sundat. A především proto, že při zvedání auta nepoužívají přesné opěrné body na podvozku auta a kopnou jen kus dřeva obaleného gumou pod práh, čímž poškodí nenávratně práh, který následně začne korodovat, tak bych tuto "vysoce odbornou práci" nikomu nesvěřil.

2 0
možnosti

jsou servisy a servisy...

1 0
možnosti
RP

Je to dva týdny co kolega z práce řešil problémy po vlastní výměně kol. Byl jsem u toho když mu volali ze servisu, nasadil matky obráceně náběhem ven. Pár dní se mu to dalo sežrat :-D a v servisu jim prej taky cukali koutky ;-D

1 1
možnosti
JB

A vám se nikdy nic nestalo, jste naprosto dokonalý. ;-D

2 1
možnosti
VF

Ujet ze servisu 200m to to kolo jen nasadil a chytnul závit na 1 otočku ne? To auto muselo šmajdat od začátku. Chyby se stávají i profesionálům a když se poukazuje že když si majitel ění kola sám, dělá to špatně a špatným nářadím, je to úsměvné. Na kolo je potřeba ořech správné velikosti a dostatečná páka, nebo pneupistole.

0 0
možnosti

Taky si myslím. Takhle rychle se šrouby samy nedokáží vyšroubovat.

0 0
možnosti
JN

Aleš si přezouvá kola na autě sám. Na utahování šroubů použil špatné nářadí, a kolo tak dostatečně neupevnil. A Michal to sleduje z úkrytu.

1 0
možnosti
VF

Zajímalo by mne jaké nářadí je špatné.

3 0
možnosti