Diskuze

OBRAZEM: Dvoukolová raketa, na kterou je lepší mít zbrojní pas

Kde jsou ty časy, kdy motocyklové značky usilovaly o překonání poměru výkonu 1 koňské síly na 1 kilogram hmotnosti. Moderní superbiky už běžně dosahují přes 200 koní a nedávno představený karbonový speciál od BMW dokonce stlačil hmotnost na 171 kg se všemi náplněmi s plnou nádrží.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

A k čem, krom toho, aby Franta měl při jeho nastartování konečně erekci, je todle dobrý?

0 0
možnosti

Tohle už není na machrování, to je na závodění... něco jako mezi autama Lotus T125.

0 0
možnosti
MK
MG

Co je tedy na tom superlehkem motocyklu krome motoru tak tezke, ze vazi 146 kg?

0 0
možnosti
LP

Koudelka,Kalus,oba dva okamžitě a ihned přestat hulit trávu a schovat se před sluncem do stínu.

1 0
možnosti
AK

Pěkné, ale motorky by se měly prodávat s omezovačem rychlosti do 140km/hod.

0 6
možnosti
PK

Dejme tomu, ale samozřejmě včetně všech ostatních vozidel.

1 0
možnosti
TB

Hlavně už nic nepůjčovat ;-)

1 0
možnosti
JM

Co jste to za morouse, že nemáte pochopení pro mladý ;-)

1 0
možnosti
JK

Moc pekné. A aká je jeho vzletová rýchlosť? :-)

1 0
možnosti
PH

Poradny motorce staci dva valce.

0 0
možnosti
JK

Majitel Ducati nevo Fichtla? ;-D

0 0
možnosti
TH

Jak dlouho by asi karbonový rám a kola přežily na běžné české okresce? První díra s ostrým okrajem a všechno by šlo do kopru

0 0
možnosti
JK

J24i41ř33í 36K95ř75í66ž

5. 6. 2017 15:34

Obávám se, že tato motorka asi není stavěna na jízdu po silnicích.

Jinak si myslím, že s dobrým nastavením podvozku by to zvládla bez větších problémů (minimálně, co se rámu týče)

1 0
možnosti
Foto

J63a31n 31K55ř69í25ž

5. 6. 2017 4:56

Nejsem silničář, ale svezení na Africe twin je mnohem lepší.

0 0
možnosti
PK

Máme to stejné....

0 0
možnosti