Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

BMW se bojí, že mu ujíždí vlak. Zaměstnance školí, jak vypadá nepřítel

Tradiční mnichovská značka kvůli rostoucí konkurenci pořádá speciální školení pro vývojáře, marketéry i manažery. Prezentují se na nich úspěchy soupeřů nebo obličej Elona Muska.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D34a77v28i46d 91Z67e21l66e52n26ý 6879738759656

Nechapu, co porad divoci s tim autonomnim rizenim, jedine, jestli me to doveze kdyztak z hospody, jinak, pokud se chci nechat vozit, pojedu tramvaji.

0/0
12.5.2017 17:13

M22i72l51o20s56l26a54v 55P58r38o45c36h38a71z95k74a 7644358476318

Jsem tak rád, že technologií budoucnosti se nedožiju, není nic hezčího než když pořádně zaburácí osmiválec, nebo si projedu zatáčku řízeným smykem dveřmi napřed.

0/0
4.5.2017 8:39

J14a94k60u87b 10S79ú55k24e21n11í12k 1718120289

Osmiválec půjde nasamplovanej z repráků;-D

0/0
4.5.2017 8:47

M49i34l78o71s28l35a47v 88P50r88o74c94h92a56z41k15a 7934838786258

Brrr ....jezdil jsem několik Teslami, včetně té 700k, neskutečný zátah, ale člověk si tam připadá jak ve vlaku, nebo nevím k čemu to jinému přirovnat, hnus.

0/0
4.5.2017 8:49

J77a22n 91Š95p94a45t25n52ý 2833552206955

jak pise pan nad vámi - RS od jakekoliv renomovane znacky je pro vas to prave - do pohodlného sedanu od tesly, který ma lepsi jizdni vlastnosti nez supersporty, bych rozhodne nechodil :))

0/0
4.5.2017 10:35

M12i59l10o76s48l26a46v 95P41r39o98c67h40a68z74k60a 7404418846338

Ale ne, já mám rád pohodlí, takže mám MB třídy S, ale právě osmiválec a když se chci svézt mám Subaru z roku 2007, které nemá žádné asistenty, udělanou hydraulickou ruční brzdu atd....jinak je vidět, že tomu buď nerozumíš, nebo jsi ani jedním z toho nejel, protože bys jinak o podvozku nemohl napsat to co jsi napsal.

0/0
4.5.2017 13:37

J58o20s32e53f 87V63a29l44a 9790373913483

pokud vim, tak o provoznim zisku , ktery generuje BMW, se muze Mercedesu zatim jenom zdat. A s elektroauty je to tak -. koupi si ho jenom ti lide, kteri auto bud a-nepotrebuji a nevadi jim, ze se musi denne hodiny nabijet a ze urazit vzdalenost nad 100 km je dobrodruzny vylet do neznama b-koupi si ho snobove, aby se jim mohli chlubit. Tech par procent lidi, kteri elektromobil opravdu vyuziji jako elektromobil (manzelky v domacnosti na nakupy a na transport deti do krouzku a na sport), tak ti nejsou pro trh rozhodujici

0/0
4.5.2017 7:49

M39a74r27t53i39n 94K18l62u53v78á57n46e53k 9262448643143

Ti, co je chtěli a měli na ně, si je už koupili a ostatní zákazníci BMW jdou po jiných kvalitách.

Len aby to tak nedopadlo aj u inych znaciek a s inymi technologiami (samoriaditelne)

0/0
4.5.2017 7:31

M39a28r34e45k 86B51a24r94t79o42s 8686873536577

Už teraz sa teším, ako si dám do svojho autonómneho smart e-auta posteľ. Cesty do/z práce v tichu budem milovať. Pre nostalgikov sa samozrejme bude dať stiahnúť aplikácia, ktorá bude vydávať zvuky x-valca, dvojtaktu, boxera či wankla.

0/0
3.5.2017 20:21

J12o64s81e24f 11V72a65l97a 9850623373863

vy chcete behem nabijeni auta v nem spat ? neni jednodussi poridit si postel domu ? Kapacita akumulatoru by zatim dovolovala si dat v provozu opravdu jenom "dvacet", ale z pravniho hlediska asi bude dozorovani clovekem i u autonomniho ridice povinnost

0/0
4.5.2017 7:52

J15a92k87u88b 82S33ú10k19e43n50í50k 1338430939

Když vidím to i8, sporťák pro mladé budoucnosti, je mi skoro líto, že až si ho budu moci dovolit, tak už nebudu mladej;-D

0/0
3.5.2017 18:08

J84o83s51e50f 60V59a88l96a 9420453793603

to takhle funguje uz zhruba sto let. Majitele porsche maji ze vsech majitelu aut ruznych znacek satisticky nejmene casu na sex - musi stale vydelavat :-)))

0/0
4.5.2017 7:54

J46i77ř51í 11K41a29č52í98r61e40k 5710796326

BMW, nejporuchovější auto. Kdo by si to kupoval?

0/0
3.5.2017 14:53

J34o47z13e33f 67K70o95s39t59e32l14a47n95s64k93ý 8505352429506

Ja mám na dizajn BMW práve opačný názor. Po nemastnom-neslanom dizajne od Chrisa Bangla sa BMW vrátilo k svojim najlepším dizajnovým tradíciám - hlavne pri 5-kovom a 7-kovom rade.

Iná vec je dizajn elektromobilov od BMW. i3 a i8 vyzerajú slabučko až krehko.

A čo sa týka elektromobilov, je len dobre, že BMW si uvedomuje trend budúcnosti. Základom úspechu je totiž poznať svoje vlastné slabé miesta.

0/0
3.5.2017 14:27

M21i41c32h68a89l 90V50a87n92ě71k 1236616584132

Tak o autech od Bangla jde říct skoro cokoliv, ale nemastné/neslané slyším poprvé. ;-D Prostě tuctovky co?

0/0
3.5.2017 16:53

T47o37m91á28š 10K13r85a57i55n97a 7804850164898

Jak čtu (nejen) tu diskuzi, to je přímo střet civilizací, ani Marťany nepotřebujeme... My, kteří jsme vyrostli s vůní benzínu, chceme skutečná auta. A MB či BMW jimi zatím vždy byla. Ti, kteří vyrostli na počítačích a tabletech chtějí prostředek k dopravě z místa A do B ideálně v duchu iOS - nic neřešit, jen na displeji spustit aplikaci. Asi mají pravdu, je to "jen" dopravní prostředek a k přesunu z A do B byl stvořen. Ale stejně tu změnu sám překousnout nemůžu a místo svistotu elektromotoru je pro mne rajskou hudbou zvuk pořádného 8 válce...

P.S. Je BMW 2 Gran Tourer skutečně ještě BMW, nebo jediné, co je spojuje, je ten znak na kapotě?! (nebýt ten znak a ledviny, mohlo by to být cokoliv...)

+6/0
3.5.2017 14:08

P93e19t57r 50H97o48r21á42k 1439953249404

Kdyby ti v autě optavdu smrděl benzín, to bys asi mluvil jinak.

+1/0
3.5.2017 15:16

M94i56l43a79n 55V83o76t54a77v63a 5904646761862

já si to tak jednoznačně nemyslím. Vyrostl jsem stejně jako vy, ale už mám rád také pohodlí, Takže když jsem přičichl k automatické převodovce, tak už prostě nechci nic jiného. Dnes už všichni bereme jako samozřejmost, že rozsvítí světýlko, když otevřu dveře auta. Proč by přece nemělo. A takhle e pak přidaly stěrače nebo třeba automatická světla. Nechci v autě sedět a připravovat se jak na start raketoplánu s předletovou přípravou. Jasně, že to za pár sekund zvládnu pozapínat, ale je to prostě příjemné, se o ty věci nestarat. Stejně jako nehledat klíčky od auta při odemykání či startování. A děti mají integrované obrazovky v opěrkách což je při dlouhé cestě na hory fajn. Takže 8 válec je sice fajn, ale pro skutečné požívání auta jako prostředku na jízdu na dovolenou do práce na chalupu ocením víc tu přidanou hodnotu jinde, než ten 8 válec

0/0
3.5.2017 15:48

P52a39v55e25l 77K95r80e92u47z93i32g12e29r 7254160330969

Souhlasím, s přítelkyní budeme do budoucna shánět nějaké staré americké kabrio nebo muscle car na letní projížďky, na normální ježdění mám neelektronizovanou, poctivou a úspornou honda civic 7g a časem se možná z nostalgie v garáži objeví i klasická škodovka, ideálně do generace 100/110, ale spokojil bych se i s rapidem, tím kupé tedy. Současné trendy jdou úplně mimo mě. BMW bylo fajn do generace e36, pak ještě o generaci novější sedma, ale štvou mě svým nezájmem o zákazníka. Úplně ignorují preference kupujících a cpou do všeho automat, i ve třídě m.

0/0
3.5.2017 23:08

M96i70l66a33n 39N72ě77m53e13c 1315250346266

Nepřítel BMW vypadá jako někdo, kdo posuzuje auta podle velikosti displeje na palubní desce a byl by nejradši, kdyby ho to všude odvezlo samo.

Takže pryč s řadovými šestiválci, zadním pohonem a kvalitními podvozky a učte se malovat interaktivní tramvaje, konzervy jedny pitomé :)

+3/0
3.5.2017 13:40

J32o15s20e52f 32N42a46j61m13a75n 4450716546242

Přesně tak! Hlavní nepřítel BMW je samo BMW. Hlavně že mi auto bude měnit barvu podle nálady 8-o

+1/0
3.5.2017 13:48

P64a48v59e79l 57V16i96t67v35a14r 7182989366349

Přesně! Kdo by chtěl automatickou pračku když může prát v neckách. Tolik zábavy si při tom užije.

+2/−1
3.5.2017 13:18

M10i53l78a57n 87N37ě51m10e68c 1825620136566

Jo. A kdo by lyžoval, když může sjet dolů lanovkou.

+4/0
3.5.2017 13:42

P60a34v26e51l 67V90i23t97v94a96r 7332579986229

Ještě štěstí že těch co jezdí do práce na lyžích není v ulicích tolik.

0/0
3.5.2017 14:37

P24a16v83e27l 32V88a66l14e24n48t92a 7711841407113

A co teprve těch co jezdí na pračce.

+3/0
3.5.2017 16:36

R44a12d28e33k 88S55v98o44b89o19d13a 8399110520531

tady bylo nejspíš myšleno to, že si málokdo z nás jízdu do práce opravdu "užívá", narozdíl od lyžování.

Já jezdím do práce veřejnou dopravou ne proto, že by to nešlo autem, ale je to pro mě pohodlnější - nemusím se stresovat za volantem v zácpách, parkování, náklady, můžu si v klidu číst...

Takže už využívám autonomní dopravu nyní ;-) (alespoň pro mě jako pasažéra)

0/0
5.5.2017 10:31

P66e43t81r 52N33o76v79á26k 8585889180

automobilový trh čeká v příštích cca 5-10 letech radikalní změna!!

--

google vypouští do reálného provozu prvních cca 100 - 500 autonomních aut

předává je v Phoenixu na testování prvním rodinám!

--

pokud tam bydlíte můžete se zdarma zapojit ;-)

Waymo first public self-driving car test in Arizona

http://bit.ly/google-first-public-self-driving-car-test

+1/0
3.5.2017 13:03

J67a61n 40Š21p66a55t20n79ý 2713172776575

po tydnu stravenem s modelem S od tesly musim rict, ze jim ten vlak ujizdi velmi rychle

+2/−2
3.5.2017 12:43

P64e31t14r 12N54o26v79á44k 8985709420

na krátké vzdálenosti do 500 km MOŽNÁ ale na delší nevím nevím ...

obávám se že mnohem větší změna je Waymo od Google 8-o

co?

0/0
3.5.2017 13:06

J94a68n 94Š15p24a52t55n93ý 2593702586435

Waymem jsem nikdy nejel, kde se da pujcit? :)) btw. tak jasne, ze pro masochisty, kteří jezdi minimalne 1800km na jeden zatah denne není S-ko uplne idealni kara, i když je pekna a ma skvele jizdni vlastnosti ....

0/0
3.5.2017 13:16

P42e87t79r 39N41o32v32á93k 8885459380

nebo v čem se liší bmw vs tesla mimo zrychlení?

----

jako ano v jiném autě jsem asi zatím necítil že by se mi při svižnějším rozjezdu odkrvovali nohy ... ale to opravdu u auta z 99% nepotřebuji8-o

0/0
3.5.2017 13:13

J78a97n 17Š95p44a27t87n55ý 2223972666345

je hezci a ma elektromotor

0/0
3.5.2017 13:19

P95e23t98r 25S29t11r57a43k25a 9757507745703

To je veci nazoru. Me se Tesla treba vubec nelibi...

0/0
3.5.2017 15:15

J31a92n 85Š55p62a41t62n95ý 2613972696965

samozrejme, ze je to subjektivni, nicmene kdo se vam dneska otoci za bavorakem? v dnesni době jsou ta jejich auta naprosto bez emoci, stejne jako audi, mercedesy, cayeni, atd.

0/0
3.5.2017 16:18

R64e98n81é 61H13a33l47l28a 8871638206406

Tak Mercedes bych do toho teď zrovna netahal. Z prémiovek je na tom v tomto směru nejlépe.

0/0
3.5.2017 17:55

M73i88l77a22n 93V62o18t75a23v20a 5884636551912

podtrženo sečteno, mají opravdu velký problém. Sedmička je designově opravdu hnusný chrchel, v USA značka s největším propadem u klientů, odchod od manuálu v Evropě, i když si ji v USA koupíte dovezenou z Evropy, s automaty je to jak horská dráha, neskutečně velké množství problémových motorů, ovládací elektronika uvnitř funguje podle počasí a nálady, vidiny technologického pokroku pro uživatele hračičky na bodu nula...No mají před sebou dost práce

0/0
3.5.2017 11:20

J25i46n68d64ř98i57c10h 43M66i96t33t95e95r 6874865641396

USA není žádné měřítko. Tam chtějí zcela jiná auta. Taky USA v Evropě neprodá skoro nic a v Česku vůbec nic, mimo Mustanga. Pro hračičky je Tesla, ne BMW. A tato auta jsou pro Američany moc drahá. Mercedes, Porsche, BMW to je cenově někde jinde než ty jejich šunty.

0/0
3.5.2017 11:27

M57i13l17a42n 68V78o53t30a47v86a 5794436191162

ale já mluvím o kategorii BMW, Mecedes, Porsche... nemíchám hrušky s jabkama, A tam BMW jednoznačně vede. A v USA nechtějí jiná měřítka... BMW a obecně německé značky tam patří mezi vyšší třídu....a je očekávána ale BMW nedává to očekávání oproti Mercedesu, Porsche atd

0/0
3.5.2017 11:45

J65i25n43d68ř47i70c87h 29M52i42t49t92e81r 6344175971776

Tak zrovna nová řada 5 je špička. Šestka taky vynikající, M4, M2 , Z4, Z5 ( Z5 teprve přijede) to jsou super auta. Mercedes je taková zaprděná kára pro dědky. Poslední dobou šli hodně nahoru, ale pořád to je tak nějak usedlý. Kromě AMG GT ten je nádhernej.

0/0
3.5.2017 11:50

M28i19l13a56n 94V76o48t94a97v80a 5834656481922

"zaprděná kára pro dědky" je klišé, které se zde opakuje at Mercedes udělá cokoli i když je to mnohdy lepší. Neříkám vše, ale tohle už je dávno nepravdivé klišé. PS: 5ka je povedená. Jestli špička? designově nebo technicky? Tohle nemůžete říct paušálně, ale to vše ukáže až čas jak jim to bude fungovat . Fanda bude vždy nadšen, at udělají cokoli, ale člověk trochu s nadhledem ... někdo radší zvolí něco jiného...třeba Jaguára, který se neskutečně posunul, nebo třeba to Ečko

+1/0
3.5.2017 11:57

J77i51n62d64ř57i35c98h 66M22i96t17t20e34r 6184605791756

Jaguár je bezva líbí se mi. Design je velmi subjektivní, mě ale Mercedes přijde hodně konzervativní, pohodlné auto , perfektně fungující, ale nulové charisma bez sportovního ducha.

+1/0
3.5.2017 11:59

M11i37l83a33n 48V42o67t69a26v61a 5844816311942

ono ale právě charisma není synonymum pro sport. Charisma má Sean Connery i ve svém věku. :-) Mě naopak právě Mercedes přijde charismatický (ne S...to je opulentní) oproti jiným. A vlastně ani sport od toho neočekávám, ale to, že chci pohodlně dojet do práce nebo s rodinou na chalupu a když chci sport, tak jdu na motorku nebo kolo. Ta motorka mi evokuje sport a pokud bych to chtěl od auta, tak půjdu do úplně jiné kategorie. Je ro vše o osobních preferencích, které neříkají, že jedno auto je dobré či špatné.

+1/0
3.5.2017 12:38

J51i10n78d84ř45i56c34h 50M85i80t20t98e77r 6484435951716

Ano charisma není synonymum pro sport. Každému nepřijde sport charismatický. Spousta lidí to nesnáší. A je to subjektivní. Já už má 61 a dřív jsem Mercedesem opovrhoval. Dnes už ho beru na milost a i když se mi více líbí BMW či AUDI , takže se mi potvrzuje, že je to auto pro dědky. Ale asi budu muset ještě 10 let počkat než dozraju pro Mercedes.

Motorka, to je jiná káva, to je paráda hardcore sport. Tedy kromě HD a podobných čopříků. Myslím enduro, či silničky.

0/0
3.5.2017 12:49

M92i69l96a60n 27V16o34t17a34v11a 5794756141142

takže já mnohem mladší už mám vlastně dědkovské návyky ;-)

0/0
3.5.2017 12:57

J25i21n28d32ř74i77c82h 20M93i93t90t38e16r 6844145451946

Ne dědek jsem já. Je to opravdu subjektivní. Mercedes šel posledních 5 let v technice i designu hodně nahoru, jsou to skvělá auta, klidně bych si ho koupil. Ale je to něco jako fandit klubu. I když zrovna hraje blbě, fandíte mu. Je to iracionální o emocích. Takže nehaním, ani náhodou.

0/0
3.5.2017 13:07

M76i56l64a33n 64V24o69t43a75v77a 5154696511302

před pár měsíci jsem ženu posadil do Audi, protože potřebuje nové auto. Považuji je za dost technologicky vyspělé. Žena mě s tím "vyhodila", že se v tom vůbec necítí dobře, protože všude je moc "hejblátek" a je to jak v těch filmech Star track. Prostě moc chaotické (já mám naopak rád hodně tlačítek :-) ). Tak jsme cestou ze salonu popošli pět set metrů, kde stojí salon Volvo. Sedla si a řekla... tady je všechno tam kam patří, nic mě neruší, nic nemusím nastavovat a skoro všemu rozumím. že by v tom Volvu bylo méně technologie? No není. že by bylo levnější? to už dnes vůbec ne, ale prostě ten pocit byl pocit a bylo jedno jestli to má sportovního nebo usedlého ducha. :-) také přístup :-)

0/0
3.5.2017 15:39

P34e73t62r 87H34o98r64á32č12e77k 2127404907755

Tak Porsche je malinko jiné cenová skupina..

0/0
3.5.2017 11:58

J22i70n38d40ř77i45c55h 21M88i43t80t45e49r 6264145361616

Jen malinko. BMW od 1 mega do 4,5 mega, Porsche tak od 1,5 mega do 6 mega. Je to víc, ale není to rozdíl třídy. To by byl třeba Bentley, Rolls , Chiron, Lambo, McLaren.

0/0
3.5.2017 12:25

P84e29t41r 12H14o16r29á80č43e27k 2737254737575

No to není úplně pravda. Bmw 3ku můžete mít za 1,2. 5ku třeba za 1,6.

Srovnatelné k 5ce je Panamera a ta začíná na 2,2 nebo něco takového.

Nejlevnější Porsche je 718 což je konkurent M3 (která se dá, ale používat i na denní bázi). Ti jsou oba kolem 2 mil, ale opravdu nejsou masovkou a jedná se spíše o závodní modely, auta na zábavu.

Takže Porsche nemá nic cenově adekvátního více jak polovině modelů BMW.

0/0
3.5.2017 12:32

J51i53n40d13ř97i41c58h 58M62i86t53t38e22r 6704295721136

Koukal jsem do ceník. data, která uvádím jsou pravdivá. Ano rozdíl tam je, ale ne dramatický.

0/0
3.5.2017 12:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.