Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Karoq poprvé v Česku: Prolezli jsme novou škodovku skrz naskrz

Nejočekávanější škodovácká novinka letošního roku dorazila do Česka. Exkluzivně jsme mohli auto prozkoumat u automobilky doma v Mladé Boleslavi. K rychlému srovnání jsme pozvali také bratra novinky, většího Kodiaqa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J34i90ř94í 77C53h88o35c19h15o46l87á72č 5834563410596

zanedlouho skrz emise budou do těch aut dávat "třídecku" vyhoněnou superturbem ;-D

0/0
14.6.2017 20:08

J12i75ř36í 22S77c96h96w71a13c67h 8178214788676

třílitrový šestiválec, coby základní motorizaci, do takového auta dnes opravdu nikdo dávat nebude...ani v USA....

+1/0
14.6.2017 20:44

M65a78r61e38k 71M38a53t31i61k56o 2240526273739

.... a čistě náhodou jsem měl poruce stejně vyhotovenou cedulku Kodiaq a tak jsem sundal SPZ a vyměnil ;-)

0/0
13.6.2017 15:11

J83a83n 62K33o91z26á43k 2276323457761

Auto hezké, ale při té motorizaci by možná udělali líp, kdyby tam přidali šlapací pohon.

0/0
13.6.2017 15:00

J57i63ř82í 10S56c90h63w16a47c39h 8758924268896

že by na něm jako šlapalo 115 koní?

0/0
13.6.2017 23:29

T62o96m73á14š 97B68a55u45e49r 5566593490429

Škoda, že to srovnání není se Seatem Ateca, který je stejnou třídou na stejném podvozku a se stejnými motory. Kromě rozdílu v přední masce to samé;-D

0/0
7.6.2017 21:25

P94e15t41r 85Č44e93r53m15á17k 9538135929410

PR škodovky (tak zásadní neznalost autorů si lze představit jen těžko) si neodpustilo opět hned v úvodu mystifikaci - ano Kodiaq je o třídu větší než Karoq, ale není v žádném případě velké SUV!! Chápu snahu škodovky udělat autu co největši PR a než se začnou objevovat ve větším na silnici tak jim to lidi budou chvíli i žrát, ale Kodiaq není nic jiného než 7mi místný Tiguan (který je dokonce větší než Kodiaq), a ten zcela bezpečně stojí pod velkými SUV jako Touareg, Q7, X5 atd. R^

+2/0
7.6.2017 10:36

M52a70r81t29i76n 25K93a26r32á27s37e69k 9478133528658

Tak ono na prvni touareg ztraci kodiaq v jednotlivych rozmenech 2 - 5 centimetru, to zas neni tak dramaticky rozdil

0/0
8.6.2017 16:15

P24e53t21r 50Č17e55r96m95á48k 9978215579750

Ale třídy se neporovnávají ob 15 let a dvě generace, touhle logikou by se mohlo o polu říkat že je kompaktní třída, neb překvapivě dnešní polo je větší než někdejší golf ;-)

Do Q7 chybí např. na délku kodiaqu více než 30cm (tedy do samé co jej dělí od Karoqu), a to se ještě nebavíme o porovnatelných verzích protože Kodiaq je 7mi místná varianta, stačí se podívat na výchozí Tiguan a nového Touarega který bude během pár měsíců a bude to rozdíl opět nebetyčný.

+2/0
8.6.2017 18:21

J61a78n 59M91a60l12ý 3412562242175

Malé vejce a velké vejce. Na dálku k nerozeznání.

0/0
7.6.2017 6:00

J78a59n 18K27o88h47l 4693227761264

Karoq je sice hezčí než Kodiaq, ale pořád je to SUV - hnusná velká krabice.

+1/−1
6.6.2017 20:10

V44a69l49e59r36i27e 98M 3583412223317

Tohle auto tu stojí nedaleko u jednoho baráku. Vůbec neuchvátilo. Další tuctové SUV8-o:-(

+2/−2
6.6.2017 16:05

B27o96h77u33m16í78r 93E84l34i91á72š 1621508794932

Rekl majitel renaultu thalia..

+5/−1
6.6.2017 16:36

M91a47r27e45k 39M80a31t20i15k49o 2110436563909

Mám VW CC a to je jediný model který co do designu po dlouhé době koncern trochu vyhnul z té nic neříkající bezpohlavní šedi modelů. Souhlas s Valerií.

0/0
13.6.2017 15:14

J62i80ř29í 96S18c29h28w94a94c70h 8498914878696

VW CC je jen modifikace té úžasné "bezpohlavní šedí" takže naprostý nesouhlas s Valerií....;-)

+2/0
14.6.2017 20:39

P46e50t83r 24M66a63r63e57č78e46k 1293821989618

Passat CC ? ;-D No to je v pravdě vyvrcholení koncernové extáze!

0/0
29.6.2017 19:05

T47o52m84á68š 87V45e32r58n25e71r 1875974737945

To asi těžko...

+2/0
6.6.2017 16:37

M39i96r26e43k 84G59a70j23e60r 5411966169160

85 kW? To fakt nekdo koupi?

+1/−1
6.6.2017 15:46

P47e23t65r 42T59y50č80k75a 6225702879542

S audi A4 1.9 TDI - 81kW jsem jezdil spoustu let a výkonově žádný problém.

+1/0
6.6.2017 16:14

P45e84t76r 62B48á91č18a 8485916695795

To je otazka na co je clovek zvyklej.

0/0
6.6.2017 16:15

M72i34r53e12k 44G13a66j34e97r 5741836909600

V dieselu je to neco jineho, to jsem nemel na mysli. Vsimnete si, ze diesel pro Karoq 85 kW ma o ctvrtinu vetsi kroutici moment.

0/0
6.6.2017 16:52

J19i65ř50í 83S18c62h78w56a45c67h 8728874828676

na druhou stranu ten 1.0 TSI má v běžně používaném rozsahu otáček 200 Nm, tedy stejně (nebo i více) jako atmosférický dvoulitr ;-)

+2/0
6.6.2017 17:10

M25i55r29e52k 67G55a15j26e50r 5891696189510

Dik za info. To jsem nevedel. Sam jezdim s benzinem.

0/0
6.6.2017 17:21

J68i68ř52í 51S77e59h78n87a64l 6105568392356

A co jako ma bejt? Kroutak je pouze vec zprevodovani. Pri stejnym vykonu bud vetsi kroutak a mensi otacky (nafta), nebo naopak mensi kroutak a vetsi otacky (benzin). Srovna se to stalym prevodem v rozvodovce.

Taky si vsimnete ze to auto jede s obema motorama prakticky stejne, co se tyka maximalky i zrychleni.

0/0
6.6.2017 17:35

M28a95r64e71k 74J54a98n44e93č46k25a 1167686443411

U Škodovky? Že se vůbec ptáte v české diskuzi ;-D

0/0
6.6.2017 16:19

J65i96ř93í 78S90c21h87w85a36c26h 8138284398266

a to jakože jiné značky nic pod 100 kW nevyráběji?

0/0
6.6.2017 16:46

B46o95h50u64m13í54r 57E86l24i70á73š 1531798934242

No..koupi..pokud nepotrebuje litat jak mladas se starym bavorekem,tak to staci

+1/0
6.6.2017 16:39

A53n16t83o23n62í80n 94S64e25b73e38r34a 7263728590859

Moje prvni auto melo 38 kw, dalsi 50 a posledni ma 63. Pokud dalsi v rade bude 85 kw, budu neskutecne stastny......

+1/0
6.6.2017 19:35
Foto

M67a71r28t89i27n 85K88o31u48b89e10k 3939497318146

Moje první auto mělo 37 kW, druhý 50, pak přišel zlom, třetí 138 a další 155 a příští bude mít zase víc, sice jezdim jak důchodce, ale předjíždění nebo zařazování na dálnici bez nějakých nervů je pro mě zásadní. Slušný pružný zrychlení už mě taky nejmíň dvakrát pomohlo od toho, že jsem ujel autu, který do mě najíždělo z vedlejšího pruhu, protože pani nekoukaly. Pro mě je výkon důležitej prvek aktivní bezpečnosti, takže bych Vám přál, abyste se dostal i k víc, než 85 kW.

+5/0
7.6.2017 1:26

M96a26r22e82k 46J19a14n84e20č62k81a 1867836173891

Na druhou stranu u Škodovky to mají nerozhodní lidé jednoduché, vše má až na drobné nuance jednotný design a pouze se liší velikost vozů a u motoru by to mělo být stejné, čili jeden benzín a jeden diesel a fertig :-P

0/0
6.6.2017 15:33

J41o22s85e46f 56B79a29b17k55a 3800879922957

Už se ty názvy nedají zapomatovat a rozlišit;-(

0/−6
6.6.2017 15:24

M76i91r73e25k 35G73a43j83e94r 5671626699550

Hodne lidi v tom ma zmateq.

+11/0
6.6.2017 15:47

P87e80t79r 22M10i78c68h66a12l 2250864581882

Ale jo, to se mi celkem líbí. Pro rodinu i za asi celkem snesitelný peníz. Jen ten tříválec v základu je děs ...

+1/0
6.6.2017 14:06

J90i20ř78í 64S13c26h12w58a14c31h 8688854208916

tady se automobilky chytají do "vlastní pasti" vůči emisním předpisům (ty jsou prostě dané). Produkuji další a další SUV, velké neaerodynamické a těžké, tedy s vyšší spotřebou, tedy horšími emisemi CO2. Třeba Kodiaq je má se stejným motorem o 10-20% vyšší než Superb, a to je tlačí k tomu, aby v benzínu nabízeli pokud možno co nejmenší motory, které mají k dispozici a stlačovali tím emisní průměr.

Karoq a Kodiaq jsou názornými příklady, větší motory jsou jen v dýzlu, které mají emise o dost menší, v benzínu jen malé motory, větší možná za rok.....

+3/0
6.6.2017 14:23

M42a73r16t48i52n 62K61ř21í66ž 9473102910167

jak můžete napsat slovo dýzl...

+1/0
6.6.2017 14:42

J23i82ř76í 22S14c58h32w57a55c34h 8168764518896

... je to kratší ;-)

+2/0
6.6.2017 14:49

J89i84ř63í 77S63e95h56n10a80l 6915338532846

jak? Tipuju ze to napsal normalne klavesnici, jako vsechno ostatni. dýzl, podle vzoru fízl :-P

+1/0
6.6.2017 14:54

M81i51r67e26k 13G90a59j63e57r 5211246549120

Stejne, jako jste ho napsal vy. Staci 4 klavesy.

+1/0
6.6.2017 15:48

J43a78k37u24b 83S90e95k37e55r44a 6256560206175

Dyzl je lepsi. Ja tomu rikam chrchel, ricni parnik atd. Takto je to nejsrozumitelnejsi:-)

0/0
8.6.2017 21:40

J52i44ř28í 80S65e14h77n40a33l 6115498332346

Tak to ani neni vlastni past automobilek. Je to kombinace pochybnych CO2 limitu z Bruselu s iracionalnim zajmem zakazniku o modni nesmysl jakym je SUV, ktery zcela popira to co bylo za 100 let vyvoje automobilu vymysleno. Ale limity na emise si nevymysli automobilky a ten zajem o SUV taky ne. Takze jsou spis v cizi pasti. Nicmene je to jak pisete. Zaroven se maji snizovat emise, a pritom lidi chteji neefektivni auta. Pak je logicky musej mit bez motoru. Nebo musej bejt ochotni ten motor zaplatit, a to se vsim vsudy, vcetne pokut za emise, vcetne DPF, SCR a dalsich technologii.

+5/0
6.6.2017 14:46

J82i73ř85í 93S14c23h16w83a41c54h 8778584548266

Proto jsem "vlastní past" dal do uvozovek. Ale emisní předpisy jsou prostě dané a musí je brát jako fakt a nějak na tento fakt reagovat. Místo toho příjde Škoda s Kodiaqem.

A nejspíš kdyby nebylo Kodiaqa, tak by nemuseli nasazovat místo čtyřválcové 1.2 TSI tříválcovou 1.0 TSI.

Tuším, že budoucnost v plnění emisí automobilky viděly ve stále masovějším nasazení dieselů, ale stále dražší ekologie a současná averze proti nim je asi dost velká rána těmto plánům.

A už vůbec mi není jasné, jak to bude s plněním emisí po přechodu z NEDC na nový systém měření, který nejspíše povede k nárůstu spotřeby a tedy i emisí CO2.

+1/0
6.6.2017 15:05

J70a97k60u71b 88Š57a55f44a17n47d14a 7715207821611

Jenže smutné je, že díky tomu, že se bere celé portfolio automobilky tak ti, co chtějí malý jednoduchý motor mají smůlu protože ty vymyšlenosti tam automobilka musí nacpat taky (aby jí vyšel celofiremní průměr).

0/0
6.6.2017 15:09

P23e33t45r 53M67i93c87h31a20l 2410814341222

Jiří, to nebyl dotaz, ale povzdech.

0/0
7.6.2017 7:14

K47a31r22e95l 33V59a10c80h78u84t 9773352739213

Já v tom vidím +/- faceliftovanou Fábii posazenou na plastové vaně... ;-) R^

Aneb: Chytrost tvůrců nejsou žádné čáry!

+2/−3
6.6.2017 14:03

A84n37t47o69n16í68n 79S68e44b93e95r41a 7923348540919

Pro mně jasná náhrada za Fabii. Přesně tak

+2/0
6.6.2017 14:08

A76n11t36o45n13í34n 23S90e33b88e70r65a 7883728450719

No pudu a to mrkout do Salonu, za 4 roky a 180 tisíc by to v lepší výbavě nemuselo být marné.

Moje auto z roku 2009, další 4 roky v pohodě vydrží.

+3/0
6.6.2017 14:02

P88e19t19r 95B46á30č96a 8955736775255

Vypada to stejne hrozne jak Kadak, klasicky neco jak Koktavka s Rapidem, nebo ty jejich slavny kombiky to vypada stejne uplne vsechno.

Nepochopim, kolik lidi je totalne bez vkusu.

+1/−9
6.6.2017 13:27

M53a25r63t25i15n 84K46ř91í52ž 9803802430837

správně. Není nad autíčka z autodráhy.

+5/0
6.6.2017 14:03

P11e12t66r 80B55á88č44a 8545336395515

Asi sis spletl idnes s emiminem.

0/0
6.6.2017 14:19

M29a88r81t13i67n 90K39ř98í81ž 9373262270557

ale kdeže, Vaše jasná hvězda tu září pravidelně a porád Vám tu nikdo nevěří, že je Vám je víc než 13 let. Smutné je, že to trvá už několik let.

+6/0
6.6.2017 14:37







Najdete na iDNES.cz