Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P47e48t40r 50M39i77c63h29a75l 2750264491572

Ale proč ne. Kupce si to najde a konkurence je vždycky dobrá. Aspoň nebudou normální auta tolik předražená.

+1/0
30.5.2017 10:48

J92a21r77d94a 25S66o10k95o45l 1846968971941

Je škoda že karoserie není pohinkovanáRv

0/−1
30.5.2017 8:53

Z80d73e59n17ě44k 43H18a90n43z45l 1411876122984

Vůbec bych se toho nebál.Logan kombi na LPG vypadá zajímavě.Bratr má první generaci,taky v LPG denně v provozu. Žádný problém

+5/−1
29.5.2017 19:55

T93o44m10á65š 50H75o48c28h35m91u23t29h 4974322330615

Zásadní problém je v tom, že hodně Čecháčků nesnese pocit sedět v autě Dacia, protože co by si řekni sousedi, kolegové, milenky, kámoši, atp. Smutné. No a pak je tu další věc - stále je tu zakořeněná vzpomínka na první Logany, které kvetly týden po zakoupení. Sedněte si do nového Sandera či Dusteru a pak něco pište.. ;)

+5/−4
29.5.2017 18:59

P51e41t54r 57B13á13č22a 8415416185575

Vsak ono to smutne je

0/0
29.5.2017 19:04

P24e56t78r 88B91á25č72a 8645946795445

Vy si sednete do neceho lepsiho jak Dacia nebo Skodovka a pak piste vy.

0/−4
29.5.2017 19:05

T31o59m76á55š 81H46o86c45h20m83u39t90h 4144862400975

Chytrák vedle chytráka koukám :D

+2/−1
29.5.2017 19:34

R94o80b12e67r56t 92M60a90t48u46l98a 8967559436365

Mně je jedno co tomu řekne okolí a dělal jsem s tím autoškolu takže jsem se v tom naseděl dost, ale nikdy bych si to nekoupil, ale chápu, že pro někoho kdo jezdí denně felicií nebo něčím podobným nemůže pochopit proč si někdo raději koupí ojetou P508, BMW atd....

0/0
29.5.2017 19:25

M53a27r29e80k 77P11e31c66h 9348957319345

Před pěti lety jsem koupil Duster 4x4. Chtěl jsem pracovní auto s dobrou prostupností v lese, velkým kufrem, jednoduchá údržba interiéru a hlavně nové - záruka atd.

Teď má nalítáno 230 tis. V 94 tis odešlo palivové čerpadlo, ale prodloužená záruka to vyřešila, od té doby žádný problém. Má slabší klima, takže v létě žádný med. Na dálky to není, ale proto jsem ho nekupoval. Osobně jsem třeba čekal, že začnou ve vnitř vrzat plasty nebo něco takového. Ale interiér je stejný, jako na začátku. Takže podtrženo, sečteno - kromě běžného servisu jsem do toho nemusel vrazit ani kačku, do lesa a kratší trasy je v pohodě a spolehlivý. Jsem spokojen.

+1/0
29.5.2017 21:35

M58a92r30e90k 62J36a32n51e70č68k37a 1197816493401

S tím velkým kufrem to není žádná hitparáda pokud tam dáte plnohodnotnou rezervu, tím spíše pokud s tím jezdíte do terénu. Pak vám vznikne kufříček stěží tak na dvě 10kg PB láhve naležato. Viděl jsem to u souseda, jak si to před 3 týdny dovezl jako funglovku i s tou rezervou a koukal jsem nevěřícně na vytvořený pidi kufr ;-D

0/0
29.5.2017 21:45
Foto

M75i64c79h98a30l 75N58a22j49m91a48n 7269933936460

Jako náhrada felicie nebo něčeho podobného na nájezd do 10 tis. km ročě pro nenáročného člověka proč ne. Ale pokud chcete trochu více, tak tam dacia nemá co nabídnout.

0/−2
29.5.2017 19:30

K16a60r30e82l 29S25t90r44ž56a89n10o76v42s30k79ý 1318745725

A Vy jste Čech nebo Čecháček?

0/0
30.5.2017 12:12

P75e30t83r 18B44á22č19a 8685466375215

Asi nikdy nepochopim jak si nekdo muze koupit tuhle rumunskou nadheru.

Me by hanba fackovala jenom z toho vystoupit nekde.

+2/−8
29.5.2017 17:59

R61o21b98e37r66t 75M27a73t67u89l83a 8297339196305

Já to chápu já třeba nepoznám rozdíl mezi kvalitní a falešnou operou a někdo zase mezi Dacií a Rollsem;-D Případně to pozná, ale stačí mu ta falešné, protože je levnější

+2/0
29.5.2017 19:31

P97a26v91e69l 69J73e53ř27á72b62e84k 7711482214237

Obávám se, že ve své podstatě je to starší japonec vyráběn v Rumunsku.

V době automatických strojů, a dalších hejblátek je rozdíl jen v použitém materiálu.

Jak jsem psal níž - k čemu auto za mega, když ho protáhnu v terénu, tak se nedoplatím za díly na brzdách, podvozku a i karosérii. To je skoro lepší ta Dacie a jak se "zamaže", vyměnit za novou.

0/0
29.5.2017 23:32

J82a87n 79L82u44k89á72š 7197653133152

Starsi Francouz vyrabeny v Rumunsku ...

0/0
30.5.2017 16:58

H63y84n87e56k 96M74r87t45v94ý 2260987759631

to svědčí spíš jen o tvém nedostatečném sebevědomí.

0/0
30.5.2017 15:43
Foto

M67i44c47h46a51l 94N37a15j59m83a12n 7149463886280

Dacia dokáže nabídnout levné auto se základní výbavou - tam nemá konkurenci. Ale pokud chce člověk lepší motor a něco více výbavy tak už to tak horké není a cenově se přibližuje konkurenci. Tak konkurence se totiž dá pořídit s výraznou slevou, ale na dacii se dostane jen sleva kosmetická.

+4/0
29.5.2017 14:35

J56a87r59o88s63l16a87v 64B70r75ü87m96m35e52r 4937240172330

Cena lepších motorů je dána i EU pokutami.

0/0
29.5.2017 14:40

J21i47ř96í 53S31c24h38w96a54c78h 8818834198186

v případě Dacie je to o prodejní a cenové strategii, Renault samozřejmě lepší motory má, které by se vešly do emisních limitů bez pokut.

0/0
29.5.2017 20:40

T55o40m57á45š 37C44h68r74a13s72t71n58ý 2531694841213

Nevim jak ostatni, ale Duster se konkurenci cenove nepriblizuje s dalsi vybavou. On ji totiz ani nema ;-D

+2/−2
29.5.2017 15:32

P45e76t77r 91T97v91r74d35ý 5734317915185

Dacii 4x4 jsem koupil ,protože v zimě ,když napadne sníh mám špatný výjezd od garáže do kopce.Někdy to bylo o nervy, než se mi podařilo vůbec vyjet..Letošní zimu jsem vyjížděl bez jakéhokoliv zaváhání i bez nějakého rozjezdu,. Když není 4x4 potřeba, člověk přepne jen na přední pohon . Prostě praktické auto, za rozumnou cenu

+8/0
29.5.2017 11:46
Foto

L37u16k79á60š 67F41a65t77r 2160668798473

Dacia Duster... 1.6 atmo (motor nissan), 4x4 (podvozek částečně nissan), klimatizace, tempomat, bluetooth handsfree, el okna a zrcátka, cena 352.900,-

Co víc dodat...

+11/0
29.5.2017 11:03

B58o18ř74i34v94o76j 53K53u84b19í11č14e90k 2219260799151

Ten motor od Nissanu je jeste mnohem lepsi nez ten co mam ja :-)

0/0
29.5.2017 11:16

J82i24ř44í 36S40c68h32w22a14c26h 8878914778536

dodat lze: líná mrcha se průměrnou spotřebou 8 na 100....na dálnici i 10.....

+3/−6
29.5.2017 11:42

J65a38r28o83s33l66a79v 58B29r77ü16m97m36e11r 4877480512610

Které jízdně srovnatelné SUV je na tom lépe?

+1/0
29.5.2017 14:41

J60i93ř91í 31S52c16h89w84a61c30h 8778874618756

no právě, vůbec žádné,

jen normální auta jsou na tom lépe. ;-)

+2/0
29.5.2017 15:08
Foto

M41i53c71h84a17l 87N58a10j55m63a46n 7389373146660

Tak je to něco za něco. A obecně není žádná dacia vhodná na dálnici na dlouhé cestování.

+2/−1
29.5.2017 14:41

J43a72k62u64b 36S96e84k32e22r32a 6386970706455

No ale ta mrcha jde dat do lpg za 23tis a pak at tp zere kolik chce. Nema to primy vstrik do valcu, turbo, dvouhmotu, fitr pevnych castic. Takze za me R^

0/0
29.5.2017 20:16

J11i69ř66í 11S74c54h63w26a80c60h 8918604148406

ale je pak z ní "mrcha ještě línější" ;-)

0/0
29.5.2017 20:42

J55a91k25u12b 32S50e88k67e23r61a 6636890186415

U techto typu aut se moc nepocita s okruhovymi ambicemi :-).

0/0
29.5.2017 21:08

J49a55n 18L27u23k98á84š 7957443633822

A kdyz to date do LPG, vejde se do kufru vic nez golfove hole?

0/0
30.5.2017 17:00

R13a31d66e38k 39Ž95i29ž16k57a 9806775864180

Tak mozna o trochu ano,ale,ze by to byl takovy rozdil,ze bych se z toho posadil na zadek to opravdu ne :-)

0/0
29.5.2017 10:49

R13a20d65e22k 24Ž69i71ž42k78a 9616295444210

Ty crashtesty neco vypovidaji,ale,ze bych se ridil podle toho,zda ma auto 5 nebo 3 hvezdy? V realu je pak vse jinak a kdyz se stretne Duster s mensim autem tak to mensi auto muze mit treba 10 hvezd a bude nu te prd platny.Proste v realu je takovych tragickych moznosti,ze NCAP beru na lehci vahu.Samozrejme 0 hvezd je neco jineho

+3/0
29.5.2017 10:42

M91a33r97t69i35n 80K89a77r90á50s12e32k 9268113638668

No zalezi co je mensi auto... u havárky dvou aut je to dost hmotnosti, a Duster svoji hmotnosti odpovida autum nižší stredni ("golf class"). Tj troufam si rict, ze z havárky duster s golfem z toho vyjde lepe posadka golfu...

+2/0
29.5.2017 16:32

M69a13r79e76k 78J16a58n86e76č93k30a 1217966433501

Zapomínáte tady na jednu položku příplatkové výbavy v podobě paradoxně homologovaného předního rámu, pak bude Duster téměř vždy vítěz v přetlačované, pokud nenarazí na něco mnohem většího, nebo těžšího. Nechápu, jak tenhle typ výbavy na osobním vozidle může získat už z principu rizikovosti homologaci.

0/0
29.5.2017 21:57

O43n97d85r73a 20P92á40t60e78k 4800572101599

Pohybuji se na stavbach a tam maji firmy hojne Dustery. Umi to projet lecos, samozreme Defik to nejni, ale je to dric. Nahrada Lady Niva. Jak se VW smál prvnímu Loganu...a pak s hrůzou zjistil, že to chtějí i Němci... Já Dacii celkem fandim, vyplnuje sikovne diru na trhu a co si kdo koupi, to je vec kazdeho z nas.

+10/0
29.5.2017 10:19

B79o38ř70i90v40o33j 71K14u73b18í51č41e23k 2209940419151

Jelikož jsem majitelem Dustera jak v benzinové verzi 1.6 tak naftové 1.5dci tak si ani na jednoho si nelze stěžovat za těch cca 5 let na nich není jediná závada a ani náznak koroze. Pokud mám informaci tak od roku 2008 jsou všechny dachny vyrobeny z pozinkovaných plechů. Urcitě bych do ojetiny z bazaru nešel ani náhodou to je jak sázka do loterie vyhrává jen maličké procento.

Už se těším až vyjede nový duster, pokud mu bude zachována stejná světlá vyška a bytelnost nevidím proč by moje příští nové auto nebyla opět dacia.

0/0
29.5.2017 10:15

P29e63t77r 16D53r64a23p29a77l 3945498273265

v jednom testu na téma autobazar padlo toto...když ojetinu, tak ne v základní verzi, protože v tom jezdili lesáci a zedníci cestou necestou a auto bylo jako spotřebák do firmy a tak se k tomu i chovali, ale vyšší specifikace by problém být neměly

0/0
29.5.2017 11:21

D57a67n75i93e16l 15P89a31n90e28k 6372901352550

Nechci odrazovat, ale Renault v tomhle pripade dost propadl. Duster specialne v NCAP testu ziskal 0 hvezd za bezpeci v nejlevnejsi verzi auta. V te vyssi ziskal pouze 3 hvezdy. Jestli nekdo chce zaplatit mene penez, ale jezdit v necem co neplni bezpecnosti normy tak prosim, je to jeho zivot... Tohle auto proste ne.

+2/−6
29.5.2017 10:11

J54a60r98o97s98l54a58v 27B78r93ü16m24m25e50r 4227450822530

A vám nepřijde divné, že prakticky stejná konstrukce má tak rozdílné výsledky? Není to spíše o metodice těch testů?

0/0
29.5.2017 10:15

D86a25n49i74e46l 17P15a15n20e23k 6112361862800

Testy jsou stejne. Celni naraz, celni naraz na pulku vozu k ridici, bocni narazy atd. Viz videa NCAP. Me prijde spis alarmujici, ze jedna a tataz automobilka vyrobi auto stejne konstrukce ktera nesplnuje ani jednu hvezdu.

0/0
29.5.2017 10:34

T97o20m61á30š 79C95h93r68a98s77t73n69ý 2781894631763

Coz delaji ty dva vysledky -- 28% chodci a 29% elektronicke serepeticky.

Tak tomu chybi stop-start system, a filtr pevnych castic a puli to chodce.

Nic z toho neni nic xtra pro co bych plakal.

+3/0
29.5.2017 10:25

T84o17m73á49š 74C84h79r17a52s92t92n87ý 2411574891913

mmch. hodnotit bezpecnost pro auto urcene pro indicky trh taky neco o Vas svedci.

+1/0
29.5.2017 10:29

D23a17n14i62e30l 42P49a88n84e86k 6472751142670

O me? Spis o znacce jako takove. Vy znate konkretni testy pro Evropu? Protoze pokud si automobilka dovoli udelat auto v jine casti sveta s 0 bezpecim pro cestujici co udela jinde?

Nevim o tom, ze by napr. Skoda sidila bezpeci na ukor vyroby v jinych zemich.

0/−3
29.5.2017 10:31

T27o51m37á34š 16C36h85r21a94s27t13n19ý 2371864171623

Skoda dela to same v Indii, se podivejte jak dopadaji indicke Rapidy pri bouracce. Co si zaplatite, to mate. Konstrukce je jedna a ta sama vsude. Jenze kdyz pro Indii jsou predni airbagy ridice a spolujezdce priplatkove }rapid to same), ASR priplatkove (Rapid nenabizi), o ESC tam v zivote neslyseli, a bezpecnostni slitiny v deformacni zone jsou sproste slovo, protoze tam jinak auto kvuli prilis vysoke cene neprodate?

https://www.youtube.com/watch?v=HrDVEQGnMVA

+4/0
29.5.2017 10:43

D21a19n84i60e62l 74P37a42n43e45k 6282881612370

http://www.globalncap.org/ancap-elevates-new-skoda-octavia-to-top-safety-rating/

Nemate pravdu. Posledni testy z roku 2013 ktere se delali pro vychod dopadli na 5 hvezd. To co posilate je zcela video o nicem. Fotky skodovky po nehode. Vime co to bylo za nehody? Nevime. Takhle zdemolovat muzete jakekoliv 5 hvezdove auto.

To co pisete nemate vubec nicim podlozene.

0/−3
29.5.2017 10:47

T19o74m48á35š 50C64h62r34a30s13t79n27ý 2881114531913

ANCAP je Australie. Tady mluvime o Indii.

+1/0
29.5.2017 10:56

D54a41n35i73e77l 61P25a51n92e88k 6192921882870

Tak si to tam dohledejte pane Chrastny nikde nenajdete, ze by Skoda auto neplnila bezpecnostni limity v ostatnich koutech sveta.

Me spis zarazi, ze tu "branite" firmu ktera si dovoli vypustit na trh auto ktere neplni bezpecnostni normy. Jak jste sam napsal konstrukce je vsude stejna. Pokud Dacia nesplni ani jednu hvezdu i co se konstrukce karoserie / bezpecnost tyce, pak tu stejnou mate v Evrope. A to je opravdu na povazenou. Sednout do takoveho auta i s rodinou je opravdu velke riziko. Ano zadne auto neni zcela bezpecne, ale radeji zvolim automobilku ktera dba na bezpeci cestujicich sec muze. Skoda, Hyundai, Volvo, Saab atd. Nez abych koupil auto ktere sice laka na atraktivni cenu, ale nesplnuje bezpecnostni normy v dostatecne mire.

0/0
29.5.2017 11:07

T46o34m83á85š 51C63h82r86a32s54t38n89ý 2151154421723

Jak jsem uvedl ten "test" pro Indii, tak stejne naroky pri stejnem zakladu (hole auto bez elektroniky a airbagu, tedy jen karoserie) nesplnil ani VW!!, Ford ci Hyundai u vozu ktere normalne prodavaji v Indii.

+2/0
29.5.2017 11:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.