- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stejně jak se ten svět točí? Evropské autosalony mají prázdno, bo se nevyplatí vystavovat a Čína narvaná po strop, protože se o ten trh všichni perou a odpouštějí jim i kopie, jen aby je nepřestali mít Číňani rádi.
a kdo si za to může?nenažraní kapitalisti jim nastrkaliv rýámci krátkodobých zisků technologie-na které by se nezmohli ani za 100letpříklad je Sev.korea
A že mají úspěch se pozná, až naši tuneláři odloží X6 a budou jezdit v čínských designových autech
Já si myslím, že se to pozná daleko dříve. třeba až počtem dorovnají frantíky a koreu. nemyslím, že čínský automobilový průmysl je omezený na nahrazení X6
Čína, alespoň někde se ti kluci designéřští můžou teď vyřádit.
Kdyz vidim ty hrozne mohutne predni masky, tak si radeji 6 let pockam na pekne auto na elektriku, ktere nepotrebuje takove chlazeni. Uvidime, kdo nabidne takove auto pod milion korun, zda Tesla nebo nejaka cinska firma.
Čína. Už se dá i objednat s dodáním počátek roku 2018. ne že bych to studoval, ale včera jsem sjížděl Autosalon ze Šanghaje.
Obrázek 12 a 27.
Oba modely se jmenují Vision-E.
Číňan okopíruje úplně všechno.
Neučí se od Evropy ..... kopírujú od Európy, Japonska, Korei ... !!!
Možná to bude i tím, že hlavní designérské studio má Changan v italském Turíně, což je Mekka automobilového designu.
Tie dve slová "Možná" a "Mekka" tak bijú spolu do očí! :-D
Číňané si očividně potrpí na monstróznosti aut, že by si tím léčili při jejich průměrné výšce nějaký komplex?
Recyklace článku?
Už se mi znovu nechce proklikávat obrázky a prohlížet ubohé kopie světových automobilek ....