- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
O neperspektivnosti vodíkového pohonu svědčí fakt, že společnost Daimler (Mercedes Benz) právě před nedávnem ukončila své členství v asociaci automobilek podporujících vývoj právě tohoto pohonu...
Až se bude psát rok dva tisíce dvacetšest
Až se všichni odstěhujem z obrovských měst
Až dálnicí zeměkouli opředem
Až budem pyšni na všechno, co dovedem
R:Pak bude možná pozdě na to chtít se ptát:
Co auta, maj vodík kde brát?
V zime je to asi masovo nepoužitelné.
Před mnoha lety jsem na autosalonu ve Frankfurtu četl infopanel u vodíkové Mazdy RX-8. V podstatě tam bylo napsáno, že to mají vcelku vychytané -ale předběhli dobu, takže to dají "k ledu" a vytáhnou, až bude síť tankovacích stanic..
Auta maji jezdit na benzin..mozna lpg..
Ale ne elektrika,ne vodik..urcite ne nafta,ta patri do traktoru,a taky ne cng..
Já bych řekl, že tohle by žádný politik diktovat neměl.
Aby nakonec bylo dost kyslíku...
No radši bych vlastnil auto na baterie než na vodík. Už kvůli složitosti systému a servisu.
Když to tak čtu, tak mi vychází jako perspektivní biopohon.
motor auta bude vzadu a ve své podstatě to bude velký válec, ve kterém půjde kůň, valach či vůl. Z válce se bude točivý pohyb válce přenášet rovnou na kola.
Ti třeba se značkou BMW tam třeba budou mít pár klusáků, ti s užitkovým autem VW, pár volů.
Studenti v motoru budou mít osly, studentky - zas nebudou řídit, protože ty budou zamilovaní nosit na rukách.
levný, po tisíciletí ověřený "motor", palivo pro motor bude třeba i na střechách paneláků a pokud se motor rozbije, ještě se využije