Diskuze

Autofotka týdne: Nejkrásnější český karavan je dnes opravdová rarita

Nejhezčím tuzemským továrně vyráběným obytným přívěsem byla Karosa W 4 zvaná Dingo. Tento obytný přívěs budil zaslouženou pozornost nejen svým vzhledem, ale i celkovým řešením. Vinou souhry několika důvodů však bylo vyrobeno pouhých 47 kusů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ty fotky jsou úžasný! Úplně na mne dýchlo dětství, jakobych tam viděl tátu a mámu ;-(V

0 0
možnosti

Pamatuji se na S1203, kdy do kempu přijeli, dole měli zázemí, zvedli střechu, dali plátno a měli tam ložnici. Bylo to zajímavé. Bylo mi tak 11-13 let. Nevím přesně kdy to bylo. Vím jen kde to bylo.

2 0
možnosti

ten je krásnej. A ten nápad s tou nenatřenou poloprůsvitnou laminátovou střechou je taky boží. Vsadím se, že kdyby to dnes někdo dělal, tak by mu lidi trhali ruce. Takhle by měl vypadat karavan pro mladou moderní rodinu. Samozřejmě vnitřek by se musel malinko modernizovat, zejm. co do materiálů, ale hned bych do toho šel. Mít firmu na výrobu přívěsů či nějaké dobré napojení na nějakou, tak se na to vrhnu.

10 0
možnosti

Já mít firmu na tištění peněz, tak si je tisknu;-D

2 0
možnosti

L85a79d71a 69N26o70v39a43k

2. 7. 2017 15:44

tak bych si tipnul co za lidi si to mohli dovolit pořídit... ;-D a ještě aby k tomu dostali výjezdní doložku a devizový příslib....

14 1
možnosti

Nu dovolit si to mohli řezníci, holiči, pumpaři, zelináři,automechanici. Lidi v té době byli asi šetrnější. Tyto přívěsy se nedaly zapřahat už tenkrát za cokoliv, Wartáci s nimi měly co dělat a trabanti si o tom mohly nechat zdát. pro ně se v NDR vyráběly tzv stanové přívěsy, jež byly v podstatě běžný nákladní vlek se stanem nahoře. Jinak ale pokud si někdo mohl pořídit Šumperák nebo Okál proč by si nepořídil obytný přívěs?

4 4
možnosti

Ty bláho. By mě zajímalo jak tohle muselo vypadat po roce užívání. S tehdejšími hygienickými návyky československé socialistické společnosti.

1 0
možnosti
Foto

Tento obytňák, červenou felicii a hurá na dovolenou :-)

3 0
možnosti

P79e66t10r 63B26á52č95a

2. 7. 2017 14:15

dovolena snu ;-D

2 0
možnosti

Pane Josef H.,pozdě,ty už asi nežijí,jestli ano,tak je nepoznáte,jak jsou přestárlé.

1 0
možnosti

Sakra, to jsme se měli špatně...;-)

2 24
možnosti

A mohli jsme se mít mnohem lépe.

22 0
možnosti

Nemáte někdo mobil na ty dvě čečetky co se válej u toho karavanu?

0 0
možnosti

M44i37l12a17n 48K78r66á44l

2. 7. 2017 11:00

Zkus zavolat do Domova důchodců ve Vysokým mýtě;-D

24 0
možnosti

Nu nevím - Obytný přívěs jenž vyráběla v pár kusech Vysokomýtská Karosa byl Racek I a Racek II !! A tohoto Racka vlastnil a byl majitelem i Josef Bek. Tyto obytné přívěsy se stavěly podobně jako přívěsy A3 za nákladní auta a busy, jako kusovka v pár kusech ročně. Je pravdou, že socialistické at Československé tak NDRácké obytné přívěsy se nemohly a nikdy nerovnaly přívěsům NSR Knause . Budme ale rádi, za to, že tam kde selhal socialistický režim a politická ideologie , vítězily kutilské schopnosti českých a moravských domácích kutilů jež si české knause doma v garážích a stodolách dokázali postavit.

4 0
možnosti

A u Racků, byla stanová okapová lišta, jež umožnovala postavit k přívěsu stanový přístřešek vyráběný podobně jako přívěs kusovka z Lomnice nad Popelkou, tehdejšího výrobce turistických stanů pro občany.

2 0
možnosti