- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Šef fordu, pokud vím neexceloval ani tom, co uvádí titulkář. Ford předběhli v tomto ohledu už mnozí jiní a jejich Ford Focus s 33,3 KWh baterií letos na jaře jako poslední hit je v době, kdy jdou na trh auta s kapacitou 40 kWh a ta větší kolem 60kWh celkem výsměch. Také dojezd je i k velikosti baterie spíše k pláči.
Až to řeknu svému Focusu a Escortu tak to opláčou.
Tak za 3 roky se jméno na autonomních vozech nevybuduje. Otázka zjiskovosti z toho je spíš tak období 10 - 15 let.
Minimálně prvníhc 5 let jen investice a ztráty. To dá rozum
Ale to nějaká ubohý akcionář nikdy nepochopí.......
Já chci normální, poctivou plechařinu, kterou si budu řídit sám a pokud možno taky dělat základní opravy a údržbu. A ne že na výměnu baterky budu muset volat maníka s diagnostikou, co nemusel studovat automechaniku, ale IT.
a proč sedíš u počítače. který "kladivem a šroubovákem" neopravíš. když jsi mohl zůstat u logára nebo sčotu s dřevěnými kuličkami....
Nojo - to jedno chcou inžinýři, do druhý politici.
Ten nadpis je blbost. Cena akcií klesá protože automobilky nemají žádnou možnost jak lacině propustit zaměstnance a v USA dokonce musí platit bývalým zaměstnancům důchod. Tudíž pokud firma přestane růst nebo sníží prodeje tak neodvratitelně zbankrotuje.
No jo . To je druhá strana mince nízkých daní . Když nemáte zaměstnavatele co by vám ho platil , tak jste bez duchodu.