Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Levný sedan od Peugeotu prokoukl, má lepší design i výbavu

Vedle stěžejních modelů, které lákají na moderní technologie a progresivní design, Peugeot nabízí také jednoduchou 301. Ta právě vyráží na české silnice v modernizovaném provedení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J72a17n 69D57l95o39u67h15ý 7374709180329

V 1.6 je to idealni volba, ale ta cena uz nebuda tak "super" :-/

0/0
14.6.2017 9:40

J98a60n 91K93o38n78v90a16l92i90n71k51a 5400591431385

To auto mě nijak neuráží. Pokud bych volil mezi Rapidem, Elysse, Tipem, Thalií, Loganem nebo tímhle, byl by Peugeot na druhém místě. První by bylo Tipo - protože ho dělají jako kombi.

0/0
13.6.2017 12:27

J44i26ř89í 66S68c98h45w11a58c16h 8398284268266

Tipo, obzvláště v kombi verzi vyjde asi o dost dráž (cca 50-100 tisíc).

0/0
13.6.2017 14:25

J47a89n 50D76l35o32u74h53ý 7434879580979

Bohuzel tipo sklamalo cenou. V normalni motorizaci s normalni vybavou je drazsi nez Oktavka a pritom vzhledove to Tipo vypada "mensi". Za ty penize, co laka reklama je Tipo pouze nalestena italska bida. Je to skoda, to auto je vzhledove pekne, ale cenova politika je naprosto mimoRv

0/0
14.6.2017 9:43

Š74t81ě45p28á26n 45H94r39d70e21k 3790510635983

tlachale-tobě se zdá 275000kč nízká cena?Kolik vyděláváš v tý Praze za ty kydy co produkuješ???:-/Rv

+1/−4
12.6.2017 21:08

M24a90r44t31i49n 71V89a75n52ě80k 6101633332219

A kolik by tak podle Vás mělo stát nové auto této kategorie?

0/0
13.6.2017 10:00

J62i89ř82í 12S18c69h33w62a65c40h 8898924338856

"tlachal" má bohužel pravdu a ty tu teď vypadáš jak závistivý hňup....Rv

+1/0
13.6.2017 10:15

J55a36k19u98b 22S35e17k83e18r21a 6486850186975

Nestacilo napsat, ze ma tlachal pouze pravdu?

0/0
13.6.2017 11:29

J38i63ř27í 61S21c82h75w79a37c77h 8438934758606

....to by stačilo maximálně na tu první větu, na zbytek a celkovou dikci a úroveň příspěvku nikoliv. ;-)

+1/0
13.6.2017 11:47

J35a14k41u55b 48S13e30k26e71r11a 6516970146785

Nastesti nevim, kdo je tlachal, ale asi to tak bude lepsi :)

0/0
13.6.2017 19:15

M80a70r63t31i61n 34K33a11r23á37s80e50k 9208743978418

No kdyz to srovnam treba s Fabkou, co jsme kupovali nekdy v roce 2001, vybava "homeless edition" - tj volant, kola, dvere, a za priplatek priprava na radio a centralni zamykani - samozrejme ne dalkove) za po vsech moznych i nemoznych slevach stala porad pres 300 000 (pri polovicnich mzdach), tak jo, je to opravdu nizka cena...

0/0
13.6.2017 10:24

D64a27v59i55d 57J14e79ž91e47k 8142770225910

Hmm a kopírování designu passatu pokračuje dále :-)

+1/0
12.6.2017 13:11

K25a20r23e77l 96V97a65c24h21u42t 9503372339893

Kreslíři Peugeotu "opisovali" od Renaulta (tohle je skoro přesná kopie jejich Thálie)

0/0
12.6.2017 12:47

J14i73r97i 92D54o28m40i45n33i47k 1571308751900

Ne, to se mi opravdu nelíbí a to ani maličko....:-(

+1/0
12.6.2017 12:45

A70n83t57o56n21í19n 96S26e67b71e22r76a 7423268530849

To už bych asi reději bral toho osla ;-D

0/0
12.6.2017 11:12

Š18t28ě33p23á75n 28H48r20d32e93k 3610780865743

jako toho co napsal,že 275k je nízká cena?toho narvat pod kapotuRv

0/−3
12.6.2017 21:09

F29r75a31n74t52i37š84e92k 25K24o92c86o15u35r79e77k 6840233917479

Ošklivý, jako každý jiný pežót.

+4/−1
12.6.2017 10:28
Foto

L39u39k96á61š 25F51a44t46r 2330278568273

Škoda, že to nedělají jako liftback, pak by to bylo velmi zajímavé auto za ty peníze. Okukoval jsme ho v autosaloně, když jsme seděl uvnitř, neměl jsme to toho o nic horší pocit než z firemního rapida, možná jen 301 měla pohodlnější sedadla.

0/0
12.6.2017 10:17
Foto

M39i91c51h46a54l 67N73a25j10m25a12n 7189303876220

A k čemu kdo nutně potřebuje liftback? To skutečně potřebujete běžně převážet pračku/ledničku nebo jízdní kolo?

+1/−2
12.6.2017 10:31

M23a39r54t18i48n 85K48a45r89á78s68e58k 9108913478688

Bezne ne, ale je fajn, kdyz obcas neco prevest potrebujete, a vejde vam to do vaseho auta a nemusite si kvuli tomu pujcovat jine...

+5/0
12.6.2017 11:08

A96n67t74o57n23í83n 43S32e27b48e76r46a 7233368870419

Do liftbacku se věci nakládají mnohem líp a kufr je o dost vyšší.

Když ne kombi tak aspoň liftback. Sedan nikdy... Rv

+4/0
12.6.2017 11:14

M36a39r31e17k 78M19a18l40ý 1902558611670

Trochu extrémní názor,že "nikdy". Já mám už druhý sedan, měl jsem i HB a u sedanu nemám žádné omezení. Odvezu i nějaký složený nábytek z IKEA, když potřebuji, sedačky se sklopit sají. A pokud bych kupoval něco většího, nechám si to dovést. Na dovolenou úplně v pohodě a bonusem je úplné oddělení zavaz. prostoru od posádky, lepší hluková izolace od zadní nápravy. Ostatně, i proto se vyšší střední a luxusní limuzíny dělají většinou jako sedan :-)

+2/0
12.6.2017 12:14

M84a18r72e33k 62J55a15n50e54č40k98a 1387956313891

Sedany mají hluboké kufry, v tom problém není. Problém je právě v omezené velikosti nakládacího otvoru. Tohle si uvědomíte v momentě, kdy budete potřebovat naložit na výšku vysoký předmět. Proto také již sedan nikdy. Když někoho ale baví řešit a přeplácet jinou přepravu, jeho volba ;-)

+1/0
12.6.2017 14:12

M98a19r11e31k 62M89a37l31ý 1702708401890

Ale vy si zase uvědomte, že ne každý potřebuje pořád převážet skříně, lednice, televize, nebo popelnici na stojato :-) Potřeby každého jsou jiné a nevidím jediný rozumný důvod si koupit kombík nebo dodávku jenom proto, že třeba jednou za rok budu potřebovat odvést něco většího. Jednoho sedana jsem měk dva roky, teď mám rok a něco dalšího sedana a zatím jsem nepotřeboval nic velkého přepravovat.

Auto si kupuji s přihlédnutím na to, k čemu bude primárně sloužit a ne že si koupím kombík (dodávku) jenom proto, že "co kdybych potřeboval někdo odvést lednici".To je přeci nesmysl :-) To radši v přípasdě potřeby zaplatím dvě stovky za půjčení dodávky na dvě hodiny a tu skříň, sedačku nebo cokoliv si z té prodejny odvezu nebo si nechám přivést.Osobní auto slouží na přepravu osob a ne jako stěhovák... ale každého volba :-)

+3/0
12.6.2017 14:54

S87t59a43n66i66s32l74a46v 19K75r52e83j67c31a46r 6857956393914

Ano, souhlasím, pokud jsem průměrným zaměstnancem střední třídy, Bydlím v bytě ve městě, tak opravdu stěhovák nepotřebuji. To mi opravdu bohatě bude stačit Yarísek. Nakonec pokud budu náhodou potřebovat a jsem šikovným řidičem, tak mnoho hobby obchodů nabízí zapůjčení přívěsného vozíku, případně dovozovou službu svým pic-upem. U chalupářů a majitelů RD je situace přecejen jinačí. Také ředitel a manažer už ze zásady se nesníží k používání Logana nebo Lady.

0/0
12.6.2017 17:22

M20a57r29e18k 31M88a34l97ý 1762578851120

Nejsem zaměstnanec a bydlím na vesnici v rodinném domě. Malé auto nechci, protoýe jezdím hodně, mám sedan vyšší střední třídy. A odvezu v něm i pytle zeminy, písku na zahradu, kameny a i stromečky (za zadní sedadla), bez omezení.

0/0
12.6.2017 22:23

M62a32r65e26k 90J20a73n42e15č30k83a 1797336653271

To je úsměvné, že si někdo myslí, že combi nebo HB se kupuje pouze proto, aby bylo možno převážet skříně, nebo lednice :-) Kombi to na rozdíl od sedanu sice zvládne, ale jde tady především o jeho praktičnost a manipulační prostor. Už i to nakládání předmětů je díky pohodlnému přístupu i do zadní části kufru mnohem lepší, protože člověk nepotřebuje mít ruce jako Saxána a tolik ohýbat svůj hřbet. Natož pak třeba převést jízdní kolo bez nutnosti jeho rozborky, nebo nosiče na střeše, nebo nosiče v zadní části vozu. A i když někdo touží po vzhledu sedanu, stále se nemusí vzdát praktičnosti a zvolit liftback, i když jejich nabídka je na trhu poněkud omezená. Mimochodem, některé kombíky vypadají i lépe, takže není pravidlem, že kombík vypadá vždycky hůře než ve verzi sedan, což mnoho lidí uvádí jako velmi častý důvod, proč kombík nebrat. Po přechodu na vozy typu HB a později na combi, už sedany rád přenechávám jiným :-)

0/0
12.6.2017 19:54

M63a40r53e50k 35M40a77l29ý 1412688501220

Jen jsem reagoval na to kategorické "sedan nikdy". Je to nesmysl a je spousta uživatelů, kterým sedan vyhovuje a právě spatřují výhodu v tom, že zavazadlový prostor je zcela oddělený od posádky - hluk i teplo/zima, což nenabízí ani liftback. S nakládáním jsem problém nikdy neměl, nejsem invalidní, až budu, tak popřemýšlím o jiném typu auta :-) A kola také nevozím, když chci na kolo, jezdím v okolí. Mám rodinný dům a i věci do domu a na zahradu v tom odvezu bez problémů.

Ale jiný uživatel to může mít jinak a třeba se mu sedan nelíbí, nebo kvůli občasně potřebě převážet velké věci (nebo kvůli tomu "pohodlí" nakládání) si koupí HB nebo kombi, každého věc, samozřejmě.

0/0
13.6.2017 9:23

J76a42n 34D97l88o33u73h89ý 7604129150559

Sedan se hodi tak mozna nekde v africe,ci jizni americe nebo v australii. Proc? Protoze potrebujete udrzet chladny vzduch v interieru pri nakladani, jelikoz venku je permenentne minimalne 30 stupnu. To je jedine velke plus sedanu. Velke minus vetsiny sedanu je reseni uchyceni vika kufru (pri zavirani musite nechat prostor pro ty "zeleza" na kterych to viko drzi) a ma maly otvor pro nakladani. Treba nemam sanci tam nalozit motokolobezku...

0/0
14.6.2017 9:48

R74a32d96e86k 89D72o48l84e64ž70a69l 2669333160590

Jako, má to kaparád. Jel jsem s tím, když to mělo najeto pět tisíc a měl jsem dojem, že to má najeto dvacet. A pak, když měl najeto dvacet tisíc a měl jsem dojem, že to má sto :-) Všechno bouchalo, rachtalo, zvuk motoru atd. Ono, i levná auta se musí umět vyrábět, mám dojem, že Peugeot je v tomhle slabší, třeba na rozdíl od Dacie.

+1/0
12.6.2017 10:15
Foto

M70i83c13h33a57l 49N96a95j98m80a31n 7949563596740

Jako že na Dacii není poznat, že to je levné auto? Z té naopak ta levnost přímo září (provedení a materiály interiéru, laciné detaily.....).

0/−1
12.6.2017 10:23

R65a60d35e96k 74D12o43l90e38ž68a30l 2659573150710

Myslel jsem že se tak rychle neopotřebovává. Co se týče materiálů a tak, tak jsou na tom podobně. Ale jestli Peugeot nabízí operativní leasing, tak by třeba mohl být levný a případné problémy ať si řeší servisy. No a po třech letech vrátit, protože to už ta 301 stejně nebude moc použitelná.

0/0
12.6.2017 10:27

M66a74r81e72k 12J16a57n78e57č15k76a 1357976153671

Ono záleží, k čemu ten vůz taky používáte. Pokud jako rodinný vůz, může to vypadat dosti lacině. Pokud jako pracovní stroj, je to naopak výhoda, protože to více vydrží.

+1/0
12.6.2017 14:15

S77t91a34n88i15s18l40a35v 41K57r37e92j73c63a37r 6837496893374

A na druhou stranu, a ze strany podnikatele a zaměstnavatele. Pokud to lidi kupují, tak to není propadák ale minimálně to zaplatí mzdy a materiál. To je nakonec případ i všech Renaultů, Dácií, Lad i Dyhatsu. Kamarád živnostník si koupil ojetého MB z Německa, stál ho jako Dacia Logan, a do oprav a údržby už investoval cenu jako za dalšího Logana. A to není žádný potapkaný adolescent.

0/0
12.6.2017 15:16

J24a56n 22D82l56o68u17h81ý 7774919960769

Medvedi jsou na servis drahy. Ta musite opravovat sam a nebo aspon znat servis (neautorizovany), ktery medvedy umi opravit, ale stale mate problem s diagnostikou, kde origo diagnostika stoji servis rocne na licenci 100 000kc a nekdo to zaplatit musi ;-D

0/0
14.6.2017 9:51

V44l85a70d89i37m40í67r 10F62i35b48i50g25e74r 5224831241294

Sedan je dnes trochu pasé, kdyby to dělali jako kombík, nebo hatchback byly by prodeje daleko větší, možná by i zastínily ty tzv. lepší modernější modely.

+5/0
12.6.2017 9:46

P30e37t45r 69D89r21a64p18a77l 3305968363625

přímé srovnání je u Rapidu, ten je v obou verzích, ale zdá se mi (subjektivně), že víc jezdí sedanů

0/0
12.6.2017 10:01

P43a43v79e91l 17N13e72v98e53č81e88ř73a87l 6172716674810

Řekl bych, že podle Vás Rapid "sedan" má ale do kufru pořádná vrata, asi jako Octavia. Proto to není asi čistý sedan (kufr není od kabiny prostorově oddělen, což je u sedanů záměrné, aby do kabiny při otevření kufru v zimě netáhlo a v horku neohřívalo klimatizovanou kabinu).

+1/0
12.6.2017 10:22

H56y33n67e57k 70M69r40t74v94ý 2590357299621

to je podružné. mně teda zajím ́á jen to, zda to jako sedan vypadá, páč se mi tvarově nelíbí kombíky a hatchbacky. přesné technické řešení otvírání kufru, a to jestli je oddělený plechem.. to mám celkem na salámku

0/0
12.6.2017 11:16

A47n13t36o72n15í17n 44S82e15b79e50r30a 7763548550959

Rapid sedana nenabízí, to je liftback...

+2/0
12.6.2017 11:13

A11l13e92š 49V95í73t72e67k 2145722727491

Zkuste dát do sedanu do kufru jízdní kolo. Bez šance. V Rapidu Liftbacku i Spacebacku úplně vpohodě. Každý máme jiné potřeby, ale pro mne je sedan nanic.

+3/0
12.6.2017 11:53

J27a21k53u47b 78S90e44k85e47r25a 6126640336985

Ano, nacpete ho tam po rozebrani pulky kabiny . Pokud ma clovek sedan, stejne da na strechu nebo nosic. Pak s kolem muze v aute cestovat i vice nez 2 lidi

0/0
12.6.2017 18:49

T50o52m27á36š 92V24a84l77d93e55r 7413780659

Rád bych viděl Rapid v sedanu pro evropský trh. Pokud neberu veterány ;-).

0/0
12.6.2017 13:03
Foto

M72i39c67h68a42l 43N94a64j92m36a12n 7519853206680

Sedan není pasé, pouze u nás není tak rozšířený.

Sedan nabízí proti hatchbacku/kombíku výhody v podobě úplně odděleného prostoru pro zavazadla a o hodně vyšší tuhosti karosérie.

+2/0
12.6.2017 10:13

H57y85n10e38k 26M96r32t30v50ý 2760787579641

mně se teda jiný auta než sedany nebo coupé nelíbí. ne každej je orientovaný na co největší praktičnost. nás nepraktických lidí je taky spousta ;-)

0/0
12.6.2017 11:09

M48a27r96t16i98n 34K70a56r78á56s69e30k 9378433578258

Otazka jestli tyhle lowcostove auta se snazi merit spise na ty prakticke (podle me ano), nebo na ty, co si koupi auto, proste proto ze se jim libi a chteji ho (podle me ne)

0/0
12.6.2017 14:37

R25o84s17t13a 25B30a17c55o13v62s68k50y 2183279900627

Snímek navigace a jeho jazyku, hned jsem poznal že vozidlo je z Francie.:-P

0/0
12.6.2017 7:58

R84o39s26t74a 39B95a52c61o49v22s78k38y 2403179870627

Snímek č.14:-P

0/0
12.6.2017 7:59

M73a14r35e91k 71S54a49j28d19a 2515120466648

Mne nejvic zaujalo to foto s oslem - a je to podle vseho foceno v Maroku. Neni to zamysleno jako auto pro Francouze... a nas tudiz davaji na stejnou uroven ;-)

0/−1
12.6.2017 8:46
Foto

M29i47c60h64a17l 45N97a26j82m85a28n 7429543636130

To, že je to focené v Maroku bude zřejmě tím, že se 301 v Maroku vyrábí......

0/0
12.6.2017 8:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.