- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ale jaký konec, když se v Rusku nadále vyrábí a dokonce konec není stanoven. Tak kdo bude mít nadále zájem, tak si může snad objednat ruský výrobek a dovést ho sem.
....Podle Pelce už je nyní jasné, že v Rusku ukončí výrobu modelu ve specifikaci pro evropské trhy ve 34. nebo 35. týdnu, to jsou poslední dva týdny srpna.....
Zdroj: http://auto.idnes.cz/skoda-yeti-csq-/automoto.aspx?c=A170509_103116_automoto_fdv
Chtělo by to nějaké nařízení EU, že by automobilky mohly nahrazovat původní model nástupcem tak nejdřív po deseti letech. A k tomu bych zakázal ty zbytečné a předražené facelifty. Přestala by pak honba za novými "moderními" tvary a dost by se ušetřilo. Vývoj by se pak mohl soustředit na zdokonalování toho stávajícího modelu po kvalitativní stránce. Aby nic nevrzalo a aby auto bylo spolehlivé. Vše v zájmu spotřebitele
Kupředu levá, zpátky ni krok!
Že ta výobní linka nemá životnost 10 let a bude tak vyrábět zmetky? NEZÁJEM, stojařina je buržoazní pavěda.
Co na těch benzinových autech chtějí ještě vylepšovat? Je naprosto zbytečné každých pár let předělávat stávající dobře prodejný model. Snad jen ten motor přizpůsobit nové legislativě...
Yeti byl výjimečný. Koncept SUV na malé platformě - ideální pro živnostníky. Esteticky dobře zvládnutý a díky krabicovitému tvaru i ideálně využitý prostor. Vývoj aut stojí hrozný prachy a to se pak odráží v ceně. Kdyby se jeden model vyráběl 10 a více let, hodně by se mohlo ušetřit.
Podívejte se, Porsche také nepodléhá módním trendům a vypadá pořád stejně. Nikomu to nevadí. Jde na dračku Navíc výrobci přináší obrovskou marži.
Tak si ho přečtěte , cituji :
" Všechny „řetězové“ čtyřválce TSI koncernu VW mají problémy s rozvodovými řetězy, zdaleka nejvíce jich ale bylo u nejmenších motorů 1.2 TSI vyrobených do léta 2011. Od počátku výroby (podzim 2009) se to nezdá jako velký časový úsek, obsáhl však obrovské množství koncernových modelů, v řadě z nich pak dokonce tvořil nejprodávanější motorizaci. "
Pro ty méně chápavé - 1,2 TSI byl často použit u modelu Yeti a byl to vcelku nespolehlivý motor, už jen pro jeho řetězový rozvod. A motor je překvapivě hlavní součástí auta. Vím, že je to pro fandy německého koncernu špatně stravitelné, ale opravdu nemám rád zboštění obyčejných , běžně poruchových a lehce předražených aut.
Více na: http://www.autorevue.cz/techto-20-motoru-obejdete-v-bazaru-sirokym-obloukem/ch-52664#articleStart
takže stačí vyhnout se motorům starším 6 let....
věta ...."Všechny „řetězové“ čtyřválce TSI koncernu VW mají problémy s rozvodovými řetězy" ....(ve 3 roky starém článku) je dnes poněkud irelevantní....
Tedy na rozdíl od Roomsteru je Yeti do posledních chvil oblíbený. Roomster přestali vyrábět pro nezájem kupujících, takže to srovnání s Yetim nesedí. Ten nový Qoqoq ale bude za pouhých 500.000 Kč už na novějším podvozku a také s kvalitnějším supermotorem - tříválcem 1,0 TSI
Toq jeq svobodnouq colbouq každéhoq soudruhaq, jestliq siq toq objednáq sq tříválcemq neboq sq motoremq.
aneb co se libi a dobre se prodava, zrusima a budeme vyrabet misto toho auto, ktery vyrabi vsichni ....Skodovka je proste marna cim dal vic :/
Karoq - aha, tak to je ten smajlík na zvracení. Konečně to vím. To jméno je fakt strašný.
stejně, když si to vezmete, normální auta "západního" standardu (po éře 105-ek a Favoritů) začala Škoda dělat teprve před dvěma dekádami a to tehdy měla jen 2 modely - Felicia a Octavia
a dnes ta dříve vysmívaná automobilka má 7 modelů + speciální verze, vyváží 90% produkce, 50% aut dělá mimo ČR a v Evropě prodá skoro tolik co tradiční Fiat a třeba víc než Toyota a jiní japončíci nebo i víc než Citroen a SEAT...
Jistě , ale do značné míry to je tím, že všichni vědí že to je překabátěný VW.
Z pohledu dopravce opět špatná zpráva.Auto bude vetší a širší.Ale jinak se mi Karoq líbí.