- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No mě to přijde jako obdoba Trabantu. Ten měl volnoběžku, ale mechanickou. Místo brzd by měl být generátor s rekuperací. Vypínání by mělo být zastavením vstřikování a otevřením ventilů,aby válce nekladly odpor kompresí.To by šlo udělat servoventily(místo klasické vačky).
Není nad to když se do aut montují věci které si nepřál zákazník, nýbrž úředník.
Tento nesmysl je produktem regulační EU ekopolitiky. Výrobce je nucen vykazovat nižší produkci CO2 z jím vyrobené flotily.
Ať radši vymyslí lehkou a kapacitní baterii, abychom dojeli na jedno nabití aspoň 1000km.
...jen doufám, že to nebude vypínat motor např. v táhlé zatáčce na opuštěné dálnici:D, kterou němečtí majitelé audi A8 projíždí rychlostí přes 170km/h.
Přece jen, tam kde motor netáhne vpřed, zvyšuje se odstředivá síla. Fyzika je neúprosná :D
Kdyby všechny silnice hlavně 1.třídy nevedly centry měst a obcí tak by se plynulou jízdou ušetřilo více než 10 procent paliva.
a zrušením poplatků na dálnicích by se ušetřilo dalších 15%. Včera jsem potřeboval mimořádně jet se svým autem asi 200km daleko. Nemám dálniční známku, tak jsem to vzal po okreskách a přes vísky. Překvapivě tudy jezdí i kvantum nákladních vozidel. Dálnice poloprázdné, souběžně vedoucí silničky přeplněné a rozbité.
Škoda, že to neumí popojíždět na elektriku v koloně. Se Škodou 120 se to dalo zařídit i bez montáže.
PS: Jestli majitel auta za 2 miliony řeší, aby ušetřil 2 kč na 100 km, tak má možnost ušetřit půl milionu při koupi vozu. Pak mu na benzín zcela určitě zbyde.
Hlavní smysl takového hybridu je, že si může dát na kufr velký nápis HYBRID a tak si ho můžou koupit i zelené mozky.
Tak k tomu start/stopu... já jsem třeba rád, že nemusím dýchat zplodiny z běžících motorů na křižovatce.
Jenže startující motor vyprodukuje emise, jaké z běžícího nelezou.