- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdo zas tohle psal :D Auto nejelo nijak extrémní rychlostí...
No, ve 110 do zdi je dost extrémní náraz. Připomínám, že EuroNcap testuje čelní nárazy do pevné překážky v 50 a do deformovatelné překážky v 64 km/h.
Myslím, že při nárazu do pevné překážky v takové rychlosti přes 100 km/h není ani důležité, jestli byla Diana připoutaná. Když ne, tak se zabije v letu. Když ano tak zemře na vnitřní zranění, protože orgány nevydrží takové přetížení.
Když to přežil bodyguard, proč by to nepřežila Diana?
Kdyby se netahala po nocích a vedla spořádaný život členky královské rodiny , mohla být ještě na živu .
falesny moralisto
Rozvedena zena ma ve VB stejne pravo na osobni svobodu jako rozvedeny muz.
A co se tyce nevery v manzelstvi, ona si nezacala.
Je naopak na povazenou, kdyz se vezme v uvahu text svatebni prisahy, kterou nastavajici manzele musi pri kostelnim obradu vyslovit, a porovna s faktem, ze Charles ho vyslovil s umyslem pokracovat ve vztahu s milenkou - tudiz pri obradu falesne prisahal.
Vzhledem k tomu, ze jako naslednik trunu je budouci figuralni hlavou anglikanske cirkve, tim vic na povazenou
Sorry jako, ale asi je kazdemu jasne, ze hlavni roli zde hral fakt, ze Diana nebyla pripoutana, plus vysoka rychlost narazu. I naraz v 50 muze mit fatalni nasledky, pokud clovek neni pripoutany. Naraz ve 110ti bez pasu je proste konec, a je uplne jedno, zda bylo to auto predtim bourane, nebo ne.
jediny clovek, ktery prezil byl clen ochranky sedici pred Dianou a jako jediny byl pripoutany.
Diana sedela za nim a vzhledem k mistu narazu byla ze vsech 4 osob v aute na nejbezpecnejsim miste - pokud by byla pripoutana. To byl uz pred radou let oficialni verdikt.
Bohuzel si k nepreziti nehody prispela sama, snad ze se s Dodim povazovali za "VIP nad zakon". Tahle narizeni nejsou vschny jen k bu*eraci pasazeru, jak se nektere osoby domnivaji.
JO jo. Taky jsem málem naletěl. V autobazaru na Černém Mostě byl malý autobazárek na rohu, kde se mi tuze zalíbila Xantie. Prohlídl jsem si ji a požádal jsem o rezervaci do následujícího dopoledne. Na odpověď že je o ní velký zájem, že bych ji měl koupit ještě ten den , mi zasvítili varovná světýlka. Následovala velmi důkladná dlouhá prohlídka Xantie. Výsledek byl, že jsem auto po totálce nechal bazaru a jinému hejlovi. Uf, tenkrát to dobře dopadlo, zahrál jsem bazaristovi veliké divadlo.
A pak si kupte olítaný auto bez prověření..
http://dfens-cz.com/nekupujte-auto-na-ulici-a-od-zlodeju-uz-vubec/
Jedno to rozhodne neni. Muze z toho byt potencialni mega soudni proces. Zivot ji to nevrati, ale nektere veci by to narovnalo...
Co se všechno po letech nezjistí?
Jestli tedy jeli "jen" 110 tak měli velkou šanci přežít při užití bezpečnostního pásu, zvláště na zadních sedačkách.
Jenomže čím slavnější a bohatší tak si myslí, že nemusejí dodržovat pravidla jako ostatní. Jejich chyba, už to znovu neudělají
A já myslel, že montovny "staro-nových" aut jsou hlavně v Polsku.
Kdepak, ty jsou všude. Taky jsem kdysi na podobný exemplář narazil. Naštěstí jsem na to přišel asi po 4 dnech a auto rychle vrátil.
Pokud si dobře vzpomínám, tak se tenkrát psalo, že auto jelo rychlostí 190 km/hod. Čemuž i odpovídá stupeň "zdemolovanosti". A navíc při rychlosti 110 km/hod by neujeli ani paparazzium na mopedu...
Globalizace je, když anglická princezna s egyptským frajerem havarují ve francouzském tunelu s německou limuzínou pohaněnou holandským motorem a rizenou belgickým řidicem nalitým skotskou whisky pri honičce s italskými novinaři foticimi japonskými foťáky, a následně přes veškerou péči amerických lékařů se skalpely ze švédské oceli a švýcarskými leky zemřou.
Zapoměl is dodat že to auto opravili a lagalizovali rumuni