Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Audi A5 Sportback je pro manažery, kterým nechtějí koupit sporťák

Audi A5 je ideální volbou pro manažera, který chce něco víc než „obyčejnou“ limuzínu. Sporťák mu ve firmě neprojde, ale chce něco, co aspoň sportovně vypadá a kam se o víkendu naskládá i s rodinou. Je to prostě sportovec v drahém obleku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L49a16d26i14s93l62a66v 45K45a10l82o26u72s 7145456221900

Tak mi to kupte, já jsem taky self manager.

0/0
26.5.2017 18:23

P52e24t89r 38Č12e95r76n41ý 8197531274876

Zrychlení na stovku za 8 vteřin? 8-o;-(

0/0
25.5.2017 22:44

T33o83m22á42š 49T93a79t31í76č58e73k 5410892360228

Nevím, nevím, jestli ve mě má vzbuzovat touhu tak trochu sporťák, co jezdí na naftu. A nejedná se mně o technická data, ale o styl.

0/0
25.5.2017 21:34

R62a71d17o75m96í81r 27A18l53b27e20r14t 1296361622539

Tak to je sprosté, že jim nechtějí koupit sporťák. Takový manager má mít dva sporťáky, dvě pořádně nadupaná SUVé a plat půl mega, aby si to všechno mohl do půl roku koupit. Na tom trvám!!!

0/0
25.5.2017 21:13

K23a27r56e75l 98V14a40c63h50u41t 9693752659253

Nová TDI jsou podvod na lidi... Asi je úplně jedno, zda mají či nemají filtr jemných částic, protože když pan řidič dupne na plynový pedál, tak se z výfuku černý dým stejně vyvalí a to i u zcela nového vozu... (viděl jsem dnes na vlastní oči, a ten vůz měl pyšné označení RS) :-( RvRvRv

+2/0
25.5.2017 19:30
Foto

P21e69t64r 62M56a80r20e22č36e11k 4940341943762

Krásné auto...jen se mi zdá,že má unavený zadek...tak nějak moc pokleslý ..

+1/0
25.5.2017 18:31

D19a43v60i98d 60R92y22c43h11e80t59s47k91ý 9176741550340

Super auto na všestranné použití. S5V

+5/0
25.5.2017 11:58

K71a57m98i81l 42D78o61l76e51z74e96l 6862726854262

190 koni ? vzdyt to ma vykon jako dacie. Motorek jako do travni sekacky

+1/−13
25.5.2017 11:00

J59a48n 92Š50l75é64g11l 8842680658383

V autech se vyznáte, když tvrdíte, že Dacie má tolik koní... průměrná Dacie má polovinu ;-)

+1/0
25.5.2017 11:07

K44a98r31e74l 52V34a94c28h42u81t 9323902139203

Troufnu si tvrdit, že na jízdu přes 130km/h vám 50kW bohatě stačí... ;-) Pokud tedy má Dácie 95 koníků, musí to být úplný trhač asfaltu! ;-D

Což teprve vymazlené Audi se 190 koňmi?! R^

0/0
25.5.2017 18:22

P75e25t64r 26Č29e56r87m88á71k 9658255589930

V takto těžkém autě opravdu "bohatě" nestačí.

+1/0
25.5.2017 20:22

J31a20r60o36s11l34a60v 58D22r91o59z86d 6433659760857

Uniká mi smysl dýchavičných 2.0 TDI v takovémhle autě. To je jako dát si v michelinské restauraci sashimi z mušlí svatého Jakuba a zalít to pěkně kečupem. 8-o

I základní 1.8 TSI jede docela pěkně a úplně jinak v tom autě zní a funguje, než 2.0 TDI 140kW, které je podprůměrné i v konkurenci dehtometů od Renaultu, Peugeotu, Fordu a podobně, a v prémiové třídě opravdu nemá co dělat.

+7/−4
25.5.2017 10:19

M52i77c26h12a47l 64Š87r85o30u51b45e81k 8554196593180

Idální volba je 2.0 TFSI. Skvělý výkon a nižší hmotnost. Vyzkoušeno ;-)

+1/0
25.5.2017 11:49

F37i75l11i96p 32S30t95a88r78z58i27n12s71k66ý 3425222327226

ale vyšší spotřeba

0/0
25.5.2017 11:59

M84i23c46h41a90l 83Š54r71o49u80b81e25k 8764666823100

Lze s tím jezdit za 7 litrů. Naví jestli tedy u auta za 1,5M řešíš nějakej tel litr... 8-o

0/0
25.5.2017 15:54

D77a16v89i74d 88R29y56c29h23e67t16s70k83ý 9576841120680

souhlas, ale 1.8 je přeci jen trochu málo na tu váhu

+1/0
25.5.2017 11:57

L32u96k73á93š 89K43a20r23á77s57e55k 7176951430493

Zeptam se a uz jste v nem jel ? My mame A5 2.0 TDI 125 kw a rozhodne si nemuzem stezovat na vykon , pokud to clovek nema na zavodeni tak se stim jezdi jedna basen , a to jsme prechazeli z A4 1.8T takze rozdil pozname .. ale rozhone bych nerikal ze to je dychavicny motor ... a uz vubec bych to nesrovnaval se znacky ktere jste vyjmenoval....

+2/0
25.5.2017 12:43

J44a88r65o63s16l42a47v 95D92r89o22z76d 6253479110657

Já mám předchozí generaci 2.0 TFSI 155kW a je to na tu váhu hraniční co do výkonu, ale projevem skvělý motor. Točivý, s příjemným zvukem.

Dvoulitr TDIčko mám projeté v oktávce, kam se to do služebáka hodí, ale A5tku přecijen vnímám jako auto pro radost, které už není úplně value4money, a tam si dvoulitr naftu vůbec nedovedu představit.

Nota bene když tohle nové VW TDIčko 140 kW je podle všech testů vyloženě nepovedené (asi ho zmrzačili kvůli emisnímu skandálu).

+3/0
25.5.2017 15:58

L33u96k22á17š 43K85a35r82á25s55e64k 7756511970733

Tak my ho mame napul pro radost a zaroven jako pracovni , takze jsme v tomto udelali kompromis ... Nam to motorove staci krasne a zaroven nejezdime za 10/100 jako s benzinem

+1/0
25.5.2017 16:31

R15o70b72i30n 48Ž67i28ž48k61a 2898584776116

No už jenom to, že píšete "nám" to stačí, tak to zní spíš jako auto na rodinné vyjížďky než jako mírně egocentrický sporťák, kterým jste v Hannoveru za tři hodiny :-)

Ostatně ani ta stovka za osm sekund tomu úplně nelichotí.

0/−1
25.5.2017 23:05

L98u31k42á96š 39K56a88r83á98s30e42k 7106131400803

Nam to staci , znamena ze nepotrebujem jezdit sprinty nebo zavodit ,

ale to ze kdyz potrebuju predjet tak se na to muzu spolehnout a ze nepoznam rozdil jestli jedu 130 m160 a 180 proste ze mi to dava svobodu na jizdu .. nepotrebuju si nic dokazovat . Chci mit auto na ktere se muzu spolehnout ze me nenecha ve stychu a zaroven me nesedre z kuze za palivo ...

0/0
26.5.2017 10:19

R89o85b81i30n 51Ž91i47ž70k53a 2748794276646

Já vám rozumím, vlastně bych měl na nové auto dost podobné nároky, o jakých tu píšete.

Jen upozorňuji, že ta "radost" pro kterou to zmiňujete, není radostí ze sportovní jízdy. :-)

0/0
26.5.2017 16:06

T77o73m54á53š 36L57u81d26v34í31k 1770227504842

Ten předek se dost nepovedl. Hlavně ty světla ala Tesla jsou strašný.

+1/−5
25.5.2017 10:15

A31n71t51o87n48í64n 87S66e71b13e76r56a 7583178820709

A5 jsou nejzajímavjší a nejhežcí Audi pro denní používání. Fajn auto. R^

+11/−2
25.5.2017 10:03

J52a64k75u71b 28F31e56i86f55a76r 7819979736619

Tohle auto je liftback, případně fastback, ale fakt ne kupé, jak několikrát zmiňuje autor.

+14/0
25.5.2017 9:29

M59i51c39h50a62l 49F81r32ý91d78a 1102889163822

Byl jste rychlejší

0/−1
25.5.2017 11:57

A49n58d10r32e19j 50M60a35s56a74r23y12k 9490943116910

ja nevim ... ten predek se mi moc nelibi a neak mi neladi se zadi.... jak ten cumak jde tak moc dolu tak tam vznikla takova naka boule ... neak se mi to nehodi k tomu autu.... ale to bude asi tim ze jsem byl zvyklej na ty obr predni masky sahajici od celniho skla az po zem :) ale vypadalo to asi mozna trocha lip a predni kapota byla skoro rovna a ne zahnuta dolu... :)

+2/−1
25.5.2017 8:59

M86i16r67e96k 51G26a15j29e65r 5301316709420

Ten manažer neví, co chce. Nejdřív sporták a pak aby tam nacpal celou rodinu na výlet. Na jeho místě bych žádal Teslu Model S.

+1/0
25.5.2017 2:43

J83a91k28u41b 49F13e15i27f80a75r 7649209986269

Když pominu výrazný rozdíl v dílenském zpracování mezi Audi a Teslou, tak rozhodně nepominu značný cenový rozdíl. Teslu model S by mohl žádat někdo, kdo má budget na A6 v plné palbě.

+2/0
25.5.2017 9:56

M81a75r48t47i41n 36K89a86r22á82s47e84k 9978423948138

No ono casto lidi co fasujou takove auta s nimi i casto jezdi na sluzebky po evrope, delat neco takoveho I s teslou je trochu na palici, nemluve o nasobne vyssi cene...

0/0
25.5.2017 23:10

J52i29ř38í 64P24a89n30t82l18í55k 8963853694343

Jsem v USA tak obcas srovnam ceny mezi USA and CR. A5 sportback je v USA ve trech verzich Premium, Premium Plus a Prestige - prestige je nejdrazsi - zacina na $50 000 . Dodal jsem priplatkovou vybavu : S line sport package, Driver Assistance package, Cold Weather package, S line wheel package, Ventilated front seats, Adaptive damping suspension a cena je na $56 700 k tomu je treba pripocist dan okolo 8% - s dani $61 236. Cena tady testovaneho vozu je $73 000 - bez mala o 12 tisic dolaru vic. V cem je ten rozdil $12 000? Rekl bych se kdyz jsem k Prestige modelu dodal vsechno co bylo mozne , tak je to v plne vybave.... Zajimave by mohlo byt srovnani v Nemecku a v CR.....

0/0
25.5.2017 1:22

M91i42r41e26k 88G46a89j80e82r 5381156929150

Počítat umíte. Tak teď si odečtěte daň u testovaného vozu a odečtěte si také daň u vašeho výpočtu a jste na zhruba stejné ceně. Daň je totiž v každé zemi jiná. Zbylý, už docela malý rozdíl, je způsoben konkurencí na americkém trhu. Cena totiž je výsledkem nabídky a poptávky.

+6/0
25.5.2017 2:40

J16i57ř11í 28P17a84n85t71l22í89k 8693603674843

Dan v CR je 21% ? Jestli je to tak, tak mate pravdu. Cena bez dane neni v USA az v CR az tak odlisna. Porad je to par tisic, ale ten rozdil se ztraci....

+1/0
25.5.2017 4:01

D28a63v33i80d 92H10u52r58k55a 3510653251151

Ale kdyz pujdu v CR do prodejny a auto si koupim, vytahnu z penezenky 73.000 dolaru ( v prepoctu). V Americe vytahnu onech 57.000 dolaru. Copak mi u nas nekdo vrati dan - zrejme tedy u nas DPH? A v USA je dan pri nakupu aut jak resena? Tak jak u nas u platcu DPH?

0/0
25.5.2017 5:54

M65i61r48e55k 35G18a95j24e76r 5591536789770

Zaplatite pres 61 tisic dolaru, pokud to nemate na firmu. Ta dan je obchodni (sales tax), nikoliv DPH.

+1/0
25.5.2017 6:33

J84a47r29o30s51l56a37v 78D14r62o29z15d 6343109150637

Vratka DPH se při koupi takového auta samozřejmě uplatňuje. Neznám nikoho, kdy by auto v této ceně kupoval do soukroma.

+1/0
25.5.2017 10:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.