- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechapu, co porad divoci s tim autonomnim rizenim, jedine, jestli me to doveze kdyztak z hospody, jinak, pokud se chci nechat vozit, pojedu tramvaji.
Jsem tak rád, že technologií budoucnosti se nedožiju, není nic hezčího než když pořádně zaburácí osmiválec, nebo si projedu zatáčku řízeným smykem dveřmi napřed.
Osmiválec půjde nasamplovanej z repráků
pokud vim, tak o provoznim zisku , ktery generuje BMW, se muze Mercedesu zatim jenom zdat. A s elektroauty je to tak -. koupi si ho jenom ti lide, kteri auto bud a-nepotrebuji a nevadi jim, ze se musi denne hodiny nabijet a ze urazit vzdalenost nad 100 km je dobrodruzny vylet do neznama b-koupi si ho snobove, aby se jim mohli chlubit. Tech par procent lidi, kteri elektromobil opravdu vyuziji jako elektromobil (manzelky v domacnosti na nakupy a na transport deti do krouzku a na sport), tak ti nejsou pro trh rozhodujici
Ti, co je chtěli a měli na ně, si je už koupili a ostatní zákazníci BMW jdou po jiných kvalitách.
Len aby to tak nedopadlo aj u inych znaciek a s inymi technologiami (samoriaditelne)
Už teraz sa teším, ako si dám do svojho autonómneho smart e-auta posteľ. Cesty do/z práce v tichu budem milovať. Pre nostalgikov sa samozrejme bude dať stiahnúť aplikácia, ktorá bude vydávať zvuky x-valca, dvojtaktu, boxera či wankla.
vy chcete behem nabijeni auta v nem spat ? neni jednodussi poridit si postel domu ? Kapacita akumulatoru by zatim dovolovala si dat v provozu opravdu jenom "dvacet", ale z pravniho hlediska asi bude dozorovani clovekem i u autonomniho ridice povinnost
Když vidím to i8, sporťák pro mladé budoucnosti, je mi skoro líto, že až si ho budu moci dovolit, tak už nebudu mladej
to takhle funguje uz zhruba sto let. Majitele porsche maji ze vsech majitelu aut ruznych znacek satisticky nejmene casu na sex - musi stale vydelavat :-)))
BMW, nejporuchovější auto. Kdo by si to kupoval?
Ja mám na dizajn BMW práve opačný názor. Po nemastnom-neslanom dizajne od Chrisa Bangla sa BMW vrátilo k svojim najlepším dizajnovým tradíciám - hlavne pri 5-kovom a 7-kovom rade.
Iná vec je dizajn elektromobilov od BMW. i3 a i8 vyzerajú slabučko až krehko.
A čo sa týka elektromobilov, je len dobre, že BMW si uvedomuje trend budúcnosti. Základom úspechu je totiž poznať svoje vlastné slabé miesta.
Tak o autech od Bangla jde říct skoro cokoliv, ale nemastné/neslané slyším poprvé. Prostě tuctovky co?
Jak čtu (nejen) tu diskuzi, to je přímo střet civilizací, ani Marťany nepotřebujeme... My, kteří jsme vyrostli s vůní benzínu, chceme skutečná auta. A MB či BMW jimi zatím vždy byla. Ti, kteří vyrostli na počítačích a tabletech chtějí prostředek k dopravě z místa A do B ideálně v duchu iOS - nic neřešit, jen na displeji spustit aplikaci. Asi mají pravdu, je to "jen" dopravní prostředek a k přesunu z A do B byl stvořen. Ale stejně tu změnu sám překousnout nemůžu a místo svistotu elektromotoru je pro mne rajskou hudbou zvuk pořádného 8 válce...
P.S. Je BMW 2 Gran Tourer skutečně ještě BMW, nebo jediné, co je spojuje, je ten znak na kapotě?! (nebýt ten znak a ledviny, mohlo by to být cokoliv...)
Kdyby ti v autě optavdu smrděl benzín, to bys asi mluvil jinak.
Nepřítel BMW vypadá jako někdo, kdo posuzuje auta podle velikosti displeje na palubní desce a byl by nejradši, kdyby ho to všude odvezlo samo.
Takže pryč s řadovými šestiválci, zadním pohonem a kvalitními podvozky a učte se malovat interaktivní tramvaje, konzervy jedny pitomé :)
Přesně tak! Hlavní nepřítel BMW je samo BMW. Hlavně že mi auto bude měnit barvu podle nálady