Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Automobilová paráda za jeden a půl miliardy korun

Již počtvrté se do zámeckého areálu na Loučeni sjely veteránské klenoty ze soukromých i muzejních sbírek. Chateau Loučeň Concours d'Elegance se inspirovala u veleslavných světových přehlídek automobilové krásy. Vystavená auta měla opravdu světovou úroveň a jejich celkovou hodnotu odhadli přes půl druhé miliardy korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J84a62n 53M94a33c96k 5107192772345

Nadherna podivana R^

0/0
9.6.2017 10:59

V22á66c25l55a55v 89P23o17l64á20k 1695762520760

Ačkoliv je Bugatti 57 krásné, nikdy bych nehlasoval pro udělení ceny replice.

0/0
8.6.2017 20:57

P13e29t53r 42N89ě92m45e30č49e91k 1712584122643

Po delší době pěkné fotky!R^

+1/0
8.6.2017 9:47
Foto

L57i96b98o95r 59V67y60k10o23u62p95i21l 9166145939787

Vás nikoho neštve, že tuhle rubriku přejmenovali na "ojetiny"?

+2/0
8.6.2017 2:43
Foto

J65i18ř20í 76D91v13o53ř67á28k 5835879910268

Krása .

V té době měla auta Duši. Každý ze zaměstnanců jim dal kus té své Duše, kus sebe.

Patří do muzea umění.

Teď máme roboty, auta sjíždí s pásu v intervalu pár sekund, stejná, unifikovaná, ekonomicky dokonalá, a přesunula se do kategorie spotřebního zboží.

Pár let, vyhodit , sešrotovat.

+1/0
7.6.2017 17:44

J33i82ř96í 87K57o59c67u20r73e27k 6845254125168

No a když máte balík, tak si můžete ručně stavěné auto koupit i dneska. Ostatně ani tehdy nebyl ručně stavěný originál za babku.

PS: Takové ručně válcované okenní tabulky....

0/0
7.6.2017 18:45

J89i46ř77í 85S41c35h70w36a63c48h 8348724538526

dnes třeba RR za 300 mega není žádný problém.... a třeba i s pěti dušemi ;-)

0/0
7.6.2017 21:32

J41i76ř74í 79Z68ý82k89a 9789973321570

nemyslím si, že by se charakter auta posuzoval podle toho, jestli jej vyklepal z tabule plechu od základů člověk, nebo automat. Dle mého názoru spíše záleží na unikátnosti a kvalitě takového vozidla. Takže zatímco Mazda MX-5 má "duši", tak její brácha CX-7 ne. CX-7 je obyčejné SUV, kterých ostatní vyrábí mraky. MX-5 je relativně levný sporťáček pro radost.

+2/0
8.6.2017 6:42

J53i36ř68í 90N89e35u60m88e96i62s31t50e96r 2552655553961

Ano. Proto taky většina lidí jezdila do rachoty na kole s bandaskou na řídítkách.

0/0
7.6.2017 23:17

O28n58d63ř84e15j 24Č78a96p51k15a 6561291253214

To IMHO není dobou, spíš velikostí série. Nemyslím si, že by k takovému Fordu model T měli zaměstnanci nějaký extra vztah, když od rána do večera bouchali na pásu tu samou věc jednu za druhou. Na druhou stranu u malosériových produkcí jako Koenigsegg nebo Pagani si s každým detailem hrajou i dneska, stejně jako tenkrát u Bugattiho. Na motoru podpis toho, kdo ho skládal a podobně.

0/0
8.6.2017 22:13
Foto

J47i55ř38í 86D98v12o44ř72á22k 5725839560898

Kupodivu od roku tuším roku asi 1914 na popud svého zaměstnance zdojnásobil dělníkům plat. Tím omezil fluktuaci, a jeho zaměstnanci si začali práce u něj vážit.

I v této primitivní pásové výrobě trvalo zaměstnanci asi 90.dní , než dokázal odvádět stoprocentní práci.

Roční fluktuace asi devadesát procent.

Zvýšení platu mělo i druhotné pozitivum. Část jeho zaměstnanců, dokonce i dělníků si tato auto mohla dovolit koupit.

Plus u dvojnásobné výplatě proti tehdejšímu průměru, se snažili pracovat efektivněji, kvalitněji.

0/0
9.6.2017 19:26

J19i36ř77í 33S12t36e91h59l49í68k 3720482213

no u nás se vždy říkalo v Loučeni resp. na Loučeni

0/0
7.6.2017 16:29







Najdete na iDNES.cz