Diskuze
VIDEO: Na pařížských přechodech děsili neukázněné chodce
Děkujeme za pochopení.
P21a45v77e71l 14J25e11l52í39n35e19k
Tohle není špatný nápad jak naučit chodce dodržovat předpisy.
V35í71t 38S38v56o57b62o91d53a
Mě spíš zaráží, že v dnešní době nejsme schopni udělat inteligentní signalizaci, která se automaticky přepne na zelenou, pokud nic nejede. Taky jako chodec nečekám na červenou, když široko daleko nic nejede, navíc v našem kocourkově, kde semafory běží klidně i ve tři ráno.
V95l77a20d31i60s51l34a10v 59N37o71h93e77j30l
sam jdu na cervenou kdyz nikde nic nejede a peclive dukladne se o tom presvedcuju nez prejdu. stejne tak i jezdim na cervenou kdyz v noci nikde nikdo a vim ze me na motorce ten system nedetekuje treba 10 minut. tj jsem presvedcen ze zachovavam materialni aspekt zakona, ac formalne je to poruseni. nicmene obcas me chodci na cervenou dostavaji a je dobre jim to takto naservirovat. jednou sem jel na motorce pres prechod za kterym byla ostra prava zatacka (praha - nahore na namesti miru vyjezd do francouzske) a je tam po leve strane obrubnik oddelujici pas pro tramvaje. ja mel samo zelenou a na prechod (na cervenou) skocil nejakej magor, kteryho sem minul dost tesne a pokud bysme se stretli tak bych asi i ja dopadl pomerne zle kvuli tomu obrubniku viz vyse. takze ten me fakt dost vytocil.
P72a59v74e59l 96Ž15e31r49n29í95č44e12k
Pan autor Dvořák si zřejmě do příště ověří fakta o zabitých chodcích v Paříži a nebude tady psát takové bláboly.
M91a63r97t89i75n 60H14o30r82á42k
Tak buď je p. Dvořák na dovolené, nebo na to kašle, nebo je to záměr psát tyto nesmysly. Už ráno jsem mu psal, že ty údaje jsou velmi nepřesné.
J34a55n 21B62o90h11a91t11ý
Buďto je to nahrané, nebo by mě zajímalo, čím ty dokonale zaostřené snímky se správnou kompozicí dělali. Zkuste někoho rychle se pohybujícího vyfotit, aby se vám takhle krásně díval do objektivu : )). To by tam těch objektivů muselo být více, snímat to kontinuálně a ještě rychle vybrat ten povedený snímek, to vše v řádu sekund. Tak určitě : ))).
T63o24m56á51š 64V77l81a97c64h
.... já vás chápu, ale snad je to o tom poselství především a následné virálním šíření, že ...
M85a31r56i58o 24P86e57t58r70ů
Nevím, jestli je lepší stát a čekat několik minut na červené, když nic nejede a pak se rozejít na zelenou, když se řítí auta z vedlejší komunikace co mají taky zelenou a málem do vás najedou ...
M12a68r61c20e88l 57S46t39a34r28ý
4 500 zabitých chodců v Paříži? fakt?
to je buď nesprávný překlad nebo genocida, o níž jsem neměl ani potuchy. vždyť v celé ČR, která má 5x víc obyvatel než Paříž, zemře při všech autonehodách "jen" cca 600 lidí.
F44r24a30n56t27i42š29e54k 50R97o29c18h76o94v27a98n36s83k20ý
Zase nějaký redaktor neumí číst, samozřejmě se jedná o počet incidentů, tedy např. zraněných, či možná jen kolizí (viz. http://mychannel957.com/french-crosswalk-safety-advertisement-has-pedestrians-frightened-to-death-video/)
Snažte se jako já přestat číst bulvár idnes a svět bude hned hezčí, ušetříte si spoustu zbytečných informací, které vědět nemusíte a budete mít víc času na něco smysluplnějšího. (PS: Zatím se mi to moc nedaří, ale snažím se)
K68a62r14e29l 97V32a49c52h34u98t
Mně když nikdo nezaručí, že auta nevjedou na přechod ve chvíli, kdy mně svítí zelený panáček, tak na přechod bez rozhlédnutí NEVLEZU (= nejsem sebevrah!)
J15i34n52d63ř59i30c71h 10M98i40t80t66e13r
Ty počty mi nějak nesedí . V ČR ročně zemře 128 chodců (2015) na 10 mil obyvatel . V Paříži na 2,2 mil lidí 4500 chodců. 5xméně lidí a 35x více mrtvých z toho mi vychází , že Paříž je cca 170x nebezpečnější než Česko. To teda musí být masakr.
I84v40a93n 32Z33y77k89á93n
Lhostejno, jestli sedí čísla o usmrcených chodcích či nikoliv, na tom vzorku přecházejících bylo typické něco, co vídávám také velmi často. Ti chodci ne jen, že ignorují červené světlo, ale oni ignorují nebezpečí, protože se mnohdy VŮBEC neobtěžují rozhlédnout, mobil u ucha, nebo suverénní nepřítomný výraz a vyrazí do vozovky, vždyť přece to auto zastaví, má brzdy, ne? Kdo kdy nešel na červenou. Také nemám problém s racionálním zhodnocením konkrétní situace nad striktním výkladem pravidel (pokud tedy není na blízku dítě, abych nedával nevhodný příklad hodný nešťastného následování). Ale musím mít situaci zmapovanou a pod kontrolou. Ignorace řady chodců (a nejen jich) ale nezná mezí a tahle akce je dle mého dobrý štulec do suverénnosti těchto jedinců. Navíc zpracování na jedničku. Jen se obávám, že pro řadu hlupáků bylo důležitější si vyfotit sami sebe, než se nad svým chováním opravdu zamyslet.
J45a72r75o54s26l74a55v 98L37e53b38e11d59a
Obávám se, že to je sice napohled hezké, ale právě tohle ještě víc tlačí lidi do "bezhlavého" spoléhání se na barevná světýlka. I tady se v diskusích objevují názory ve smyslu, že zelený panáček chodce nějak ochrání.
Červená = stůj; zelená = jdi! je prostě špatně. Správně by mělo být (ač to už nezní tak úderně) Červená = auta mají přednost, velice dobře se rozhlédni a rozmysli se, než tam vkročíš; zelená = máš přednost, ale přesto tě můžou přejet, dobře se rozhlédni, než tam vkročíš.
Zažil jsem situaci, kdy značně naložený náklaďák se sunul z kopečka k semaforu a naskočila mu červená. Bylo náledí a on se to snažil ubrzdit i očima, protože vzápětí na zeleného pajduláka na přechod napochodovaly cca 7leté dívenky. Možná měly taky ve škole ten úderný plakát. Dopadlo to tak, že řidič začal troubit a to je konečně přimělo se podívat a stihly ještě zdrhnout.
(Pro některé zarputilé čtenáře tohoto příspěvku: ano, nehoda by byla jeho vinou, měl přizpůsobit. Ale to by jim život nevrátilo.)
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Prodej bytu 3+1 s lodžií a garážovým stáním v Ostravě - Bělském Lese
Ladislava Hosáka, Ostrava - Bělský Les
3 390 000 Kč