Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

SUV jsou do centra města zbytečná, řekl pražský radní v Rozstřelu

Nekupujte SUV, nabádá pražský magistrát řidiče. Kampaň, která má odradit od jízdy velkými auty na vysokém podvozku do centra, v pořadu Rozstřel na iDNES.cz vysvětloval pražský radní pro dopravu Petr Dolínek. Dalším hostem byl automobilový odborník Vít Pěkný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J93a64k86u32b 72R11e79i78t37e44r 2145850338664

Petr Dolínek je zbytečný.

0/−1
30.5.2017 21:18

H26o89n15z80a 89T75a28r 3789872754432

SUV nebezpečné pro chodce .

https://www.youtube.com/results?search_query=SUV+Pedestrian+collision

0/0
26.5.2017 20:01

J93o83s92e46f 81N57o37v61á98k 2632309313939

Na 80-100 km je podle tohoto experta potřeba auto velikosti superba? Teda mě je úplně jedno, kdo v čem jezdí (pokud to má za svoje), ale čekal jsem, že z něj vypadne něco o stovkách kilometrů. Takže na ježdění "kolem komína" radní mají superby, do Brna je to pomalu na letadlo a do Ostravy už je potřeba teleport.

0/0
26.5.2017 10:37

J19o42s94e78f 48N36o29v72á96k 2702539603659

Taková kampaň proti SUV je úplně nesmyslná. Podívejte se žebříček nejprodávanějších SUV a uvidíte, že tam nejsou žádná monstra. Nejprodávanější v tomto pořadí: duster, sportage, tucson, yeti, quashqai, tiguan, vitara, captur, 2008, ASX, GLA, mokka, juke, X5, CX-3. Tady zjevně "odborníci" žijí v tom, že SUV = drahé auto velikosti Hummeru H1, které řídí arogantní milionář, bývalý vekslák. S VW Multivan vadit nebudu? Navíc, v techničáku myslím žádné auto nemá uvedeno, že jde o SUV, ale prostě osobní automobil. Takže tady se soudruzi zaměřili na svoje oblíbené "tohle slušný člověk nepotřebuje" a vrhli se na mýtická SUV jako na čarodějnice.

0/0
26.5.2017 9:23

P64a53v52e59l 24K75u21d88r78n27a 2867418547861

Jezdim do CR ze směru Dresden a pokracuji na Hradec Kralove. POKAZDE kdyz jedu, MUSIM pres Prahu i kdyz nechci a POKAZDE tam je kolona desitek az stovek kamionu na odboceni z Kbelske na Novopackou, protoze nejekej yntelygent tam udelal jeden odbocovaci pruh, prestoze by se tam vesly dva. Ty stovky kamionu tam denne vyrobi tuny zplodin naprosto zbytecne, a prazane to dychaji. Ale co si zvolili, to maji a snad se priste pri volbach trochu zamysli. Hezky den z Rotterdamu (0,6 mio obyvatel), kam se prijizdi po PETIPROUDE dalnici naprosto BEZ ZDRZENI.R^

0/0
25.5.2017 21:07

J75o34s34e13f 95N67o21v70a56k 5808482406618

Dolínek je aktivní blb, takoví jsou nejhorší...

+1/0
25.5.2017 16:28

J56i69ř95í 23L48i84b25e92r 6838190480482

On ten radní je ještě radní? Po tom co řekl v televizi? Místo toho, aby vyjmenoval, kolik se za posledních pět let postavilo veřejných podzemních parkovišť, aby pražské ulice nebyly zbytečně přecpané parkujícími auty? Takového pána že platíme z našich daní? Rv

+1/0
25.5.2017 15:40

K53a20r14e40l 25S18l47a92v48í52k 4483724665575

Teď už i auta. Za chvíli nebudeme moct s horským kolem na cyklostezku. A co dalšího nás ještě čeká? Snad už jen předepsaný oděv do centra města a mimo něj.

+1/0
25.5.2017 0:09

J92a54k92u95b 71K20o83s 4247640280817

A můžu si vzít do centra na pěší zónu trekové boty? Nebo na to už se taky točí klip?

+7/0
24.5.2017 21:53

V13o47j55t39ě93c91h 24R84ů64ž52e57k 1167402414712

V Německu už někteří navrhují úplný zákaz, protože údajně civilisté SUV nepotřebují, kromě lovců a zemědělců.

0/0
24.5.2017 21:37

A11n46t22o13n31í33n 56S90v91o70b98o87d47a 3374633389552

ti potřebují off-road a pořádný rám pod autem :-), samonosná karoserie SUV na toto není vhodná

+3/0
24.5.2017 23:35

V85á58c21l69a90v 63K53o60v33á87ř 1112151457474

Pokud to navrhují, tak jsou na tom stejně jako Dolínek - neznají rozdíl mezi SUV a Off roadem. Takže také odpad...

+2/0
24.5.2017 23:55
Foto

B62r63o98n19i46s12l60a96v 57G56a56b63r67y94š 2132769561

Někdo tady napsal, že podle Dolínkových rad si má koupit druhé, menší auto. Ale že ho nemá kam dát, protože má jen jednu garáž. Cílem je snížit počet aut v Praze, protože jich je dost. Pán napsal, že pokud by na druhé auto měl, nemá ho kam odložit. Čili si další auto prostě nekoupí. A Praha dělá to samé. Kapacity stávající infrastruktury jsou již nasyceny, takže je nemožné, aby v Praze jezdilo ještě více aut. Navíc děti v rodině jednou dospějí do věku, kdy taky budou chtít auto a pán bude muset řešit, kam ta tři až čtyři auta uklidí.

Znám rodiny, které provozují více aut. Ale horší je, že takové rodiny prakticky bydlí v bezvadné dostupnosti hromadné dopravy a ti, co bydlí nejdál a nemůžou si drahé bydlení dovolit, na více aut nemají a řeší to právě MHD, která je na periferii o dost horší.

Pořád si myslím, že mít auto je známkou bohatství a kdo jej nemá, ten je sociální případ. Naproti tomu existují i lidé, kteří auto sice mají, ale prakticky živoří, protože jim na nic jiného nezbývá moc peněz. Mají se hůř než já, ale hlavně že mají auto, vozí se a ucpávají každé ráno a odpoledne město. Pan Pěkný řekl správně, že napočítá 30 lidí ve 30 autech.

Je ale dost zvláštní, jak někteří k veřejné dopravě v Praze přistupují. V jednom článku se velebí, že je to jeden z nejlepších dopravních systémů v Evropě, neřku-li na světě, a jinde se dočtu, že je díky ROPIDu na kočku, protože se nedostanu tam a tam. Jak je tedy možné, že spousta lidí jeden z nejlepších systémů MHD odmítá stále více lidí a aut v Praze přibývá? To mi vážně nedává smysl.

Jinak samozřejmě souhlasím s tím, aby se pražský okruh dostavěl co nejdříve, tím by se městu aspoň trochu ulevilo. Vlastně už měl být dávno hotový.

+2/0
24.5.2017 21:16

T10o23m11á30š 80H29e12j20d82a 9675525962458

Asi takhle, lidi si nekupujou auta jen na ježdění po centru jednoho města. Navíc jsou lidé, kteří (naštěstí) mají víc než dvě děti, a potřebují větší auto (nemyslím nutně SUV, ale např. nějakou dodávku typu Kangoo nebo auto typu C8).

+4/0
24.5.2017 20:59

P54a85v56e33l 46K33r47á28l 9278362934873

SUV jsou celá zbytečná,ošklivá a nenažraná auta

0/−4
24.5.2017 20:03

V10á64c23l36a95v 58K56o56v40á11ř 1902431267804

Nemáte pravdu, SUV jsou zpravidla stavěna na podvozku osobáku a se stejnou motorizací. Nenažraný může být těžký off road, ale to vy stejně nepoznáte :-P

+5/0
24.5.2017 23:58

R43i96c97h63a43r18d 10V22a11c69e17k 5431578792388

Nejen SUV jsou zbytečná, ale někteří občané mají i nadměrečné byty, kam by se dal šoupnout podnájemník.

+8/0
24.5.2017 19:59

J38i82ř86í 17L42i79b64e87r 6828850190942

To už tady jednou bylo...

0/0
25.5.2017 15:33

L50u15k53á94š 23N16o64v88á50k 6299628925857

Aneb pořad na iDnes: Přátelé, dnes se budeme bavit o h..ně...

+2/0
24.5.2017 18:50

D87a62v53i29d 61J10e76ž27e11k 8272140355830

Radní Prahy jsou zdá se mentálně retardovaní, mám hatchback a SUV, nekupoval jsem SUV kvůli terénním přednostem, ale protože je velké auto bezpečnější. Priorita pro mě vždy budou lidé uvnitř mého auta a ne chodci, v Praze navíc velmi často nedisciplinovaní arogantní​ šmejdi. Takže svoje rady si nacpete víte kam páni radní.

+4/−2
24.5.2017 18:13

J11i77ř18í 24S76c34h22w59a17c57h 8748924378926

.... a což teprve, když ten "arogantní šmejd" řídí SUV....

+2/0
24.5.2017 20:51
Foto

B89r86o18n29i92s30l53a90v 12G44a62b34r18y28š 2322139351

Bezpečnější? To jste si mohl koupit tank, ten je mechanicky odolnější a kopcovitý mu nevadí.

0/−2
24.5.2017 21:01

P89a86v31e62l 20V42e15s85e67l72ý 4383806154771

Nemohl, většina tanků nemá homologaci a po silnici se pohybují na vyjímku. Navíc je problém s nosností mostů(ne těch přes Vltavu). Takže dík za radu, ale hovadina.

+4/0
24.5.2017 23:15
Foto

B36r34o17n85i40s92l96a20v 14G40a19b75r72y60š 2522269931

Stejně jako je hovadina jezdit po městě autem.

Ale nemáte zač, zřejmě jste v kolonách spokojenější.

0/−2
25.5.2017 8:06

M36a14r31e83k 16M15a39l78ý 1542138431350

Jezdit po městě autem hovadina není, takto obecně to říct nejde. Hovadinou je trávit autem čas v koloně, když je možnost se na stejné místo dostat MHD za stejnou dobu a stejným komfortem.

Cítíte ten rozdíl v přístupu?

Např já dnes musím do Prahy, na hodinku něco vyřídit, podvečer. Bydlím na sever od Prahy, mohl bych vlakem + MHD, ale pojedu autem, zaparkuji zdarma, vyřídím a jedu domů. A vyřídím to rychleji. Takže opravdu ta vaše první věta, tak jak jste ji napsal, neplatí.

0/0
26.5.2017 14:34
Foto

B57r25o20n96i65s36l98a10v 42G90a19b37r78y81š 2902539441

Ale platí. Dnes dopoledne jsem cestoval mezi Ďáblicemi, Modřanami, I.P. Pavlovou a Olšanami přesně v tomto sledu. Vzhledem k tomu, jak velké kolony jsem z tramvaje viděl, jsem byl rád, že jsem si služební auto nevzal, protože ještě teď bych byl někde na cestě. Nehledě na to, kolik je na mnou navšívených adresách volných parkovacích míst, takže bych mrhal časem a palivem.

Urazil jsem po Praze dost velkou vzdálenost a navštívil dohromady 4 místa. Autem bych to nezvládl tak rychle. Navíc já jsem ohromně líný člověk, čili nemám chuť ani náladu se starat, kam to auto uklidím.

0/0
26.5.2017 15:39

M53a42r51e78k 11M76a82l92ý 1292298761160

Myslel jsem tuto větu:

"Stejně jako je hovadina jezdit po městě autem."

Neplatí obecně. Platila pro vaši dnešní konkrétní cestu, přesně jak jsem napsal výše já... "Hovadinou je trávit autem čas v koloně, když je možnost se na stejné místo dostat MHD za stejnou dobu a stejným komfortem."

Ale jistě ta vaše věta nebude platit pro ten případ, až za hodinku pojedu do Prahy autem. Tipuji, že směrem do Prahy kolony nebudou a když pojedu zpátky, tak už ani z Prahy. Vlakem a MHD by mi to trvalo mnohem déle.

Takže doufám, že se chápeme, mým cílem bylo trochu "zkritizovat" to vaše obecné "autem do města je hovadina" Ne není to vždy hovadina a takto obecně to neplatí :-)

0/0
26.5.2017 15:47

H85o89n63z84a 56T24a98r 3789162344522

Jak demotivovat občany k nákupu SUV

Ekologické poplatky při přihlašování nového vozidla do provozu ve Francii platné od 1.ledna 2017

Zvláště se platí za vystavení technického průkazu podle "fiskálních koní" a to 30 euro za 1 k .

VW Touareg 3.0 V6 TDI 262 k : ekologický poplatek 7.073 euro + 480 euro

od 1. ledna nesmí do centra Paříže, později i ostatních měst dieselová auta vyrobená do roku 2006

0/−3
24.5.2017 17:22

T25o61m44á93š 92R14ů34ž23i85č44k84a 8595115824786

Skutečně převratná diskuze, to jsem se toho dozvěděl nového.

Jediné řešení je do centra nejet autem vůbec. Citigo zabere jedno parkovací místo úplně jako stejně jako Kodiaq.

+2/0
24.5.2017 15:34

J23a42k23u72b 17B79r32i35n15e29r 6737932342751

Klasickej Dolínek - pojďme najít téma, které nikdo neřeší a pojďme se na něm zviditelnit. Začněme třeba zavřením Smetanova nábřeží pro auta - skvělé...co tu máme dál? SUV - no to je nádheraR^

+10/0
24.5.2017 15:17

J53a64r61o29s88l35a27v 65H82a88j87d94ú15k 6907715

No já jsem vždycky nechápal, proč jsou SUV populární, ale už trochu začínám.

Já už přes rok dojíždím na Veleslavín ze západu a za ten rok se neudělalo nic pro to, aby lidé přestali jezdit auty do Prahy. A tím myslím, aby je něco pozitivně motivovalo. Nikoliv jen zákazy a hozené klacky pod nohy.

Vznikly modré zóny, které nás středočechy vyhnaly z poloprázdných ulic. Lidé teď parkují doslova, kde se dá a jen doufají, že se nenajde aktivní občan, kterému vadí například parkování u jeho domu v obytné zóně. Jenže magistrát svou rétorikou dělá z dojíždějících středočechů obtížnou havěť, takže aktivní spoluobčané už řádí. Začíná to u papírků s nadávkami za stěračem, končí to hlášením na polici nebo poškrábaným lakem či propíchanými gumami. V takových Vokovicích vám celý den chodí soudružka od MěP, která pokutuje lidi, co si například dovolili zaparkovat před restaurací. Takhle tam dřív auta stávala normálně. Jenže dnes je na druhé straně vozovky modrý pruh. Výhodou SUV je to, že dokážou vjet na vyvýšené obrubníky a parkovat na různých zapadlých místech. P+R je nereálné, asi nechtěné.

Na Evropské udělali pruh pro bus a taxi. Na jednu stranu chápu, ale tohle vůbec nemuselo být zapotřebí, kdyby někdo nekecal, že metro na letiště by jezdilo prázdné. Škoda, že už nevidí, že po R6 a R7 denně jezdí tisíce lidí z Kladna, kteří by mohli v klidu nechat auto někde na P+R u Šestky a jet do práce metrem.

Západ Prahy a Praha obecně má takové silnice, že i já s hydraulickým podvozkem tam trpim. Zkuste někdo jet třeba z Brandýsku do Buštěhradu. Tam musí být SUV požehnáním.

Jako další hozenej klacek pod nohy se může počítat až nesmyslné přepínání 50/70/50/70 v tunelech a následné měření. To se začalo konečně mediálně řešit. V neděli v noci tam máte najednou 50 a radar. To samé Lochkovský tunel. Nikde ani auto, ale najednou je tam 50. Bezdůvodně. Jasně, musíme sledovat a respektovat značení, ale já nechci řídit někde, kde lidi namísto provozu a zrcátek kontrolují jen tachometr a značky.

+9/0
24.5.2017 15:05

P10a40v62e12l 76V11i65t64v43a26r 7722929356399

To střídání rychlostí je kvůli hluku. V noci jsou limity níž než ve dne. Jinak s vámi naprosto souhlasím.

0/0
24.5.2017 15:14

J73a29r20o98s47l42a79v 32H40a21j56d61ú57k 6597345

V Blance v noci bych to pochopil. I když si nemyslim, že by to bylo nějak slyšet na povrch. Ale ten Lochkovský tunel tam měl tu 50 (možná 60, nevím jistě) minulý týden, když jsem jel z Chuchle z dostihů.

Ale rychlost v tunelech je obecně česká specialita. Na D5 má valík 80km/h, ačkoliv při vjezdu je už vidět na konec. Já autem projel Itálii, Norsko, Dánsko, Německo, Francii a já nevim co všechno, ale nikde tohle nebylo. V Norsku je tunel prostě několik kilometrů dlouhá vykutaná díra často bez osvětlení a bez dalších omezení.

Ale jak říkam, metro mělo jet na letiště. Těch autobusů ze západu, co by nejezdilo po Evropský, ale končilo někde u Šestky. Těch taxíků, co by ubylo. (Bydlel jsem u Evropský asi 3 roky a v noci si taxikáři dělají z ulice závodní dráhu.) Mam strach, že rychlodráhy se Kladno třeba nikdy nedočká. A když se něco postaví, bude to další obyčejná pomalá dráha, která nepřinese nic navíc, takže cesta autem bude zas rychlejší a ve dvou i levnější.

Když někdo argumentuje, že by jezdilo prázdné, že na západě taky nejezdí metro na letiště a podobně, začnou mi vždy cukat koutky u oka.

Jinak se v diskuzi objevil názor, že je normální jezdit po městě na kole. Jasně, jako student jsem takhle jezdil v Dánsku každej den 6km do školy a pak zpět. Když jsem byl v Bruselu, taky jsem si půjčil kolo, abych neřešil parkování v centru. Jenže narozdíl od Prahy oni udělali výbornej systém půjčování kol nebo cyklostezek a až poté vysvětlovali lidem, že je to vlastně výhodnější. Jenže u nás je to naopak. Nahážou se klacky pod nohy, řekne se lidem, kde nesmí parkovat, kam nesmí jezdit, čím by něměli jezdit, ale chybí tam ta alternativa.

+4/0
24.5.2017 15:29

P83a22v74e41l 63V15i88t21v91a57r 7742869986289

A teď dokonce chtějí vyhánět cyklisty z Prahy 1 z pěší zóny a z chodníků. To uzavření Smetanova nábřeží by se mi líbilo, protože by se konečně dalo bezpečně dostat ze severu na jih Prahy na kole podle řeky.

Jinak Evropská je fakt hnus, auta závodí od semaforu k semaforu, kamiony kouří, tramvaje duní když skáčou přes výhybky, taxíky v noci závodí, motorkáři ve dne , policisti si honí ego houkačkou a majákem a do toho všeho ještě předpotopní osvětlení které svítí v noci do oken i v jedenáctém patře.

A metro jezdí do Motola!

Já chápu že se dopravní podnik bál zahlcení metra lidmi z letiště, ale opak by měl být pravdou. Přeci když lidé někam chtějí tak by se jim v tom nemělo bránit. DPP se takhle chová úplně opačně než by se zachoval trh. Víc lidí znamená víc peněz! Podobně třeba chybí spojení Dejvic a Kobylis, kde je slibovaný autobus skrz tunel Blanka odmítnut se slovy že by byl přetížen.

Takže za sebe házím vinu na magistrát a dopravní podnik pod ním.

Velká auta jsou jen podružný problém.

+2/0
24.5.2017 16:16

F12r26a42n90t36i18š69e77k 94P66t58á91k 5778102508549

A koho rusi hluk v tunelu?

+2/0
24.5.2017 17:59

R25i52c16h40a59r14d 97V61a71c33e84k 5171288512718

řidiče, nebo si myslíte, že noční limity pro řidiče neplatí?:-)

0/0
24.5.2017 20:01

K54a79r14e37l 93N24o69v31o51t63n16y 2261175819710

Presne! Kde jsou P+R parkoviste u konecnych Metra? Proc metro A konci v Motole kde je naprosto nepristupne pro automobilovou dopravu ze strednich Cech, misto na Dlouhe mily, kde by bylo hned vedle dalnicniho okruhu?

A proc jeste porad neni dokonceny vnejsi prazsky okruh??

+12/0
24.5.2017 14:58

K37a88r69e46l 41N31o80v67o67t96n28y 2801295129320

Dolinek a spol by se v prvni rade meli starat o to, aby do Prahy zbytecne nemusela tranzitni doprava, aby se proste Praha dala objet.

Misto reseni takovyhle blbosti by mela byt priorita dokonceni vnejsiho okruhu, zejmena jeho severni casti. Tim se doprave v praze a timpadem i ovzdusi ulevi nejvic.

+3/0
24.5.2017 14:55

J61a58n 53D94o13č21e72k71a56l 3405544314630

radní ať si třeba jezdí dacii nebo káčkem (ford Ka), já chci být v autě relativně v bezpečí a stejně tak chci aby byla v bezpečí má rodina, proto budu mít vždy velké teréní vozidlo s pevnou karoserií a vysokou váhou.

+3/0
24.5.2017 14:45

P75a52v86e89l 78V10i95t95v47a80r 7202499736219

Vám bych doporučil tank

+2/−3
24.5.2017 15:15

O45n39d75ř42e50j 28Š28i12m56e72k 5213772597638

Takže já si koupím rodinný vůz, aby se mi do toho případně vlezla celá rodina a když pojedu třeba na nákupy a nebo do práce, tak si mám na to pořídit malý auto? A kde na to malý auto mám vzít? Kde zaparkuji 2 auta, když mám jednu garáž? A co Ti, co nemůžou zaparkovat ani jedno auto před svým domem a je jedno, jestli to je smart a nebo octávka? Tak mám jezdit s celou rodinou malým vozem? Jak si to představují? Vždyť jsou úplně mimo!

+10/0
24.5.2017 14:28

P26ř23e16m85y10s26l 90H24r19o37m11a28d15a 2354236768431

Pokud bydlíte v Praze, tak snad jezdíte veřejnou dopravou ;-D?

0/0
24.5.2017 14:29

O54n39d98ř36e41j 80Š96i14m12e44k 5733952247788

V drtivé většině ano, ale služebně musím občas zajet někam octávkou a občas se hodí odvést větší nákup autem. Ale i to je dle nich špatně. Mě se zdá,že podle nich je špatně, že v Praze žiji a chci tady mít rodinu. Asi by bylo lepší, kdyby v Praze nikdo nebydlel a jezdilo se do ní jenom do práce...

+3/0
24.5.2017 14:34

P10ř49e42m78y34s74l 33H49r56o30m30a29d47a 2404316228921

Praha je přelidněná a přeautovaná. Prostě vás tam nikdo nechce, už se tam nevlezete. Vraťte se tam, kde jste se narodil :-P

0/−1
24.5.2017 14:38

O87n79d38ř66e47j 59Š36i83m42e18k 5813962807278

A když jsem z Prahy, tak co pak? Praha není přelidněná a ani "přeautovaná". A vyhazujte sebe a ne slušné lidi, kteří chodí do práce, platí daně a vychovávají děti. žijí ve vší slušnosti, nikoho neotravují a nekradou(hlavně ze státního jako ti, co tohle vymýšlejí).

+7/0
24.5.2017 14:41

F28r94a58n11t77i72š55e88k 11P19t15á82k 5788162228429

Mate pravdu, Praha je prelidnena. Rikate vratte se tam, kdejste se narodil. Ja jsem prazak az do mych ricetictyr roku. DNes bydlim na soikolovsku. STejne mnohdy do Prahy musim jenze- za mych let bala Prah o polovinu mensi. Dnes patri pod Prahu kdejaka vesnice az snad 15 km dale. Nikdo nepocital s inftastrukturou. A co je take ceskou specialitou jsou zakazy, prikazy. Znacek je v nekterych mistech vice, nez ridic muze zpracovat. Ale je v moci jen prazanu neco zmenit, od toho jsou volby

0/0
24.5.2017 18:11

J65i81ř88í 51P84l26a84v21s61k88ý 9150946911669

ne kazdy trpi masochistickymi sklony ...

0/0
24.5.2017 14:35

V51i51l74é12m 11P34ř88í39h52o49d46a 2984779293617

Vy si laskavě uvědomte, že svým velkým autem zabíráte místo pro velká auta pražských radních, kteří si je přece zaslouží víc!;-D

+7/0
24.5.2017 14:41

O64n80d30ř71e10j 51Š98i17m38e41k 5123192467488

Tak to pardon. možná by měli dostat speciální SPZku a možnost odtáhnout kohokoliv 24/7, aby se jim uvolnilo místo. Pak by snad byli tihle kašpárci spokojení....

+2/0
24.5.2017 14:43
Foto

V87l66a60d96i44m67í62r 17Š75ť14a86s52t36n38ý 1491156855473

Proč si Dolínek nenechá koupit na služebky Punto nebo Smarta? Superb je větší než většina SUV. Hlavně že blbě kecá.

+14/0
24.5.2017 14:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.