- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je čas nabídnout zákazníkům lidový elektromobil!
Už poněkolikáté reaguji vůči redakci iDNES - inspirací pro VW byl prototyp lidového vozu H. Ledwinky Tatra V 570, nikoliv Tatra 97.
František Jiří Lukáč : VW v tom zdaleka nejede sám, jak se poslední dobou ukazuje, je v tom většina automobilek. Podstatné však je, že za celou "dieselgate" mohou úředníci od stolu a ne automobilky !!!
můžou za to automobilky, protože o emisních limitech s EU jednají ony. Jednu dobu to hráli tak, že zpřísnění limitů vítali, protože to bránilo vstupu asijských výrobců na Evropský trh. Jen jim to přerostlo trošku přes hlavu.
Bodejť by nebyla největší v Evropě, když lže a podvádí své zákazníky! Prodává jim údajně ekologická auta a přitom jim cpe braky a šunty, které neobstojí ani na naší emisní kontrole. A ještě se u toho tváří jak by jí někdo křivdil. Evropské zákazníky odmítá odškodnit tak, jako musela odškodnit ty v USA. Holt jsou pro ní Evropané opět jen "untrmenš"!
Takže jste si vylil svůj kyblík špíny a teď se zeptejte pana Googla, které DALŠÍ automobilky mají STEJNÝ problém s emisemi, jen to na ně prasklo později, pane Františku Jiří..... a zeptejte se někoho, kdo tomu trošku rozumí, PROČ se to všechno děje, a zda je MOŽNÉ nesmyslně se do absurdna měnící požadavky vůbec splnit.
VW je nadčasovou úspěšnou firmou, jež by mohla být příkladem úspěšného podnikání a úspěchu napříč dobou, ideologiemi a režimy. - Začalo to H.F. a jeho Fordem T a pokračovalo to evropským VW Broukem a VW Golfem.