Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Psycholog: je znát, když řídí ženy. Na cestě jsou bezpečnější

Podle dopravního psychologa Karla Havlíka mají ženy za volantem svůj jasný rukopis. Jezdí bezpečněji, jsou méně agresivní a zbytečně neriskují. Když bourají, je to převážně na křižovatkách, protože nedokážou správně vyhodnotit aktuální situaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D80a30v11i34d 71K68o51t19e87k 1324731194804

Vetšina žen bezdůvodně brzdí provoz, vůbec neznají pravidla a poděkovat za to, když je pustím?? Ani si toho nevšimnou..Tohle je ale chyba autoškol, které je tyhle věci nenaučí.. proč by měl mít každý ridičák?!

+1/−1
9.5.2017 18:18

J46i59ř95í 90K37ü57h57r 2910146770816

Většina řidičů mezná pravidla či se jimi odmítá řídit.

+1/0
11.5.2017 3:47

M93i27c93h51a29l 43T75o66m64á45n31e89k 9657809446

jiste ze jsou bezpecnejsi, treba odbocuji doleva a jedou v odbocovacim i primem pruhu zaroven, pripadne si nadjizdi jako by ridili kamion, nebo jedou 40 na magistrale v levem pruhu a kdyz je pradjizdite tak vidite ze neco mumla do telefonu a u toho svaci, proste jsou sama bezpecnost, nerikam ze vsehcny ale jakmile nekdo jede nebezpecne pomalu ci blokuje pruhy tak to z 90% je bud duchodce nebo zenska a pak se nedivim ze okolni pani ridic jsou agresivejsi

0/0
8.5.2017 13:03

R68a28d62o13v98a87n 47D57l12u68g58o71s78z 3786361608886

Zcela souhlasím. Ženy jsou bezpečné. Tak bezpečné, že pro muže je nejbezpečnější sledovat provoz vozu před vozem řízeným ženou, neboť k vozu řízeným ženou s "bezpečnosti" souvisí nepředvidatelné jednání vybočující ze většinového vzorku všech řidičů na komunikaci se pohybujících. Dle osobního sledování vyplývá jedno. Ženy jsou prosty předvidatelnosti, čímž jsou vytvořeny nebezpečné situace.

Imho to samé, co článek uvádí pro ženy - maskulinní typ vs. feminní typ lze pozorovat i u mužů, výsledek statistiky je tedy dosti zavádějící, příčiny neřešící.

Za daleko důležitější ukazatel místo procentuálního držení ŘP ženy vs. muži považuji přehled kilometr/osoba/muž vs. kilometr/osoba/žena vztaženého k počtu dopravních nehod a závažnosti dopravních nehod. Poté se můžeme bavit o bezpečnějším pohlaví.

+3/0
7.5.2017 22:12

P25a32v52e77l 50J56e66ř67á87b97e51k 7261102374157

Obávám se, že některým z mužů silně haraší, když za jízdy mají čas sledovat zda před nimi jede či nejede žena.

Přede mnou jede maximálně nějaké auto, kdo ho řídí nepotřebuji vnímat - ve své podstatě jsem zpravidla v bezpečném odstupu, že sledovat kdo sedí za volantem je obtížné.

Ale nahrál jste si do kalhot, protože v porovnání závažnosti nehod ženy mají nehody méně závažné - většinou to jsou plechy. U nás mužů se přidává ještě mnoho krve a pracovníků pohřebních služeb.

Vyježděnost - dokud ženy jen dělají servis dětem a jejich manželé dřepí v práci, protože a na děti nemají čas, tak toho ženy moc nenajezdí. A někdy je obdivuji, že dokáží řídit a ještě poslouchat dětičky na zadních sedačkách. Asi by mi z toho hráblo.

Na společnou cestu - "rádoby" hlava rodiny sedí za volantem, žena vedle. Ne aby jí posadil za volant, aby se vyjezdila.

Ty diskuse o tom neustálém rozdílu pohlaví jsou ale zbytečné - nevedou k toleranci, ale naopak někteří z jedné či druhé strany si vylévají jen své emoce a prezentují svoji neschopnost respektovat druhé.

+1/0
8.5.2017 8:26

R34o55b23i88n 72Ž50i74ž81k15a 2798464486606

No s tou příčinou můžete mít pravdu, ale to nevyvrací to, co pan Dlugosz napsal, právě naopak, pokud hlava rodiny řídí furt, tak je ženská nevyježděná a když za to sedne, je rázem problém, kterej potkáváme na silnicích.

Vědomí toho, kdo je za volantem kolemjedoucího vozu, umožňuje určit jeho pravděpodobnou reakci. Podobně jako auto, kterým jede. Samozřejmě to není absolutní, ale dá vám to pár procent přehledu navíc a donutí vás to zbystřit smysly. Pokud přede mnou svítí někomu mobil do obličeje nebo je u ucha, vím, že nepojede optimálně. Pokud je to holčina nalepená na volant, že se lokty pomalu dotýká jeho spodního kraje, platí to samé.

+1/0
8.5.2017 12:15

R83a14d87o84v18a70n 11D49l58u90g90o76s16z 3466411988486

Sleduji, že pochopení psaného textu je silně nedostatečná stránka nebránící v reagování.

Ukažte mi, kde píši něco o tom, že muži sleduji, zda vůz před nimi řídí muž či žena. Nic takovéto jsem nenapsal, nepochopil jste text.

Váš způsob jízdy je irelevantní.

Z čeho vycházejí vaše závěry: ženy=plechy, muži=mrtví do 100 km od nehody. Fabulace, vědomě lžete.

Ano, přesně tak. Jen ženy vozí v autě dětí. Přestaňte generalizovat. Druhá vaše lež.

Děkujeme, že diskutérum sdělujete, jak to chodí u Vás doma. Občas byste mohl ženu pustit za volat a nedělat ze sebe rádoby hlavu rodiny.

Máte pravdu, rozdíly nikde v ničem neexistují, mluvení o jakýchkoliv rozdílech vede jen k nerespektování.

Nejhorší je, ať už v rasové, náboženské nebo genderové otázce vždy jedinec, který až fanaticky vyžaduje jednotnost všeho a všech a činí tak daleko více netolerantními způsoby, než odsuzuje u druhý. Váš případ.

+1/0
8.5.2017 12:53

R15i85c67h31a65r53d 33M23i71c25h74a57l70o72w69s20k27i 1171149935636

Neschopný psycholog by měl vypadnout z kanclu a podivat se, jak vypadá skutečný provoz. Je to právě naopak. V 90% případů Vás na přechodu řidička nepustí.

+1/0
7.5.2017 8:00

V40l91a66s14t84i95m31i97l 94K44o37c50u15r41e40k 4626913620474

Ženy jsou lepší řidičky než muži v mnoha aspektech, především vás nezajdou na přechodu a nevybrž ́dují na dálnici. V některých aspektech jsou zase lepší muži, zpravidla mají také zřejmě najeto více km, a umí lépe řešti krizové situace na silnici.

0/−1
6.5.2017 15:33

K44a61r94e97l 84V74a11c30h27u17t 9953282349943

Mýlíte se, na víceproudé silnici vás (bohužel) může přejet i žena řidička. Stačí přehlédnout existenci přechodu pro chodce a neštěstí je hotovo... (a stát se to může naprosto každému, stačí malá nesoustředěnost) :-/

0/0
7.5.2017 18:49

M54i51c54h75a64l 61K68r36č90á73l 6308408296302

Pokud jede někdo mimo obec místo povolených 90 km/h jenom 70km/h, tak se o něm říká že jede opatrně a bezpečně. To že ohrožuje spoustu jiných řidičů kteří jsou nuceni ho předjíždět už ale nikdo neřeší.

+7/−1
6.5.2017 14:24

P66a38v79e64l 24J51e56ř29á78b95e67k 7281192944107

A když tam jede traktor, tak taky ohrožuje?

Myslím, že je to jen v hlavě řidičů.

Ale taky z těch couralů nemám radost, zejména na dálnici.

+2/0
6.5.2017 20:12

R79a87d47o19v25a20n 86D87l17u26g96o84s74z 3346131348636

Reversní psychologie? Neporušující zákony je odpovědný za ty, kteří se rozhodnou předjíždět? Ač s článkem nesouhlasím, viz komentář, je zcela nepřípustné dělat z nevinných viníky a tyto role účelově obracet.

Kdo jede na 90 "jen" 70 nic neporušuje, protože ze zákona je povinen přizpůsobit jízdu asi 10 věcem. Že neznáte důvod neznamená, že neexistuje. Vámi prezentované odpovědí poukazují na egoistické jedince. V případě předjíždění takovéhoto vozu je naopak povinnosti předjížděče počínat si tak, aby riziková situace nevznikla, aby neohrozil a neomezil ostatní účastníky.

Osobně zažívám mnoho mnoho "pomalých řidičů", nikdy mne nenapadlo být z této jízdy frustrován, ba naopak. Bez znalosti důvodu "pomalé" jízdy by to bylo i zcela irelevantní (důvody např. křehký náklad, přizpůsobení jízdy počasí, neznámé prostředí, jiný vůz, než na jaký je řidič/ka zvyklý/á a mnoho dalšího). Zkušený a rozumný řidič si počká na vhodné místo a bezpečně předjede. Neurotický a agresivní řidič začne hledat chybu u ostatních.

+2/0
7.5.2017 22:20

F44i81l10i60p 77G26a62l20a53š 2967327754788

Tleskám a smekám. Lépe to napsat ani nešlo!R^

0/0
12.5.2017 23:28

J96a42n 58B41e90n93h41á91k 6194143552511

Je potřeba vzít v potaz, na jaké silnici mimo město jedete. Na zcela prázdné silnici 1. třídy, kde jen ti největší Mirkové Dušínové dodržují 90, je 70 opravdu na hraně bezdůvodně pomalé jízdy (porušení par. 18 odst. 2). Navíc pokud se drží středové čáry, porušuje už paragrafů víc (par. 11, 17 odst.4). Pokud jede vpravo (občas dotyční uhnou i do odstavneho pruhu, což je formalne take prestupek), tak bych onoho pomalika neresil.

0/0
14.5.2017 9:50

M90a57r96t53i70n 53O54š92m43e64r74a 2235980287205

Muži jsou špatní a ženy jsou správné, to je jediné skutečné sdělení tohoto článku. Nejen, že je to založeno na syrových statistických údajích, kterou jsou v tomto kontextu zcela nesprávné a to tak jasným způsobem, že se až nabízí myšlenka, že to je záměr. Ale dokonce tato evidentně nesprávná tvrzení jsou vydávána za zcela známou pravdu, se kterou asi musíme všichni souhlasit, nezbývá mi než usoudit, že nejde o nic jiného než projev skrytého sexismu namířeného proti mužům ze strany radikální feministky nebo něčeho podobného. Mimochodem takové články vídám častěji než bych považoval za vhodné, ale nikdy nevidím článek s opačným nepravdivým tvrzením, jako by byl např.

"Je znát, když mluví muž. Má totiž o cca. 20% větší mozek, a proto mluví věcně a rozumně na rozdíl od žen."

Proti těmto urážlivým nesmyslům založených na záměrně mylné interpretaci vědeckých faktů snad máme i zákony, nebo ne? Domnívám se, že článek by měl být doplněn omluvou redakce a uvedením věcí na pravou míru, nebo alespoň smazán.

+5/−1
6.5.2017 13:25

P31a55v15e66l 88J65e40ř47á10b52e26k 7911222394317

Nezáleží na objemu, ale na ploše mozku. Takže pokud máte mozek s minimem !závitům", tak ten kdo ho má objemově menší, ale členitější, je povrchově větší.

Takže článku o velikosti mozku bych se bál, abychom jako muži nakonec neztratili poslední kousky sebedůvěry. ;-(

0/−3
6.5.2017 20:16

M51a71r95t14i35n 34O15š22m98e36r77a 2315850627775

Nejsem si jistý, jestli jste mě správně pochopil. Rozdíly mezi muži a ženami samozřejmě jsou a vždy byly a budou, nalhávat si opak nic dobrého nepřinese. Ale pokud na tyto rozdíly poukazujeme, tak u toho nemůžeme lhát a podkládat to zkreslenými statistikami. Ten titulek o velikosti mozku jsem uvedl jako příklad toho jak by to určitě vypadat nemělo.

Já například často vidím zvýhodňování žen, ale snad nikdy jsem neviděl zvýhodňování mužů, a i přesto se najdou feministky, které trucovitě tvrdí, že jsou ženy utlačovány a je třeba je ještě víc zvýhodnit. Nevím jak vám, ale mě toto opravdu vadí. S tím jak to dnes funguje, chtěl bych být žena, měla bych pohodlnější život a výhody všude kam bych se podívala jen za to, že jsem žena a ostatní by mi to platili. Zároveň bych se občas dočetla jak jsou muži zlí a špatní, jak mě utlačují a jak na ně mám být naštvaná. Aspoň tak to vidím já.

+2/0
6.5.2017 21:50

M83i28r90o75s31l69a63v 97S88u62c34h26y 5580529280370

Statistiky jsou k ničemu. Já najezdím ročně 40.000 km, moje manželka 5.000 km. Tak, a teď porovnávejte čísla. Pokud je žena dostatečně "vyježděná", řídí dost podobně jako muž. Pokud sedne muž za volant 2x do roka, jede naprosto katastrofálně. Je ale pravda, že ženy jsou za volantem méně agresivní, a pokud má někdo potřebu se předvádět, tak je to zpravidla nějaký frája.

Stejné je to i s klišé "takhle parkuje žena". Odmítám s manželkou nakupovat, raději sedím v autě a čekám. Když si nečtu, sleduji okolí. Když někdo špatně zaparkuje (přes čáru), tak je to blbec. A statisticky jsou na tom ženy lépe. Většina těch "přes čáru" jsou frajírci, co si nechtějí škrábnout svého plechového miláčka mastodontních rozměrů.

S tvrzením, že je nějaká skupina lidí na cestě bezpečnější ale nesouhlasím. Pokud jedete za autem v obci 30-40 km/h, chvíli to vydržíte (třeba hledá, kde má odbočit). Čím déle to ale trvá, začne vám to zdržování vadit. Když pak dotyčný(á) mimo obec "zrychlí" na 60 km/h, začnete hledat každou příležitost k předjetí. Chybu neudělá ploužící se překážka provozu, ale nezkušený řidič, který ten manévr nezvládne.

+13/0
6.5.2017 9:30

J61a80n 13B42e32n51h13á23k 6834953492911

R^

+1/0
6.5.2017 9:40

J66a61k87u19b 61F46e73i41f72a30r 7639109816179

První věta titulku je zcela pravdivá!

V 9 z 10 případů to poznám také, když jede přede mnou. Nečitelně, nejistě, zbytečně brzdí do přehledných zatáček, zastaví před prázdným kruhovým objezdem atd atd

+5/−1
6.5.2017 8:20

M96a25r72e10k 88T63ů55m18a 4502688156592

Za půl miliónu kilometrů, co mám za ty roky najeto jsem měl jednu nehodu, a to, že řidič za mnou to prostě nedobrzdil... Myslím si, že jedinými objektivními měřítky bezpečnosti v rámci statistiky jsou počet najetých km a doba, jak dlouho má ten, či ona řidičák.

+4/0
6.5.2017 0:34

P45a61v76e87l 61J47e73ř23á16b31e11k 7461162964167

To, že najedete velké množství kilometrů bez nehody neznamená, že jste dost dobrý řidič. nehoda je často o náhodě - na hloupém místě v nesprávný čas.

Za další v jakém provozu řidič jezdí.

A co se za nehodu považuje.

Když vezmu jedno období, kdy jsem se točením volantu živil, ve své podstatě nehod bylo poměrně dost. Ale žádná nebyla vyšetřovaná, protože odehrály v terénu. A škody byly minimální. Nicméně - klasifikace by byla nepřizpůsobení ... .

0/0
6.5.2017 1:26

J53i95ř87í 59J48u42ř50i43c15a 2978213951

Pokud někdo najede velké množství kilometrů bez nehody, má to velký vliv na posuzování zda je dobrý řidič. Jedno z kritérií dobrého řidiče by mělo být-nebourá a nezpůsobuje nehody.

0/0
6.5.2017 12:50

M60i38c21h52a47l 49R56e86j38z79e95k 5416127615171

Musim se naopak zastat zen a verim tomu, ze jsou na silnici o neco, byt ne tak vyrazne, bezpecnejsi. Ty duvody jsou popsane. Pokud by tomu melo byt jinak, musel by byt celkovy provoz zen pod 17%, coz asi neni. V nemecku je podil provozu zen udalne 32%, u nas to bude asi min, ale nejspis vic nez 20%. Ja bych je tedy uplne neodsuzoval a hlavne si na nich nelecil komplex. Budme radi, ze je mame.

+1/−3
6.5.2017 0:23

L93a90d92i71s62l82a65v 49H64a54š80k54a 4203136211430

nic to nemění na tom, že je to nesmyslná statistika

+3/0
6.5.2017 6:02

J82a62r35o76s62l76a20v 57H98o65r50á28k 8242254915289

Ten podíl pod 17 procent není nereálný - berte v úvahu profesionální řidiče (taxikáře, autobusáky, kamioňáky, řidiče přepravních služeb, zásobování,...) - ti totiž najezdí bezkonkurenčně nejvíc kilometrů a 99 procent z nich jsou muži.

+1/0
6.5.2017 22:00

M46i79c42h49a23l 15R49e42j77z71e70k 5876927685111

Nejhorsi je kdyz chlap ridi jako zenska. Zenam to toleruji, tu rekneme obecnou opatrnost. Kolikrat si rikam, kam se clovek porad honi.

+2/0
6.5.2017 0:10

J75i35ř67í 61H58o48d36a40n 6404247813230

Nedávno cesta tam a zpět 810 km (dálnice, okrsky +město). Osazenstvo 2 muži 3 ženy. M+Ž mají řp. První řídí muž. Po nějaké době navrhuje že by mohla jít žena. Celá posádka odmítá, včetně řidičky, neboť se cítí bezoečněji se mnou jako řidičem.

0/0
6.5.2017 0:02

P63a26v25e30l 49J38e87ř36á73b32e77k 7931682574857

Tak to vás lituji.

Osobně bych po třech hodinách z auta vystoupil a za volant posadil ženu.

Možná bych se domluvil na střídání v místech jako je městský provoz, ale když ženy jezdit nebudou, budeme jen otroci volantu.

0/0
6.5.2017 20:22

M43a84r14c49e68l16a 96B48í52l88á 4577390692969

Největší řidičskou empatii jsem potkala v jižní americe. Nikdo nepředpokládá, že ten druhý zastaví na červenou, dá přednost, že nebude předjíždět na plné či dvojité plné; každý ostražitě vnímá, co dělají ostatní, jako jeden živý organizmus.

0/0
5.5.2017 23:26

J53a11k18u98b 33N35o78v60á56k 8500483640802

Podobně, jako když někdo zastaví na červenou v Turecku, tak je to většinou turista s autem z půjčovny. No a jak na to nejsou zvyklí, tak má hned Turka v kufru. Párkrát jsem viděl na vlastní oči.

0/0
6.5.2017 10:29

R74a12d12e88k 67Č88e90r49v95e55n19k42a 5534561284762

Osobní každodenní zkušenost - poslední auto najíždějící do křižovatky už na červenou - mladá ženská aspoň s jedním děckem v sedačce a často s telefonem na uchu

+2/0
5.5.2017 23:21

P77a59v79e57l 66J75e78ř75á84b69e34k 7591632334577

To samé vám mohu napsat o řidičích, kde do křižovatky vjíždějí na svítící červenou.

A přidám ještě jinou zkušenost - trochu silněji zabrzdit před křižovatkou na žlutou, tak je v ulici dusno. Řidič za vámi prakticky s takovou reakcí nepočítají. A "lepiči" se potom potí.

Když jsme u křižovatek - podívejte se, kdo sedí za volantem, když není možnost za světelnou křižovatkou pokračovat, a zůstane tedy stát před ní i na zelenou, aby nemusel v křižovatce stát.

0/−1
6.5.2017 1:32

J98a30r51o25s72l49a85v 67H71o80r15á13k 8152624885899

Pan psycholog by si měl doplnit vzdělání. Bez urážky, ale podpořit své tvrzení statistikou, kde srovnává nehodovost proti počtu řidičáků, může jenom naprostý...píp.

To mu vážně nedochází, že zde není rozhodující počet řidičáků, ale počet najetých kilometrů? Stačí se zamyslet, kolik km najede profesionální řidič v porovnání s běžným a jaké je mezi nimi zastoupení žen a mužů a dojde nám, že oněch ženských 17 procent nehod není až tak málo, jak se může zdát. Ona ta nezkreslená statistika by ale pro ženy mohla být docela krutá, tak je lepší jí nikde neuvádět...

+7/0
5.5.2017 23:07

J80a31n 42B79e71n87h83á32k 6184353332221

Zcela souhlasím. Plus bych ještě doplnil, že důležitý činitel je čas strávený za volantem. Úplně jiná zkušenost je 300 km denně po Praze oproti dálničním tisícovkám. Z vlastní zkušenosti pokud vyloženě netrpíte na D1 nebo s omezovačem rychlosti na 80 km/h, jsou to kilometry skoro zadarmo.

0/0
6.5.2017 10:00

J81á28n 66P89o41d31h61o43r33e15c 7126137373731

Ano, protože- kdo nic nedělá, ten nic nezkazí... ;-D

+3/0
5.5.2017 22:54

J22i85ř85í 69J74e70z32d80i43n77s42k90ý 8768362423679

Z meho pozorovani jsou typicky 3 kategorie. Normalni ridic, starej deda, zensky. Starej deda a zensky jsou vicemene stejne kategorie. Samozrjme cest vyjimalam, ale trend takovej je.

Zrovna dnes, silncie siroka pro 4-5 aut ve meste. U krajnice prives (diky sirce vozovky nezasahuje do pruhu), takze bez problemu muzou jet auta. Samozrejme jedno auto zastavi a ceka nez predeje v protismeru, aby se mohlo vyhnout onomu provesu. Hned so rikam co je to za cu.aka (protoze za nim ridic malem infarkt, protoze malem nedobrzdil - kdo by taky cekal, ze auto pred nim zastavi, kdyz nema duvod). Podivam se do okna a treti kategorie jak vysita.

Plynulost a obezretnost k okoli je proste nezajima a jedou si jen to svoje...

+4/0
5.5.2017 22:52

P92a64v23l62a 54H88r61a47d23i72l40o36v56a 3577261391754

Tak si zvykejte. Populace starne, holt bude cim vic ridicu duchodcu a cim vic zenskych, bo zijou dyl :) Ale seriously, vic ohleduplnosti a pochopeni neni na skodu.

+6/0
5.5.2017 23:06

P43a24v70e46l 32J64e57ř51á59b46e33k 7211982394837

Pomalu a jistě se taky do kategorie "senior" řidičů posunuje. A pokud bude mít štěstí, tak se jí dožije.

A jiní v tu to dobu ještě nenarození mu budou nadávat, že ten dědek na silnici zdržuje.

A pokud jde o jím uvedený příklad - to je taková hovadina, že jí snad nikdo nevěří.

Ulice široká pro 4-5 aut v městě a přívěs na krajnici, za kterým zastaví řidička a čeká až auta proti projedou - je hodně přibásněný.

0/0
6.5.2017 1:39

J16i89ř47í 19J48e23z20d66i95n33s31k61ý 8978902533869

https://mapy.cz/zakladni?x=15.7965067&y=50.0259531&z=20&base=ophoto

Tak schválně, kolik aut se tam podle Vás vejde :) 4 minimálně, aby se někdo musel bát o místo na stranách.

0/0
6.5.2017 15:12

J30a25n 61B10e91n28h95á56k 6424583142131

Teď budu hnusnej, ale to je přesně ono! Přesně si říkám: "Ty jo, co se mu honí v hlavě? Vždyť takovou prasárnu musí dělat úmyslně!" Pak když se podívám a vidím: "No jo, dáma/starší pán," a jsem v klidu.

Já jsem zvyklý, spíš mi vadí úmyslné špatnosti, ale to mi jako někdo chce říct, že klapky na očích, špunty v uších jsou bezpečnější??

0/0
6.5.2017 10:09

V39e24r24o11n72i10k51a 49E66x77n29e37r29o13v13á 2496981427949

Statistika by neměla vycházet z toho, kolik mají řidičáků muži vs. ženy, ale kolik času stráví za volantem. Když jedou dva a řidičáky mají oba tak řídí většinou muž. Dále kolik aut vlastní muži a ženy ...

0/0
5.5.2017 22:43

J52a67r92o46s90l83a77v 82H23o71r51á62k 8152644155639

Bohatě stačí počet najetých kilometrů. To je asi nejprůkaznější. Na druhou stranu je pravda, že to se špatně odhaduje, musel by se udělat průzkum.

0/0
5.5.2017 23:09

F66r18a17n60t34i90š11e46k 62L47u41f72t 2723248918

O takovém průzkumu jsem četl a výsledek je, že nehodovost je v obou případech cca stejná. U mužů převažuje nezvládnutí rychlé jízdy, u žen nezvládnutí pomalé jízdy

+1/0
5.5.2017 23:22

M17í43r25a 18Z59i71k31m77u20n88d 2324678358949

Znám plno žen, které zvládnou při jízdě několik věcí najednou: Malují se, telefonují a ještě jí. To opravdu je bezpečné.RvRvRv

0/0
5.5.2017 22:41

P36a66v31l64a 96K49o81z89á35k44o27v76á 1901980370455

Znám i plno takových mužů bez toho malování Rv

0/0
5.5.2017 23:44

M45i20c50h56a58l 54R71e49j96z13e93k 5856387495451

No, ja se zase holim. To, zeny predpokladam ne. S jidlem to zatim moc nezvladam, hlavne priborem. Jen nejaky ten jogurt, salatek a tak.,

0/0
6.5.2017 0:08

P67a42v21e67l 20J74e50ř18á27b52e34k 7521892724417

Nejlepší je za jízdy si nalévat z termosky horký čaj.

Líčení, čtení novin, holení je proti tomu sranda ve chvíli, kdy horký čaj šplíchne do klína ;-D

0/0
6.5.2017 1:41

K94a40r78e81l 52Z85a57c83e47k 7761219591257

Rukopis mají. Velice často je poznám už z dálky.

+2/−1
5.5.2017 22:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.