- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevím, zda je common rail pro africké prostředí optimální. Lepší by byl obyč. dieselový motor bez trysek a složitých čerpadel.
diesel měl čerpadlo a trysku snad od prvopočátku....jiný způsob, jak do něj dopravit palivo neznám.
Před 40ti lety jsme považovali korejská auta za šunt. Hyundai vyráběl výběhové Oply. Dnes konkuruje VW-Škoda. Za pár let budeme kupovat čínská auta
Před 40 lety se v ČSSR mohly prodavat maximálně luxusni limuziny Kim-ir-sena z KLDR......
Ještě že na nás euředníci dávají pozor a nedovolí nám koupit si praktické a nezničitelní auto s jednoduchým motorem :-(
jsem vděčný "eurouředníkovi" za to, že nebudeš jezdit s takovým "smradem" v mém okolí. Jinak si samozřejmě podobné auto, jen méně "smrduté", koupit můžeš i v Evropě.....jen musíš zaplatit za to, že "smrdí" o něco méně.....
To sa dejú vo svete automobilov veci: Európska automobilka vyrába pre africké trhy v licencii čínsky klon japonského auta...
Neprodaval, protoze EURO6. Kdezto v Africe to nevadi, protoze se exhalace z Afriky nedostanou. Bude se na to stavet obrovska sklenena kopule. Boze, ta EU ja takovy blbinec! Nove RVHP.
Příplatková výbava, v luxusní verzi raketomet.
Pro Afriku bych dal motor s obyčejným vstřikováním. Ještě tam nemají přiblblé normy, a tam potřebují auta opravitelná kamenem, klackem a kusem nějaké liány
Je blbovzdorné a dá se i opravit nářadím co sebou vozí i karavana velbloudů.
800kg nosnost nákladu je ale pro tyto země malý, naštěstí listová pera sedají podložit dorazy z dřevěných špalíků. A potom je to už jen o tom, jestli překroutí či nepřekroutí rám
Nu ale to platí i pro Rusko, tam jsou také prostory pro opravy z nouze kamenem , klackem a kusem nějaké sosny. - Pokud v Africe automobilky v minulosti vybudovaly své pobočné filiálky, podobně jako v Rusku, jistě nepředpokládaly s návozem svých nezaměstnaných občanů ale vyškolení a zapracování tamních obyvatel. - Je to stejné jako Hyundai a Kia v ČR a SR nezaměstnává Korejce ale Moraváky a Slováky. A Hisense v Plzni Čechy.
Jestli se nepletu, tak 2,5 TD z navary moc vychvalovaný nebyl. Tuším trpěl na práskaní hlav nebo měl jiný podobně zásadní problém. Jinak super. Klasických jednoduchých offroadů s robustní mechanikou už je jako šafránu. Proto si nadšenci opečovávají staré patroly, pajera, discovery, landcruisery atp. Dneska je to všechno spíš SUV.
Dobrý, tedy pokud se dá na korbu zalafetovat půlpalcovej kulomet.
Pane Kříž, může se Vám to nelíbit, ale to je tak jediné, co proti tomu můžete dělat. Bohužel je to realita...