Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Automobilová paráda za jeden a půl miliardy korun

Již počtvrté se do zámeckého areálu na Loučeni sjely veteránské klenoty ze soukromých i muzejních sbírek. Chateau Loučeň Concours d'Elegance se inspirovala u veleslavných světových přehlídek automobilové krásy. Vystavená auta měla opravdu světovou úroveň a jejich celkovou hodnotu odhadli přes půl druhé miliardy korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J31a84n 49M55a58c24k 5367182762705

Nadherna podivana R^

0/0
9.6.2017 10:59

V49á98c23l80a97v 52P97o29l29á56k 1965602660800

Ačkoliv je Bugatti 57 krásné, nikdy bych nehlasoval pro udělení ceny replice.

0/0
8.6.2017 20:57

P11e49t46r 63N28ě51m61e79č54e73k 1222124922853

Po delší době pěkné fotky!R^

+1/0
8.6.2017 9:47
Foto

L56i75b12o92r 88V84y79k94o72u76p24i54l 9196295889517

Vás nikoho neštve, že tuhle rubriku přejmenovali na "ojetiny"?

+2/0
8.6.2017 2:43
Foto

J55i69ř27í 67D53v18o77ř71á89k 5345189680548

Krása .

V té době měla auta Duši. Každý ze zaměstnanců jim dal kus té své Duše, kus sebe.

Patří do muzea umění.

Teď máme roboty, auta sjíždí s pásu v intervalu pár sekund, stejná, unifikovaná, ekonomicky dokonalá, a přesunula se do kategorie spotřebního zboží.

Pár let, vyhodit , sešrotovat.

+1/0
7.6.2017 17:44

J48i67ř94í 59K21o71c53u54r13e71k 6815114165768

No a když máte balík, tak si můžete ručně stavěné auto koupit i dneska. Ostatně ani tehdy nebyl ručně stavěný originál za babku.

PS: Takové ručně válcované okenní tabulky....

0/0
7.6.2017 18:45

J68i49ř73í 42S42c90h13w28a52c84h 8358424488976

dnes třeba RR za 300 mega není žádný problém.... a třeba i s pěti dušemi ;-)

0/0
7.6.2017 21:32

J39i13ř63í 75Z20ý49k34a 9189293931960

nemyslím si, že by se charakter auta posuzoval podle toho, jestli jej vyklepal z tabule plechu od základů člověk, nebo automat. Dle mého názoru spíše záleží na unikátnosti a kvalitě takového vozidla. Takže zatímco Mazda MX-5 má "duši", tak její brácha CX-7 ne. CX-7 je obyčejné SUV, kterých ostatní vyrábí mraky. MX-5 je relativně levný sporťáček pro radost.

+2/0
8.6.2017 6:42

J56i45ř95í 51N97e44u65m47e41i19s32t25e91r 2752765503301

Ano. Proto taky většina lidí jezdila do rachoty na kole s bandaskou na řídítkách.

0/0
7.6.2017 23:17

O25n20d34ř78e33j 55Č25a10p17k16a 6901651523594

To IMHO není dobou, spíš velikostí série. Nemyslím si, že by k takovému Fordu model T měli zaměstnanci nějaký extra vztah, když od rána do večera bouchali na pásu tu samou věc jednu za druhou. Na druhou stranu u malosériových produkcí jako Koenigsegg nebo Pagani si s každým detailem hrajou i dneska, stejně jako tenkrát u Bugattiho. Na motoru podpis toho, kdo ho skládal a podobně.

0/0
8.6.2017 22:13
Foto

J30i78ř44í 84D55v16o75ř53á50k 5685939170878

Kupodivu od roku tuším roku asi 1914 na popud svého zaměstnance zdojnásobil dělníkům plat. Tím omezil fluktuaci, a jeho zaměstnanci si začali práce u něj vážit.

I v této primitivní pásové výrobě trvalo zaměstnanci asi 90.dní , než dokázal odvádět stoprocentní práci.

Roční fluktuace asi devadesát procent.

Zvýšení platu mělo i druhotné pozitivum. Část jeho zaměstnanců, dokonce i dělníků si tato auto mohla dovolit koupit.

Plus u dvojnásobné výplatě proti tehdejšímu průměru, se snažili pracovat efektivněji, kvalitněji.

0/0
9.6.2017 19:26

J16i86ř71í 10S42t98e13h92l19í69k 3280332883

no u nás se vždy říkalo v Loučeni resp. na Loučeni

0/0
7.6.2017 16:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.