Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kolik bude stát Škoda Karoq? Odborníci tipují 450 tisíc korun a více

Škoda Karoq dostane český ceník v posledním červnovém týdnu. První spekulace od zasvěcených odborníků z oboru se pohybují mezi 450 až 500 tisíci za základní provedení s litrovým tříválcem, pohonem předních kol a manuální převodovkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J63i62r30k74a 73C37h88a98r21y59p15a96r 7489289675942

A bude se vesele jezdit SUV ať si pan Dolínek plácá co chce......

0/0
27.5.2017 16:30
Foto

M13i51r37o48s87l50a22v 14S94t17e51i32n68e29r 4830562660346

Ateca v typické výbavě, 4x4, manuál, 2 litry Diesel atd. začíná v Německu u diskontu s 660000 Kč. Takže Karox bude bezpochyby jenom mírně levnější, je to jenom varianta té Atecy.

Bez 4x4 a bez dostatečně silného a trvanlivého motoru je alternativ až moc za mnohem méně. Současný Yeti s podobnou výbavou se nabízí na www.mobile.de o 60 tisíc levněji, tedy těsně pod 600 tisíc Kč.

Ceny na ceníku jsou ovšem jenom orientační, trh si vytvoří ty ceny sám, alespoň v Německu.

0/0
27.5.2017 15:32
Foto

M28i83r65o91s15l23a68v 56S93t97e12i35n81e45r 4580422340226

Yeti s 2 l TDI a 4x4 je v střední výbavě (Bolero, sensory vzadu a klimatizovaná přihrádka) za 19200 EUR ze skladu v Bavorsku. T.j. 520 tis Kč. Takže o 160 tis. méně, než podobná Ateca.

Očekávám tedy reálnou cenu u euroimportéra v okolí 600 tis. Nejedná se ovšem o holobyt, jako vstupní model s tříválečkem, ale o dvoulitr s osvědčeným motorem a pohonem na všechna kola.

0/0
27.5.2017 19:15

L66i83b70o36r 23S41k33ý61p32a92l91a 7698373462760

Karokv - zabij si svého motorkáře...

+1/0
27.5.2017 0:11

R64i71c10h70a84r67d 70T56o82m36e52č57e10k 7196495956861

Hezká cena, s troškou základního vybavení se to možná do 600 tisíc vejde.

0/0
26.5.2017 22:23

R82o34m23a42n 21P61o98l93á64č90e81k 5456939705

Už Yeti v 1,2 TSI byl žrout... Natož tenhle tříhrnek... To je fakt jenom pro manželku na cestu pro děti a nákupy...:-P, ale pak za tu cenu je to trochu mimo...

0/0
26.5.2017 22:16

J14i20ř64í 53S98c81h77w61a21c95h 8988134648666

tento tříhrnek bude cca stejný žrout jako 1.2TSI a to díky tomu, že SUV je těžké a má špatnou aerodynamiku....

0/0
28.5.2017 22:23

D58a96n19i74e91l 81S30c40h58n93i40t57z67e58r 5321674761906

Jj, lidí jsou blbý, stačí SUV a kupují, v tom případě rozum jde stranou.

0/0
26.5.2017 21:32

P17e63t38r 14B38á40č42a 8835526455795

To je uplne jedno, skodovkari koupi cokoliv.

Cim hnusnejsi a drazsi, tim lip.

+2/−2
26.5.2017 19:55

V98l65a10d90a 98S34i33m47o83n95i21k 3379443223495

Ale u Škody Kodiaq jste říkal, že to za ty peníze nikdo nekoupí ... nebo se mýlím ?

0/0
28.5.2017 21:17
Foto

M87i46r14o53s46l75a45v 87S74t66e51i12n21e62r 4770902100266

Hm, zrovna jsem s Yetim překonal 71 tisíc km, nic se na něm ještě, kromě pneumatik, neměnilo. Brzdové obložení, kotouče, vše v super stavu.

Místo Continentálů jsem letos nasadil Nexen Prize celoroční, jezdí super!

Spotřeba za celou dobu, co ho mám je 5,4l /100, a je to 4x4 TDI 2 litry s 81 kW.

Mezitím (4 roky(stačil můj junior sešrotovat BMW 530ix a Pasáta.

0/0
1.7.2017 22:34

L97u74d55ě28k 33J54e21l58í65n95e81k 5847577599530

".... zákazníky ve věkové kategorii 30 až 40 let ve střední příjmové kategorii." No, tak čtyřicet zim jsem viděl, příjem mám nadprůměrný, ale na auto za půl mega, jehož motorizace na tak velký vůz ve mě mimochodem vzbuzuje nedůvěru, po zaplacení výdajů na bydlení a uživení rodiny tedy rozhodně neuvažuji. :-) Asi měli napsat ".... bezdětné zákazníky .....", tam by to asi sedělo, pokud tedy mají byt po babičce a nesplácí hypotéku. :-)

+4/0
26.5.2017 17:57

J33a77n 58Š91v65e86c 5182776117829

Já myslím, že Škodovka jde do kopru. Půl mega za kola se sedačkama je trochu úlet. To si radši koupím Dacii Duster v plné výbavě, 4x4 a ještě mi zbyde.

+4/−5
26.5.2017 12:39

F98i30l43i41p 30P84o89t13o94č75n33ý 1222225136476

Přesně tak.

0/0
26.5.2017 12:40

S42t40a79n17d64a 72C96h56v44o50s51t 1182198

Myslite, ze Skodu do kopru polozi zrovna rozhodnuti jednoho pana Svece?

+2/−1
26.5.2017 12:44

J85a49n 81Š89v41e25c 5752196757669

Ne to ne. Ale může je tam poslat jejich cenová politika, která už pro obyčejného českého člověka přestává být únosná.

+1/0
26.5.2017 12:52

S74t47a52n37d74a 63C18h37v11o35s78t 1522838

Vzhledem k tomu, ze "obycejny cesky clovek" je zastoupen ve Skodovackem zakaznickem portfoliu cislem nula nula prd, tak to manazerum v Bolce muze byt celkem putna.

+5/−1
26.5.2017 12:55

Z70d45e70n12ě90k 65H70a44n73z49l 1481606862654

Škodovku živí Čína,Rusko, Německo.Asi tak

+3/−1
26.5.2017 12:57

M46a72r40t22i16n 27K63a70r41á97s96e58k 9138173758878

No skodovky jsou porad vyrazne levnejsi (pri zohledneni inflace, mezd apod) nez byly treba pred 20 lety....

Pro ilustraci v roce 2001 jsme kupovali fabku kombika, ve "vybave" homeless edition (s priplatkovym centralnim zamykanim), "uzadnym" motorem 1,4 MPI konstrukcne jeste z faovrita, ktery sice nejel, ale za to zral skoro 8 litru na 100, po slevach, dvou mesicich ukecavani apod za nejakych 320 000 korun. Mzdy byly v te dobe cca polovicni oproti dnesku...

+6/0
26.5.2017 15:23

Z98d80e84n23ě12k 46H57a53n40z48l 1721746192764

Za 24 hodin se vyrobí 1200 Octavií a čekáte na ni 4 měsíce.Karoq by měli vyrábět 400 denně

+2/0
26.5.2017 13:00

F18i63l34i24p 56P50o44t87o16č22n70ý 1632275166416

Co je to zase za krám?

0/0
26.5.2017 12:39

R59i67c72h85a69r42d 71T72o86m83e61č59e37k 7746585726331

No přece Karoq, potomek Yetiho.

+1/0
26.5.2017 17:24

M31a67r32c87e80l 94S53t51a72r52ý 9408494353959

jo, to by tak nějak sedělo. s dieselem a lepší výbavou tak za 600-700tis... čili cenově na úrovni okty

0/0
26.5.2017 12:01

J34a85n 89M23a42l41ý 3242502142325

Jak tak čtu, většině vadí ten trihrnek. Je i v O3. Inu, nějak ty flotilove emise CO2 musí automobilky plnit a tohle má prostě nižší papírové emise CO2 než 4 válce. On ten 3hrnek docela jede. Z dlouhodobého hlediska spíš bude záležet na výdrži.

+1/0
26.5.2017 10:39

V92l90a52d83i62s59l36a55v 84B94u15r53y82š19e91k 1449842147734

co máte pořád všichni s tou výdrží, když kupuju auto, tak poslední co mě zajímá je, jak dlouho vydrží motor, takových lidí je jistě hodně, vypadá to ale, že diskuzí se nezůčastňují

0/0
26.5.2017 11:09

P88a30v98e44l 53Z21a33j40í50č71e82k 8194880366180

tak kdyz jezdi okolo baraku tak asi ne... ale ja mam auto abych byl svobodny a nezavisly na verejne deprave...ttakze neni problem najet od 30-50 rocne. A byvaly roky kdy jsem najel I vic. Podle me jsou ty nizkolitrove motory ciry masochismus. Natoz trihrnky..

+1/−3
26.5.2017 11:21

V46l76a72d59i59s30l68a76v 89B98u49r49y90š83e68k 1589312327164

90% lidí nenajede pro vlastní potřebu víc jako 15 tisíc kilometrů ročně, výjimkou může být ten, kdo dojíždí do práce víc jako 30 km, já jsem svobodnej a nezávislej na veřejné dopravě, jezdím kam potřebuju i tam kam nepotřebuju, benzín neřeším, jezdím i dvakrát za rok do Řecka, jak mám volno, tak jsem v Maďarsku, najedu toho nevíc z kolegů v práci a přesto je pro mě problém najet víc než 22 tisíc kilometrů

+6/0
26.5.2017 11:29

J28a27n 29P12a31ř83í28z16e24k 9326530537426

V takovém případě je lepší nafťák, ne? Dokud je ještě dělají

+1/0
26.5.2017 11:39
Foto

I69v72a30n 64K36o47p37t11a 5397702771757

No ten litr je prave pro to jezdeni kolem komina a jednou za rok dovolena. Když jezdíte vic volite jiny motor. Stejne tak 1.6TDI není na honeni se po dálnicích.

+1/0
26.5.2017 12:36

J75a31n 34M90a10l80ý 3972492392145

Turbomotoru to ježdění kolem komína nebude dělat vůbec dobře

0/0
26.5.2017 13:52

M84a40r57t54i40n 56K97a83r58á82s83e27k 9958463518978

Co je spatneho na 1,6 nafte pro dalnice? POkud teda clovek neni strelec co hrube prekracuje povoleenou rychlost, tak pri "nomarlni" dalnicni rychlosti kolem 140 km/h jsou 1,6 nafty uplne na pohodu (mne toci pri 140 km/h necele 3000 otacek, a realne ten motor bezi polovinu az tretinu sveho konstrukcniho vykonu - tj mu to nemuze ublizit)...

Ono vubec jezdeni po dalnici moc motorum nevadi, problem maji typicky male motorky "do mesta" jako byly treba HTPcka, ktere kontrukcne delsi jizdu po dalnici nezvladaly (a tak "chladily" bezinem aby se motor neuvaril/

0/0
26.5.2017 15:26
Foto

I85v11a66n 78K80o89p27t72a 5607162511397

No třeba právě ty 3.000rpm, pro diesel už je to víc jak za polovinou rozsahu. Jinak Vám to myslím řekne každej seriozní mechanik.

Taky jezdím mezi 50-80.000km/rok a uvažoval jsem o 1,6TDI. Servisák i prodejce to rovnou zamítli. Proč? Jejich slovy:"Jen ten motor uhoníte, ten na to není."

Optimální otáčky pro diesely jsou ca. 2.000 - 2.500rpm, to už 2.0 upaluje někde kolem 160kmh. Už si to nepamutuju přesně, ale u tý 1,6 mluvili hlavně o oleji má při vyšších otáčkách vyší teplotu, a tedy rychleji degraduje. Hůř tedy maže a tím o něco rychleji odchází všechno od kroužků, válců až po turbo. Na konci je ten uhoněnej motor.

0/0
26.5.2017 17:54

M91a96r62t53i61n 71K32a89r59á50s17e78k 9558973238788

Nabizi se myslenka, ze nejslabsi motor v nabidce neni primarne mireny na lidi, co najedou s autem 50 tisic za rok....

+2/0
26.5.2017 15:39

J91a27n 47M49a72l14ý 3432562502535

Inu u nového motoru na tom také záleží. Ani v záruce se vám klekly motor řešit nechce. Ne vždy byly automobilky 100p vstřícné. A pokud máte ve svém novém autě motor s postupně nevalnou pověstí, auto klesá na ceně.

0/0
26.5.2017 13:50

J13a28n 60M76a64l22ý 3832472762175

Myšleno technologicky nového motoru....

0/0
26.5.2017 13:54

M53i91c30h43a92l 88R36e62j20z16e37k 5726207715731

A kolik bude stat normalni verze s 2l motorem? Stejne jako Oktafka?

+2/0
26.5.2017 10:08

V47l36a59d22i53s56l88a48v 27B24u81r46y56š32e56k 1129892857384

víc, mnohem víc

+1/0
26.5.2017 11:10

M41i24c20h93a57l 52R70e50j66z23e89k 5926217325131

SUV s pohonem predni napravy a litrovym motorem;-D

+2/0
26.5.2017 10:07

V54l50a20d10i50s56l41a47v 72B53u53r71y22š80e72k 1599142257174

nabízejí to i ve čtyřkolce se čtyřválcem, takže výběr bude, některé automobilky, třeba paegeot to neumí a ani nenabízejí

0/0
26.5.2017 12:10

J80a87r18o94s44l12a59v 98P46e77l76d56a

Uživatel požádal o vymazání
0/0
26.5.2017 13:17

R67o55m62a21n 34P97o45l44á28č41e73k 5626619205

Spíš Vladislav myslel tříhrnek;-)

0/0
26.5.2017 22:17

V78l26a95d94i11s19l29a61v 27B87u46r68y31š90e54k 3223396862734

to vůbec neznám, loni jsem kupoval SUV, samozřejmě AWD a peugeot nabízel jenom nějaký šidítko ̈, říkají tomu kontrol grip nebo tak nějak, je to vpodstatě jen jakási elektronika co mají i jiná auta, čtyřkolky nedělali, asi to neumí, rohodně ne u aut jako je tenhle karoq

0/0
27.5.2017 11:19

P17e75t93r 64K22r27á95t92k90ý 5199456526891

Vzhledem k tomu jaký je median mezd v cr, se vždy u těchto článků podivuju, kde na to ty lidi berou... Já muž mezi 30-40 lety, s lehce nadprůměrným prijmem (tedy údajná cilovka tohoto auta), co živí rodinu - ženu s detmi na rodičovské, na takové auto nemám ani nahodou.

+12/0
26.5.2017 10:05

D63u70š48a97n 87S66o60c79h61a 9656451423581

Firmy, firmy a zase firmy...staci se podivat na statistiku prodeje soukromym osobam a tam snad vede Hyundai ix20, zadna Octa nebo Superb.

+3/0
26.5.2017 10:07

M16i20c97h75a95l 49R28e50j31z32e15k 5196297105451

Presne a tu octu si pak clovek koupi az ji firma ojede. Nejak nevidim smysl si kupovat nove auto pro soukrome ucely, pokud nenajede aspon 50tis za rok

+2/0
26.5.2017 10:26

J95a12n 64M33a95l37ý 3332782102905

Bohužel dnešní nová auta jsou po zárukách dobrou kasičkou na peníze

0/0
26.5.2017 10:30

J50i89ř88í 84S49e24h24n13a55l 6805638442836

A proc jako ne? Ja mam na autech rocni najezd kolem 20 tisic, kupuju novy a nevidim duvod proc bych to mel delat jinak. Koupim funglovku, 7 let jezdi jako jednicka. Pak se koupi novy, tohle sedmilety se propadne na pozici dvojky kde jezdi dalsich 7 let a to stary olitany do mrte se proda. Prumerne me tedy auta na porizovaci cene rozpocteny do delky zivotnosti prijdou na nejakejch 80 tisic rocne za dve auta, cili necely 4 tisice mesicne za kus. Za ty prachy mam furt jedno paradni a jedno horsi, ale zadny cizi vraky s nejasnym puvodem a pochybnym technickym stavem. Ja zas nevidim smysl kupovat si nejakou olitanou firemni pixlu.

S najezdem to nijak nesouvisi. Bud chci novy auto a mam na nej, pak si ho koupim. Nebo na nej nemam, pak si ho nekoupim.

+5/0
26.5.2017 10:42

J97a46k75u92b 23S51e97k75e65r61a 6516600606305

Taky jsem uvažoval, jestli ojetého střepa s nejistým původem, nebo skromnější funglovku... Po chvíli s kalkulačkou byla volba jasná. Vyhrála funglovka :-)

+3/−2
26.5.2017 11:09

A48n40t93o82n23í70n 52S27e48b36e98r40a 7433298680149

Proč s nejistým? Já si našel ojetinu s jistým původem, plná výbava. U čeho nešlo něco ověřit do toho jsem dal ruce pryč. Mám to 5 let a pohoda.

0/−1
26.5.2017 11:18

J85i42ř50í 30S11e88h21n38a85l 6125178762976

Ale jo, kdyz to auto znate, je to treba sluzebak se kterym jste sam jezdil, tak to je jneco jinyho. Furt ale u ojetiny kupujete stary auto, bez zaruky, s vytlucenym podvozkem, casto ne presne ve specifikaci jakou chcete a navic typicky o generaci starsi model, coz pri tom jak rychle jdou technologie dopredu je taky docela rozdil. Kdyz se dostanete treba ke triletymu autu v perfektnim stavu, jeste to jde. Ale petileta ojetina uz je neco co u me neni plnohodnotny auto a je na urovni toho co jsem oznacil jako tu dvojku. Poridite to levnejc, ale nenamlouvejte si ze mate totez jako kdyz koupite novy auto.

+3/0
26.5.2017 11:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.