- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tento vůz má šanci, být dlouhodobě oblíbenou variantou své univerzální VW základní platformy.
O píď delší je zrovna o potřebný prostor kolen zadní řady prodloužen, zůstane však kompaktní, zaparkuje i na místě pro Fabii.
Z motorů bude nejžádanější diesel se 150 HP, cena, spotřeba, životnost optimální. Samozřejmě s 6 kvaltovou převodovkou- spolehlivá a má o půl litru nižší spotřebu. Ale i motor s 110 HP by zcela vyhovoval.
Bez Haldexu je to jako kafe bez kofeinu- není to ono.
Takto jsem viděl světlo ze Skody Favorit ve Světě motorů v roce 1988
Vsadím se, že tu louži na fotce č.7 nepřejel!
Není těch fotek najednou moc? To mohlo vystačit nejméně na 4 články :P
Vide jsem zastavil v momentě jak jsem zaslechčenglištinu, ten kdo pustí ven takové vice s tak otřesnou úrovní angličtiny by se měl zamyslet a stydět. Příšernost
Příště svůj příspěvek napište raději anglicky, možná bude srozumitelnější.
tenhle autostriptýz je starý jako škoda favorit
Klasický škodovácký přístup, aby z toho bylo trochu auto, tak doplatíte dardu, dát dnes na nový model výběhové světlomety, kdy ostatní slušní výrobci mají denní svícení v základu a ledkovou technologii a ještě to dát jako příplatkovou výbavu je trapárna. Stále se jede ve stylu, cyklovač stěračů až od vyšší výbavy.
Auto bude určitě fajn, ale ty názvy to je tragédie
Pane boze sotva jsme si odbyly tisice clanku o Kadaku, tak tady zas bude tisic clanku o tohle parodii na SUV, kde bude kazdej clanek ukazovat novej plast na aute
Jeslti neni skodovka generalni sponzor Mafry a delate to vsechno zdarma, tak se musim smat.