Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf Fordu končí, sázka na robotická auta a elektromobily mu nevyšla

Velké personální změny se odehrávají v automobilce Ford. Podle magazínu Bloomberg přišel o místo předseda představenstva Mark Fields i šéf komunikace Ray Day.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P61e22t27r 52H35a17r96i25p12r10a76s57a18d 29H79a13j15i86č 8293940464847

Šef fordu, pokud vím neexceloval ani tom, co uvádí titulkář. Ford předběhli v tomto ohledu už mnozí jiní a jejich Ford Focus s 33,3 KWh baterií letos na jaře jako poslední hit je v době, kdy jdou na trh auta s kapacitou 40 kWh a ta větší kolem 60kWh celkem výsměch. Také dojezd je i k velikosti baterie spíše k pláči.

0/0
18.6.2017 11:40

J58i71ř38í 73J48u28ř73i52c54a 2418973501

Až to řeknu svému Focusu a Escortu tak to opláčou.

+1/0
23.5.2017 18:22

A34n84t14o22n70í85n 75S12e65b37e12r45a 7453518880339

Tak za 3 roky se jméno na autonomních vozech nevybuduje. Otázka zjiskovosti z toho je spíš tak období 10 - 15 let.

Minimálně prvníhc 5 let jen investice a ztráty. To dá rozum

Ale to nějaká ubohý akcionář nikdy nepochopí.......

0/0
23.5.2017 10:57

P97a79v63e28l 69K86r69e72u20z36i65g72e40r 7974870150709

Já chci normální, poctivou plechařinu, kterou si budu řídit sám a pokud možno taky dělat základní opravy a údržbu. A ne že na výměnu baterky budu muset volat maníka s diagnostikou, co nemusel studovat automechaniku, ale IT.

+3/−1
22.5.2017 22:28

J41i27ř24í 74S13c50h83w53a56c61h 8608914748546

a proč sedíš u počítače. který "kladivem a šroubovákem" neopravíš. když jsi mohl zůstat u logára nebo sčotu s dřevěnými kuličkami....;-)

+3/−2
22.5.2017 23:28

P78a41v14e79l 43K15r41e77u92z86i26g16e98r 7534570870899

V počítači si umím vyměnit jednotlivé komponenty a navíc mám zhruba představu o tom, jak funguje. Jedu na byznys notebooku z roku 2011 na sedmičkách, což je taky ještě poměrně poctivá práce v porovnání s dnešními spotřebáky (a Windows 10 a.k.a. Velký Bratr). Analogicky jsem docela schopen pochopit fungování běžného spalovacího motoru a mechanického auta jako celku. Ale jakmile do hry přichází elektronika, tištěné spoje a diagnostika, jsem v pasti. A proto toho ve svém autě chci pokud možno co nejméně.

0/−1
22.5.2017 23:36

J33i60ř61í 91S93c37h71w16a15c19h 8498384828896

a podobně jak v počítači "vyměňuješ jednotlivé komponenty", tak se dnes "opravují" i lecjaké součásti v autě.

Ale analogicky PC je mnohem dál. Výměna mikroprocesoru = výměna motoru. ;-)

A vlastně se přiznáváš, proč nechceš elektroniku v autě. Protože nerozumíš jak vlastně funguje. Přitom by stačilo "stát se tím maníkem s diagnostikou" (notebook už máš) a věděl bys o svém motoru vše mnohem lépe než v době, kdy ta elektronika tam ještě nebyla. ;-)

+1/0
23.5.2017 9:53

P38a15v93e86l 78O53d80e80h15n26a83l 6393339508515

On ale neříká, že chce auto na dřevoplyn. Chce solidní moderní automobil, který nebude zcela zbytečně vybavován elektronikou, kterou si nepřeje a je tam zejména proto, že se nějaký politik rozhodl, že zkusí obejít fyzikální zákony.

+4/−1
22.5.2017 23:52

J88i90ř58í 29S88c54h85w64a14c50h 8578234508386

"maníka s diagnostikou" potřebují auta už cca 20-30 let.....tedy není to o tom tak dnes populárním "obcházení fyzikálních zákonů".....

+1/0
23.5.2017 9:02

P20e53t98r 49H15a45r10i81p69r28a63s49a80d 71H70a43j74i48č 8273290494147

Vážený pane, v tom případě se poohlédněte po nějaké zachovalé ojetině na Kubě. Tam to ještě umí dělat. Nové auto bez procesoru a dvaceti čidel všude možně už neseženete. A to nemluvím o dotykovém displeji (samozřejmě s příslušným HW-SW) a autonomním řízení.

0/0
18.6.2017 11:32

T98o79m68á49š 10T93a49t87í38č47e45k 5790322560648

Nojo - to jedno chcou inžinýři, do druhý politici.

+2/0
22.5.2017 21:06

T74o83m68á79š 27L57u83d79v70í34k 1460597154702

Ten nadpis je blbost. Cena akcií klesá protože automobilky nemají žádnou možnost jak lacině propustit zaměstnance a v USA dokonce musí platit bývalým zaměstnancům důchod. Tudíž pokud firma přestane růst nebo sníží prodeje tak neodvratitelně zbankrotuje.

+3/0
22.5.2017 15:41

J88a73n 49S43t70e65h70l12i69k 9645767356151

No jo . To je druhá strana mince nízkých daní . Když nemáte zaměstnavatele co by vám ho platil , tak jste bez duchodu.

+1/0
22.5.2017 18:49

P53a79v79e11l 53O22d58e94h77n91a82l 6883989378905

Ne. To je druhá strana toho, jak se ty peníze, daněmi odvedené, promrhávají na úplně jiné a většinou nesmyslné věci.

0/0
22.5.2017 23:53

J94i98ř66í 33S83c27h35w76a79c12h 8968504208936

a co když firma vyplácející důchody zkrachuje?

0/0
23.5.2017 9:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.