Diskuze

Modrá legenda českých silnic je zpátky. Avia představuje novou tvář

Automobilka Avia po čtyřech letech obnovuje výrobu pod novým vlastníkem. Na obřím stavebním veletrhu CTT v Moskvě představila modernizovanou verzi svého nákladního modelu D120. Firma patřící do holdingu Czechoslovak Group Jaroslava Strnada bude avie vyrábět v Přelouči na Pardubicku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nechápu, jak může být dobou největšího rozvoje nazváno období, kdy vyráběli pouze v licenci zastaralej krám bez jakékoliv invence, který prodávali pouze proto, že neexistoval volný trh a jakákoliv konkurence. Proto taky po revoluci zkrachovali. Spíše je to doba úpadku a rezignace na jakýkoliv vývoj, což se poté vymstilo. Ale to platilo pro většinu socialistických fabrik.

0 2
možnosti

Super. Jen ten tvar bočního okýnka pro vzoru asiatů bych upravil, ale to je detail.

Ať Avie dobře funguje a prodává. [>-]

1 0
možnosti

Ten tvar je tam proto aby šofér viděl při couvání zem vedle auta a taky je z toho lepší výhled třeba na křižovatce.

0 0
možnosti

Tak ještě chybí panu Strnadovi obnovit výrobu LIAZů a bude mít kompletní českou trojici nákladních aut R^

Tak ať se daří..

6 0
možnosti

Přeji panu Strnadovi hodně úspěchů. Jeho úsilí o obnovu Československého strojírenství je mi sympatické a snad na něj budou zákazníci slyšet.

2 0
možnosti

Zákazníci slyší na poměr cena/kvalita. Pokud to Avia nabídne - má šanci.

2 0
možnosti

Když mám tu "legendu" před sebou tak rychle přepnu na vnitřní okruh abych se neotrávil a jak můžu tak ten futrál na nesmysly předjedu.

3 5
možnosti

Jestlipak už má posilovač řízení...

0 6
možnosti

A je na té Avii něco českého, nebo je jen smontovaná stavebnice? :-D

0 7
možnosti

Co je českého na Škodovce, co je švédského na Volvu, mám pokračovat?

4 0
možnosti

smarja jenom to ne, navrat modreho spuntu..

3 7
možnosti

Dvě stě koní na dvanáct tun? To zase bude nejrychlejší auto na našich silnicích. :-)

1 8
možnosti
Foto

Tatra 815 má 280 koní a jede úplně v pohodě. U náklaďáků je klíčový objem motoru, nikoliv výkon...

2 0
možnosti

Tato modernizovaná avia je model starý téměř 20 let. To, že udělali novou přední část kabiny a možná upravili interiér z toho konkurence schopné auto neudělá. Původní nedostatky to auto bude mít pořád.

- poměrně měkký rám, který když je auto zatíženo na přípustnou mez se kroutí a následně praská

- brzdy, které jsou sice možná průměrné, ale velice náchylné na údržbu (vyžadují cca každých 5 000 km seřízení).

- kabina, která je trošku za zenitem (pevnost, izolace ergonomie).

Strnadovi fandím (Tatru neskutečně pozvedl, zachránil Kovosvit....),ale toto bude krok vedle.

0 6
možnosti

Koukám, že za konstatování pravdivých faktů sklízím mínusy :-P?

0 0
možnosti