Diskuse k článku

ANALÝZA: Čína je náš druhý domov, říkají světové automobilky.

Přitočí se ke mně nenápadný chlapík a chce si povídat: „Jsem Leo Cai, odkud jsi? Já jsem partner Volkswagenu tady v Číně,“ podává mi ruku a pak vizitku. „Máme autopůjčovnu, pátou největší v Číně. Šedesát tisíc aut a každých 18 měsíců je měníme.“ Jsou věci, které neznalému v Číně nepřestanou vyrážet dech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L39u92d95ě28k 72J33e73l96í85n51e92k 5317457339930

O kousek níže článek s nadpisem "Čínské automobilky dotahují svět, drzých kopií ubývá". A pročpak asi, vy manažerští imbecilové? Že by Číňané stačili okopírovat to dlouhá léta vyvíjené know-how a během několika málo let stačili ten náskok téměř eliminovat? Ale co, hlavně že prachy jsou na účtech, co přijde za pár let, to nikoho netrápí. Dementi, kteří by potřebovali dát do ruky lopatu a krumpáč. :-/

+1/0
21.4.2017 22:54

F68r48a79n11t60a 84Š73e53v98č73í66k 8152522655933

přestěhujte vše do číny a a tady žerte trávu!naděje je v tom,že i ti čínani nebudou chtít dělat za pár brk a tak nenažraní spekulanti utřou.ale nebude to brzo.Mladým lze do budoucna závidět jen mládí-ale ten život s multikultákama a čínanama-nic mocRv

+1/−3
21.4.2017 14:24

F57r13a96n71t38a 59Š49e82v59č10í81k 8252842795653

tenhle nebezpečný vzestup zavinily nenažrané světové koncerny s vidinou zisku-ale jednou to bude celý západní svět hodně mrzet!!

+4/0
21.4.2017 14:17

D36u46š72a35n 24P41e56š37e88k 3655649494960

Čína je náš druhý domov, říkají světové automobilky.

A co na to naši stateční kritici Číny a Zemana? Kalousek a jemu podobní.

+5/−5
21.4.2017 14:16

S53t16a27n30i40s91l93a88v 33K73r94e43j28c64a30r 2101788683886

Nu je to normální podnikatelský běh. ČSFR ho ve své době také trochu krátkodobě (dva roky) zažila. A je otázkou, kdo bude serioznějším a solventnějším Rusko nebo Čína. Vzhledem k nedávným Putinovským nedorozumněním s EU, na tom možná opět vydělá Čína. Rusko je pro podnikatele a firmy jednoznačným odběratelem výrobků a zboží které oni nedokáží vyprojektovat a vyrobit. Proto Brežněvovské Rusko díky svému nerostnému bohatství nakupovalo západní licence, nikoli nedokázali vyrobit konkurenční zboží, a to pokračuje i v době Putina. Čína na rozdíl od rusáků, vsadila na učení kopírováním než si našla svoji vlastní parketu a cestu. Ted je otázkou kdo jde tím lepším směrem!!

0/−1
21.4.2017 16:47

J73a42r47o30s41l27a51v 61Č10a74d18a 9154720209521

R^;-D

0/0
21.4.2017 17:24

R38o53b81i60n 83Ž91i84ž75k12a 2718774906946

Vážně nevidíte rozdíl mezi exportem do Číny a lezením komunistům do zadku?

Merkelová ani Gauck se v Číně neučili stabilizovat společnost a přesto má Volkswagen v první desítce prodejů tři auta.

0/0
22.4.2017 14:39

S75t36a36n20i95s75l74a63v 16K84r84e13j88c39a93r 2241258673316

Zeptám se jinak. Pokud porovnáte kvalitu automobilů jež své modely vyrábějí na zemí Číny, s čínskými dělníky a zaměstnanci s kvalitou automobilů Korejských a Japonských výrobců vyráběných českými a slovenskými dělníky a zaměstnanci. Kdo odvádí profesionálnější práci a kvalitu. Jak se liší kvalita automobilů VW,Renaultu,Škodovky atd. vyráběných nejen v Číně ale i Rusku, Africe a Jižní Americe s mateřskými firmami?

0/−1
22.4.2017 23:27

R33o75b36i75n 28Ž27i84ž96k87a 2668444576636

A jak to přesně souvisí s mým příspěvkem?

0/0
24.4.2017 15:31

J35a55r85o73s48l96a19v 96T44í87n31e67k 4954578930622

Kalousku tak to abyste se pustil do kritiky těch automobilek. Zeman byl asi snadné sousto.

+6/−1
21.4.2017 13:26

M90a61r86t14i55n 67Š28i49m59e18k 4920204778855

Alespoň mohu doufat, že vývojové centrum pro elektromobily nechá Škoda u nás. Jak to vidím tak i ta slepice ve znaku bude za chvíli šikmooká

+5/0
21.4.2017 10:50

M95a71r37t31i77n 43H53u29d74e27c58e34k 3873869149183

doufejte, to muzete. Bohuzel to nebude moc logicke reseni, jelikoz cina je v elektromobilech o parnik pred Evropou

+1/0
21.4.2017 15:07

Najdete na iDNES.cz