Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Se Škodou Yeti je konec, ve skladech je 600 aut

Po osmi letech končí objednávaní Škody Yeti. V uplynulém týdnu se naplnily výrobní kvóty linky v Kvasinách na Rychnovsku, v následujících obchodníci vyprodají zbývající výrobní sloty na yetiho v Rusku. Od roku 2009 Škoda prodala na celém světě přes 630 tisíc kusů svého prvního SUV. Yeti dostane v blízké době nástupce jménem Karoq.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L86u50c62i41a94n 78P60a66p50a81z55i38a79n 5824967161295

Ale jaký konec, když se v Rusku nadále vyrábí a dokonce konec není stanoven. Tak kdo bude mít nadále zájem, tak si může snad objednat ruský výrobek a dovést ho sem.

0/0
10.5.2017 22:38

J16i42ř65í 60S51c88h73w31a92c46h 8358144968876

....Podle Pelce už je nyní jasné, že v Rusku ukončí výrobu modelu ve specifikaci pro evropské trhy ve 34. nebo 35. týdnu, to jsou poslední dva týdny srpna.....

Zdroj: http://auto.idnes.cz/skoda-yeti-csq-/automoto.aspx?c=A170509_103116_automoto_fdv

+1/0
11.5.2017 21:31

P93e89t70r 30Č47e47r45v37e66n24ý 3616309787509

Chtělo by to nějaké nařízení EU, že by automobilky mohly nahrazovat původní model nástupcem tak nejdřív po deseti letech. A k tomu bych zakázal ty zbytečné a předražené facelifty. Přestala by pak honba za novými "moderními" tvary a dost by se ušetřilo. Vývoj by se pak mohl soustředit na zdokonalování toho stávajícího modelu po kvalitativní stránce. Aby nic nevrzalo a aby auto bylo spolehlivé. Vše v zájmu spotřebiteleEU

+1/−3
10.5.2017 14:39

J46i68ř36í 71K82o94c10u23r61e40k 6645574255168

Kupředu levá, zpátky ni krok!

Že ta výobní linka nemá životnost 10 let a bude tak vyrábět zmetky? NEZÁJEM, stojařina je buržoazní pavěda.

+4/−1
10.5.2017 16:55

A89l81o71i72s 60M20a34ň90a42s 2472686489159

sice jeho prispevek zavani socialistickym planovanim, ale tvuj je zase mimo po technicke strance. 1. lze nadimenzovat stroj tak aby pracoval po stanovenou dobu 2. lze pocitat s prubeznou obmenou

Kdyz to ctu znova, tak si nejsem jist, ze jeho prispevek neni myslen ironicky.

A jen pro poradek, auto po deseti letech je na ceske pomery dobre auto. jestli si pamatuj idobre, tak v CR je prumer 14 let a to to srazi firemni auta.

+1/0
10.5.2017 18:32

P54e21t85r 19Č15e30r46v58e20n50ý 3346899447569

Ten příspěvek je trochu nadsazený, ale na druhou stranu - nejsou ty facelifty jen zbytečným vyhazováním peněz? Po stránce kvality je to sporné. Ne vše nové se ukáže lepším než předchozí osvědčený typ. Hlavním důvodem faceliftů není technický pokrok, ale marketing, který žene prodeje na další úrovně.

0/0
10.5.2017 21:29

P38e42t54r 24Č56e64r72v64e16n13ý 3376399467139

Aha, nejsem strojař. Jakou životnost tedy má? A co vývojové oddělení? Designerů je prý málo. Teď jim zrovna ten stěžejní odešel... Aspoň ušetří v této oblasti.

Poslední modernizace Toyoty Yaris prý stála 2,5mld.!! Je tam prý nových 500 dílů. A k čemu to vlastně bylo?8-o8-o8-o

Viz tento článek http://auto.idnes.cz/toyota-yaris-0c4-/auto_testy.aspx?c=A170416_231506_auto_testy_fdv

0/0
10.5.2017 21:24

I76g29n31á27c 70M18r90k18v41i92č16k46a 2738802989465

marketingový kecy

0/0
11.5.2017 11:55

P24e43t27r 65Č19e43r76v73e14n42ý 3116269807499

Co na těch benzinových autech chtějí ještě vylepšovat? Je naprosto zbytečné každých pár let předělávat stávající dobře prodejný model. Snad jen ten motor přizpůsobit nové legislativě...

Yeti byl výjimečný. Koncept SUV na malé platformě - ideální pro živnostníky. Esteticky dobře zvládnutý a díky krabicovitému tvaru i ideálně využitý prostor. Vývoj aut stojí hrozný prachy a to se pak odráží v ceně. Kdyby se jeden model vyráběl 10 a více let, hodně by se mohlo ušetřit.

Podívejte se, Porsche také nepodléhá módním trendům a vypadá pořád stejně. Nikomu to nevadí. Jde na dračku;-D Navíc výrobci přináší obrovskou marži.

+2/0
10.5.2017 14:31

P16e37t10r 25K40o48š42í43č81e12k 8621310945791

Škodaq hoq.

+1/0
9.5.2017 22:43

J43a57n 28T57a30r87a47b27a 4956696389719

Joq, byloq bezvaq.

0/0
10.5.2017 17:05

J85a29r11o88s68l84a79v 40A77d75a96m41e47c 8276435615210

Tak si ho přečtěte , cituji :

" Všechny „řetězové“ čtyřválce TSI koncernu VW mají problémy s rozvodovými řetězy, zdaleka nejvíce jich ale bylo u nejmenších motorů 1.2 TSI vyrobených do léta 2011. Od počátku výroby (podzim 2009) se to nezdá jako velký časový úsek, obsáhl však obrovské množství koncernových modelů, v řadě z nich pak dokonce tvořil nejprodávanější motorizaci. "

Pro ty méně chápavé - 1,2 TSI byl často použit u modelu Yeti a byl to vcelku nespolehlivý motor, už jen pro jeho řetězový rozvod. A motor je překvapivě hlavní součástí auta. Vím, že je to pro fandy německého koncernu špatně stravitelné, ale opravdu nemám rád zboštění obyčejných , běžně poruchových a lehce předražených aut.

Více na: http://www.autorevue.cz/techto-20-motoru-obejdete-v-bazaru-sirokym-obloukem/ch-52664#articleStart

0/0
9.5.2017 22:23

J32i84ř75í 85S57c26h82w54a63c98h 8848794768656

takže stačí vyhnout se motorům starším 6 let....

věta ...."Všechny „řetězové“ čtyřválce TSI koncernu VW mají problémy s rozvodovými řetězy" ....(ve 3 roky starém článku) je dnes poněkud irelevantní....

+2/0
10.5.2017 10:58

J24a94r39o59s73l58a12v 70A83d55a96m48e95c 8396835955190

Původně jsem reagoval na příspěvek (který záhadně zmizel ) o tom, že diskutující nikdy neslyšel nic špatného na Yetiho. Poslal jsem odkaz na problémové motory a na to byla reakce , že je článek o autech a ne o motorech. Ale nejsem placený diskutér s nějakým zadáním, tak už to nebudu dále rozmazávat :-). Přeji příjemný den a mnoho Km bez poruchy.

0/0
11.5.2017 8:09

T65o62m51á20š 21B22a87u41e65r 5126133870179

Tedy na rozdíl od Roomsteru je Yeti do posledních chvil oblíbený. Roomster přestali vyrábět pro nezájem kupujících, takže to srovnání s Yetim nesedí. Ten nový Qoqoq ale bude za pouhých 500.000 Kč už na novějším podvozku a také s kvalitnějším supermotorem - tříválcem 1,0 TSI;-D ;-D;-D

+6/0
9.5.2017 22:16

J24a26n 82T45a47r67a88b25a 4716766649349

Toq jeq svobodnouq colbouq každéhoq soudruhaq, jestliq siq toq objednáq sq tříválcemq neboq sq motoremq.

0/0
10.5.2017 17:07

J46a78n 55Š73e29d73ý 5878101568740

aneb co se libi a dobre se prodava, zrusima a budeme vyrabet misto toho auto, ktery vyrabi vsichni ....Skodovka je proste marna cim dal vic :/

+5/0
9.5.2017 18:57

K68a63r76e81l 38M37a55z84a50č 3867543116209

Karoq - aha, tak to je ten smajlík na zvracení. Konečně to vím. To jméno je fakt strašný.

+2/−1
9.5.2017 17:42

P59e79t17r 24B21á29č53a 8405266715645

Kdyby jenom jmeno, hlavne to auto samotny.

+1/−6
9.5.2017 17:45

M46a91r24c52e64l 54S38t29a52r46ý 9438544183909

stejně, když si to vezmete, normální auta "západního" standardu (po éře 105-ek a Favoritů) začala Škoda dělat teprve před dvěma dekádami a to tehdy měla jen 2 modely - Felicia a Octavia

a dnes ta dříve vysmívaná automobilka má 7 modelů + speciální verze, vyváží 90% produkce, 50% aut dělá mimo ČR a v Evropě prodá skoro tolik co tradiční Fiat a třeba víc než Toyota a jiní japončíci nebo i víc než Citroen a SEAT...

+13/0
9.5.2017 17:20

P82e47t37r 27M75a54r74e65č71e40k 1613101309578

Jistě , ale do značné míry to je tím, že všichni vědí že to je překabátěný VW.

+3/−7
9.5.2017 17:48

M83a83r19c31e71l 62S39t72a81r26ý 9658964493209

jistěže díky investicím VW koncernu, ale překabátěný VW to není. škoda má vlastní identitu.

+3/−1
9.5.2017 20:09

I55g11n67á96c 68M86r93k52v97i65č59k10a 2348842919925

Yaqou?

0/−1
11.5.2017 11:59

M94i79c70h28a96e80l 83K14a81d35e74r26a50v86e16k 8291524168684

Z pohledu dopravce opět špatná zpráva.Auto bude vetší a širší.Ale jinak se mi Karoq líbí.

+3/0
9.5.2017 17:08

J12a52n 67D56v31o91ř34á82k 4843462783687

Já se divím, že to ta Škodovka nezabalí. Podle analýz a odborných prognóz ve zdejší diskusi zcela určitě přijde do půl roku na buben ;-D

+14/0
9.5.2017 17:00

P43e91t21r 96B67á25č65a 8155736745925

Neprijde, jeji zakaznici na dvorecku je vzdycky podrzi i kdyby vyrobili druhej trabant.

+1/−4
9.5.2017 17:01

J79a27n 10D86v33o54ř58á89k 4963802273447

Myslíte na dvorečku v Německu, Číně, Anglii ;-)

To je pane dvoreček...

+11/0
9.5.2017 17:15

P70e12t55r 86B42á60č11a 8255696885245

Je no, dvorecky maji vsude kupodivu.

0/0
9.5.2017 17:46

P76a58v35e31l 10J55e76ř23á88b83e52k 7791332754437

A to je podstata obchodu.

Najít kupce na své výrobky.

Až budou mít lidi všichni třeba Mercedesa, tak ti co se neustále chtějí odlišovat, si rádi koupí Fiata 500.

+1/0
9.5.2017 21:43

F44r84a14n29t43a 96Š41e46v33č64í17k 8232502455833

má dobrý lajdáky-ta yeti models,.......R^

+1/0
9.5.2017 16:49

M60i26l31a91n 77P86t77á76č44e11k 6232370461212

Auto se přece nekupuje podle toho komu se co líbí posuzuje se užitná hodnota ,tradice,výkon,.spotřeba, servis ,strategie firmy ,zkušenosti od souseda, opod.

+3/0
9.5.2017 16:28

I93g68n21á11c 38M40r67k27v38i52č89k22a 2508212809645

nerozumím tomu, proč třeba nenechají jet dál linku v Rusku a neuspokojí tím celosvětový zájem o tento model? Mít rozpočet na takový auto tak rači vezmu Yetiho, než nějakýho Karokva, co bude vypadat jako zprzněná octa

+2/−4
9.5.2017 16:18

M70a26r96c67e90l 73S92t55a97r97ý 9438714753819

vyčerpávající analýza trhu;-D

+5/−1
9.5.2017 16:46

Z31d13e71n35ě32k 35H76a55n33z16l 1411696142794

Karoq bude větší a hezčí jako Seat Ateca a ta je parádní

+1/−1
9.5.2017 18:37

Z80d96e31n16ě60k 47W42e31r63n53h65a94r70t 6767395612578

Seat Ateca je v podstatě stejný vůz jako škoda Kodiaq. Karoq bude menší.

+3/−2
9.5.2017 18:46

J45a24n 66T26a67r85a73b64a 4576586389559

Ale jděte, Karoq a Ateca jsou identická auta o segment pod Tiguanem, Kodiaq je prodloužený Tiguan.

+1/−1
10.5.2017 17:09

I92g86n20á76c 70M48r47k59v10i50č22k38a 2658172109575

Ateca = Tiguan

Kodiak = Tiguan long nebo jak se to jmenuje - všechny jsou technicky jedno a totéž auto

0/0
11.5.2017 11:58

J91a73n 28T20a19r48a24b12a 4276166259499

No to tedy nejsou, Společné mají pouze MQB, ale tu má i Golf, Superb, Passat, Touran.........

0/0
12.5.2017 13:08

J71a77r14o54s54l20a85v 81Š27m57e20j76d87a 8482299789160

Bych s dovolením jedno vzal jestli tam překáží....................

+11/0
9.5.2017 16:14

M65i68l74a21n 55P54t48á19č23e53k 6742800931362

Auto se přece nekupuje podle toho komu se co líbí posuzuje se užitná hodnota ,výkon,.spotřeba, servis ,strategie firmy ,zkušenosti od souseda, opod.

0/−1
9.5.2017 16:12

Z98d70e42n15ě54k 39W35e55r48n58h89a79r14t 6347975402128

No, ale podle téhle chladné logiky by si nikdo nekoupil třeba Porsche. Ono jako logika ano, ale určité místo mají i emoce a třeba i jakási pýcha a individualita.

+1/0
9.5.2017 18:48
Foto

D82a55v36i16d 59S69c11h62n63e60b78e72r25g59e82r 9555248153323

Tak pokud tam toho máte tolik tak mi jeden můžete dát, zlobit se nebudu :))

0/0
9.5.2017 16:05
Foto

V58l23a73d40i57m75í87r 70V86é56r24o46s36t67a 1276684318340

Brzy bude automobilka Šquoda. ;-D

+12/−1
9.5.2017 16:02

P35a46v16e81l 35K80r23e75u72z91i43g83e57r 7544210340989

Prodali dvojnásobek? Jo, tak to je další příklad, jak automobilky vůbec nerespektují přání zákazníků. Máme model, který se dobře prodává? Potopme ho a místo něho přinesme nějaký pasqil, však oni si zvyknou. Podobně BMW rušící manuální převodovky, postupně všude včetně třídy M, i když 70 procent zákazníků kupuje auta s manuálem. Kašlat na zákazníka, on nám sežere všechno.

+9/−3
9.5.2017 16:00

M53a16r66e64k 28M13a55l64ý 1352948431200

No vidíte... a v USA a třeba i v Japonsku se většina aut naopak prodává s automatem. Lidi si zvyknou, že do auta patří automat :-)

+3/−4
9.5.2017 16:18

P51a90v33e46l 49K42r78e50u44z46i10g48e23r 7904400250759

Spotřebitelé tu ale nejsou od toho, aby se přizpůsobovali podnikům. Naopak ty mají uspokojovat přání jednotlivců. Ekonomika tu je pro člověka, ne člověk pro ekonomiku. Automat bych bral jedině do služebního auta, ale domácí auto nemá být jen praktické, ale má dělat taky radost.

+7/−1
9.5.2017 16:37

M32a24r91e29k 11M61a49l27ý 1772708201210

Ne. Podniky nebo firmy mají za cíl maximalizaci zisku. A v BMW se rozhodli, že toho dosáhnout takto. Jestli to je správné rozhodnutí, ukáže čas a hospodářské výsledky.

A je spousta aut, kde si ještě lze vybrat manuál.

+1/0
9.5.2017 18:34

M47i24r38e32k 51G36a52j10e14r 5161206739330

To je vas omyl. "Uspokojovani prani zakazniku" je jen reklamni slogan. Vzdy jde jen o zisk. Proc si treba myslite, ze se v prodeji nabizeji v drtive vetsine odtucnene jogurty?

0/0
9.5.2017 19:18

P60a39v25e35l 48J52e79ř41á71b16e93k 7801702334237

Protože baby chtějí mít málo tuku v jídle, tak blbnou a kupují "vyluxované" jogurty.

Popravdě - plnohodnotný jogurt, stejně jako plnotučné, pravé mléko naše trávicí ústrojí stejně už nepobere.

0/−1
9.5.2017 21:46

M62a36r37e93k 63J22a21n93e73č94k22a 1857336153121

Přesto, že jsem spokojený uživatel kvalitního automatu, máme v rodině i menší auta s manuálem, kde by automat zbytečně navyšoval cenu vozu a než ten nesmysl zvaný robotická převodovka (manuál řízený elektronicky), to raději ten manuál. Navíc USA má opačný problém, s automatem tam umí jezdit kde kdo, ale s manuálem už to tam tak slavné není. V ČR je situace zase zcela opačná ;-)

+2/0
9.5.2017 17:09







Najdete na iDNES.cz