- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jedna z mojich oblubenych knih v mladosti bola,, Stastny Frantisek,, uzasne pribehy o uzasnych ludoch .. Tu generaciu sportovcov vam svet moze zavidiet..
Nejak jsem si na pana Paruse nemohl vzpomenout, ale ta fotka kde stoji za masinou s cislem 10 mi ho propomela. Jeho postava byla idealem motocykloveho zavodnika.
Škoda že již Jawa nevyrábí nic co by obstálo ve světové konkurenci, jako tenkrát, snad alespon kdyby dělali repliku Jawa 500 OHC a podobné "retro" mašiny tak by to bylo dobré. Krásné stroje.
Jawa coby zavodni stroj doplatila na zrejme chybu mazani u Jawa 350 Billa Ivyho, kdy po zadreni motoru havaroval a zemrel. Kolik rodina Billa Ivyho vysoudila je tajemstvim, ale zrejme to bylo pro Jawu likvidacni. Jawa opustila silnicni zavody a pozdeji i ty tereni. Zajisteny odbyt pred valkou vyvinutych motorek do SSSR neinspiroval k vyvoji konkurence schopnych masin.
300 zatáček Gustava Havla neměl rád pouze Gustav Havel, Václav Parus a Franta Štastný, Kudrnáč(jenž má i svoji zatáčku na okruhu) Ale ve své době i Ralph Blatter, si Hořický městský okruh pochvaloval. Na dobu slávy 300zGH, vzpomínají i ti jež se na úspěchu v minulosti významně podíleli a nikdy nebyli moc vidět.
Bezejmení pořadatelé a tratový komisaři, pro něž 300 zatáček začínay už mnoho týdnů před a týden po
Jenom doufam, ze se na Kolstejnskem okruhu bude jezdit dal. Zavody o cenu Vaclava Paruse jsou vzdycky vybornym zazitkem.
Bohuzel by to byl uz "jen" Memorial Vaclava Paruse, ale myslim, ze zrovna tenhle podnik by byl tim nejlepsim co by neslo jeho jmeno.
Výtečný závodník, škoda že tu není...... Také vzpomínám na pana Lakomého, možná by se o něm mělo též někdo zmínit. Byla to super parta tito chlapi.