Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Škoda Karoq na prvních fotkách, představuje se po částech

Škoda Karoq se za několik dnů představí ve světové premiéře ve Stockholmu. Česká značka se právě pochlubila prvními fotkami nového modelu, který nahradí SUV Yeti. Zatím odhalila několik detailů interiéru a vzhled světel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M88i28r24o55s67l40a68v 29S57t65e14i14n14e53r 4640232550566

Tento vůz má šanci, být dlouhodobě oblíbenou variantou své univerzální VW základní platformy.

O píď delší je zrovna o potřebný prostor kolen zadní řady prodloužen, zůstane však kompaktní, zaparkuje i na místě pro Fabii.

Z motorů bude nejžádanější diesel se 150 HP, cena, spotřeba, životnost optimální. Samozřejmě s 6 kvaltovou převodovkou- spolehlivá a má o půl litru nižší spotřebu. Ale i motor s 110 HP by zcela vyhovoval.

Bez Haldexu je to jako kafe bez kofeinu- není to ono.

0/0
16.5.2017 22:48

V55l44a48d42i81m19í86r 15R92e96t87t24i49n12g33e43r 5495346525575

Takto jsem viděl světlo ze Skody Favorit ve Světě motorů v roce 1988 :-P

+6/0
12.5.2017 22:00

T83o81m86á47š 69R36o61m31a71n22č54í20k 2962539803718

Vsadím se, že tu louži na fotce č.7 nepřejel! ;-D

0/0
12.5.2017 21:47

P77e56t46r 14M67a62r47š70o40u42n 5265118796706

Není těch fotek najednou moc? To mohlo vystačit nejméně na 4 články :P

+9/0
12.5.2017 20:49

M13a40r70i96á72n 73B56e11d71n55á57r65i43k 9791511760278

Vide jsem zastavil v momentě jak jsem zaslechčenglištinu, ten kdo pustí ven takové vice s tak otřesnou úrovní angličtiny by se měl zamyslet a stydět. Příšernost!!Rv

0/0
12.5.2017 20:45

J94i31ř61í 65M92ě86l47n89i31c43k25ý 1163375190592

Příště svůj příspěvek napište raději anglicky, možná bude srozumitelnější.

+5/0
12.5.2017 21:37

P50e11t19r 23M49i98c80h16a24l 2750834901552

Ta sedla. ;-D

0/0
12.5.2017 23:04

T11o29m67á29š 62V24e30r79n28e14r 1205534327175

A tohle je tatarstina nebo co?

0/0
13.5.2017 0:06

P51e39t41r 94L44a45n97g24e41r 6705385370282

tenhle autostriptýz je starý jako škoda favorit

+3/0
12.5.2017 20:06

J24i24ř46í 88S18c95h90m87i11d75t 5950523224875

Klasický škodovácký přístup, aby z toho bylo trochu auto, tak doplatíte dardu, dát dnes na nový model výběhové světlomety, kdy ostatní slušní výrobci mají denní svícení v základu a ledkovou technologii a ještě to dát jako příplatkovou výbavu je trapárna. Stále se jede ve stylu, cyklovač stěračů až od vyšší výbavy;-D.

+10/−3
12.5.2017 18:56

R79i31c95h97a69r26d 91T38o75m82e80č49e54k 7576865866961

Ani ženské oko k posouzení zevnějšku nestačí.

+1/0
12.5.2017 18:53

V16l64a81d24i12m56í40r 28F49i63b44i51g32e56r 5284921451714

Auto bude určitě fajn, ale ty názvy to je tragédie:-(

+5/−2
12.5.2017 18:48

J68o20s36e84f 47P63r18o68c50h43á11z24k78a 9169274262815

Mě se líbí

0/0
12.5.2017 22:09

P24e49t80r 95B22á84č72a 8885226475395

Pane boze sotva jsme si odbyly tisice clanku o Kadaku, tak tady zas bude tisic clanku o tohle parodii na SUV, kde bude kazdej clanek ukazovat novej plast na aute RvRvRv

Jeslti neni skodovka generalni sponzor Mafry a delate to vsechno zdarma, tak se musim smat.

+10/−6
12.5.2017 16:08

J27a97n 39N93o50v34o31t24n68ý 1304261272163

Pane boze Bačo, to je ale závist!!

0/−4
12.5.2017 20:04

P42a16v96e26l 35N84e38k33v15a74s13i52l 2638753551342

Ne že bych v jistých věcech s panem Báčou souhlasil, ale v tomto má pravdu. Vždyť je tu tradicí, že na každou bezvýznamnou zaobleninu tu vychází článek s několika odstavci. Svého času frčeli měkčené platy a držák a nápoj a to ve většině případů modelů Škodovky. U jiných značek se psalo střízlivěji.

+3/0
12.5.2017 23:57

P62e95t35r 25M77i51c52h13a17l 2720534831132

Počkám si, až to ukážou celý.

+3/0
12.5.2017 15:39

L57i60b96o31r 73F62i15l87á56k 6631366190169

A co motor? 0,6 litru dvouválec biturbo?

+11/−2
12.5.2017 15:38

J21a32n 35K50a86r58e74l 88N15o34v89a12k 5386904638936

pokud to bude mit ještě elektromotor k tomu.. tak to nevadí, ne? si zvykej Filáku

0/−3
12.5.2017 18:28

L18i61b40o53r 29F56i23l15á31k 6891226500469

A jak bude dlouhá prodlužovačka, Nováku?

+3/0
12.5.2017 19:52

J16a41n 97N16o71v39o29t76n65ý 1854941192243

tobě bude stačit 10 m

0/−3
12.5.2017 20:01

L51i36b16o29r 45F71i51l92á47k 6111956640859

Novák převlečený za Novotného?:-P Na těch deseti metrech si to můžeš hodit.

+3/0
12.5.2017 20:19

J64a19n 30N29o95v45o34t51n98ý 1914911942653

Filáku začni psát o tom čemu rozumíš. No, ale v tom případě by jsi nenapsal nic.

0/−3
12.5.2017 20:38

L61i44b26o51r 75F45i44l15á14k 6851976110539

To je fakt. Tobě vůbec nerozumím, chytrolíne.

+3/0
12.5.2017 20:47

J50a98n 52N67o39v12o51t84n74ý 1194561462883

;-D;-D;-D no jasné, ale takovou kravinu napsat 0,6l dvouválec biturbo může akorát takový nějaký Filák. Nejhoší je, že taková blbost není ani vtipná chytrolíne. Filáku zamysli se nad sebou, jestli máš čím.

0/−3
12.5.2017 21:03

L59i83b71o52r 44F24i33l78á20k 6161766940359

Blbě tlemit se umíš, ale abys mně vysvětlil, v čem máš problém, to ne. Takový exoty mám nejraději. Tři smajlíci ti moc inteligence nepřidají.

+3/0
12.5.2017 21:11

J59a29n 80N59o33v31o27t52n93ý 1354971402613

Blbě se tlemím tobě mudralo. Já nemám problém. Já se bavím. Evidentně problém máš ty.;-D

0/−3
12.5.2017 22:00

M88i52r79e86k 34G69a15j85e84r 5601426619500

Me ta "krystalicka" moda zalomenych linii neoslovuje. Prisly s tim asijske automobilky a ted to delaji az na vyjimky vsechny. Dobrou vyjimkou je Mazda.

+6/0
12.5.2017 15:37

J82i76ř73í 40T91e75p72r 4147510325145

Někde jsem četl, že se tomu říká "pozdní Kabanismus"

+1/0
12.5.2017 15:46

T24o85m34á28š 46C64h58r73a22s82t35n79ý 2971334801173

Skoda Mrkev. Budme Cesi a prekladejme nazvy.

+5/0
12.5.2017 13:34

J88i48n74d68ř47i97c81h 47L50u77k63e43š 3329674563460

Ateca nebo Tiquan se mně líbí víc uvnitř i zvenku. Nevím, proč Škoda cpe mlhovky nahoru a spodek má prázdný. Navíc mlhovky je lepší mít co nejníž i kvůli funkci...

+11/0
12.5.2017 13:07

P30e75t71r 48P44o86s49p30í12š68i49l 4678574956756

Asi to bude i pěkný, název se mi nelíbí, ale je mi to šumafuk. Vzhledem k tomu, že KodiaQ stojí ve výbavě více jak mega, tak toto bude stát třeba 800 tisíc, a to už je mimo.

Takže nic pro normálního člověka, ten si asi koupí tu Dacii. Nebo pokud chce za své peníze více muziky, tak si koupí nějaké japonské auto, které se už v základu prodává se slušnou výbavou a hlavně s motorem a většinou za kratší peníze.

+10/0
12.5.2017 12:23

A17n20t67o82n64í76n 63S66e26b14e85r77a 7673118240509

Bežný člověk si stále koupí ojetou Fabii kombi, kterých ještě minimálně 10 let bude na trhu tisíce.

+3/−1
12.5.2017 13:01

P53e35t88r 59P32o60s42p72í12š98i53l 4658784586246

I běžní lidé si čas od času kupují nová auta. Já jsem mluvil o nových. Nakonec i tahle auta od Škodovky budou jednou olítaná a v bazarech za pár korun.

+3/0
12.5.2017 13:53

M89a53r12e55k 32J63a83n91e68č66k18a 1557446573181

To jistě, ale zapomínáte na jednu odlišnost, dnes není důvod dělat auta, která vydrží mnoho let v dobré kondici, dnes je ideál výrobců po záruce nový vůz. Spíše za chvíli nebude v těch bazarech z čeho vybírat, i když kasle bude ok, ale vše ostatní a hlavně pohonné jednotky budou z větší části před smrtí, čemuž nahrává u přímovstřiků, také houfně podporované prodloužené výměny oleje. Tohle si jako ojetinu pořídit, tak leda jako kasičku na peníze, nebo dětskou prolézačku na dvorku :-P

+1/−1
12.5.2017 15:21

M81i28r86e27k 94G41a67j46e52r 5551766949790

Neni to pravda. U aut se rychle proflakne, kdyz nejaky model ma problem s kvalitou a vydrzi. Pak se to projevi na prodejich a automobilku to obvykle poznamena i na zisku po mnoho let pote.

+1/0
12.5.2017 15:39

M65a32r96e86k 66J88a95n34e65č54k91a 1867696433301

Tak podle vaší představy by např. koncern musel být úplně v háji, díky značným problémům s HTP a později s TSI, než je horko těžko za celkem dlouhou dobu odladil. Myslíte si, že ho to nějak poznamenalo? Stále se totiž najde dost hejlů, když to bude jako ojetina za zajímavou cenu, to ochotně ve své naivitě koupí a pak se bude divit a platit za opravy :-)

0/0
13.5.2017 3:44

M91i23c15h97a24l 93V27e34r78n60e63r 8817326167584

Je to nástupce Yetiho, který začíná na ceně 400.000 Kč, takže na 800.000 korun to nevidím. Karoq bude určitě dražší než Yeti, ale pochybuju, že dvojnásobně.

+4/−1
12.5.2017 16:39

P98e55t68r 13P36o45s69p31í87š54i61l 4838254736936

Jenže já nepíšu o cenách od ...., ale o cenách za vybavené auto 4x4 s použitelným motorem.

+2/0
12.5.2017 19:09

A40n34t97o47n53i39n 50K78a79d85l48c97e27k 9362139161726

Uz jenom kvuli tomu jmenu bych to auto nikdy nekoupil.

+7/−5
12.5.2017 12:05

P27e16t54r 46T28. 65D17v83o32ř91á26k 4534628203

Plky.

+3/−4
12.5.2017 13:48

A11n60t83o30n38i83n 83K61a29d57l75c87e27k 9862479511946

Realita.

+4/−1
12.5.2017 14:51

J84a47n 87N65o18v28o57t22n68ý 1904621312463

kravina

0/−4
12.5.2017 20:00

A34n35t27o75n46i46n 42K15a73d32l88c65e86k 9952699391476

Tak si to uzijte :)))

+2/0
12.5.2017 20:36

J29a46n 79N96o40v15o74t54n91ý 1424361182693

děkuji

0/0
12.5.2017 20:38

A92n30t40o81n33i50n 70K51a50d10l19c88e20k 9252989981316

Prosim

0/0
12.5.2017 22:58

M31i87r81e30k 70G26a50j49e92r 5291516309540

Ja se pridavam. I jmeno je dulezite pro dobry pocit pri rizeni auta. Alespon pro nektere lidi. A dobry nebo nedobry pocit ma vliv i na soustredenost za volantem, coz je nekdy rozhodujicim faktorem mezi zivotem a smrti. I tak.

+3/−2
12.5.2017 15:42

M14a16r96e14k 38M67a34l14ý 1722288681950

To jo, no... třeba v autě se jménem 330i bych měl asi dobrý pocit :-)

+1/−1
12.5.2017 17:44

P78a45v70l17a 30K89v75a54p69i20l47o35v48á 7319138894427

Boží řadicí páka DSGéčka. Jsem na ně trošku ujetá. ;-)

+1/0
12.5.2017 12:03

D39a31v28i30d 94H95o13f 5913161850406

je to pořádný macek ;-D

+7/0
12.5.2017 12:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.