Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ANALÝZA: Čína je náš druhý domov, říkají světové automobilky.

Přitočí se ke mně nenápadný chlapík a chce si povídat: „Jsem Leo Cai, odkud jsi? Já jsem partner Volkswagenu tady v Číně,“ podává mi ruku a pak vizitku. „Máme autopůjčovnu, pátou největší v Číně. Šedesát tisíc aut a každých 18 měsíců je měníme.“ Jsou věci, které neznalému v Číně nepřestanou vyrážet dech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L78u24d70ě70k 98J53e93l85í86n94e14k 5957897219320

O kousek níže článek s nadpisem "Čínské automobilky dotahují svět, drzých kopií ubývá". A pročpak asi, vy manažerští imbecilové? Že by Číňané stačili okopírovat to dlouhá léta vyvíjené know-how a během několika málo let stačili ten náskok téměř eliminovat? Ale co, hlavně že prachy jsou na účtech, co přijde za pár let, to nikoho netrápí. Dementi, kteří by potřebovali dát do ruky lopatu a krumpáč. :-/

+1/0
21.4.2017 22:54

F73r78a87n88t33a 11Š92e52v35č43í35k 8622312805643

přestěhujte vše do číny a a tady žerte trávu!naděje je v tom,že i ti čínani nebudou chtít dělat za pár brk a tak nenažraní spekulanti utřou.ale nebude to brzo.Mladým lze do budoucna závidět jen mládí-ale ten život s multikultákama a čínanama-nic mocRv

+1/−3
21.4.2017 14:24

F77r74a82n45t61a 74Š73e97v88č68í73k 8892282425123

tenhle nebezpečný vzestup zavinily nenažrané světové koncerny s vidinou zisku-ale jednou to bude celý západní svět hodně mrzet!!

+4/0
21.4.2017 14:17

D34u48š95a91n 53P14e16š10e39k 3435859704450

Čína je náš druhý domov, říkají světové automobilky.

A co na to naši stateční kritici Číny a Zemana? Kalousek a jemu podobní.

+5/−5
21.4.2017 14:16

S36t72a89n72i15s32l26a38v 23K53r59e56j10c80a97r 2291588213746

Nu je to normální podnikatelský běh. ČSFR ho ve své době také trochu krátkodobě (dva roky) zažila. A je otázkou, kdo bude serioznějším a solventnějším Rusko nebo Čína. Vzhledem k nedávným Putinovským nedorozumněním s EU, na tom možná opět vydělá Čína. Rusko je pro podnikatele a firmy jednoznačným odběratelem výrobků a zboží které oni nedokáží vyprojektovat a vyrobit. Proto Brežněvovské Rusko díky svému nerostnému bohatství nakupovalo západní licence, nikoli nedokázali vyrobit konkurenční zboží, a to pokračuje i v době Putina. Čína na rozdíl od rusáků, vsadila na učení kopírováním než si našla svoji vlastní parketu a cestu. Ted je otázkou kdo jde tím lepším směrem!!

0/−1
21.4.2017 16:47

J19a32r18o86s65l39a36v 59Č71a74d52a 9114750139371

R^;-D

0/0
21.4.2017 17:24

R70o25b77i11n 84Ž95i25ž72k21a 2938464446536

Vážně nevidíte rozdíl mezi exportem do Číny a lezením komunistům do zadku?

Merkelová ani Gauck se v Číně neučili stabilizovat společnost a přesto má Volkswagen v první desítce prodejů tři auta.

0/0
22.4.2017 14:39

S33t17a79n79i32s20l61a22v 28K85r34e43j77c71a54r 2631698523836

Zeptám se jinak. Pokud porovnáte kvalitu automobilů jež své modely vyrábějí na zemí Číny, s čínskými dělníky a zaměstnanci s kvalitou automobilů Korejských a Japonských výrobců vyráběných českými a slovenskými dělníky a zaměstnanci. Kdo odvádí profesionálnější práci a kvalitu. Jak se liší kvalita automobilů VW,Renaultu,Škodovky atd. vyráběných nejen v Číně ale i Rusku, Africe a Jižní Americe s mateřskými firmami?

0/−1
22.4.2017 23:27

R53o71b19i82n 51Ž57i36ž78k92a 2598964916296

A jak to přesně souvisí s mým příspěvkem?

0/0
24.4.2017 15:31

J93a82r36o64s93l72a77v 64T51í25n52e38k 4534678160332

Kalousku tak to abyste se pustil do kritiky těch automobilek. Zeman byl asi snadné sousto.

+6/−1
21.4.2017 13:26

M70a19r50t51i62n 89Š80i23m33e38k 4320954418675

Alespoň mohu doufat, že vývojové centrum pro elektromobily nechá Škoda u nás. Jak to vidím tak i ta slepice ve znaku bude za chvíli šikmooká

+5/0
21.4.2017 10:50

M62a30r93t14i48n 94H45u89d68e96c73e28k 3113569659533

doufejte, to muzete. Bohuzel to nebude moc logicke reseni, jelikoz cina je v elektromobilech o parnik pred Evropou

+1/0
21.4.2017 15:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.