Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Dvoukolová raketa, na kterou je lepší mít zbrojní pas

Kde jsou ty časy, kdy motocyklové značky usilovaly o překonání poměru výkonu 1 koňské síly na 1 kilogram hmotnosti. Moderní superbiky už běžně dosahují přes 200 koní a nedávno představený karbonový speciál od BMW dokonce stlačil hmotnost na 171 kg se všemi náplněmi s plnou nádrží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A27l17e56š 13L60i22s60o67v71s34k95ý 9689698812852

A k čem, krom toho, aby Franta měl při jeho nastartování konečně erekci, je todle dobrý?

0/0
6.6.2017 22:54

O47n39d13ř64e60j 27Č59a86p37k62a 6961371933644

Tohle už není na machrování, to je na závodění... něco jako mezi autama Lotus T125.

0/0
7.6.2017 11:38

M47a21r74e60k 90K19l22u30f89a 3418914724556

Slušná pila!

0/0
6.6.2017 15:18

M21i14r82e71k 76G34a60j91e73r 5101706259720

Co je tedy na tom superlehkem motocyklu krome motoru tak tezke, ze vazi 146 kg?

0/0
5.6.2017 18:10

L62u55b39o52š 73P83o96s70p43í39š40i31l 6588164345

Koudelka,Kalus,oba dva okamžitě a ihned přestat hulit trávu a schovat se před sluncem do stínu.

+1/0
5.6.2017 18:02

A56n30t89o43n70í84n 66K23o80u51d91e54l32k86a 1225605826852

Pěkné, ale motorky by se měly prodávat s omezovačem rychlosti do 140km/hod.

0/−6
5.6.2017 16:53
Foto

P89a47v95e57l 37K85a62l29u81s 6364166216382

Dejme tomu, ale samozřejmě včetně všech ostatních vozidel.

+1/0
5.6.2017 17:30

O47n92d38ř43e67j 75Č24a94p81k28a 6831531853594

Pořád je tu Německo, ostrov Man a volné jízdy pro veřejnost na všech možných závodních okruzích, kde můžete i legálně o dost víc... navíc zrovna téhle motorky se to netýká už vůbec, to je regulérní okruhovka neschválená pro běžný provoz. Nemá takové zbytečnosti jako světla, zase je tam nastavitelný omezovač rychlosti do boxové uličky, telemetrie a podobné záležitosti...

+5/0
5.6.2017 21:27

V13l55a77d87i17s53l19a96v 33N47o65h81e93j85l 7428987138921

naopak na dalnici by mela byt neomezena a tvrde pokuty pro blokovace leveho pruhu !!

+1/0
6.6.2017 1:20

T98o24m85á43š 92B49í28l31ý 2495280247

Hlavně už nic nepůjčovat ;-)

+1/0
5.6.2017 15:40

J33i10ř74í 18M11a18r43e31č33e59k 3429491402

Co jste to za morouse, že nemáte pochopení pro mladý ;-)

+1/0
5.6.2017 17:23

T49o29m45á43š 37B57í23l87ý 2425500547

No já spíš myslel závodníky v uniformách;-)

+2/0
5.6.2017 20:21

J81o65z13e41f 91K54o23s13t89e75l82a28n51s58k92ý 8205342969946

Moc pekné. A aká je jeho vzletová rýchlosť? :-)

+1/0
5.6.2017 15:13

P59e76t90r 35H10o53f18m78a11n14n 6839854745860

Poradny motorce staci dva valce.

0/0
5.6.2017 8:39

J86i75ř59í 63K61o65c29u28r50e94k 6275454395688

Majitel Ducati nevo Fichtla? ;-D

0/0
5.6.2017 11:10

M60a18r15t63i94n 32C26e57r86n16y 2368502658533

Fichtla? Nepamatuju se ze by mel vychtl dva valce.

0/0
5.6.2017 12:06

P68e93t21r 74H78o44f65m82a15n32n 6579464415970

Majitel dvouvalcoveho fichtla:-)

+1/0
5.6.2017 13:46

Z21d70e17n59ě57k 90W42e71r44n33h76a68r33t 6917535422158

... stačí jeden... a to nemyslím fichtla, ale na toho taky nedám dopustit mimochodem...

0/0
5.6.2017 16:46

T74o59m92á77š 83H51o57r51s27k93ý 1800734493794

Jak dlouho by asi karbonový rám a kola přežily na běžné české okresce? První díra s ostrým okrajem a všechno by šlo do kopru

0/0
5.6.2017 8:01

J89i98ř67í 20K54ř17í24ž 3787589934

Obávám se, že tato motorka asi není stavěna na jízdu po silnicích.

Jinak si myslím, že s dobrým nastavením podvozku by to zvládla bez větších problémů (minimálně, co se rámu týče)

+1/0
5.6.2017 15:34
Foto

J21a13n 78K12ř43í20ž 3889241811401

Nejsem silničář, ale svezení na Africe twin je mnohem lepší.

0/0
5.6.2017 4:56
Foto

P14a14v35e33l 61K77a38l74u16s 6424896536502

Máme to stejné....

0/0
5.6.2017 17:31

V52l12a29d52i11s53l73a94v 29N51o77h97e35j56l 7468477488901

pekny pekny R^ to by se mi asi libilo po 04 ZX10R, ale radsi obdobu od Kawasaki. ;-)

0/0
5.6.2017 3:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.