Diskuse k článku

O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P12e50t87r 77M15i38c82h46a84l 2930874331132

Ale proč ne. Kupce si to najde a konkurence je vždycky dobrá. Aspoň nebudou normální auta tolik předražená.

+1/0
30.5.2017 10:48

J59a68r18d59a 38S43o81k96o70l 1836108271921

Je škoda že karoserie není pohinkovanáRv

0/−1
30.5.2017 8:53

Z46d92e52n44ě20k 45H67a38n45z51l 2328454215255

Vůbec bych se toho nebál.Logan kombi na LPG vypadá zajímavě.Bratr má první generaci,taky v LPG denně v provozu. Žádný problém

+5/−1
29.5.2017 19:55

T79o82m75á52š 76H83o87c86h85m33u52t20h 4624882980905

Zásadní problém je v tom, že hodně Čecháčků nesnese pocit sedět v autě Dacia, protože co by si řekni sousedi, kolegové, milenky, kámoši, atp. Smutné. No a pak je tu další věc - stále je tu zakořeněná vzpomínka na první Logany, které kvetly týden po zakoupení. Sedněte si do nového Sandera či Dusteru a pak něco pište.. ;)

+5/−4
29.5.2017 18:59

P14e30t49r 68B86á59č10a 8735776185495

Vsak ono to smutne je

0/0
29.5.2017 19:04

P63e77t49r 23B74á38č55a 8365496215165

Vy si sednete do neceho lepsiho jak Dacia nebo Skodovka a pak piste vy.

0/−4
29.5.2017 19:05

T19o71m65á84š 67H30o19c21h92m51u31t92h 4474722170465

Chytrák vedle chytráka koukám :D

+2/−1
29.5.2017 19:34

R93o86b54e97r25t 98M34a83t22u78l21a 8207369696215

Mně je jedno co tomu řekne okolí a dělal jsem s tím autoškolu takže jsem se v tom naseděl dost, ale nikdy bych si to nekoupil, ale chápu, že pro někoho kdo jezdí denně felicií nebo něčím podobným nemůže pochopit proč si někdo raději koupí ojetou P508, BMW atd....

0/0
29.5.2017 19:25

M82a32r61e92k 76P55e17c95h 9908827579205

Před pěti lety jsem koupil Duster 4x4. Chtěl jsem pracovní auto s dobrou prostupností v lese, velkým kufrem, jednoduchá údržba interiéru a hlavně nové - záruka atd.

Teď má nalítáno 230 tis. V 94 tis odešlo palivové čerpadlo, ale prodloužená záruka to vyřešila, od té doby žádný problém. Má slabší klima, takže v létě žádný med. Na dálky to není, ale proto jsem ho nekupoval. Osobně jsem třeba čekal, že začnou ve vnitř vrzat plasty nebo něco takového. Ale interiér je stejný, jako na začátku. Takže podtrženo, sečteno - kromě běžného servisu jsem do toho nemusel vrazit ani kačku, do lesa a kratší trasy je v pohodě a spolehlivý. Jsem spokojen.

+1/0
29.5.2017 21:35

M32a17r55e49k 75J54a86n18e65č33k18a 1587326313201

S tím velkým kufrem to není žádná hitparáda pokud tam dáte plnohodnotnou rezervu, tím spíše pokud s tím jezdíte do terénu. Pak vám vznikne kufříček stěží tak na dvě 10kg PB láhve naležato. Viděl jsem to u souseda, jak si to před 3 týdny dovezl jako funglovku i s tou rezervou a koukal jsem nevěřícně na vytvořený pidi kufr ;-D

0/0
29.5.2017 21:45

M36i33c95h51a80l 61N23a74j33m76a45n 7729333416600

Jako náhrada felicie nebo něčeho podobného na nájezd do 10 tis. km ročě pro nenáročného člověka proč ne. Ale pokud chcete trochu více, tak tam dacia nemá co nabídnout.

0/−2
29.5.2017 19:30

K34a44r92e42l 65S69t60r80ž24a33n54o46v57s41k50ý 1108785125

A Vy jste Čech nebo Čecháček?

0/0
30.5.2017 12:12

P35e54t93r 29B51á10č95a 8245176285475

Asi nikdy nepochopim jak si nekdo muze koupit tuhle rumunskou nadheru.

Me by hanba fackovala jenom z toho vystoupit nekde.

+2/−8
29.5.2017 17:59

R10o69b34e50r49t 19M64a90t65u16l48a 8167349636295

Já to chápu já třeba nepoznám rozdíl mezi kvalitní a falešnou operou a někdo zase mezi Dacií a Rollsem;-D Případně to pozná, ale stačí mu ta falešné, protože je levnější

+2/0
29.5.2017 19:31

P91a62v22e98l 98J82e86ř24á21b22e26k 7881902184577

Obávám se, že ve své podstatě je to starší japonec vyráběn v Rumunsku.

V době automatických strojů, a dalších hejblátek je rozdíl jen v použitém materiálu.

Jak jsem psal níž - k čemu auto za mega, když ho protáhnu v terénu, tak se nedoplatím za díly na brzdách, podvozku a i karosérii. To je skoro lepší ta Dacie a jak se "zamaže", vyměnit za novou.

0/0
29.5.2017 23:32

J62a96n 25L54u77k85á31š 7267453423292

Starsi Francouz vyrabeny v Rumunsku ...

0/0
30.5.2017 16:58

H21y76n68e36k 71M16r14t39v87ý 2780347259191

to svědčí spíš jen o tvém nedostatečném sebevědomí.

0/0
30.5.2017 15:43

M89i47c72h18a94l 70N32a43j73m29a73n 7299943566930

Dacia dokáže nabídnout levné auto se základní výbavou - tam nemá konkurenci. Ale pokud chce člověk lepší motor a něco více výbavy tak už to tak horké není a cenově se přibližuje konkurenci. Tak konkurence se totiž dá pořídit s výraznou slevou, ale na dacii se dostane jen sleva kosmetická.

+4/0
29.5.2017 14:35

J92a30r56o17s68l20a13v 61B98r11ü31m78m26e82r 4227850402620

Cena lepších motorů je dána i EU pokutami.

0/0
29.5.2017 14:40

J51i35ř14í 66S36c69h51w49a98c63h 8698104258676

v případě Dacie je to o prodejní a cenové strategii, Renault samozřejmě lepší motory má, které by se vešly do emisních limitů bez pokut.

0/0
29.5.2017 20:40

T53o15m38á65š 98C17h41r96a13s16t19n65ý 2691664641173

Nevim jak ostatni, ale Duster se konkurenci cenove nepriblizuje s dalsi vybavou. On ji totiz ani nema ;-D

+2/−2
29.5.2017 15:32

P14e76t33r 30T40v86r93d76ý 5614127115405

Dacii 4x4 jsem koupil ,protože v zimě ,když napadne sníh mám špatný výjezd od garáže do kopce.Někdy to bylo o nervy, než se mi podařilo vůbec vyjet..Letošní zimu jsem vyjížděl bez jakéhokoliv zaváhání i bez nějakého rozjezdu,. Když není 4x4 potřeba, člověk přepne jen na přední pohon . Prostě praktické auto, za rozumnou cenu

+8/0
29.5.2017 11:46
Foto

L54u14k54á66š 14F28a72t17r 2270528298743

Dacia Duster... 1.6 atmo (motor nissan), 4x4 (podvozek částečně nissan), klimatizace, tempomat, bluetooth handsfree, el okna a zrcátka, cena 352.900,-

Co víc dodat...

+11/0
29.5.2017 11:03

B55o47ř57i80v46o94j 81K57u71b46í61č67e69k 2699620989471

Ten motor od Nissanu je jeste mnohem lepsi nez ten co mam ja :-)

0/0
29.5.2017 11:16

J34i47ř35í 10S24c53h82w40a62c28h 8218844288216

dodat lze: líná mrcha se průměrnou spotřebou 8 na 100....na dálnici i 10.....

+3/−6
29.5.2017 11:42

J31a29r60o82s77l28a34v 17B98r12ü62m15m17e78r 4547510592440

Které jízdně srovnatelné SUV je na tom lépe?

+1/0
29.5.2017 14:41

J42i54ř97í 41S43c56h43w26a38c29h 8628274638336

no právě, vůbec žádné,

jen normální auta jsou na tom lépe. ;-)

+2/0
29.5.2017 15:08

M64i47c59h14a63l 62N83a54j94m74a12n 7929543256220

Tak je to něco za něco. A obecně není žádná dacia vhodná na dálnici na dlouhé cestování.

+2/−1
29.5.2017 14:41

J48a82k28u11b 81S65e64k92e66r95a 6956450286245

No ale ta mrcha jde dat do lpg za 23tis a pak at tp zere kolik chce. Nema to primy vstrik do valcu, turbo, dvouhmotu, fitr pevnych castic. Takze za me R^

0/0
29.5.2017 20:16

J69i53ř24í 56S66c40h14w84a98c36h 8478944588356

ale je pak z ní "mrcha ještě línější" ;-)

0/0
29.5.2017 20:42

J96a58k77u91b 50S58e42k33e27r98a 6486620216325

U techto typu aut se moc nepocita s okruhovymi ambicemi :-).

0/0
29.5.2017 21:08

J12a46n 33L58u98k55á68š 7377163433292

A kdyz to date do LPG, vejde se do kufru vic nez golfove hole?

0/0
30.5.2017 17:00

R28a62d70e89k 77Ž51i49ž42k46a 9936285424840

Tak mozna o trochu ano,ale,ze by to byl takovy rozdil,ze bych se z toho posadil na zadek to opravdu ne :-)

0/0
29.5.2017 10:49

R22a25d76e46k 94Ž25i11ž97k12a 9966505784180

Ty crashtesty neco vypovidaji,ale,ze bych se ridil podle toho,zda ma auto 5 nebo 3 hvezdy? V realu je pak vse jinak a kdyz se stretne Duster s mensim autem tak to mensi auto muze mit treba 10 hvezd a bude nu te prd platny.Proste v realu je takovych tragickych moznosti,ze NCAP beru na lehci vahu.Samozrejme 0 hvezd je neco jineho

+3/0
29.5.2017 10:42

M83a34r67t56i54n 19K45a55r55á40s98e48k 9158833708268

No zalezi co je mensi auto... u havárky dvou aut je to dost hmotnosti, a Duster svoji hmotnosti odpovida autum nižší stredni ("golf class"). Tj troufam si rict, ze z havárky duster s golfem z toho vyjde lepe posadka golfu...

+2/0
29.5.2017 16:32

M25a17r11e48k 30J60a57n76e60č52k81a 1757716723531

Zapomínáte tady na jednu položku příplatkové výbavy v podobě paradoxně homologovaného předního rámu, pak bude Duster téměř vždy vítěz v přetlačované, pokud nenarazí na něco mnohem většího, nebo těžšího. Nechápu, jak tenhle typ výbavy na osobním vozidle může získat už z principu rizikovosti homologaci.

0/0
29.5.2017 21:57

O35n44d31r21a 50P93á41t20e56k 4260682151239

Pohybuji se na stavbach a tam maji firmy hojne Dustery. Umi to projet lecos, samozreme Defik to nejni, ale je to dric. Nahrada Lady Niva. Jak se VW smál prvnímu Loganu...a pak s hrůzou zjistil, že to chtějí i Němci... Já Dacii celkem fandim, vyplnuje sikovne diru na trhu a co si kdo koupi, to je vec kazdeho z nas.

+10/0
29.5.2017 10:19

B38o25ř43i67v33o46j 59K25u74b16í44č39e97k 2339340439681

Jelikož jsem majitelem Dustera jak v benzinové verzi 1.6 tak naftové 1.5dci tak si ani na jednoho si nelze stěžovat za těch cca 5 let na nich není jediná závada a ani náznak koroze. Pokud mám informaci tak od roku 2008 jsou všechny dachny vyrobeny z pozinkovaných plechů. Urcitě bych do ojetiny z bazaru nešel ani náhodou to je jak sázka do loterie vyhrává jen maličké procento.

Už se těším až vyjede nový duster, pokud mu bude zachována stejná světlá vyška a bytelnost nevidím proč by moje příští nové auto nebyla opět dacia.

0/0
29.5.2017 10:15

P50e24t45r 83D82r78a10p69a42l 3115818493765

v jednom testu na téma autobazar padlo toto...když ojetinu, tak ne v základní verzi, protože v tom jezdili lesáci a zedníci cestou necestou a auto bylo jako spotřebák do firmy a tak se k tomu i chovali, ale vyšší specifikace by problém být neměly

0/0
29.5.2017 11:21

D11a70n45i82e69l 25P22a82n52e47k 6382841832300

Nechci odrazovat, ale Renault v tomhle pripade dost propadl. Duster specialne v NCAP testu ziskal 0 hvezd za bezpeci v nejlevnejsi verzi auta. V te vyssi ziskal pouze 3 hvezdy. Jestli nekdo chce zaplatit mene penez, ale jezdit v necem co neplni bezpecnosti normy tak prosim, je to jeho zivot... Tohle auto proste ne.

+2/−6
29.5.2017 10:11

J85a36r67o24s40l49a24v 25B86r65ü45m37m53e97r 4837630312460

A vám nepřijde divné, že prakticky stejná konstrukce má tak rozdílné výsledky? Není to spíše o metodice těch testů?

0/0
29.5.2017 10:15

D41a32n68i16e54l 24P12a48n16e10k 6362821942680

Testy jsou stejne. Celni naraz, celni naraz na pulku vozu k ridici, bocni narazy atd. Viz videa NCAP. Me prijde spis alarmujici, ze jedna a tataz automobilka vyrobi auto stejne konstrukce ktera nesplnuje ani jednu hvezdu.

0/0
29.5.2017 10:34

T66o91m43á33š 14C56h82r64a23s78t34n13ý 2601104191673

Coz delaji ty dva vysledky -- 28% chodci a 29% elektronicke serepeticky.

Tak tomu chybi stop-start system, a filtr pevnych castic a puli to chodce.

Nic z toho neni nic xtra pro co bych plakal.

+3/0
29.5.2017 10:25

T67o49m97á32š 83C56h46r89a66s10t31n96ý 2261194681133

mmch. hodnotit bezpecnost pro auto urcene pro indicky trh taky neco o Vas svedci.

+1/0
29.5.2017 10:29

D11a32n57i29e94l 33P62a21n78e73k 6812691822690

O me? Spis o znacce jako takove. Vy znate konkretni testy pro Evropu? Protoze pokud si automobilka dovoli udelat auto v jine casti sveta s 0 bezpecim pro cestujici co udela jinde?

Nevim o tom, ze by napr. Skoda sidila bezpeci na ukor vyroby v jinych zemich.

0/−3
29.5.2017 10:31

T66o65m57á48š 10C15h85r78a59s97t87n42ý 2101554361863

Skoda dela to same v Indii, se podivejte jak dopadaji indicke Rapidy pri bouracce. Co si zaplatite, to mate. Konstrukce je jedna a ta sama vsude. Jenze kdyz pro Indii jsou predni airbagy ridice a spolujezdce priplatkove }rapid to same), ASR priplatkove (Rapid nenabizi), o ESC tam v zivote neslyseli, a bezpecnostni slitiny v deformacni zone jsou sproste slovo, protoze tam jinak auto kvuli prilis vysoke cene neprodate?

https://www.youtube.com/watch?v=HrDVEQGnMVA

+4/0
29.5.2017 10:43

D40a59n66i54e38l 77P40a35n96e10k 6832501822830

http://www.globalncap.org/ancap-elevates-new-skoda-octavia-to-top-safety-rating/

Nemate pravdu. Posledni testy z roku 2013 ktere se delali pro vychod dopadli na 5 hvezd. To co posilate je zcela video o nicem. Fotky skodovky po nehode. Vime co to bylo za nehody? Nevime. Takhle zdemolovat muzete jakekoliv 5 hvezdove auto.

To co pisete nemate vubec nicim podlozene.

0/−3
29.5.2017 10:47

T51o60m20á17š 12C42h63r25a62s42t26n69ý 2721894741653

ANCAP je Australie. Tady mluvime o Indii.

+1/0
29.5.2017 10:56

D55a32n85i81e72l 97P29a10n85e25k 6142471402970

Tak si to tam dohledejte pane Chrastny nikde nenajdete, ze by Skoda auto neplnila bezpecnostni limity v ostatnich koutech sveta.

Me spis zarazi, ze tu "branite" firmu ktera si dovoli vypustit na trh auto ktere neplni bezpecnostni normy. Jak jste sam napsal konstrukce je vsude stejna. Pokud Dacia nesplni ani jednu hvezdu i co se konstrukce karoserie / bezpecnost tyce, pak tu stejnou mate v Evrope. A to je opravdu na povazenou. Sednout do takoveho auta i s rodinou je opravdu velke riziko. Ano zadne auto neni zcela bezpecne, ale radeji zvolim automobilku ktera dba na bezpeci cestujicich sec muze. Skoda, Hyundai, Volvo, Saab atd. Nez abych koupil auto ktere sice laka na atraktivni cenu, ale nesplnuje bezpecnostni normy v dostatecne mire.

0/0
29.5.2017 11:07

T71o32m63á95š 65C71h71r37a64s61t31n83ý 2361804721653

Jak jsem uvedl ten "test" pro Indii, tak stejne naroky pri stejnem zakladu (hole auto bez elektroniky a airbagu, tedy jen karoserie) nesplnil ani VW!!, Ford ci Hyundai u vozu ktere normalne prodavaji v Indii.

+2/0
29.5.2017 11:23

Najdete na iDNES.cz