Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VW Arteon je o půl třídy lepší passat, už jsme ho řídili

To auto je vymyšlené a postavené přesně tak, aby jeho uživatele v očích okolí posunulo o stupínek výš. Arteon prostě umí udělat dojem. VW opět přestavělo passat na ladné čtyřdveřové kupé; tentokrát s centimetry navíc a praktičtějším kufrem. Manažeři mají novou modlu, už proto, že mimo SUV nic dražšího u VW nepořídí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M80a35r64e78k 12M57a15t74i35k49o 2170936783869

4,5 roku starý VW CC a má rezavé ťupky na výku zadního kufru. Takže asi tak o rozplývání se nad koncernovými auty.

0/0
26.6.2017 15:35

J40a50n 95M43a40c21h89á14č 3657606773722

Auto za mega,velký a těžký jak prase a v tom patnáctistovka motor.To bych si připadal jak blázen.A nebo velkej ekolog,což je to samý.

0/0
26.6.2017 13:46

J62i34ř55í 47S23c63h30w60a13c38h 8148564768446

kdyby to auto bylo opravdu těžký jak hodně těžký prase, tak s tou 150 koňskou patnáctistovkou by sis mohl výskat, protože na stovce by byla pod 4 sekundy....

0/0
26.6.2017 16:22

J95a14n 57M82a34c26h61á81č 3257766303362

Ale nesměl bys do ní naložit pět lidí,a bagáž.Potom bych ty čtyři sekundy chtěl vidět třeba na D1 v kopci u Velkých Popovic...

0/0
27.6.2017 6:36

P13e97t83r 50Č23e73r73m46á96k 9368115719240

Auto hezké, článek slabší. Arteon nemá žádný technický základ se superbu, spolu s passatem všichni tři jezdí ma identickém mqb, žádná "půl třída" se nekoná, nic takového neexistuje. Cenou se sice může dostat na dostřel premii ale technikou právě nikdy, rozdíl oproti A4 tak bude vždy propastný, a nejde jen o nemožnost nabídnout žádný konvenční šestiválec.

0/0
23.6.2017 12:08

J60i56ř65í 33S19e88h92n15a35l 6645228692686

To je zase blabol. Samozrejme ze na jedne platforme jdou udelat auta ruznych trid a bezne se to deje. Nechcete doufam tvrdit ze Ibiza a Superb jsou auta stejny tridy. Jasne ze je to derivat ze Superbu, proto taky je o kus nad Pasatem, kor kdyz se trochu vymazli..

A co se tyka A4, tak ta samozrejme na Arteon nema. Je o dost mensi, rozvorem, vnejsima i vnitrnima rozmerama, kufrem, navic je to sedan proti liftbacku. Motory identicky (pokud nechci nejakou extravaganci), dokonce oboji predni nahon (jen s jinak ulozenym motorem). A4 bude mozna mit o trochu lip provedenej interier, Arteon zas vypada lip zvenku. Cena bude asi ve srovnatelny vybave zhruba podobna. Kdybych si mel vybrat mezi timhle a A4, tak nevaham ani minutu. Leda ze mermomoci musite mit na kapote 4 kruhy, pak samozrejme zvolite jinak.

0/0
23.6.2017 19:20

P56e30t89r 38Č18e93r64m96á85k 9108345989390

Čtětě lépe, nikdo nepíše že na jedné platformě nelze udělat auta více tříd, ale že tyto tři auta (sup, passat/arteon) stojí na identické platformě a patří do stejné třídy. Takže žádný derivát superbu (to je právě naprostý nesmysl) a všechno střední třída (nic jako střední třída a půl prostě neexistuje).R^

A4 je oproti této trojici technicky zcela odlišná a pochopitelně mnohem výše, má naprosto jinou techniku, jiné motory, převodovky, sofistikovanější podvozek, může mít plnohodnotný pohon všech kol, lepší infotainment atd. O materiálech a zpracování ani nemluvím, tam se samozřejmě premie a mainstream liší nejvíc protože to je nejvíc vidět a zákazník musí cítit za co platí.

Pochopitelně arteon je v rámci nabídky vw aktuálně hned za touaregem takže si to nechá zaplatit, což nijak nemění postavení v rámci tříd a segmentů.

0/0
23.6.2017 20:17

J29i15ř63í 69S31e66h60n55a32l 6535468302686

Motory ma A4 stejny s vyjimkou naftovejch trilitru a takovej motor me fakt nezajima. Ctyrkolku nepotrebuju (resp. dokonce nechci), takze mi je srdecne jedno jestli nechci haldex, nebo torsen. Zato me zajimaj ty komicky vnitrni rozmery tech premiovek. Pokud si mam vybrat mezi drevenym oblozenim palubky a tim jestli se do auta vejdou lidi (treba i dozadu), pripadne i zavazadla, tak ozelim to drevo (i kdyz nerad, to bych fakt chtel). Protoze preci jen vystoupim po par stech kilakach v lepsi pohode z poradnyho auta, nez z miniatury s vymazlenejsim calounenim. Kdybych se mel rozhodovat mezi Superbem a Audi, tak A4 neuvazuju vubec, to nema co nabidnout. Uvazoval bych az eventuelne A6 a i ta by nakonec prohrala. Do jaky tridy si ktery to auto zaskatulkujete mi pri tom vyberu je uplne jedno. Ja si vyberu to co mi realne nabidne nejvic bez ohledu na to ve ktery ho mate krabicce :-)

0/0
23.6.2017 22:08

P21e95t26r 24Č15e78r24m58á60k 9148775509160

Tak tady nejde o váš názor nebo pocity, to je vcelku nepodstatné, bavíme se o technice a třídním zařazení, a tam je to jasně dané tak jak píšu výše. Stejně jako vy preferujete nějaký větší rozměr, jiný více ocení pohodlí a kvalitu, to je zcela subjektivní věc proti které nelze nic namítat ale ani jí nadřazovat.

Mimochodem motory stejné v žádém případě nejsou, to že je něco označené stejně neznamená že to stejné je ;-)

0/0
23.6.2017 22:39
Foto

P21a43v16e66l 90F68ü46r18s63t 5922740166583

Arteon? Proč by si někdo připlácel za hnusnější auto? Passat je nádherný...

0/−1
23.6.2017 6:32

J58a98k46u88b 68F44e15i63f57a43r 7389749136179

víte , to je věcí osobního vkusu;-)

0/0
23.6.2017 14:34
Foto

M84i33c50h90a14l 18N27a87j20m48a21n 7209403636760

To mi něco připomíná - koncern v roce 2002 s velkou pompou představil typ Phanteon, měla to být konkurence větčích modelů Audi/Mercedesu/BMW. Phanteon sice nebyl špatné auto, ale byl to prodejní propadák, protože ten kdo měl na něj prachy, tak šel do zavedených značek............

+1/0
22.6.2017 22:30

J51i59ř17í 59S21c13h18w98a11c14h 8418604478756

Phaeton nebyl o ligu ale rovnou o dvě výše.....

+4/0
22.6.2017 22:51
Foto

M37i51c18h57a39l 71N15a55j18m50a65n 7679533896290

Ano bylo to auto technicky dobré, v. své době špička - přesto to byl prodejní propadák.

0/0
22.6.2017 22:53

P10e58t94r 93Č53e27r79m60á32k 9538105349210

Prodejní propadá to nebyl, ještě v posledním roce výroby se ho třeba v německu prodalo 1/3 toho co fungl nové a o 2 generace novejší MB S class. Nelze to pochopitelně posuzovat běžnými měřítky.

0/0
23.6.2017 12:00

P46e81t15r 17Č22e56r58m11á44k 9818875549290

Phaeton vůbec nebyl zamýšlen jako model co by měl mít komerční úspěch ve smyslu ekonomické návratnosti (prodeje mě naopak nad očekávání dobré), jeho úkol by ukázat že lze vyrábět techniku Bentley s logem VW, auto bylo dotažené do nejmenších detailů, díky němu se otestovalo (a tedy zaplatilo) a zavedlo do výroby menších modelů spoustu technických řešeních. Auto se vyrabělo více než 2 běžné generace třídních modelů a do poslední chvíle mělo zajimavé prodejní čísla. Skutečný Piechuv pomníkR^

+2/0
23.6.2017 11:59

J21a87k12u14b 13F62e52i40f56a23r 7219609876799

propadák, na jeho základech byl postaven velúspěšný Continental GT:-P

0/0
23.6.2017 14:35

S43t97a90n77i77s48l60a55v 82K38r28e84j48c82a16r 2521108933586

Je škoda, že není porovnání Arteona se Superbem nebo Octávií!! A je srandovní, že VW v nedávné době hlásal přechod od nafty k elektru, a ejhle skutečnost bude jiná, nafta pofrčí dál.

+2/0
22.6.2017 21:49

J70i38ř34í 41S20c64h96w30a18c83h 8398744598976

teď ještě vnímat, jak dalekého časového horizontu se to "hlásání" týká....;-)

+3/0
22.6.2017 22:48

A44n97t22o63n48í89n 63Š51v43i49h50n57o30s 8338337541182

U mne jedno velké mínus - informační panel pod výdechem topení. Měl by být co nejblíže zornému poli řidiče. Takže nahoře panel, výdech pod ním!

+2/0
22.6.2017 20:35

V40e15n17d87u85l83a 36F61a52i46f37e95r58o61v30á 4448551733339

Hm...nic zvláštního a ta přední kapota je divná, beztvará, humpolácká, staromódní....

0/−2
22.6.2017 19:48

L18a17d11i80s93l32a48v 70K89a76l25o55u72s 7865596161290

Jéje takovej hnus za milion.

+2/0
22.6.2017 19:31
Foto

J50a67n 39D89v34o77ř63á63k 8119977951216

kdyby jenom za milion! a to je právě to.

0/0
23.6.2017 11:01

H54y97n67e12k 87M98r44t16v95ý 2980857149881

být bohatej, taxi stejně nic co se jmenuje "lidový vůz" nekoupím. možná měl vw dát roli premiovejší značky skoudě (sportovnější eventuálně seatu, páč co jinak s ním) a sám vyrábět hlavně masovku

+4/−1
22.6.2017 19:08

T13o23m81á56š 60D79v13o88ř42á83k 7485536817491

No nevím...

"Volkswagen se zkrátka stává subprémiovou značkou."

+2/0
22.6.2017 17:23

J77i21ř56í 26E67r84b68e90n 1793144106737

Taky mi to připomíná protimluv :-)

0/0
23.6.2017 8:52

R29o56m27a29n 16K60u42b90a48l73a 8747590872

Vyšší manažeři, nižší manažeři.... to je síla, každý den se jenom přesvědčují o tom že jsem udělal nejlepší rozhodnutí v životě když jsem před 28 lety opustil komunistické Československo....

+3/−7
22.6.2017 16:51

J26i49ř60í 73H94u77m68l 5132599892341

to žijete v Mongolsku ?;-D, protože jinak jsou tihle manageři všude !!

+6/0
22.6.2017 20:17

J56a31k74u57b 72S44t37a22š64e79k 4757129253234

Děláte, jak kdyby si děti měřily pindíky jenom v Česku.

+1/0
22.6.2017 22:57

J36i30ř34í 75E87r44b29e17n 1523924356807

Přesně to jsem chtěl taky napsat. ;-DR^

0/0
23.6.2017 8:53

J74i40ř52í 35E77r50b87e24n 1683254366857

Senior manager, junior manager, key accountant officer atd. jsou opravdu vyloženě československé komunistické "pracovní" pozice ;-D

+1/0
23.6.2017 8:56

V69á72c25l12a24v 59M13r84á80z 9971914626556

Emigrovat z ČSSR v roce 89? No jo, chytrák, který skočil z potápějící se lodi do moře půl hodiny před tím, než mu spustili záchranný člun ;-D

0/0
23.6.2017 13:58

S75t39a65n57i67s85l54a49v 30S51r12b41a 4895484338764

uf. holt němci. mně se to nelíbí a když budu chtít techniku, tak si pořídím passat, který je mnohem praktičtější

+1/0
22.6.2017 16:47

M46a72r48e16k 64S59a61j57d59a 2445360906208

No nevim, podle me si VW hraje na neco, co neni.

A takhle podle fotek se mi to popravde ani moc nelibi.

Ocenil bych spis novy EOS.

+1/0
22.6.2017 16:27

J30a71r55o71s37l85a86v 41D47r39o59z77d 6283829280757

Podle mě je to tuctová technika zabalená v hezkém kabátku a prodávaná za prémiovou cenu. Nepodařilo se mi přijít na jediný důvod, proč dávat 1.2 milionu za MQB platformu s motorama a infotainmentem z Octavie umístěnýma hezky tuctově napříč, když za stejnou cenu není problém koupit třeba BMW 3 nebo s odřenýma ušima i 5 (případně jejich ekvivalenty od Audi, Jaguaru, Mercedesu, Alfy Romeo, apod), které nabízí od základu skutečně prémiovou techniku.

Tohle je opravdu jen načančaná houska se salámem.

+13/0
22.6.2017 16:05

P80e72t57r 70H93o41r74á24k 1269823369324

Prémiovost spočívá v čem? V příplatku na platy německých či amerických dělníků? Spolehlivost je totiž úplně stejná a při jízdě rozdíl nepoznáš, leda kdybys skákal z jednoho do druhého, a to ještě jen minimální.

+1/−3
22.6.2017 16:25

J11a97r16o38s94l15a93v 60D91r21o27z92d 6603499590847

Pokud nepoznáte rozdíl při jízdě mezi Passatem, který má přední pohon, těžký čumák a lehký zadek, a BMW 3, které má vyvážení mezi nápravami 50:50 a pohon na zadní kola, tak nevím, proč se pokoušíte diskutovat o autech.

+6/0
22.6.2017 16:29

P17e68t34r 98H82o39r76á26k 1599193479724

Rozdíl minimální, oboje bez problémů dojede povolenou rychlosti do cíle. Ten Passat i při vyšším pohodlí. Nevím, na co pořád hraješ.

0/−2
22.6.2017 20:05

M10i60r39e62k 70G70a58j20e17r 5581786229530

V zatackach ten rozdil poznate, protoze v tomhle neprojedete nekde ani tou povolenou rychlosti, zatimco v BMW nejspis ano. Sam nemam zrovna BMW v lasce, ale tady je rec o pohonu a v tom ma proste pan D. pravdu, at se nam to libi nebo ne.

0/0
22.6.2017 22:12

J32i70ř86í 21S65e59h76n48a23l 6745658972296

Tak ono to BMW3 projede zatackou lip i nez RollsRoyce, ale to jeste neznamena ze je lepsi nebo snad pohodlnejsi. Ono je to neco za neco a ten motor podelne znamena o to min mista vevnitr. Pro zavodeni na okruhu bych si vybral BMW, pro pohodlnou prepravu treba ctyrclenny rodiny trojkovej bavorak neobstoji. Zalezi co je pro koho dulezitejsi. Ostatne proto se vyrabej ruzny auta.

0/0
23.6.2017 11:53

L63i75b98o32r 98N27o87v43á51k 2539473260

ta je dána hlavně uložením motoru podélně... říká vám něco gyroskopický efekt? zbytek je jen kvalita a značka :-)

0/0
22.6.2017 23:03

P42e31t86r 88Č23e58r57m27á50k 9138265329920

Premiovost spočívá především v úrovni techniky, materiálu a zpracování. R^

0/0
23.6.2017 12:02

J87i31ř35í 16S50c82h90w48a94c15h 8598904538816

prémiovka za opravdu stejný peníze bude mít téměř vždy o něco slabší motor než VW nebo třeba Škoda.

0/0
22.6.2017 20:21
Foto

J79a88n 54D14v81o52ř69á21k 8219597161916

přesně! až teda, pane, na to Audi. To je stále to samý jako Skchouda, zlámaný klacky a Seat. Stejnej infotainment, stejný čudliky, stejný motory, stejný stejný stejný stejný nalajnovaný přesný ja ja prostě Německý.

0/0
23.6.2017 11:04

P87e75t84r 70Č15e58r57m29á81k 9948945559290

To platí akorát do A3, od A4 dál má audi všechno naprosto odlišné než vw/škoda.

+1/0
23.6.2017 20:18

J28a41r75o58s39l47a92v 17D97r66o72z67d 6323369760877

Presne tak. A3 je technikou Golf, ale od A4ky dal uz jsou to svebytna auta s motorem ulozenym podel a vlastni unikatni technikou (od zaveseni kol, pres pohon quattro, az po vlastni prevodovky. Infotainment ovsem nema Volkswagenovsky ani ta A3.

0/0
25.6.2017 8:04

Z16d77e64n94ě38k 33D84u56f17e39k 2744304478

Takže tohle auto nebude mít šestiválec, to je velká škoda

0/0
22.6.2017 16:00

M33i31r69e72k 19G86a96j50e91r 5791836569610

Je to dobre, protoze alespon nebudeme uvazovat, ze bychom za tohle dali tolik penez.

+1/0
22.6.2017 22:13

J49a81k76u71b 48F84e89i95f54a28r 7179499506639

Liftback, Fastback....ale ne kupé, pane redaktore!!

+1/0
22.6.2017 14:23

V45á46c35l54a89v 85P77a32v46e35l44e10k 1660136786284

Já teda nevím, ale neslušel by takovému vozu nějaký 3 litrový, atmosferický šestiválec?

+17/0
22.6.2017 14:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.