- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Další systém, který jen podpoří to, že se auto dříve pokazí a majitel si půjde koupit další. Když se započítá faktor, jakou obrovskou ekologickou zátěží je výroba toho dalšího auta, tak je to v konečném důsledku řešení velmi neekologické. Protože stará známá pravda říká, že nejekologičtěji se chová člověk, který jezdí s jedním autem (je jedno, jaký má to auto motor, i kdyby to měl být osmiválec), dokud to auto jezdí a nemění auto tak často, jak by chtěli výrobci.
Snad nebude dalsi generace eletromobilu od WV formalne na elektrinu ale prakticky bude jezdit na naftu.
A co když budu potřebovat krizově přidat plyn?
Další vývojový stupeň bude to, že se motor zapne jen na rozjetí a pak pokaždé, když rychlost klesne pod, dejme tomu, 10 km/h.
Určitě ten systém bude stát tolik, že návratnost bude někde na hranici životnosti a nebo ani žádná nebude, takže je to k ničemu. Ale ať se snaží vymýšlet dál a třeba někdy vytvoří něco, co bude užitečné.
lze ušetřit až 0,4l na 100km hmmm jo proč ne, dvakrat se prudčeji rozjedu, přišlápnu to do kopečka a je to zpět, a za to naserem řidiče lirtrovým motorem, zrychlenim horšim jak Škoda 105L a to to auto nejelo naloženy řidičem manželkou dvěma dětmi a kufrem bordelu na navštěvu k prarodičům, pak bych chtěl v kopečku předjíždět kamion
Třeba to mají inženýři zmáknuté. Ale nevím, neustálé zapínání a vypínání nemůže být nic dobrého.
Nevím, zda by mě vypínání motoru za jízdy - nedohánělo k zoufalství .
Tak autu se za jízdy vypíná motor a oni to propagují jako výhodu :D
Stopstart je nejhorší zařízení jaké jsem kdy na vozidle poznal....úplně zbytečné ,stejně je každý nechá vypnout..
Ja nevim, me to docela vyhovuje, asi zalezi na provedeni. Mel jsem strach jak to bude fungovat, ale IMA od Hondy funguje skvele, kdybych se nepodival na otackomer tak vubec nezaregistruju ze motor nebezi / startuje.