Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Karoq poprvé v Česku: Prolezli jsme novou škodovku skrz naskrz

Nejočekávanější škodovácká novinka letošního roku dorazila do Česka. Exkluzivně jsme mohli auto prozkoumat u automobilky doma v Mladé Boleslavi. K rychlému srovnání jsme pozvali také bratra novinky, většího Kodiaqa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J92i48ř12í 79C48h70o78c87h72o90l74á41č 5794123610706

zanedlouho skrz emise budou do těch aut dávat "třídecku" vyhoněnou superturbem ;-D

0/0
14.6.2017 20:08

J28i56ř60í 26S70c28h65w87a37c44h 8428914638836

třílitrový šestiválec, coby základní motorizaci, do takového auta dnes opravdu nikdo dávat nebude...ani v USA....

+1/0
14.6.2017 20:44

M92a61r36e26k 82M14a15t19i95k34o 2300466553979

.... a čistě náhodou jsem měl poruce stejně vyhotovenou cedulku Kodiaq a tak jsem sundal SPZ a vyměnil ;-)

0/0
13.6.2017 15:11

J92a95n 40K45o77z50á81k 2426353247221

Auto hezké, ale při té motorizaci by možná udělali líp, kdyby tam přidali šlapací pohon.

0/0
13.6.2017 15:00

J41i31ř41í 60S82c82h51w53a40c97h 8208574858506

že by na něm jako šlapalo 115 koní?

0/0
13.6.2017 23:29

T34o54m45á52š 55B17a73u93e45r 5516803460489

Škoda, že to srovnání není se Seatem Ateca, který je stejnou třídou na stejném podvozku a se stejnými motory. Kromě rozdílu v přední masce to samé;-D

0/0
7.6.2017 21:25

P95e32t48r 25Č20e54r82m56á88k 9928765739910

PR škodovky (tak zásadní neznalost autorů si lze představit jen těžko) si neodpustilo opět hned v úvodu mystifikaci - ano Kodiaq je o třídu větší než Karoq, ale není v žádném případě velké SUV!! Chápu snahu škodovky udělat autu co největši PR a než se začnou objevovat ve větším na silnici tak jim to lidi budou chvíli i žrát, ale Kodiaq není nic jiného než 7mi místný Tiguan (který je dokonce větší než Kodiaq), a ten zcela bezpečně stojí pod velkými SUV jako Touareg, Q7, X5 atd. R^

+2/0
7.6.2017 10:36

M68a62r72t55i49n 64K42a34r30á64s40e18k 9808783688858

Tak ono na prvni touareg ztraci kodiaq v jednotlivych rozmenech 2 - 5 centimetru, to zas neni tak dramaticky rozdil

0/0
8.6.2017 16:15

P24e67t66r 47Č40e70r17m91á12k 9868185709400

Ale třídy se neporovnávají ob 15 let a dvě generace, touhle logikou by se mohlo o polu říkat že je kompaktní třída, neb překvapivě dnešní polo je větší než někdejší golf ;-)

Do Q7 chybí např. na délku kodiaqu více než 30cm (tedy do samé co jej dělí od Karoqu), a to se ještě nebavíme o porovnatelných verzích protože Kodiaq je 7mi místná varianta, stačí se podívat na výchozí Tiguan a nového Touarega který bude během pár měsíců a bude to rozdíl opět nebetyčný.

+2/0
8.6.2017 18:21

J79a70n 87M63a61l39ý 3982122752875

Malé vejce a velké vejce. Na dálku k nerozeznání.

0/0
7.6.2017 6:00

J17a90n 98K40o89h23l 4933557241744

Karoq je sice hezčí než Kodiaq, ale pořád je to SUV - hnusná velká krabice.

+1/−1
6.6.2017 20:10

V75a19l34e90r59i33e 12M 3253422833427

Tohle auto tu stojí nedaleko u jednoho baráku. Vůbec neuchvátilo. Další tuctové SUV8-o:-(

+2/−2
6.6.2017 16:05

B72o39h46u21m92í10r 38E19l90i14á34š 1831678634702

Rekl majitel renaultu thalia..

+5/−1
6.6.2017 16:36

M51a63r25e91k 71M96a94t75i84k64o 2950216533379

Mám VW CC a to je jediný model který co do designu po dlouhé době koncern trochu vyhnul z té nic neříkající bezpohlavní šedi modelů. Souhlas s Valerií.

0/0
13.6.2017 15:14

J48i49ř77í 73S71c74h16w65a66c60h 8768824618246

VW CC je jen modifikace té úžasné "bezpohlavní šedí" takže naprostý nesouhlas s Valerií....;-)

+2/0
14.6.2017 20:39

P45e66t28r 29M66a74r65e48č54e89k 1303261799668

Passat CC ? ;-D No to je v pravdě vyvrcholení koncernové extáze!

0/0
29.6.2017 19:05

T49o26m26á24š 72V22e78r59n96e45r 1275854967785

To asi těžko...

+2/0
6.6.2017 16:37

M87i19r35e14k 45G27a92j32e50r 5601546359170

85 kW? To fakt nekdo koupi?

+1/−1
6.6.2017 15:46

P81e74t21r 35T27y83č84k49a 6855922379652

S audi A4 1.9 TDI - 81kW jsem jezdil spoustu let a výkonově žádný problém.

+1/0
6.6.2017 16:14

P44e98t72r 53B49á68č69a 8395486625565

To je otazka na co je clovek zvyklej.

0/0
6.6.2017 16:15

M20i41r16e53k 62G13a98j33e90r 5311616339340

V dieselu je to neco jineho, to jsem nemel na mysli. Vsimnete si, ze diesel pro Karoq 85 kW ma o ctvrtinu vetsi kroutici moment.

0/0
6.6.2017 16:52

J88i63ř52í 73S71c61h14w33a85c27h 8518894378876

na druhou stranu ten 1.0 TSI má v běžně používaném rozsahu otáček 200 Nm, tedy stejně (nebo i více) jako atmosférický dvoulitr ;-)

+2/0
6.6.2017 17:10

M51i86r11e84k 47G22a44j72e72r 5691736529420

Dik za info. To jsem nevedel. Sam jezdim s benzinem.

0/0
6.6.2017 17:21

J41i40ř33í 66S21e17h51n91a25l 6445798742946

A co jako ma bejt? Kroutak je pouze vec zprevodovani. Pri stejnym vykonu bud vetsi kroutak a mensi otacky (nafta), nebo naopak mensi kroutak a vetsi otacky (benzin). Srovna se to stalym prevodem v rozvodovce.

Taky si vsimnete ze to auto jede s obema motorama prakticky stejne, co se tyka maximalky i zrychleni.

0/0
6.6.2017 17:35

M87a84r58e37k 81J67a44n61e18č95k13a 1797736323491

U Škodovky? Že se vůbec ptáte v české diskuzi ;-D

0/0
6.6.2017 16:19

J51i51ř17í 10S98c90h40w80a52c84h 8208654698766

a to jakože jiné značky nic pod 100 kW nevyráběji?

0/0
6.6.2017 16:46

B43o45h18u68m13í41r 69E77l83i84á25š 1251598734952

No..koupi..pokud nepotrebuje litat jak mladas se starym bavorekem,tak to staci

+1/0
6.6.2017 16:39

A71n57t25o14n71í27n 92S93e37b33e86r87a 7843668960119

Moje prvni auto melo 38 kw, dalsi 50 a posledni ma 63. Pokud dalsi v rade bude 85 kw, budu neskutecne stastny......

+1/0
6.6.2017 19:35
Foto

M24a58r50t51i35n 35K45o38u23b79e48k 3199477328256

Moje první auto mělo 37 kW, druhý 50, pak přišel zlom, třetí 138 a další 155 a příští bude mít zase víc, sice jezdim jak důchodce, ale předjíždění nebo zařazování na dálnici bez nějakých nervů je pro mě zásadní. Slušný pružný zrychlení už mě taky nejmíň dvakrát pomohlo od toho, že jsem ujel autu, který do mě najíždělo z vedlejšího pruhu, protože pani nekoukaly. Pro mě je výkon důležitej prvek aktivní bezpečnosti, takže bych Vám přál, abyste se dostal i k víc, než 85 kW.

+5/0
7.6.2017 1:26

M15a25r64e91k 21J24a93n22e61č39k73a 1907756183141

Na druhou stranu u Škodovky to mají nerozhodní lidé jednoduché, vše má až na drobné nuance jednotný design a pouze se liší velikost vozů a u motoru by to mělo být stejné, čili jeden benzín a jeden diesel a fertig :-P

0/0
6.6.2017 15:33

J45o89s94e98f 57B28a57b58k46a 3300159882777

Už se ty názvy nedají zapomatovat a rozlišit;-(

0/−6
6.6.2017 15:24

M36i87r78e24k 88G24a49j64e69r 5601816469320

Hodne lidi v tom ma zmateq.

+11/0
6.6.2017 15:47

P46e36t57r 23M73i15c64h32a14l 2400154111422

Ale jo, to se mi celkem líbí. Pro rodinu i za asi celkem snesitelný peníz. Jen ten tříválec v základu je děs ...

+1/0
6.6.2017 14:06

J29i16ř66í 46S44c62h76w72a16c71h 8618474128956

tady se automobilky chytají do "vlastní pasti" vůči emisním předpisům (ty jsou prostě dané). Produkuji další a další SUV, velké neaerodynamické a těžké, tedy s vyšší spotřebou, tedy horšími emisemi CO2. Třeba Kodiaq je má se stejným motorem o 10-20% vyšší než Superb, a to je tlačí k tomu, aby v benzínu nabízeli pokud možno co nejmenší motory, které mají k dispozici a stlačovali tím emisní průměr.

Karoq a Kodiaq jsou názornými příklady, větší motory jsou jen v dýzlu, které mají emise o dost menší, v benzínu jen malé motory, větší možná za rok.....

+3/0
6.6.2017 14:23

M93a24r31t49i40n 39K95ř45í21ž 9363982930577

jak můžete napsat slovo dýzl...

+1/0
6.6.2017 14:42

J75i14ř30í 33S56c19h58w18a47c32h 8508544248986

... je to kratší ;-)

+2/0
6.6.2017 14:49

J86i83ř58í 83S16e11h53n27a29l 6185458892786

jak? Tipuju ze to napsal normalne klavesnici, jako vsechno ostatni. dýzl, podle vzoru fízl :-P

+1/0
6.6.2017 14:54

M91i88r75e70k 10G32a35j76e78r 5581956569260

Stejne, jako jste ho napsal vy. Staci 4 klavesy.

+1/0
6.6.2017 15:48

J78a49k83u65b 23S11e17k87e50r31a 6216480256455

Dyzl je lepsi. Ja tomu rikam chrchel, ricni parnik atd. Takto je to nejsrozumitelnejsi:-)

0/0
8.6.2017 21:40

J72i68ř12í 76S15e36h11n22a27l 6675408612776

Tak to ani neni vlastni past automobilek. Je to kombinace pochybnych CO2 limitu z Bruselu s iracionalnim zajmem zakazniku o modni nesmysl jakym je SUV, ktery zcela popira to co bylo za 100 let vyvoje automobilu vymysleno. Ale limity na emise si nevymysli automobilky a ten zajem o SUV taky ne. Takze jsou spis v cizi pasti. Nicmene je to jak pisete. Zaroven se maji snizovat emise, a pritom lidi chteji neefektivni auta. Pak je logicky musej mit bez motoru. Nebo musej bejt ochotni ten motor zaplatit, a to se vsim vsudy, vcetne pokut za emise, vcetne DPF, SCR a dalsich technologii.

+5/0
6.6.2017 14:46

J53i98ř63í 57S80c15h57w15a95c10h 8498684618346

Proto jsem "vlastní past" dal do uvozovek. Ale emisní předpisy jsou prostě dané a musí je brát jako fakt a nějak na tento fakt reagovat. Místo toho příjde Škoda s Kodiaqem.

A nejspíš kdyby nebylo Kodiaqa, tak by nemuseli nasazovat místo čtyřválcové 1.2 TSI tříválcovou 1.0 TSI.

Tuším, že budoucnost v plnění emisí automobilky viděly ve stále masovějším nasazení dieselů, ale stále dražší ekologie a současná averze proti nim je asi dost velká rána těmto plánům.

A už vůbec mi není jasné, jak to bude s plněním emisí po přechodu z NEDC na nový systém měření, který nejspíše povede k nárůstu spotřeby a tedy i emisí CO2.

+1/0
6.6.2017 15:05

J65a89k81u87b 29Š78a21f86a61n43d84a 7365537491731

Jenže smutné je, že díky tomu, že se bere celé portfolio automobilky tak ti, co chtějí malý jednoduchý motor mají smůlu protože ty vymyšlenosti tam automobilka musí nacpat taky (aby jí vyšel celofiremní průměr).

0/0
6.6.2017 15:09

P22e82t53r 94M42i75c36h72a76l 2220834661632

Jiří, to nebyl dotaz, ale povzdech.

0/0
7.6.2017 7:14

K67a21r96e79l 14V86a42c59h92u12t 9503792899343

Já v tom vidím +/- faceliftovanou Fábii posazenou na plastové vaně... ;-) R^

Aneb: Chytrost tvůrců nejsou žádné čáry!

+2/−3
6.6.2017 14:03

A29n52t70o29n70í72n 77S51e60b75e55r78a 7803708560159

Pro mně jasná náhrada za Fabii. Přesně tak

+2/0
6.6.2017 14:08

A60n56t12o98n12í94n 78S26e25b55e68r68a 7343498920119

No pudu a to mrkout do Salonu, za 4 roky a 180 tisíc by to v lepší výbavě nemuselo být marné.

Moje auto z roku 2009, další 4 roky v pohodě vydrží.

+3/0
6.6.2017 14:02

P40e35t56r 81B51á91č41a 8945436965475

Vypada to stejne hrozne jak Kadak, klasicky neco jak Koktavka s Rapidem, nebo ty jejich slavny kombiky to vypada stejne uplne vsechno.

Nepochopim, kolik lidi je totalne bez vkusu.

+1/−9
6.6.2017 13:27

M29a37r52t20i85n 80K22ř40í92ž 9733392770277

správně. Není nad autíčka z autodráhy.

+5/0
6.6.2017 14:03

P53e67t34r 90B55á62č94a 8915166315385

Asi sis spletl idnes s emiminem.

0/0
6.6.2017 14:19

M86a69r25t79i13n 73K59ř16í70ž 9983452290767

ale kdeže, Vaše jasná hvězda tu září pravidelně a porád Vám tu nikdo nevěří, že je Vám je víc než 13 let. Smutné je, že to trvá už několik let.

+6/0
6.6.2017 14:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.