Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Se Škodou Yeti je konec, ve skladech je 600 aut

Po osmi letech končí objednávaní Škody Yeti. V uplynulém týdnu se naplnily výrobní kvóty linky v Kvasinách na Rychnovsku, v následujících obchodníci vyprodají zbývající výrobní sloty na yetiho v Rusku. Od roku 2009 Škoda prodala na celém světě přes 630 tisíc kusů svého prvního SUV. Yeti dostane v blízké době nástupce jménem Karoq.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L58u42c57i29a66n 15P76a77p31a82z70i19a81n 5784207211915

Ale jaký konec, když se v Rusku nadále vyrábí a dokonce konec není stanoven. Tak kdo bude mít nadále zájem, tak si může snad objednat ruský výrobek a dovést ho sem.

0/0
10.5.2017 22:38

J80i77ř96í 40S39c24h33w19a79c83h 8568614528446

....Podle Pelce už je nyní jasné, že v Rusku ukončí výrobu modelu ve specifikaci pro evropské trhy ve 34. nebo 35. týdnu, to jsou poslední dva týdny srpna.....

Zdroj: http://auto.idnes.cz/skoda-yeti-csq-/automoto.aspx?c=A170509_103116_automoto_fdv

+1/0
11.5.2017 21:31

P86e40t44r 85Č97e60r30v87e43n78ý 3416709837469

Chtělo by to nějaké nařízení EU, že by automobilky mohly nahrazovat původní model nástupcem tak nejdřív po deseti letech. A k tomu bych zakázal ty zbytečné a předražené facelifty. Přestala by pak honba za novými "moderními" tvary a dost by se ušetřilo. Vývoj by se pak mohl soustředit na zdokonalování toho stávajícího modelu po kvalitativní stránce. Aby nic nevrzalo a aby auto bylo spolehlivé. Vše v zájmu spotřebiteleEU

+1/−3
10.5.2017 14:39

J95i70ř36í 17K90o51c54u72r55e78k 6285284345198

Kupředu levá, zpátky ni krok!

Že ta výobní linka nemá životnost 10 let a bude tak vyrábět zmetky? NEZÁJEM, stojařina je buržoazní pavěda.

+4/−1
10.5.2017 16:55

A86l31o30i25s 78M47a83ň78a46s 2922216609719

sice jeho prispevek zavani socialistickym planovanim, ale tvuj je zase mimo po technicke strance. 1. lze nadimenzovat stroj tak aby pracoval po stanovenou dobu 2. lze pocitat s prubeznou obmenou

Kdyz to ctu znova, tak si nejsem jist, ze jeho prispevek neni myslen ironicky.

A jen pro poradek, auto po deseti letech je na ceske pomery dobre auto. jestli si pamatuj idobre, tak v CR je prumer 14 let a to to srazi firemni auta.

+1/0
10.5.2017 18:32

P92e43t28r 97Č67e39r85v22e19n56ý 3486699107899

Ten příspěvek je trochu nadsazený, ale na druhou stranu - nejsou ty facelifty jen zbytečným vyhazováním peněz? Po stránce kvality je to sporné. Ne vše nové se ukáže lepším než předchozí osvědčený typ. Hlavním důvodem faceliftů není technický pokrok, ale marketing, který žene prodeje na další úrovně.

0/0
10.5.2017 21:29

P23e84t64r 66Č78e36r21v10e22n57ý 3266919457629

Aha, nejsem strojař. Jakou životnost tedy má? A co vývojové oddělení? Designerů je prý málo. Teď jim zrovna ten stěžejní odešel... Aspoň ušetří v této oblasti.

Poslední modernizace Toyoty Yaris prý stála 2,5mld.!! Je tam prý nových 500 dílů. A k čemu to vlastně bylo?8-o8-o8-o

Viz tento článek http://auto.idnes.cz/toyota-yaris-0c4-/auto_testy.aspx?c=A170416_231506_auto_testy_fdv

0/0
10.5.2017 21:24

I27g33n43á95c 40M79r61k39v36i80č60k87a 2478952779745

marketingový kecy

0/0
11.5.2017 11:55

P81e54t77r 57Č69e93r80v35e42n33ý 3596919307699

Co na těch benzinových autech chtějí ještě vylepšovat? Je naprosto zbytečné každých pár let předělávat stávající dobře prodejný model. Snad jen ten motor přizpůsobit nové legislativě...

Yeti byl výjimečný. Koncept SUV na malé platformě - ideální pro živnostníky. Esteticky dobře zvládnutý a díky krabicovitému tvaru i ideálně využitý prostor. Vývoj aut stojí hrozný prachy a to se pak odráží v ceně. Kdyby se jeden model vyráběl 10 a více let, hodně by se mohlo ušetřit.

Podívejte se, Porsche také nepodléhá módním trendům a vypadá pořád stejně. Nikomu to nevadí. Jde na dračku;-D Navíc výrobci přináší obrovskou marži.

+2/0
10.5.2017 14:31

P94e84t22r 52K38o30š38í82č57e83k 8161900875241

Škodaq hoq.

+1/0
9.5.2017 22:43

J11a92n 61T39a25r56a28b85a 4466956289519

Joq, byloq bezvaq.

0/0
10.5.2017 17:05

J45a68r82o93s20l60a15v 41A71d41a13m88e31c 8116685745890

Tak si ho přečtěte , cituji :

" Všechny „řetězové“ čtyřválce TSI koncernu VW mají problémy s rozvodovými řetězy, zdaleka nejvíce jich ale bylo u nejmenších motorů 1.2 TSI vyrobených do léta 2011. Od počátku výroby (podzim 2009) se to nezdá jako velký časový úsek, obsáhl však obrovské množství koncernových modelů, v řadě z nich pak dokonce tvořil nejprodávanější motorizaci. "

Pro ty méně chápavé - 1,2 TSI byl často použit u modelu Yeti a byl to vcelku nespolehlivý motor, už jen pro jeho řetězový rozvod. A motor je překvapivě hlavní součástí auta. Vím, že je to pro fandy německého koncernu špatně stravitelné, ale opravdu nemám rád zboštění obyčejných , běžně poruchových a lehce předražených aut.

Více na: http://www.autorevue.cz/techto-20-motoru-obejdete-v-bazaru-sirokym-obloukem/ch-52664#articleStart

0/0
9.5.2017 22:23

J84i30ř95í 73S23c39h85w45a54c66h 8688154858556

takže stačí vyhnout se motorům starším 6 let....

věta ...."Všechny „řetězové“ čtyřválce TSI koncernu VW mají problémy s rozvodovými řetězy" ....(ve 3 roky starém článku) je dnes poněkud irelevantní....

+2/0
10.5.2017 10:58

J88a21r70o82s10l35a72v 86A34d87a81m38e60c 8576505935550

Původně jsem reagoval na příspěvek (který záhadně zmizel ) o tom, že diskutující nikdy neslyšel nic špatného na Yetiho. Poslal jsem odkaz na problémové motory a na to byla reakce , že je článek o autech a ne o motorech. Ale nejsem placený diskutér s nějakým zadáním, tak už to nebudu dále rozmazávat :-). Přeji příjemný den a mnoho Km bez poruchy.

0/0
11.5.2017 8:09

T59o21m55á20š 97B54a70u32e38r 5966573650939

Tedy na rozdíl od Roomsteru je Yeti do posledních chvil oblíbený. Roomster přestali vyrábět pro nezájem kupujících, takže to srovnání s Yetim nesedí. Ten nový Qoqoq ale bude za pouhých 500.000 Kč už na novějším podvozku a také s kvalitnějším supermotorem - tříválcem 1,0 TSI;-D ;-D;-D

+6/0
9.5.2017 22:16

J46a35n 84T84a23r76a59b27a 4686486279979

Toq jeq svobodnouq colbouq každéhoq soudruhaq, jestliq siq toq objednáq sq tříválcemq neboq sq motoremq.

0/0
10.5.2017 17:07

J95a17n 90Š83e78d37ý 5948601218180

aneb co se libi a dobre se prodava, zrusima a budeme vyrabet misto toho auto, ktery vyrabi vsichni ....Skodovka je proste marna cim dal vic :/

+5/0
9.5.2017 18:57

K92a39r45e90l 66M10a60z70a38č 3257313396519

Karoq - aha, tak to je ten smajlík na zvracení. Konečně to vím. To jméno je fakt strašný.

+2/−1
9.5.2017 17:42

P56e53t74r 43B73á43č37a 8905716385225

Kdyby jenom jmeno, hlavne to auto samotny.

+1/−6
9.5.2017 17:45

M12a46r79c47e59l 68S61t14a82r37ý 9418544493329

stejně, když si to vezmete, normální auta "západního" standardu (po éře 105-ek a Favoritů) začala Škoda dělat teprve před dvěma dekádami a to tehdy měla jen 2 modely - Felicia a Octavia

a dnes ta dříve vysmívaná automobilka má 7 modelů + speciální verze, vyváží 90% produkce, 50% aut dělá mimo ČR a v Evropě prodá skoro tolik co tradiční Fiat a třeba víc než Toyota a jiní japončíci nebo i víc než Citroen a SEAT...

+13/0
9.5.2017 17:20

P19e59t66r 96M20a12r75e65č65e44k 1393131929318

Jistě , ale do značné míry to je tím, že všichni vědí že to je překabátěný VW.

+3/−7
9.5.2017 17:48

M27a82r27c31e11l 32S87t29a30r22ý 9208684623279

jistěže díky investicím VW koncernu, ale překabátěný VW to není. škoda má vlastní identitu.

+3/−1
9.5.2017 20:09

I56g23n24á97c 34M21r63k82v70i92č60k36a 2468452809445

Yaqou?

0/−1
11.5.2017 11:59

M17i56c75h40a86e98l 19K20a53d27e43r88a39v53e86k 8511484588194

Z pohledu dopravce opět špatná zpráva.Auto bude vetší a širší.Ale jinak se mi Karoq líbí.

+3/0
9.5.2017 17:08

J51a30n 41D77v81o66ř43á22k 4333692733847

Já se divím, že to ta Škodovka nezabalí. Podle analýz a odborných prognóz ve zdejší diskusi zcela určitě přijde do půl roku na buben ;-D

+14/0
9.5.2017 17:00

P52e48t84r 14B63á92č32a 8395566135135

Neprijde, jeji zakaznici na dvorecku je vzdycky podrzi i kdyby vyrobili druhej trabant.

+1/−4
9.5.2017 17:01

J54a17n 76D73v52o26ř16á19k 4873872363387

Myslíte na dvorečku v Německu, Číně, Anglii ;-)

To je pane dvoreček...

+11/0
9.5.2017 17:15

P24e75t77r 92B72á52č86a 8855506785415

Je no, dvorecky maji vsude kupodivu.

0/0
9.5.2017 17:46

P90a50v53e48l 33J58e25ř28á62b47e26k 7861702154927

A to je podstata obchodu.

Najít kupce na své výrobky.

Až budou mít lidi všichni třeba Mercedesa, tak ti co se neustále chtějí odlišovat, si rádi koupí Fiata 500.

+1/0
9.5.2017 21:43

F89r94a27n60t85a 96Š25e20v70č38í84k 8982592865683

má dobrý lajdáky-ta yeti models,.......R^

+1/0
9.5.2017 16:49

M27i62l74a74n 84P33t98á76č81e59k 6712690731892

Auto se přece nekupuje podle toho komu se co líbí posuzuje se užitná hodnota ,tradice,výkon,.spotřeba, servis ,strategie firmy ,zkušenosti od souseda, opod.

+3/0
9.5.2017 16:28

I96g88n17á87c 78M61r91k67v88i92č44k75a 2398822209485

nerozumím tomu, proč třeba nenechají jet dál linku v Rusku a neuspokojí tím celosvětový zájem o tento model? Mít rozpočet na takový auto tak rači vezmu Yetiho, než nějakýho Karokva, co bude vypadat jako zprzněná octa

+2/−4
9.5.2017 16:18

M59a65r40c92e29l 63S21t94a29r69ý 9908274443119

vyčerpávající analýza trhu;-D

+5/−1
9.5.2017 16:46

Z24d37e51n29ě73k 48H76a21n79z35l 1751596732814

Karoq bude větší a hezčí jako Seat Ateca a ta je parádní

+1/−1
9.5.2017 18:37

Z40d19e92n26ě65k 43W10e15r38n79h69a43r76t 6227675192698

Seat Ateca je v podstatě stejný vůz jako škoda Kodiaq. Karoq bude menší.

+3/−2
9.5.2017 18:46

J74a32n 87T78a16r33a20b18a 4716706479849

Ale jděte, Karoq a Ateca jsou identická auta o segment pod Tiguanem, Kodiaq je prodloužený Tiguan.

+1/−1
10.5.2017 17:09

I14g27n69á89c 39M64r20k75v74i60č11k10a 2188972709585

Ateca = Tiguan

Kodiak = Tiguan long nebo jak se to jmenuje - všechny jsou technicky jedno a totéž auto

0/0
11.5.2017 11:58

J40a70n 64T53a69r65a11b36a 4846126339849

No to tedy nejsou, Společné mají pouze MQB, ale tu má i Golf, Superb, Passat, Touran.........

0/0
12.5.2017 13:08

J82a17r93o71s62l29a33v 62Š10m53e47j56d57a 8432939239310

Bych s dovolením jedno vzal jestli tam překáží....................

+11/0
9.5.2017 16:14

M86i70l17a62n 60P77t10á16č93e25k 6482250431142

Auto se přece nekupuje podle toho komu se co líbí posuzuje se užitná hodnota ,výkon,.spotřeba, servis ,strategie firmy ,zkušenosti od souseda, opod.

0/−1
9.5.2017 16:12

Z36d40e34n92ě66k 65W38e47r87n73h18a58r86t 6337175942368

No, ale podle téhle chladné logiky by si nikdo nekoupil třeba Porsche. Ono jako logika ano, ale určité místo mají i emoce a třeba i jakási pýcha a individualita.

+1/0
9.5.2017 18:48
Foto

D70a86v14i96d 41S25c32h31n39e93b64e67r14g84e46r 9665488203263

Tak pokud tam toho máte tolik tak mi jeden můžete dát, zlobit se nebudu :))

0/0
9.5.2017 16:05
Foto

V32l49a36d56i92m49í81r 43V54é12r90o75s98t97a 1876774378380

Brzy bude automobilka Šquoda. ;-D

+12/−1
9.5.2017 16:02

P17a93v24e12l 70K37r71e72u78z82i88g70e91r 7474230890719

Prodali dvojnásobek? Jo, tak to je další příklad, jak automobilky vůbec nerespektují přání zákazníků. Máme model, který se dobře prodává? Potopme ho a místo něho přinesme nějaký pasqil, však oni si zvyknou. Podobně BMW rušící manuální převodovky, postupně všude včetně třídy M, i když 70 procent zákazníků kupuje auta s manuálem. Kašlat na zákazníka, on nám sežere všechno.

+9/−3
9.5.2017 16:00

M86a43r39e21k 57M58a81l77ý 1292478271650

No vidíte... a v USA a třeba i v Japonsku se většina aut naopak prodává s automatem. Lidi si zvyknou, že do auta patří automat :-)

+3/−4
9.5.2017 16:18

P69a26v17e18l 38K41r25e11u30z78i98g84e29r 7694980530829

Spotřebitelé tu ale nejsou od toho, aby se přizpůsobovali podnikům. Naopak ty mají uspokojovat přání jednotlivců. Ekonomika tu je pro člověka, ne člověk pro ekonomiku. Automat bych bral jedině do služebního auta, ale domácí auto nemá být jen praktické, ale má dělat taky radost.

+7/−1
9.5.2017 16:37

M19a53r62e18k 35M11a43l97ý 1262588451420

Ne. Podniky nebo firmy mají za cíl maximalizaci zisku. A v BMW se rozhodli, že toho dosáhnout takto. Jestli to je správné rozhodnutí, ukáže čas a hospodářské výsledky.

A je spousta aut, kde si ještě lze vybrat manuál.

+1/0
9.5.2017 18:34

M34i51r88e54k 17G19a65j81e61r 5621156969880

To je vas omyl. "Uspokojovani prani zakazniku" je jen reklamni slogan. Vzdy jde jen o zisk. Proc si treba myslite, ze se v prodeji nabizeji v drtive vetsine odtucnene jogurty?

0/0
9.5.2017 19:18

P51a18v44e54l 91J86e59ř38á93b19e93k 7631562444257

Protože baby chtějí mít málo tuku v jídle, tak blbnou a kupují "vyluxované" jogurty.

Popravdě - plnohodnotný jogurt, stejně jako plnotučné, pravé mléko naše trávicí ústrojí stejně už nepobere.

0/−1
9.5.2017 21:46

M72a20r22e81k 79J67a95n36e19č39k22a 1607426713311

Přesto, že jsem spokojený uživatel kvalitního automatu, máme v rodině i menší auta s manuálem, kde by automat zbytečně navyšoval cenu vozu a než ten nesmysl zvaný robotická převodovka (manuál řízený elektronicky), to raději ten manuál. Navíc USA má opačný problém, s automatem tam umí jezdit kde kdo, ale s manuálem už to tam tak slavné není. V ČR je situace zase zcela opačná ;-)

+2/0
9.5.2017 17:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.