Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P30e18t66r 22M37i51c77h41a97l 2320404711662

Ale proč ne. Kupce si to najde a konkurence je vždycky dobrá. Aspoň nebudou normální auta tolik předražená.

+1/0
30.5.2017 10:48

J98a53r61d55a 69S72o60k42o85l 1626678251401

Je škoda že karoserie není pohinkovanáRv

0/−1
30.5.2017 8:53

Z14d37e81n13ě52k 84H23a56n66z25l 1401166412304

Vůbec bych se toho nebál.Logan kombi na LPG vypadá zajímavě.Bratr má první generaci,taky v LPG denně v provozu. Žádný problém

+5/−1
29.5.2017 19:55

T74o88m92á63š 40H44o44c67h88m65u52t37h 4504852840445

Zásadní problém je v tom, že hodně Čecháčků nesnese pocit sedět v autě Dacia, protože co by si řekni sousedi, kolegové, milenky, kámoši, atp. Smutné. No a pak je tu další věc - stále je tu zakořeněná vzpomínka na první Logany, které kvetly týden po zakoupení. Sedněte si do nového Sandera či Dusteru a pak něco pište.. ;)

+5/−4
29.5.2017 18:59

P55e97t96r 96B46á50č58a 8935796555585

Vsak ono to smutne je

0/0
29.5.2017 19:04

P20e41t37r 30B49á37č51a 8855536915985

Vy si sednete do neceho lepsiho jak Dacia nebo Skodovka a pak piste vy.

0/−4
29.5.2017 19:05

T37o80m94á46š 48H26o60c24h43m37u70t32h 4684422190445

Chytrák vedle chytráka koukám :D

+2/−1
29.5.2017 19:34

R83o34b39e98r82t 83M84a34t36u60l44a 8137109976985

Mně je jedno co tomu řekne okolí a dělal jsem s tím autoškolu takže jsem se v tom naseděl dost, ale nikdy bych si to nekoupil, ale chápu, že pro někoho kdo jezdí denně felicií nebo něčím podobným nemůže pochopit proč si někdo raději koupí ojetou P508, BMW atd....

0/0
29.5.2017 19:25

M40a51r56e69k 25P12e10c12h 9418427649225

Před pěti lety jsem koupil Duster 4x4. Chtěl jsem pracovní auto s dobrou prostupností v lese, velkým kufrem, jednoduchá údržba interiéru a hlavně nové - záruka atd.

Teď má nalítáno 230 tis. V 94 tis odešlo palivové čerpadlo, ale prodloužená záruka to vyřešila, od té doby žádný problém. Má slabší klima, takže v létě žádný med. Na dálky to není, ale proto jsem ho nekupoval. Osobně jsem třeba čekal, že začnou ve vnitř vrzat plasty nebo něco takového. Ale interiér je stejný, jako na začátku. Takže podtrženo, sečteno - kromě běžného servisu jsem do toho nemusel vrazit ani kačku, do lesa a kratší trasy je v pohodě a spolehlivý. Jsem spokojen.

+1/0
29.5.2017 21:35

M30a48r18e68k 87J39a91n67e60č24k92a 1257526943691

S tím velkým kufrem to není žádná hitparáda pokud tam dáte plnohodnotnou rezervu, tím spíše pokud s tím jezdíte do terénu. Pak vám vznikne kufříček stěží tak na dvě 10kg PB láhve naležato. Viděl jsem to u souseda, jak si to před 3 týdny dovezl jako funglovku i s tou rezervou a koukal jsem nevěřícně na vytvořený pidi kufr ;-D

0/0
29.5.2017 21:45
Foto

M19i86c81h57a24l 44N37a39j80m22a71n 7929413826310

Jako náhrada felicie nebo něčeho podobného na nájezd do 10 tis. km ročě pro nenáročného člověka proč ne. Ale pokud chcete trochu více, tak tam dacia nemá co nabídnout.

0/−2
29.5.2017 19:30

K97a65r28e71l 64S85t27r91ž55a72n17o40v47s26k58ý 1418275305

A Vy jste Čech nebo Čecháček?

0/0
30.5.2017 12:12

P42e90t24r 59B84á49č76a 8915186375555

Asi nikdy nepochopim jak si nekdo muze koupit tuhle rumunskou nadheru.

Me by hanba fackovala jenom z toho vystoupit nekde.

+2/−8
29.5.2017 17:59

R26o45b60e84r39t 25M36a95t80u39l82a 8907949356835

Já to chápu já třeba nepoznám rozdíl mezi kvalitní a falešnou operou a někdo zase mezi Dacií a Rollsem;-D Případně to pozná, ale stačí mu ta falešné, protože je levnější

+2/0
29.5.2017 19:31

P16a14v89e23l 32J80e54ř72á98b91e16k 7471802774937

Obávám se, že ve své podstatě je to starší japonec vyráběn v Rumunsku.

V době automatických strojů, a dalších hejblátek je rozdíl jen v použitém materiálu.

Jak jsem psal níž - k čemu auto za mega, když ho protáhnu v terénu, tak se nedoplatím za díly na brzdách, podvozku a i karosérii. To je skoro lepší ta Dacie a jak se "zamaže", vyměnit za novou.

0/0
29.5.2017 23:32

J71a77n 89L45u39k36á56š 7557183103312

Starsi Francouz vyrabeny v Rumunsku ...

0/0
30.5.2017 16:58

H44y45n89e58k 98M29r33t11v42ý 2720127949151

to svědčí spíš jen o tvém nedostatečném sebevědomí.

0/0
30.5.2017 15:43
Foto

M73i70c72h60a91l 32N77a55j28m85a66n 7159113586940

Dacia dokáže nabídnout levné auto se základní výbavou - tam nemá konkurenci. Ale pokud chce člověk lepší motor a něco více výbavy tak už to tak horké není a cenově se přibližuje konkurenci. Tak konkurence se totiž dá pořídit s výraznou slevou, ale na dacii se dostane jen sleva kosmetická.

+4/0
29.5.2017 14:35

J56a59r57o80s22l10a46v 18B81r49ü92m86m24e79r 4447310692820

Cena lepších motorů je dána i EU pokutami.

0/0
29.5.2017 14:40

J84i71ř67í 63S94c62h85w32a74c26h 8598324538976

v případě Dacie je to o prodejní a cenové strategii, Renault samozřejmě lepší motory má, které by se vešly do emisních limitů bez pokut.

0/0
29.5.2017 20:40

T69o37m53á82š 24C31h81r14a37s62t90n20ý 2981444621753

Nevim jak ostatni, ale Duster se konkurenci cenove nepriblizuje s dalsi vybavou. On ji totiz ani nema ;-D

+2/−2
29.5.2017 15:32

P82e64t96r 31T26v86r36d92ý 5644947945885

Dacii 4x4 jsem koupil ,protože v zimě ,když napadne sníh mám špatný výjezd od garáže do kopce.Někdy to bylo o nervy, než se mi podařilo vůbec vyjet..Letošní zimu jsem vyjížděl bez jakéhokoliv zaváhání i bez nějakého rozjezdu,. Když není 4x4 potřeba, člověk přepne jen na přední pohon . Prostě praktické auto, za rozumnou cenu

+8/0
29.5.2017 11:46
Foto

L34u30k57á58š 95F93a26t85r 2350618168483

Dacia Duster... 1.6 atmo (motor nissan), 4x4 (podvozek částečně nissan), klimatizace, tempomat, bluetooth handsfree, el okna a zrcátka, cena 352.900,-

Co víc dodat...

+11/0
29.5.2017 11:03

B10o79ř43i15v72o83j 63K50u68b98í42č93e35k 2319800829111

Ten motor od Nissanu je jeste mnohem lepsi nez ten co mam ja :-)

0/0
29.5.2017 11:16

J59i28ř29í 36S91c78h17w14a41c24h 8148284768496

dodat lze: líná mrcha se průměrnou spotřebou 8 na 100....na dálnici i 10.....

+3/−6
29.5.2017 11:42

J30a58r58o31s46l52a31v 30B79r41ü53m30m35e86r 4627330732230

Které jízdně srovnatelné SUV je na tom lépe?

+1/0
29.5.2017 14:41

J43i84ř74í 43S86c22h18w10a36c10h 8408694588326

no právě, vůbec žádné,

jen normální auta jsou na tom lépe. ;-)

+2/0
29.5.2017 15:08
Foto

M91i58c21h45a75l 10N44a39j78m39a47n 7879813716530

Tak je to něco za něco. A obecně není žádná dacia vhodná na dálnici na dlouhé cestování.

+2/−1
29.5.2017 14:41

J30a50k17u49b 90S83e90k74e86r71a 6466230456265

No ale ta mrcha jde dat do lpg za 23tis a pak at tp zere kolik chce. Nema to primy vstrik do valcu, turbo, dvouhmotu, fitr pevnych castic. Takze za me R^

0/0
29.5.2017 20:16

J30i88ř19í 81S31c37h76w74a27c56h 8738774138156

ale je pak z ní "mrcha ještě línější" ;-)

0/0
29.5.2017 20:42

J45a94k97u39b 45S56e15k59e32r29a 6676470106835

U techto typu aut se moc nepocita s okruhovymi ambicemi :-).

0/0
29.5.2017 21:08

J34a73n 39L86u98k22á58š 7497373153602

A kdyz to date do LPG, vejde se do kufru vic nez golfove hole?

0/0
30.5.2017 17:00

R43a75d54e33k 60Ž74i23ž80k85a 9386915724160

Tak mozna o trochu ano,ale,ze by to byl takovy rozdil,ze bych se z toho posadil na zadek to opravdu ne :-)

0/0
29.5.2017 10:49

R76a88d20e70k 66Ž89i24ž82k37a 9926505524260

Ty crashtesty neco vypovidaji,ale,ze bych se ridil podle toho,zda ma auto 5 nebo 3 hvezdy? V realu je pak vse jinak a kdyz se stretne Duster s mensim autem tak to mensi auto muze mit treba 10 hvezd a bude nu te prd platny.Proste v realu je takovych tragickych moznosti,ze NCAP beru na lehci vahu.Samozrejme 0 hvezd je neco jineho

+3/0
29.5.2017 10:42

M86a78r89t56i94n 66K92a77r11á79s60e35k 9718533548668

No zalezi co je mensi auto... u havárky dvou aut je to dost hmotnosti, a Duster svoji hmotnosti odpovida autum nižší stredni ("golf class"). Tj troufam si rict, ze z havárky duster s golfem z toho vyjde lepe posadka golfu...

+2/0
29.5.2017 16:32

M24a54r42e11k 33J19a19n12e87č82k47a 1907776163821

Zapomínáte tady na jednu položku příplatkové výbavy v podobě paradoxně homologovaného předního rámu, pak bude Duster téměř vždy vítěz v přetlačované, pokud nenarazí na něco mnohem většího, nebo těžšího. Nechápu, jak tenhle typ výbavy na osobním vozidle může získat už z principu rizikovosti homologaci.

0/0
29.5.2017 21:57

O14n80d43r87a 43P89á38t42e34k 4780372741199

Pohybuji se na stavbach a tam maji firmy hojne Dustery. Umi to projet lecos, samozreme Defik to nejni, ale je to dric. Nahrada Lady Niva. Jak se VW smál prvnímu Loganu...a pak s hrůzou zjistil, že to chtějí i Němci... Já Dacii celkem fandim, vyplnuje sikovne diru na trhu a co si kdo koupi, to je vec kazdeho z nas.

+10/0
29.5.2017 10:19

B59o44ř93i45v68o26j 22K47u18b50í92č76e68k 2879680229291

Jelikož jsem majitelem Dustera jak v benzinové verzi 1.6 tak naftové 1.5dci tak si ani na jednoho si nelze stěžovat za těch cca 5 let na nich není jediná závada a ani náznak koroze. Pokud mám informaci tak od roku 2008 jsou všechny dachny vyrobeny z pozinkovaných plechů. Urcitě bych do ojetiny z bazaru nešel ani náhodou to je jak sázka do loterie vyhrává jen maličké procento.

Už se těším až vyjede nový duster, pokud mu bude zachována stejná světlá vyška a bytelnost nevidím proč by moje příští nové auto nebyla opět dacia.

0/0
29.5.2017 10:15

P12e10t94r 96D55r54a37p65a20l 3755858213175

v jednom testu na téma autobazar padlo toto...když ojetinu, tak ne v základní verzi, protože v tom jezdili lesáci a zedníci cestou necestou a auto bylo jako spotřebák do firmy a tak se k tomu i chovali, ale vyšší specifikace by problém být neměly

0/0
29.5.2017 11:21

D31a94n44i98e51l 52P87a12n31e60k 6932441952390

Nechci odrazovat, ale Renault v tomhle pripade dost propadl. Duster specialne v NCAP testu ziskal 0 hvezd za bezpeci v nejlevnejsi verzi auta. V te vyssi ziskal pouze 3 hvezdy. Jestli nekdo chce zaplatit mene penez, ale jezdit v necem co neplni bezpecnosti normy tak prosim, je to jeho zivot... Tohle auto proste ne.

+2/−6
29.5.2017 10:11

J49a21r73o12s68l30a15v 76B36r79ü22m13m88e66r 4787580502360

A vám nepřijde divné, že prakticky stejná konstrukce má tak rozdílné výsledky? Není to spíše o metodice těch testů?

0/0
29.5.2017 10:15

D36a10n28i97e41l 69P46a25n33e26k 6792491102610

Testy jsou stejne. Celni naraz, celni naraz na pulku vozu k ridici, bocni narazy atd. Viz videa NCAP. Me prijde spis alarmujici, ze jedna a tataz automobilka vyrobi auto stejne konstrukce ktera nesplnuje ani jednu hvezdu.

0/0
29.5.2017 10:34

T59o25m86á54š 45C72h26r90a12s54t67n64ý 2861484631313

Coz delaji ty dva vysledky -- 28% chodci a 29% elektronicke serepeticky.

Tak tomu chybi stop-start system, a filtr pevnych castic a puli to chodce.

Nic z toho neni nic xtra pro co bych plakal.

+3/0
29.5.2017 10:25

T32o72m20á67š 18C95h20r51a78s14t65n53ý 2951874961863

mmch. hodnotit bezpecnost pro auto urcene pro indicky trh taky neco o Vas svedci.

+1/0
29.5.2017 10:29

D78a59n53i73e78l 34P22a76n19e44k 6962731392760

O me? Spis o znacce jako takove. Vy znate konkretni testy pro Evropu? Protoze pokud si automobilka dovoli udelat auto v jine casti sveta s 0 bezpecim pro cestujici co udela jinde?

Nevim o tom, ze by napr. Skoda sidila bezpeci na ukor vyroby v jinych zemich.

0/−3
29.5.2017 10:31

T81o96m61á12š 92C17h39r42a53s63t14n45ý 2751414171723

Skoda dela to same v Indii, se podivejte jak dopadaji indicke Rapidy pri bouracce. Co si zaplatite, to mate. Konstrukce je jedna a ta sama vsude. Jenze kdyz pro Indii jsou predni airbagy ridice a spolujezdce priplatkove }rapid to same), ASR priplatkove (Rapid nenabizi), o ESC tam v zivote neslyseli, a bezpecnostni slitiny v deformacni zone jsou sproste slovo, protoze tam jinak auto kvuli prilis vysoke cene neprodate?

https://www.youtube.com/watch?v=HrDVEQGnMVA

+4/0
29.5.2017 10:43

D94a24n57i80e84l 37P94a89n52e97k 6602421572720

http://www.globalncap.org/ancap-elevates-new-skoda-octavia-to-top-safety-rating/

Nemate pravdu. Posledni testy z roku 2013 ktere se delali pro vychod dopadli na 5 hvezd. To co posilate je zcela video o nicem. Fotky skodovky po nehode. Vime co to bylo za nehody? Nevime. Takhle zdemolovat muzete jakekoliv 5 hvezdove auto.

To co pisete nemate vubec nicim podlozene.

0/−3
29.5.2017 10:47

T98o46m21á11š 32C67h90r92a93s89t57n46ý 2161884681433

ANCAP je Australie. Tady mluvime o Indii.

+1/0
29.5.2017 10:56

D58a79n68i46e49l 81P26a58n91e54k 6122711592940

Tak si to tam dohledejte pane Chrastny nikde nenajdete, ze by Skoda auto neplnila bezpecnostni limity v ostatnich koutech sveta.

Me spis zarazi, ze tu "branite" firmu ktera si dovoli vypustit na trh auto ktere neplni bezpecnostni normy. Jak jste sam napsal konstrukce je vsude stejna. Pokud Dacia nesplni ani jednu hvezdu i co se konstrukce karoserie / bezpecnost tyce, pak tu stejnou mate v Evrope. A to je opravdu na povazenou. Sednout do takoveho auta i s rodinou je opravdu velke riziko. Ano zadne auto neni zcela bezpecne, ale radeji zvolim automobilku ktera dba na bezpeci cestujicich sec muze. Skoda, Hyundai, Volvo, Saab atd. Nez abych koupil auto ktere sice laka na atraktivni cenu, ale nesplnuje bezpecnostni normy v dostatecne mire.

0/0
29.5.2017 11:07

T55o95m84á79š 64C67h33r73a18s49t80n11ý 2291674331483

Jak jsem uvedl ten "test" pro Indii, tak stejne naroky pri stejnem zakladu (hole auto bez elektroniky a airbagu, tedy jen karoserie) nesplnil ani VW!!, Ford ci Hyundai u vozu ktere normalne prodavaji v Indii.

+2/0
29.5.2017 11:23







Najdete na iDNES.cz