Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Psycholog: je znát, když řídí ženy. Na cestě jsou bezpečnější

Podle dopravního psychologa Karla Havlíka mají ženy za volantem svůj jasný rukopis. Jezdí bezpečněji, jsou méně agresivní a zbytečně neriskují. Když bourají, je to převážně na křižovatkách, protože nedokážou správně vyhodnotit aktuální situaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D54a25v83i63d 68K37o17t65e51k 1744841164184

Vetšina žen bezdůvodně brzdí provoz, vůbec neznají pravidla a poděkovat za to, když je pustím?? Ani si toho nevšimnou..Tohle je ale chyba autoškol, které je tyhle věci nenaučí.. proč by měl mít každý ridičák?!

+1/−1
9.5.2017 18:18

J58i81ř44í 53K96ü91h89r 2760266410426

Většina řidičů mezná pravidla či se jimi odmítá řídit.

+1/0
11.5.2017 3:47

M59i35c71h16a57l 79T24o90m57á66n93e59k 9907269306

jiste ze jsou bezpecnejsi, treba odbocuji doleva a jedou v odbocovacim i primem pruhu zaroven, pripadne si nadjizdi jako by ridili kamion, nebo jedou 40 na magistrale v levem pruhu a kdyz je pradjizdite tak vidite ze neco mumla do telefonu a u toho svaci, proste jsou sama bezpecnost, nerikam ze vsehcny ale jakmile nekdo jede nebezpecne pomalu ci blokuje pruhy tak to z 90% je bud duchodce nebo zenska a pak se nedivim ze okolni pani ridic jsou agresivejsi

0/0
8.5.2017 13:03

R27a47d41o42v45a46n 65D85l83u74g19o60s46z 3616521608236

Zcela souhlasím. Ženy jsou bezpečné. Tak bezpečné, že pro muže je nejbezpečnější sledovat provoz vozu před vozem řízeným ženou, neboť k vozu řízeným ženou s "bezpečnosti" souvisí nepředvidatelné jednání vybočující ze většinového vzorku všech řidičů na komunikaci se pohybujících. Dle osobního sledování vyplývá jedno. Ženy jsou prosty předvidatelnosti, čímž jsou vytvořeny nebezpečné situace.

Imho to samé, co článek uvádí pro ženy - maskulinní typ vs. feminní typ lze pozorovat i u mužů, výsledek statistiky je tedy dosti zavádějící, příčiny neřešící.

Za daleko důležitější ukazatel místo procentuálního držení ŘP ženy vs. muži považuji přehled kilometr/osoba/muž vs. kilometr/osoba/žena vztaženého k počtu dopravních nehod a závažnosti dopravních nehod. Poté se můžeme bavit o bezpečnějším pohlaví.

+3/0
7.5.2017 22:12

P82a34v38e96l 31J59e85ř36á83b36e49k 7241972904287

Obávám se, že některým z mužů silně haraší, když za jízdy mají čas sledovat zda před nimi jede či nejede žena.

Přede mnou jede maximálně nějaké auto, kdo ho řídí nepotřebuji vnímat - ve své podstatě jsem zpravidla v bezpečném odstupu, že sledovat kdo sedí za volantem je obtížné.

Ale nahrál jste si do kalhot, protože v porovnání závažnosti nehod ženy mají nehody méně závažné - většinou to jsou plechy. U nás mužů se přidává ještě mnoho krve a pracovníků pohřebních služeb.

Vyježděnost - dokud ženy jen dělají servis dětem a jejich manželé dřepí v práci, protože a na děti nemají čas, tak toho ženy moc nenajezdí. A někdy je obdivuji, že dokáží řídit a ještě poslouchat dětičky na zadních sedačkách. Asi by mi z toho hráblo.

Na společnou cestu - "rádoby" hlava rodiny sedí za volantem, žena vedle. Ne aby jí posadil za volant, aby se vyjezdila.

Ty diskuse o tom neustálém rozdílu pohlaví jsou ale zbytečné - nevedou k toleranci, ale naopak někteří z jedné či druhé strany si vylévají jen své emoce a prezentují svoji neschopnost respektovat druhé.

+1/0
8.5.2017 8:26

R33o79b54i58n 43Ž80i93ž75k72a 2508954956966

No s tou příčinou můžete mít pravdu, ale to nevyvrací to, co pan Dlugosz napsal, právě naopak, pokud hlava rodiny řídí furt, tak je ženská nevyježděná a když za to sedne, je rázem problém, kterej potkáváme na silnicích.

Vědomí toho, kdo je za volantem kolemjedoucího vozu, umožňuje určit jeho pravděpodobnou reakci. Podobně jako auto, kterým jede. Samozřejmě to není absolutní, ale dá vám to pár procent přehledu navíc a donutí vás to zbystřit smysly. Pokud přede mnou svítí někomu mobil do obličeje nebo je u ucha, vím, že nepojede optimálně. Pokud je to holčina nalepená na volant, že se lokty pomalu dotýká jeho spodního kraje, platí to samé.

+1/0
8.5.2017 12:15

R42a61d48o95v52a20n 35D62l28u98g67o61s15z 3586191968516

Sleduji, že pochopení psaného textu je silně nedostatečná stránka nebránící v reagování.

Ukažte mi, kde píši něco o tom, že muži sleduji, zda vůz před nimi řídí muž či žena. Nic takovéto jsem nenapsal, nepochopil jste text.

Váš způsob jízdy je irelevantní.

Z čeho vycházejí vaše závěry: ženy=plechy, muži=mrtví do 100 km od nehody. Fabulace, vědomě lžete.

Ano, přesně tak. Jen ženy vozí v autě dětí. Přestaňte generalizovat. Druhá vaše lež.

Děkujeme, že diskutérum sdělujete, jak to chodí u Vás doma. Občas byste mohl ženu pustit za volat a nedělat ze sebe rádoby hlavu rodiny.

Máte pravdu, rozdíly nikde v ničem neexistují, mluvení o jakýchkoliv rozdílech vede jen k nerespektování.

Nejhorší je, ať už v rasové, náboženské nebo genderové otázce vždy jedinec, který až fanaticky vyžaduje jednotnost všeho a všech a činí tak daleko více netolerantními způsoby, než odsuzuje u druhý. Váš případ.

+1/0
8.5.2017 12:53

R87i92c56h84a79r91d 13M18i79c29h16a60l86o11w34s61k53i 1731449395966

Neschopný psycholog by měl vypadnout z kanclu a podivat se, jak vypadá skutečný provoz. Je to právě naopak. V 90% případů Vás na přechodu řidička nepustí.

+1/0
7.5.2017 8:00

V13l72a37s98t34i22m91i53l 84K71o95c34u84r57e48k 4206263490584

Ženy jsou lepší řidičky než muži v mnoha aspektech, především vás nezajdou na přechodu a nevybrž ́dují na dálnici. V některých aspektech jsou zase lepší muži, zpravidla mají také zřejmě najeto více km, a umí lépe řešti krizové situace na silnici.

0/−1
6.5.2017 15:33

K39a26r32e14l 74V75a27c73h15u18t 9403232789983

Mýlíte se, na víceproudé silnici vás (bohužel) může přejet i žena řidička. Stačí přehlédnout existenci přechodu pro chodce a neštěstí je hotovo... (a stát se to může naprosto každému, stačí malá nesoustředěnost) :-/

0/0
7.5.2017 18:49

M48i24c64h57a60l 67K10r59č33á18l 6328818746382

Pokud jede někdo mimo obec místo povolených 90 km/h jenom 70km/h, tak se o něm říká že jede opatrně a bezpečně. To že ohrožuje spoustu jiných řidičů kteří jsou nuceni ho předjíždět už ale nikdo neřeší.

+7/−1
6.5.2017 14:24

P61a23v44e13l 24J15e23ř73á97b96e61k 7801592164837

A když tam jede traktor, tak taky ohrožuje?

Myslím, že je to jen v hlavě řidičů.

Ale taky z těch couralů nemám radost, zejména na dálnici.

+2/0
6.5.2017 20:12

R22a70d91o96v85a69n 92D90l58u58g49o98s16z 3176981328986

Reversní psychologie? Neporušující zákony je odpovědný za ty, kteří se rozhodnou předjíždět? Ač s článkem nesouhlasím, viz komentář, je zcela nepřípustné dělat z nevinných viníky a tyto role účelově obracet.

Kdo jede na 90 "jen" 70 nic neporušuje, protože ze zákona je povinen přizpůsobit jízdu asi 10 věcem. Že neznáte důvod neznamená, že neexistuje. Vámi prezentované odpovědí poukazují na egoistické jedince. V případě předjíždění takovéhoto vozu je naopak povinnosti předjížděče počínat si tak, aby riziková situace nevznikla, aby neohrozil a neomezil ostatní účastníky.

Osobně zažívám mnoho mnoho "pomalých řidičů", nikdy mne nenapadlo být z této jízdy frustrován, ba naopak. Bez znalosti důvodu "pomalé" jízdy by to bylo i zcela irelevantní (důvody např. křehký náklad, přizpůsobení jízdy počasí, neznámé prostředí, jiný vůz, než na jaký je řidič/ka zvyklý/á a mnoho dalšího). Zkušený a rozumný řidič si počká na vhodné místo a bezpečně předjede. Neurotický a agresivní řidič začne hledat chybu u ostatních.

+2/0
7.5.2017 22:20

F46i64l60i69p 14G26a18l65a35š 2497277124758

Tleskám a smekám. Lépe to napsat ani nešlo!R^

0/0
12.5.2017 23:28

J11a60n 25B46e61n26h35á95k 6144443702631

Je potřeba vzít v potaz, na jaké silnici mimo město jedete. Na zcela prázdné silnici 1. třídy, kde jen ti největší Mirkové Dušínové dodržují 90, je 70 opravdu na hraně bezdůvodně pomalé jízdy (porušení par. 18 odst. 2). Navíc pokud se drží středové čáry, porušuje už paragrafů víc (par. 11, 17 odst.4). Pokud jede vpravo (občas dotyční uhnou i do odstavneho pruhu, což je formalne take prestupek), tak bych onoho pomalika neresil.

0/0
14.5.2017 9:50

M84a63r25t97i15n 74O75š96m24e25r97a 6454786950620

Muži jsou špatní a ženy jsou správné, to je jediné skutečné sdělení tohoto článku. Nejen, že je to založeno na syrových statistických údajích, kterou jsou v tomto kontextu zcela nesprávné a to tak jasným způsobem, že se až nabízí myšlenka, že to je záměr. Ale dokonce tato evidentně nesprávná tvrzení jsou vydávána za zcela známou pravdu, se kterou asi musíme všichni souhlasit, nezbývá mi než usoudit, že nejde o nic jiného než projev skrytého sexismu namířeného proti mužům ze strany radikální feministky nebo něčeho podobného. Mimochodem takové články vídám častěji než bych považoval za vhodné, ale nikdy nevidím článek s opačným nepravdivým tvrzením, jako by byl např.

"Je znát, když mluví muž. Má totiž o cca. 20% větší mozek, a proto mluví věcně a rozumně na rozdíl od žen."

Proti těmto urážlivým nesmyslům založených na záměrně mylné interpretaci vědeckých faktů snad máme i zákony, nebo ne? Domnívám se, že článek by měl být doplněn omluvou redakce a uvedením věcí na pravou míru, nebo alespoň smazán.

+5/−1
6.5.2017 13:25

P36a70v45e52l 90J24e57ř97á33b62e53k 7901722354937

Nezáleží na objemu, ale na ploše mozku. Takže pokud máte mozek s minimem !závitům", tak ten kdo ho má objemově menší, ale členitější, je povrchově větší.

Takže článku o velikosti mozku bych se bál, abychom jako muži nakonec neztratili poslední kousky sebedůvěry. ;-(

0/−3
6.5.2017 20:16

M12a93r95t83i50n 10O19š59m60e72r29a 6864596120240

Nejsem si jistý, jestli jste mě správně pochopil. Rozdíly mezi muži a ženami samozřejmě jsou a vždy byly a budou, nalhávat si opak nic dobrého nepřinese. Ale pokud na tyto rozdíly poukazujeme, tak u toho nemůžeme lhát a podkládat to zkreslenými statistikami. Ten titulek o velikosti mozku jsem uvedl jako příklad toho jak by to určitě vypadat nemělo.

Já například často vidím zvýhodňování žen, ale snad nikdy jsem neviděl zvýhodňování mužů, a i přesto se najdou feministky, které trucovitě tvrdí, že jsou ženy utlačovány a je třeba je ještě víc zvýhodnit. Nevím jak vám, ale mě toto opravdu vadí. S tím jak to dnes funguje, chtěl bych být žena, měla bych pohodlnější život a výhody všude kam bych se podívala jen za to, že jsem žena a ostatní by mi to platili. Zároveň bych se občas dočetla jak jsou muži zlí a špatní, jak mě utlačují a jak na ně mám být naštvaná. Aspoň tak to vidím já.

+2/0
6.5.2017 21:50

M45i49r98o88s63l59a61v 53S56u16c86h39y 5620549240110

Statistiky jsou k ničemu. Já najezdím ročně 40.000 km, moje manželka 5.000 km. Tak, a teď porovnávejte čísla. Pokud je žena dostatečně "vyježděná", řídí dost podobně jako muž. Pokud sedne muž za volant 2x do roka, jede naprosto katastrofálně. Je ale pravda, že ženy jsou za volantem méně agresivní, a pokud má někdo potřebu se předvádět, tak je to zpravidla nějaký frája.

Stejné je to i s klišé "takhle parkuje žena". Odmítám s manželkou nakupovat, raději sedím v autě a čekám. Když si nečtu, sleduji okolí. Když někdo špatně zaparkuje (přes čáru), tak je to blbec. A statisticky jsou na tom ženy lépe. Většina těch "přes čáru" jsou frajírci, co si nechtějí škrábnout svého plechového miláčka mastodontních rozměrů.

S tvrzením, že je nějaká skupina lidí na cestě bezpečnější ale nesouhlasím. Pokud jedete za autem v obci 30-40 km/h, chvíli to vydržíte (třeba hledá, kde má odbočit). Čím déle to ale trvá, začne vám to zdržování vadit. Když pak dotyčný(á) mimo obec "zrychlí" na 60 km/h, začnete hledat každou příležitost k předjetí. Chybu neudělá ploužící se překážka provozu, ale nezkušený řidič, který ten manévr nezvládne.

+13/0
6.5.2017 9:30

J49a12n 22B31e12n60h38á94k 6524763202721

R^

+1/0
6.5.2017 9:40

J33a13k63u54b 82F86e22i54f12a19r 7759429576479

První věta titulku je zcela pravdivá!

V 9 z 10 případů to poznám také, když jede přede mnou. Nečitelně, nejistě, zbytečně brzdí do přehledných zatáček, zastaví před prázdným kruhovým objezdem atd atd

+5/−1
6.5.2017 8:20

M89a96r20e47k 64T44ů58m32a 4262748386102

Za půl miliónu kilometrů, co mám za ty roky najeto jsem měl jednu nehodu, a to, že řidič za mnou to prostě nedobrzdil... Myslím si, že jedinými objektivními měřítky bezpečnosti v rámci statistiky jsou počet najetých km a doba, jak dlouho má ten, či ona řidičák.

+4/0
6.5.2017 0:34

P62a16v54e56l 22J52e85ř38á50b91e60k 7141522494107

To, že najedete velké množství kilometrů bez nehody neznamená, že jste dost dobrý řidič. nehoda je často o náhodě - na hloupém místě v nesprávný čas.

Za další v jakém provozu řidič jezdí.

A co se za nehodu považuje.

Když vezmu jedno období, kdy jsem se točením volantu živil, ve své podstatě nehod bylo poměrně dost. Ale žádná nebyla vyšetřovaná, protože odehrály v terénu. A škody byly minimální. Nicméně - klasifikace by byla nepřizpůsobení ... .

0/0
6.5.2017 1:26

J22i91ř73í 69J64u83ř22i63c28a 2568863411

Pokud někdo najede velké množství kilometrů bez nehody, má to velký vliv na posuzování zda je dobrý řidič. Jedno z kritérií dobrého řidiče by mělo být-nebourá a nezpůsobuje nehody.

0/0
6.5.2017 12:50

M61i50c16h38a35l 54R30e79j66z96e88k 5656887145171

Musim se naopak zastat zen a verim tomu, ze jsou na silnici o neco, byt ne tak vyrazne, bezpecnejsi. Ty duvody jsou popsane. Pokud by tomu melo byt jinak, musel by byt celkovy provoz zen pod 17%, coz asi neni. V nemecku je podil provozu zen udalne 32%, u nas to bude asi min, ale nejspis vic nez 20%. Ja bych je tedy uplne neodsuzoval a hlavne si na nich nelecil komplex. Budme radi, ze je mame.

+1/−3
6.5.2017 0:23

L54a38d91i66s97l64a32v 66H58a55š19k53a 4863976861960

nic to nemění na tom, že je to nesmyslná statistika

+3/0
6.5.2017 6:02

J68a79r90o45s31l22a65v 16H83o71r82á12k 8322354835659

Ten podíl pod 17 procent není nereálný - berte v úvahu profesionální řidiče (taxikáře, autobusáky, kamioňáky, řidiče přepravních služeb, zásobování,...) - ti totiž najezdí bezkonkurenčně nejvíc kilometrů a 99 procent z nich jsou muži.

+1/0
6.5.2017 22:00

M57i38c82h71a61l 58R32e18j93z91e59k 5286817665311

Nejhorsi je kdyz chlap ridi jako zenska. Zenam to toleruji, tu rekneme obecnou opatrnost. Kolikrat si rikam, kam se clovek porad honi.

+2/0
6.5.2017 0:10

J92i68ř38í 19H73o52d82a93n 6884327183940

Nedávno cesta tam a zpět 810 km (dálnice, okrsky +město). Osazenstvo 2 muži 3 ženy. M+Ž mají řp. První řídí muž. Po nějaké době navrhuje že by mohla jít žena. Celá posádka odmítá, včetně řidičky, neboť se cítí bezoečněji se mnou jako řidičem.

0/0
6.5.2017 0:02

P24a62v10e41l 73J89e61ř25á14b36e35k 7481452704967

Tak to vás lituji.

Osobně bych po třech hodinách z auta vystoupil a za volant posadil ženu.

Možná bych se domluvil na střídání v místech jako je městský provoz, ale když ženy jezdit nebudou, budeme jen otroci volantu.

0/0
6.5.2017 20:22

M53a70r92c83e48l61a 78B23í73l23á 4617400812629

Největší řidičskou empatii jsem potkala v jižní americe. Nikdo nepředpokládá, že ten druhý zastaví na červenou, dá přednost, že nebude předjíždět na plné či dvojité plné; každý ostražitě vnímá, co dělají ostatní, jako jeden živý organizmus.

0/0
5.5.2017 23:26

J49a60k62u65b 43N69o18v62á27k 8680653660622

Podobně, jako když někdo zastaví na červenou v Turecku, tak je to většinou turista s autem z půjčovny. No a jak na to nejsou zvyklí, tak má hned Turka v kufru. Párkrát jsem viděl na vlastní oči.

0/0
6.5.2017 10:29

R93a66d30e91k 47Č75e98r21v11e14n83k55a 5264111874862

Osobní každodenní zkušenost - poslední auto najíždějící do křižovatky už na červenou - mladá ženská aspoň s jedním děckem v sedačce a často s telefonem na uchu

+2/0
5.5.2017 23:21

P78a42v17e98l 74J53e73ř69á14b75e62k 7441352114367

To samé vám mohu napsat o řidičích, kde do křižovatky vjíždějí na svítící červenou.

A přidám ještě jinou zkušenost - trochu silněji zabrzdit před křižovatkou na žlutou, tak je v ulici dusno. Řidič za vámi prakticky s takovou reakcí nepočítají. A "lepiči" se potom potí.

Když jsme u křižovatek - podívejte se, kdo sedí za volantem, když není možnost za světelnou křižovatkou pokračovat, a zůstane tedy stát před ní i na zelenou, aby nemusel v křižovatce stát.

0/−1
6.5.2017 1:32

J27a85r67o22s91l80a74v 85H41o70r61á44k 8762164495429

Pan psycholog by si měl doplnit vzdělání. Bez urážky, ale podpořit své tvrzení statistikou, kde srovnává nehodovost proti počtu řidičáků, může jenom naprostý...píp.

To mu vážně nedochází, že zde není rozhodující počet řidičáků, ale počet najetých kilometrů? Stačí se zamyslet, kolik km najede profesionální řidič v porovnání s běžným a jaké je mezi nimi zastoupení žen a mužů a dojde nám, že oněch ženských 17 procent nehod není až tak málo, jak se může zdát. Ona ta nezkreslená statistika by ale pro ženy mohla být docela krutá, tak je lepší jí nikde neuvádět...

+7/0
5.5.2017 23:07

J80a31n 82B84e61n66h90á18k 6304963262251

Zcela souhlasím. Plus bych ještě doplnil, že důležitý činitel je čas strávený za volantem. Úplně jiná zkušenost je 300 km denně po Praze oproti dálničním tisícovkám. Z vlastní zkušenosti pokud vyloženě netrpíte na D1 nebo s omezovačem rychlosti na 80 km/h, jsou to kilometry skoro zadarmo.

0/0
6.5.2017 10:00

J83á40n 72P20o73d86h96o87r14e19c 7176217923111

Ano, protože- kdo nic nedělá, ten nic nezkazí... ;-D

+3/0
5.5.2017 22:54

J46i46ř40í 76J66e29z71d94i41n61s50k49ý 8688362763469

Z meho pozorovani jsou typicky 3 kategorie. Normalni ridic, starej deda, zensky. Starej deda a zensky jsou vicemene stejne kategorie. Samozrjme cest vyjimalam, ale trend takovej je.

Zrovna dnes, silncie siroka pro 4-5 aut ve meste. U krajnice prives (diky sirce vozovky nezasahuje do pruhu), takze bez problemu muzou jet auta. Samozrejme jedno auto zastavi a ceka nez predeje v protismeru, aby se mohlo vyhnout onomu provesu. Hned so rikam co je to za cu.aka (protoze za nim ridic malem infarkt, protoze malem nedobrzdil - kdo by taky cekal, ze auto pred nim zastavi, kdyz nema duvod). Podivam se do okna a treti kategorie jak vysita.

Plynulost a obezretnost k okoli je proste nezajima a jedou si jen to svoje...

+4/0
5.5.2017 22:52

P24a75v64l89a 54H67r60a87d57i78l27o45v33a 3737191891834

Tak si zvykejte. Populace starne, holt bude cim vic ridicu duchodcu a cim vic zenskych, bo zijou dyl :) Ale seriously, vic ohleduplnosti a pochopeni neni na skodu.

+6/0
5.5.2017 23:06

P24a30v60e41l 62J76e53ř30á52b78e32k 7691142604307

Pomalu a jistě se taky do kategorie "senior" řidičů posunuje. A pokud bude mít štěstí, tak se jí dožije.

A jiní v tu to dobu ještě nenarození mu budou nadávat, že ten dědek na silnici zdržuje.

A pokud jde o jím uvedený příklad - to je taková hovadina, že jí snad nikdo nevěří.

Ulice široká pro 4-5 aut v městě a přívěs na krajnici, za kterým zastaví řidička a čeká až auta proti projedou - je hodně přibásněný.

0/0
6.5.2017 1:39

J51i88ř42í 51J30e48z42d85i58n81s96k49ý 8838482303329

https://mapy.cz/zakladni?x=15.7965067&y=50.0259531&z=20&base=ophoto

Tak schválně, kolik aut se tam podle Vás vejde :) 4 minimálně, aby se někdo musel bát o místo na stranách.

0/0
6.5.2017 15:12

J70a66n 35B48e74n44h83á47k 6314443472741

Teď budu hnusnej, ale to je přesně ono! Přesně si říkám: "Ty jo, co se mu honí v hlavě? Vždyť takovou prasárnu musí dělat úmyslně!" Pak když se podívám a vidím: "No jo, dáma/starší pán," a jsem v klidu.

Já jsem zvyklý, spíš mi vadí úmyslné špatnosti, ale to mi jako někdo chce říct, že klapky na očích, špunty v uších jsou bezpečnější??

0/0
6.5.2017 10:09

V45e89r82o96n57i75k56a 89E31x87n51e51r38o70v77á 2436231927159

Statistika by neměla vycházet z toho, kolik mají řidičáků muži vs. ženy, ale kolik času stráví za volantem. Když jedou dva a řidičáky mají oba tak řídí většinou muž. Dále kolik aut vlastní muži a ženy ...

0/0
5.5.2017 22:43

J98a30r18o64s44l65a84v 84H67o50r20á17k 8822724955949

Bohatě stačí počet najetých kilometrů. To je asi nejprůkaznější. Na druhou stranu je pravda, že to se špatně odhaduje, musel by se udělat průzkum.

0/0
5.5.2017 23:09

F75r84a48n73t37i58š98e43k 29L25u95f76t 2963108698

O takovém průzkumu jsem četl a výsledek je, že nehodovost je v obou případech cca stejná. U mužů převažuje nezvládnutí rychlé jízdy, u žen nezvládnutí pomalé jízdy

+1/0
5.5.2017 23:22

M53í26r44a 27Z66i80k55m27u22n72d 2174158788249

Znám plno žen, které zvládnou při jízdě několik věcí najednou: Malují se, telefonují a ještě jí. To opravdu je bezpečné.RvRvRv

0/0
5.5.2017 22:41

P15a77v54l42a 94K92o94z49á65k56o10v85á 1871490470875

Znám i plno takových mužů bez toho malování Rv

0/0
5.5.2017 23:44

M87i84c96h95a93l 71R64e16j25z49e57k 5726757655321

No, ja se zase holim. To, zeny predpokladam ne. S jidlem to zatim moc nezvladam, hlavne priborem. Jen nejaky ten jogurt, salatek a tak.,

0/0
6.5.2017 0:08

P78a83v38e51l 69J63e81ř13á15b30e87k 7691432404777

Nejlepší je za jízdy si nalévat z termosky horký čaj.

Líčení, čtení novin, holení je proti tomu sranda ve chvíli, kdy horký čaj šplíchne do klína ;-D

0/0
6.5.2017 1:41

K40a17r39e34l 87Z20a18c84e51k 7491709391927

Rukopis mají. Velice často je poznám už z dálky.

+2/−1
5.5.2017 22:38







Najdete na iDNES.cz