Diskuze

Autofotka týdne: Fiat Argo by se líbil i v Evropě, snad nahradí letité punto

Nabídka Fiatu v Evropě je děravá jako italská státní pokladna a uprostřed ní vyniká žijící automobilová fosílie. Žádná jiná automobilka v Evropě si nedovolí nabízet ve velmi exponované třídě malých aut dvanáct let staré auto. Ano, Fiat Punto se stále prodává.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ano, té rychlosti dosáhnete, ale jde o to, jakým způsobem. Podřadíte o 2-3 stupně, dupnete na plyn a budete útrpně čekat, jestli ten traktor stihnete předjet včas, než se za vzdáááleným horizontem objeví v protisměru auto. Nebo když vyjíždíte z vedlejší nebo z připojovacího pruhu a potřebujete se rychle zařadit, přejet z pruhu do pruhu atd. Nebo máte naložené auto a potřebujete udržet rychlost v kopci. Slabá auta jsou frustrující (podobně jako slabá rychlovarná konvice nebo počítač) a svým způsobem nebezpečná. Auta jsou čím dál těžší, mají kvůli snížení spotřeby delší kvalty, takže 60 koní je prostě málo i v nákupní tašce. To možná stačilo v době, kdy uno vážilo 700 kg.

0 0
možnosti

To měla být reakce na pana Steinera.

"V Jižní Americe asi nebude mít každé auto přes 100 HP. K dosažení rychlosti 130 stačí pro menší vůz atmosférických 60 HP."

0 0
možnosti

Tak podle autora nabízí Fiat samé přestárlé modely. I přesto figuruje ve statistice prodaných aut za rok 2016 v Evropě na 9. místě a za letošní 1. čtvrtletí už dokonce na 6. místě. V pořadí prodaných modelů je na čele Panda, následuje 500, Tipo, 500X, 500L, Punto. Samozřejmě, že dnes není běžné, aby se model auta vyráběl 12 let, i když ani v případě Punta to není úplně stejný model, má za sebou nějaké ty facelifty. Ale základ je dost dobrý i po letech a Giugiarův design je nadčasový a pořád pěkný. Nejsem si úplně jist, kdyby šlo o model nějaké jiné značky, jestli by se autor nerozplýval nad tím, jaký je to držák, ale nechci nikomu nic podsouvat. Jinak ještě k Puntu, je to bezproblémové auto, mechanicky odolné, s atmosférickými benzíny nesmrtelné a samozřejmě to není dálniční křižník. Ale do města, na okresky a občas jinam, je to zcela postačující. Z dnešní nabídky Fiatu je nejzajímavější auto Tipo, jak je v článku správně napsáno právě tím, jak je "obyčejné". V dnešní době všech možných kur*vítek je to zjev.

5 0
možnosti

Taky nechápu výpadek modelů za posledních 10 let. Líbily se mi Brava, Bravo, Stillo i Punto. Ale 500L a LX s jejich motory opravdu ne. Chápu, že Lancia skončila, když prořídli řady řidičů fandů. Fiatu by bylo škoda. Jako Lancia

1 0
možnosti

Možná překvapí, kolik aut Lancia v Itálii prodává. Sice už má v nabídce jen Ypsilonku, ale té se za rok prodá nějakých 60 tisíc, což na takovou stylovku pro holky není špatné. Přesto se blíží konec.

0 0
možnosti

Jihoamerický trh patří stále mezi rozvojové, tak bych se nad Argem zrovna nerozplýval, bude to taková hezčí Dacie a to je důvod proč se do Evropy nejspíš nepodívá

1 0
možnosti

Jezdil jsem za život kde co z malých aut: Škodu, Toyotu, Kiu, Daewo, Peugeot a také Punto. Žádný problém. Všechno je to stejné: 4 kola motor, volant a spotřeba 6 až 7 litrů benzínu na 100 km. Nedělejte z toho vědu. Za 50 let je technický rozvoj aut velice chabý: srovnějte to třeba s elektrotechnikou....v auto oboru vládne železná a ropná mafie a ta rozvoj brzdí, neb jde proti jejich ziskům.

2 1
možnosti

A co byste chtěl rozvíjet, neplní stávající auta svůj účel ? Taky jedna plus jedna se už pár tisíc let s vývojem nikam neposunulo.

2 0
možnosti
Foto

Fiat Punto ridi ti nejhorsi ridici ( ridicky) na svete. To vidim kazdy den.

0 8
možnosti

Nene, nejhorší řidiči mají vždy v RZ písmena Z nebo M = aneb: Na značce vozu přece vůbec nezáleží... (tj. třeba takhle by se dala napsat stejně hloupá námitka na ten váš totální nesmysl) :-/ ... "Bože na nebesích, je tohle vůbec možné v 21.století?" ;-D

4 0
možnosti

V podstatě je to drobně upravený starý model. Technicky 0.

0 4
možnosti

Technicky 0? Průběžně vylepšovaná platforma GM Fiat Gamma SCCS je velmi slušný technický základ. Pak už jde jen o to, jaký tam dají motor, ze stávající nabídky stál za to jen naftový 1,3.

2 0
možnosti
Foto

I80v57a82n 32M70a63r34e17k

21. 5. 2017 12:36

"Argo" ? . . . . .. . Designově na "Multipla" nemá ani náhodou . 8-o ;-D

1 0
možnosti

Co bych zapíral, to (ten?) ARGO se mi líbí - ale asi hlavně proto, že designově je to něco mezi Peugeotem 206, Golfem a krátkou Fábií - tedy tvary, které vidíme denně všude kolem sebe. ;-)

Proč se dnešní Peugeot 208 chce podobat starším (dnes už netáhnoucím) italským a korejským vozům - to je mi záhadou. Ale je to jen a jen jejich věc, že! ;-D

3 0
možnosti

Když to člověk srovná s Dacii, tak je Punto levnější, v interiéru měkčené plasty, větší kola zvenku hezčí, lépe jezdí, má lepší motor...

7 1
možnosti
Foto

Ta vetsi kola jsou taky o dost drazsi. Nejenom hezci.

0 0
možnosti