- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škoda, že nikoho nezajímají reálné emise zjištěné by Deutsche Umwelthilfe. Všechny zkoušené diesely mnohonásobně překročily limit... Ale že zrovna 1.6 TDi od VW dopadlo jednoznačně daleko nejlépe oproti ostatním (překročilo limit "pouze" 3,3x), o tom je ticho po pěšině. Přitom z vlastní zkušenosti tento agregát mezi moderními spotřebními výrobky mohu vřele doporučit (těch 350 tkm ujede i v Superbu II při ostrém městském používání).
LPG! Jezdím za polovinu i proti naftě, spotřeba v pohodě a ještě je to ekologičtější a bezpečnější než benzín. Akorát to nevyžaduje drahé zásahy do auta a dotace na infrastrukturu (která existuje). Asi proto to není trend.
Vždyt naftákem se jezdí nejlépe. Už si ani nedovedu představit jezdit na benzin
z absence oné představy pak logicky vyplývá ten tvůj omyl z úvodu tvého příspěvku....
Jste vsichni ..... Mam BMW 3,osd a jeho spotřeba je kolem 7l. Ha!!
Takže Agrofert bude mít logicky další produkt v portfoliu bioßraček, močovinu.
Než litrový tříválec s filtrem pevných částic (od roku 18 asi všichni), tak to si raději koupím elektrokolo.
tvoje volba, někdo jiný si koupí třeba třílitrový šestiválec....
Nákupní taška Citygo nepotřebuje diesel.
Tak nevím, ale třeba v Americe se diesel skoro nevidí a motory na benzín pod dva litry si kupují pouze chudí a přesto se nic neděje.
V Asii člověk nevidí na dvacet metrů, Saudi nejezdí na nic pod pět litrů obsahu, Indie se znečišťováním ovzduší nijak nezabývá, ale Evropa zachraňuje svět.
Něco se musí změnit.
V Evropě se nic nezmění, změny se dějou ve světě. Evropa svět nezachraňuje a ani nezachrání. Sice ty ekologické limity se ohánějí globálností, ale význam mají hlavně lokálně. Není to tak dávno, kdy ve velkých městech v Evropě a hlavně na velkých křižovatkách to vypadalo velmi podobně jako dnes v Pekingu. Díky Euro normám to dnes vypadá mnohem lépe i když mezitím provoz ještě zhoustnul. Ano svět to nezachrání, ale zdraví nás v evropě to chráni a číňani na to jednou příjdou taky, a Japonci to vědí už dávno. A průměrný objem aut prodávaných v USA je tak poloviční co býval před třiceti, čtyřiceti lety.
To s tema ekoteroristama jako nikdo nehodla zamest nebo jak?
Že bychom podpořili zvyšování emisí a spotřeby a vytřeli tak zrak "ekoteroristům"?