- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co tady píšete za nasmysly ? Po 200 metrech upadlo kolo ? I kdyby byl dotažen pouze jeden šroub rukou, na dva, tři závity, kolo by neupadlo.
A řidič má povinost zkontrolovat si vozidlo před jízdou.
Nějaký reklamní článek ?
Další citace :
Aleš si přezouvá kola na autě sám. Na utahování šroubů použil špatné nářadí, a kolo tak dostatečně neupevnil. Během jízdy se mu jedno z kol začalo cukat a z pěti šroubů zůstaly na svém místě jen dva.
Zdroj: http://auto.idnes.cz/servis-nehoda-pojisteni-0w8-/autoservis.aspx?c=A170414_210544_automoto_taj
Božena Němcová ty pohádky uměla daleko lépe.
Na té fotce se určitě nejedná o nedotažené šrouby. Ty jsou v tom brzdovém bubnu. Že by prasklo ložisko, které už dlouho hučelo jako kráva a nikdo to neřešil?
Podle článků o přezouvání pneu se dá odhadnout, jaké je v Praze počasí. Je to ani ne týden, co sněžilo, a už zase masírka o přezouvání.
Podle CHMI má být pozítří ráno 1 až 5 °C. Podle přezouvací masírky je to teplota, kdy je užití letních pneu nebezpečné.
Stále i tady platí to staré známé důvěřuj, ale prověřuj, čili považuji za automatické si po přezutí pneu nebo po návratu ze servisu po najetí pár km zkontrolovat dotažení všech kol. A abych nemusel při defektu nadávat na týpka co kola dotahoval, tak si vždycky pojišťováky dotahuji sám a není žádný problém
Nebo je ohlídat přímo při práci a ujistit se, že to dotáhli.
A proč si Aleš nevzal z každého kola 1 šroub? To by přece každýho napadlo
Dokud nebude jedna velká centrální matka na 1 kolo, stejně jako ve Formuli 1, tak bude v pneuservisu vždycky problém.
Já si kola utahuju sám ručně podle citu a nikdy se mi šroub neuvolnil. Občas to konroloju po nějaké době, ale všechno ok.
Ono jsem o to to neutahovat hned na pevno. Kolo dousadit, utáhnou více jeden šroub, pak usazení kola ještě doladit a utáhnou ostatní. Pak se to nikdy uvvolnit nemůže.
Ale to by v penuservice museli vědět jak to mají správně dělat......
Od té doby, co v pneuservisu utahovali rázovým utahovákem nastaveným patrně na 400 Nm, a pak nešlo kolo vůbec sundat. A především proto, že při zvedání auta nepoužívají přesné opěrné body na podvozku auta a kopnou jen kus dřeva obaleného gumou pod práh, čímž poškodí nenávratně práh, který následně začne korodovat, tak bych tuto "vysoce odbornou práci" nikomu nesvěřil.
Je to dva týdny co kolega z práce řešil problémy po vlastní výměně kol. Byl jsem u toho když mu volali ze servisu, nasadil matky obráceně náběhem ven. Pár dní se mu to dalo sežrat :-D a v servisu jim prej taky cukali koutky
A vám se nikdy nic nestalo, jste naprosto dokonalý.
Ujet ze servisu 200m to to kolo jen nasadil a chytnul závit na 1 otočku ne? To auto muselo šmajdat od začátku. Chyby se stávají i profesionálům a když se poukazuje že když si majitel ění kola sám, dělá to špatně a špatným nářadím, je to úsměvné. Na kolo je potřeba ořech správné velikosti a dostatečná páka, nebo pneupistole.
Taky si myslím. Takhle rychle se šrouby samy nedokáží vyšroubovat.
Aleš si přezouvá kola na autě sám. Na utahování šroubů použil špatné nářadí, a kolo tak dostatečně neupevnil. A Michal to sleduje z úkrytu.
Zajímalo by mne jaké nářadí je špatné.