- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jenom naprostý arogantní ignorant může psát cosi o chybějícím řízném hlasu a stýskat si na evropské normy. Všem věčně dospívajícím debílkům, kteří se snaží, aby jejich trapná berlička mužnosti řvala na celé okolí, nejlépe večer a 100 metrů před křižovatkou, vzkazuju jediné: zlamte si nohy a ruce, abyste neotravovali ostatním život.
Asi nikdy mi nebude vadit, když večer projede kolem pár motorek. Kupodivu mám daleko větší problém s kolonou chrochtajících smrdutých dieselů čekajících u závor v naší ulici s nastartovaným motorem (jak známo, diesely není správně chcípat). Akorát nevím, co jim vzkázat.
Sorry, ale naříkat, že výfuk není naladěn na něco hlasitějšího, čeho je u daného typu vozidla schopen, je bezohlednost a sviňárna (a řvoucí vozidlo obtěžuje daleko víc okolí než čoudící). Pokud si u toho zvuku někdo potřebuje dělat dobře, ať mu to dají nahraný na CD...
Motorka je dost často spíš slyšet než vidět. A pokud bydlíte u rušné silnice to je Váš problém, ale to by vadil i ten smrad...
Taková typická Honda bez chuti a bez vůně, ale supersport ani náhodou. když výrobce v zoufalé situaci přiontuje na naháče kapoty, tak z toho něudělá supersport. Sport byla CBR600RR šestistovka s výkonem 120 koní. tohle zoufalý má 86 koní a levnej podvozek a jenem parazituje na kdysi hodnotné značce CBR.