- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
6,6 litrů a 335 koní, tedy 51 koní na litr. Pro srovnání Škoda 110 s motorem 1,1 litru a výkonem 53 koní má 48 koní na litr. Srovnávám samozřejmě civilní verze ze stejného období.
Já teda nechci bejt žádnej hnidopich, ale písty se asi nepohybují rychlostí 6000 otáček za minutu. To snad klikovka nebo vačky. Pístovou rychlost jste také nemohl mít na mysli.
Chcete psát rychle, a nepřemýšlíte nad smyslem vět. Což je na škodu článku o zajímavém autě.
Pokud nespňuje EURO6, neměla by ani na okruh...
Tohle se naštěstí na závodech neřeší. Jen hlučnost, v některých kategoriích omezení výkonu a podobné věci. Snižovat emise u auta s nájezdem 1500 kilometrů ročně nemá stejně smysl, to není taxík někde v centru města, co jezdí furt.
Ještě mi tam chybí slovo . . . . "brutální"
Citace " létají písty velikosti litrových tupláků " ??? To je nějaká nová měrová jednotka ve standartu iDnes ? Přepočet na čtvrlitrové tupláky, nebo kubické fabie nemáte ?
P.S. Vypadlo mě jedno t.Čtvrtlitrových.
Tu velikost počítáte i s uchem ?