Diskuze

Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na africké trhy. Pozornější divák však odhalí, že to vlastně ani peugeot není. Pick Up je dvacet let starý model Nissanu vyráběný nyní v Číně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Nevím, zda je common rail pro africké prostředí optimální. Lepší by byl obyč. dieselový motor bez trysek a složitých čerpadel. :-/

0 0
možnosti
JS

diesel měl čerpadlo a trysku snad od prvopočátku....jiný způsob, jak do něj dopravit palivo neznám.

0 0
možnosti
VR

Před 40ti lety jsme považovali korejská auta za šunt. Hyundai vyráběl výběhové Oply. Dnes konkuruje VW-Škoda. Za pár let budeme kupovat čínská auta

0 0
možnosti
JS

Před 40 lety se v ČSSR mohly prodavat maximálně luxusni limuziny Kim-ir-sena z KLDR......

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
TH

Ještě že na nás euředníci dávají pozor a nedovolí nám koupit si praktické a nezničitelní auto s jednoduchým motorem :-(;-(

6 2
možnosti
JS

jsem vděčný "eurouředníkovi" za to, že nebudeš jezdit s takovým "smradem" v mém okolí. Jinak si samozřejmě podobné auto, jen méně "smrduté", koupit můžeš i v Evropě.....jen musíš zaplatit za to, že "smrdí" o něco méně.....

1 1
možnosti
JK

To sa dejú vo svete automobilov veci: Európska automobilka vyrába pre africké trhy v licencii čínsky klon japonského auta... :-)

8 0
možnosti
AM

A84d57a26m 16M97a32l62ý

25. 6. 2017 14:07

I v Evropě by se dobře prodával

9 0
možnosti
TH

Neprodaval, protoze EURO6. Kdezto v Africe to nevadi, protoze se exhalace z Afriky nedostanou. Bude se na to stavet obrovska sklenena kopule. Boze, ta EU ja takovy blbinec! Nove RVHP.

5 3
možnosti
PH

Má to i nástavec na kulomet? :-P

11 0
možnosti
PR

Příplatková výbava, v luxusní verzi raketomet.

4 0
možnosti
PJ

Pro Afriku bych dal motor s obyčejným vstřikováním. Ještě tam nemají přiblblé normy, a tam potřebují auta opravitelná kamenem, klackem a kusem nějaké liány

Je blbovzdorné a dá se i opravit nářadím co sebou vozí i karavana velbloudů.

800kg nosnost nákladu je ale pro tyto země malý, naštěstí listová pera sedají podložit dorazy z dřevěných špalíků. A potom je to už jen o tom, jestli překroutí či nepřekroutí rám

8 1
možnosti
SK

Nu ale to platí i pro Rusko, tam jsou také prostory pro opravy z nouze kamenem , klackem a kusem nějaké sosny. - Pokud v Africe automobilky v minulosti vybudovaly své pobočné filiálky, podobně jako v Rusku, jistě nepředpokládaly s návozem svých nezaměstnaných občanů ale vyškolení a zapracování tamních obyvatel. - Je to stejné jako Hyundai a Kia v ČR a SR nezaměstnává Korejce ale Moraváky a Slováky. A Hisense v Plzni Čechy.

1 1
možnosti
JN

Jestli se nepletu, tak 2,5 TD z navary moc vychvalovaný nebyl. Tuším trpěl na práskaní hlav nebo měl jiný podobně zásadní problém. Jinak super. Klasických jednoduchých offroadů s robustní mechanikou už je jako šafránu. Proto si nadšenci opečovávají staré patroly, pajera, discovery, landcruisery atp. Dneska je to všechno spíš SUV.

2 0
možnosti
PJ

Dobrý, tedy pokud se dá na korbu zalafetovat půlpalcovej kulomet.

10 2
možnosti
PJ

Pane Kříž, může se Vám to nelíbit, ale to je tak jediné, co proti tomu můžete dělat. Bohužel je to realita...

7 0
možnosti