Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejdražší auto světa stojí 300 milionů. Rolls ho stavěl čtyři roky

Kdo byl před půlstoletím anebo ještě dřív přebohatý pan továrník a měl vkus a úroveň, nechal se vozit v autě, které postavil nějaký slavný karosář. Byla to automobilová socha zrcadlící vaši osobnost a jmění. A taky ukázka řemesla a umění mistrů. Dnešní časy takové pestrosti a jedinečnosti nefandí. Ale najdou se výjimky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D77a11v79i65d 70M81a37l59i59n63a 1840923700193

To je umělecké dílo. Ruční práce a absolutní perfekcionismus. Ty peníze za to auto (dáli se ještě vůbec mluvit o autě) - jedinečný a jediný exemplář ve vesmíru, nejsou vůbec přehnané.

+9/0
2.6.2017 18:51

L22u85k27a88s 49M71u90d21r17a 6406316622971

Presne tak - na tohle proste nelze nahlizet jako na uzitny prostredek, je to zkratka umelecke dilo v pravem slova smyslu, o kterem snad ani nelze hovorit jako o "aute". Krasny kousek za relevatni cenu...

+2/0
2.6.2017 19:51
Foto

F56r44a68n49t60i25š67e26k 83K79l30á56s13e29k 4771293647449

Máte pravdu. Nevím proč nechtějí alespoň miliardu.

+2/0
2.6.2017 22:25

D13a87v60i55d 92M49a97l60i73n81a 1660923490443

Kdo ví, jakou cenu ten kousek bude mít za 50 let?

0/0
2.6.2017 22:35

M18i83r79e25k 90G24a33j77e12r 5921376159950

Asi ctvrtinovou.

0/−1
3.6.2017 15:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.