Diskuse k článku

VW Arteon je o půl třídy lepší passat, už jsme ho řídili

To auto je vymyšlené a postavené přesně tak, aby jeho uživatele v očích okolí posunulo o stupínek výš. Arteon prostě umí udělat dojem. VW opět přestavělo passat na ladné čtyřdveřové kupé; tentokrát s centimetry navíc a praktičtějším kufrem. Manažeři mají novou modlu, už proto, že mimo SUV nic dražšího u VW nepořídí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M67a81r56e23k 83M20a64t72i62k85o 2280956603649

4,5 roku starý VW CC a má rezavé ťupky na výku zadního kufru. Takže asi tak o rozplývání se nad koncernovými auty.

0/0
26.6.2017 15:35

J66a62n 55M57a43c97h61á89č 3947896613812

Auto za mega,velký a těžký jak prase a v tom patnáctistovka motor.To bych si připadal jak blázen.A nebo velkej ekolog,což je to samý.

0/0
26.6.2017 13:46

J45i52ř57í 48S70c80h13w93a23c83h 8268224798456

kdyby to auto bylo opravdu těžký jak hodně těžký prase, tak s tou 150 koňskou patnáctistovkou by sis mohl výskat, protože na stovce by byla pod 4 sekundy....

0/0
26.6.2017 16:22

J21a61n 22M78a13c27h47á83č 3167826873302

Ale nesměl bys do ní naložit pět lidí,a bagáž.Potom bych ty čtyři sekundy chtěl vidět třeba na D1 v kopci u Velkých Popovic...

0/0
27.6.2017 6:36

P78e69t27r 15Č90e60r33m31á37k 9288305149460

Auto hezké, článek slabší. Arteon nemá žádný technický základ se superbu, spolu s passatem všichni tři jezdí ma identickém mqb, žádná "půl třída" se nekoná, nic takového neexistuje. Cenou se sice může dostat na dostřel premii ale technikou právě nikdy, rozdíl oproti A4 tak bude vždy propastný, a nejde jen o nemožnost nabídnout žádný konvenční šestiválec.

0/0
23.6.2017 12:08

J56i25ř56í 69S53e78h39n45a62l 6615498372826

To je zase blabol. Samozrejme ze na jedne platforme jdou udelat auta ruznych trid a bezne se to deje. Nechcete doufam tvrdit ze Ibiza a Superb jsou auta stejny tridy. Jasne ze je to derivat ze Superbu, proto taky je o kus nad Pasatem, kor kdyz se trochu vymazli..

A co se tyka A4, tak ta samozrejme na Arteon nema. Je o dost mensi, rozvorem, vnejsima i vnitrnima rozmerama, kufrem, navic je to sedan proti liftbacku. Motory identicky (pokud nechci nejakou extravaganci), dokonce oboji predni nahon (jen s jinak ulozenym motorem). A4 bude mozna mit o trochu lip provedenej interier, Arteon zas vypada lip zvenku. Cena bude asi ve srovnatelny vybave zhruba podobna. Kdybych si mel vybrat mezi timhle a A4, tak nevaham ani minutu. Leda ze mermomoci musite mit na kapote 4 kruhy, pak samozrejme zvolite jinak.

0/0
23.6.2017 19:20

P21e57t63r 97Č68e50r65m82á60k 9338335959770

Čtětě lépe, nikdo nepíše že na jedné platformě nelze udělat auta více tříd, ale že tyto tři auta (sup, passat/arteon) stojí na identické platformě a patří do stejné třídy. Takže žádný derivát superbu (to je právě naprostý nesmysl) a všechno střední třída (nic jako střední třída a půl prostě neexistuje).R^

A4 je oproti této trojici technicky zcela odlišná a pochopitelně mnohem výše, má naprosto jinou techniku, jiné motory, převodovky, sofistikovanější podvozek, může mít plnohodnotný pohon všech kol, lepší infotainment atd. O materiálech a zpracování ani nemluvím, tam se samozřejmě premie a mainstream liší nejvíc protože to je nejvíc vidět a zákazník musí cítit za co platí.

Pochopitelně arteon je v rámci nabídky vw aktuálně hned za touaregem takže si to nechá zaplatit, což nijak nemění postavení v rámci tříd a segmentů.

0/0
23.6.2017 20:17

J35i60ř55í 23S83e43h90n73a65l 6695328362456

Motory ma A4 stejny s vyjimkou naftovejch trilitru a takovej motor me fakt nezajima. Ctyrkolku nepotrebuju (resp. dokonce nechci), takze mi je srdecne jedno jestli nechci haldex, nebo torsen. Zato me zajimaj ty komicky vnitrni rozmery tech premiovek. Pokud si mam vybrat mezi drevenym oblozenim palubky a tim jestli se do auta vejdou lidi (treba i dozadu), pripadne i zavazadla, tak ozelim to drevo (i kdyz nerad, to bych fakt chtel). Protoze preci jen vystoupim po par stech kilakach v lepsi pohode z poradnyho auta, nez z miniatury s vymazlenejsim calounenim. Kdybych se mel rozhodovat mezi Superbem a Audi, tak A4 neuvazuju vubec, to nema co nabidnout. Uvazoval bych az eventuelne A6 a i ta by nakonec prohrala. Do jaky tridy si ktery to auto zaskatulkujete mi pri tom vyberu je uplne jedno. Ja si vyberu to co mi realne nabidne nejvic bez ohledu na to ve ktery ho mate krabicce :-)

0/0
23.6.2017 22:08

P39e19t90r 43Č16e64r65m62á77k 9228735729290

Tak tady nejde o váš názor nebo pocity, to je vcelku nepodstatné, bavíme se o technice a třídním zařazení, a tam je to jasně dané tak jak píšu výše. Stejně jako vy preferujete nějaký větší rozměr, jiný více ocení pohodlí a kvalitu, to je zcela subjektivní věc proti které nelze nic namítat ale ani jí nadřazovat.

Mimochodem motory stejné v žádém případě nejsou, to že je něco označené stejně neznamená že to stejné je ;-)

0/0
23.6.2017 22:39
Foto

P61a63v80e73l 63F33ü45r57s10t 5132840166483

Arteon? Proč by si někdo připlácel za hnusnější auto? Passat je nádherný...

0/−1
23.6.2017 6:32

J65a93k90u47b 91F93e74i42f14a36r 7739699896279

víte , to je věcí osobního vkusu;-)

0/0
23.6.2017 14:34
Foto

M40i22c72h81a43l 49N20a23j39m19a84n 7959673126980

To mi něco připomíná - koncern v roce 2002 s velkou pompou představil typ Phanteon, měla to být konkurence větčích modelů Audi/Mercedesu/BMW. Phanteon sice nebyl špatné auto, ale byl to prodejní propadák, protože ten kdo měl na něj prachy, tak šel do zavedených značek............

+1/0
22.6.2017 22:30

J81i18ř86í 57S98c25h98w68a86c73h 8818784548296

Phaeton nebyl o ligu ale rovnou o dvě výše.....

+4/0
22.6.2017 22:51
Foto

M59i54c98h93a42l 28N26a87j40m13a72n 7989553796600

Ano bylo to auto technicky dobré, v. své době špička - přesto to byl prodejní propadák.

0/0
22.6.2017 22:53

P37e16t96r 17Č39e14r53m65á81k 9418275259220

Prodejní propadá to nebyl, ještě v posledním roce výroby se ho třeba v německu prodalo 1/3 toho co fungl nové a o 2 generace novejší MB S class. Nelze to pochopitelně posuzovat běžnými měřítky.

0/0
23.6.2017 12:00

P13e93t68r 67Č40e68r20m59á40k 9968725699800

Phaeton vůbec nebyl zamýšlen jako model co by měl mít komerční úspěch ve smyslu ekonomické návratnosti (prodeje mě naopak nad očekávání dobré), jeho úkol by ukázat že lze vyrábět techniku Bentley s logem VW, auto bylo dotažené do nejmenších detailů, díky němu se otestovalo (a tedy zaplatilo) a zavedlo do výroby menších modelů spoustu technických řešeních. Auto se vyrabělo více než 2 běžné generace třídních modelů a do poslední chvíle mělo zajimavé prodejní čísla. Skutečný Piechuv pomníkR^

+2/0
23.6.2017 11:59

J64a29k55u54b 36F25e53i87f35a46r 7749809466899

propadák, na jeho základech byl postaven velúspěšný Continental GT:-P

0/0
23.6.2017 14:35

S54t10a43n21i10s11l10a75v 36K18r13e41j24c20a50r 2761758103436

Je škoda, že není porovnání Arteona se Superbem nebo Octávií!! A je srandovní, že VW v nedávné době hlásal přechod od nafty k elektru, a ejhle skutečnost bude jiná, nafta pofrčí dál.

+2/0
22.6.2017 21:49

J68i33ř88í 45S36c86h89w98a67c24h 8688324918596

teď ještě vnímat, jak dalekého časového horizontu se to "hlásání" týká....;-)

+3/0
22.6.2017 22:48

A31n30t15o40n62í60n 68Š78v64i52h28n46o33s 8838387771842

U mne jedno velké mínus - informační panel pod výdechem topení. Měl by být co nejblíže zornému poli řidiče. Takže nahoře panel, výdech pod ním!

+2/0
22.6.2017 20:35

V68e98n79d13u30l31a 21F96a84i23f21e10r17o21v49á 4798481643879

Hm...nic zvláštního a ta přední kapota je divná, beztvará, humpolácká, staromódní....

0/−2
22.6.2017 19:48

L30a71d45i47s81l10a53v 33K92a17l49o65u25s 7385466821620

Jéje takovej hnus za milion.

+2/0
22.6.2017 19:31
Foto

J92a78n 28D98v82o28ř65á75k 8559677631456

kdyby jenom za milion! a to je právě to.

0/0
23.6.2017 11:01

H16y96n53e44k 73M88r63t95v62ý 2420317309761

být bohatej, taxi stejně nic co se jmenuje "lidový vůz" nekoupím. možná měl vw dát roli premiovejší značky skoudě (sportovnější eventuálně seatu, páč co jinak s ním) a sám vyrábět hlavně masovku

+4/−1
22.6.2017 19:08

T86o14m77á73š 54D84v77o74ř65á26k 7545856697301

No nevím...

"Volkswagen se zkrátka stává subprémiovou značkou."

+2/0
22.6.2017 17:23

J87i26ř80í 16E54r85b69e56n 1103514226797

Taky mi to připomíná protimluv :-)

0/0
23.6.2017 8:52

R64o56m29a66n 40K45u96b78a16l41a 8617960802

Vyšší manažeři, nižší manažeři.... to je síla, každý den se jenom přesvědčují o tom že jsem udělal nejlepší rozhodnutí v životě když jsem před 28 lety opustil komunistické Československo....

+3/−7
22.6.2017 16:51

J22i77ř66í 41H41u36m88l 5872299422171

to žijete v Mongolsku ?;-D, protože jinak jsou tihle manageři všude !!

+6/0
22.6.2017 20:17

J46a61k24u74b 89S27t56a76š31e42k 4147239283454

Děláte, jak kdyby si děti měřily pindíky jenom v Česku.

+1/0
22.6.2017 22:57

J59i24ř49í 71E50r81b84e28n 1183724736907

Přesně to jsem chtěl taky napsat. ;-DR^

0/0
23.6.2017 8:53

J89i68ř20í 84E89r76b36e85n 1583924836817

Senior manager, junior manager, key accountant officer atd. jsou opravdu vyloženě československé komunistické "pracovní" pozice ;-D

+1/0
23.6.2017 8:56

V14á26c24l15a30v 59M78r73á53z 9231944756736

Emigrovat z ČSSR v roce 89? No jo, chytrák, který skočil z potápějící se lodi do moře půl hodiny před tím, než mu spustili záchranný člun ;-D

0/0
23.6.2017 13:58

S47t57a91n35i60s42l16a12v 25S35r65b18a 4215564248454

uf. holt němci. mně se to nelíbí a když budu chtít techniku, tak si pořídím passat, který je mnohem praktičtější

+1/0
22.6.2017 16:47

M90a59r11e30k 64S88a46j64d70a 2235870226948

No nevim, podle me si VW hraje na neco, co neni.

A takhle podle fotek se mi to popravde ani moc nelibi.

Ocenil bych spis novy EOS.

+1/0
22.6.2017 16:27

J27a46r55o24s19l25a38v 78D93r32o41z51d 6753119100877

Podle mě je to tuctová technika zabalená v hezkém kabátku a prodávaná za prémiovou cenu. Nepodařilo se mi přijít na jediný důvod, proč dávat 1.2 milionu za MQB platformu s motorama a infotainmentem z Octavie umístěnýma hezky tuctově napříč, když za stejnou cenu není problém koupit třeba BMW 3 nebo s odřenýma ušima i 5 (případně jejich ekvivalenty od Audi, Jaguaru, Mercedesu, Alfy Romeo, apod), které nabízí od základu skutečně prémiovou techniku.

Tohle je opravdu jen načančaná houska se salámem.

+13/0
22.6.2017 16:05

P49e21t48r 31H59o17r31á45k 1739533829674

Prémiovost spočívá v čem? V příplatku na platy německých či amerických dělníků? Spolehlivost je totiž úplně stejná a při jízdě rozdíl nepoznáš, leda kdybys skákal z jednoho do druhého, a to ještě jen minimální.

+1/−3
22.6.2017 16:25

J54a69r89o28s28l88a30v 18D29r61o95z47d 6973179210647

Pokud nepoznáte rozdíl při jízdě mezi Passatem, který má přední pohon, těžký čumák a lehký zadek, a BMW 3, které má vyvážení mezi nápravami 50:50 a pohon na zadní kola, tak nevím, proč se pokoušíte diskutovat o autech.

+6/0
22.6.2017 16:29

P78e87t23r 23H45o64r82á73k 1759733729674

Rozdíl minimální, oboje bez problémů dojede povolenou rychlosti do cíle. Ten Passat i při vyšším pohodlí. Nevím, na co pořád hraješ.

0/−2
22.6.2017 20:05

M38i33r77e44k 71G55a21j48e61r 5511326579210

V zatackach ten rozdil poznate, protoze v tomhle neprojedete nekde ani tou povolenou rychlosti, zatimco v BMW nejspis ano. Sam nemam zrovna BMW v lasce, ale tady je rec o pohonu a v tom ma proste pan D. pravdu, at se nam to libi nebo ne.

0/0
22.6.2017 22:12

J79i78ř29í 58S51e82h60n10a20l 6795948642696

Tak ono to BMW3 projede zatackou lip i nez RollsRoyce, ale to jeste neznamena ze je lepsi nebo snad pohodlnejsi. Ono je to neco za neco a ten motor podelne znamena o to min mista vevnitr. Pro zavodeni na okruhu bych si vybral BMW, pro pohodlnou prepravu treba ctyrclenny rodiny trojkovej bavorak neobstoji. Zalezi co je pro koho dulezitejsi. Ostatne proto se vyrabej ruzny auta.

0/0
23.6.2017 11:53

L53i19b15o17r 54N51o24v56á50k 2899383280

ta je dána hlavně uložením motoru podélně... říká vám něco gyroskopický efekt? zbytek je jen kvalita a značka :-)

0/0
22.6.2017 23:03

P13e35t60r 10Č25e27r46m89á65k 9338835139530

Premiovost spočívá především v úrovni techniky, materiálu a zpracování. R^

0/0
23.6.2017 12:02

J26i32ř89í 16S38c23h96w48a17c85h 8678394558436

prémiovka za opravdu stejný peníze bude mít téměř vždy o něco slabší motor než VW nebo třeba Škoda.

0/0
22.6.2017 20:21
Foto

J76a15n 95D32v37o39ř30á32k 8789357481196

přesně! až teda, pane, na to Audi. To je stále to samý jako Skchouda, zlámaný klacky a Seat. Stejnej infotainment, stejný čudliky, stejný motory, stejný stejný stejný stejný nalajnovaný přesný ja ja prostě Německý.

0/0
23.6.2017 11:04

P64e77t27r 78Č87e84r30m13á11k 9358915669440

To platí akorát do A3, od A4 dál má audi všechno naprosto odlišné než vw/škoda.

+1/0
23.6.2017 20:18

J61a24r31o64s27l74a42v 85D70r13o22z59d 6363619750247

Presne tak. A3 je technikou Golf, ale od A4ky dal uz jsou to svebytna auta s motorem ulozenym podel a vlastni unikatni technikou (od zaveseni kol, pres pohon quattro, az po vlastni prevodovky. Infotainment ovsem nema Volkswagenovsky ani ta A3.

0/0
25.6.2017 8:04

Z94d98e20n79ě88k 13D42u69f89e16k 2784544348

Takže tohle auto nebude mít šestiválec, to je velká škoda

0/0
22.6.2017 16:00

M39i75r79e14k 65G92a77j15e11r 5241176729760

Je to dobre, protoze alespon nebudeme uvazovat, ze bychom za tohle dali tolik penez.

+1/0
22.6.2017 22:13

J78a17k24u65b 37F57e68i37f85a39r 7919559636719

Liftback, Fastback....ale ne kupé, pane redaktore!!

+1/0
22.6.2017 14:23

V21á87c93l37a68v 62P40a46v72e45l79e32k 1940816456894

Já teda nevím, ale neslušel by takovému vozu nějaký 3 litrový, atmosferický šestiválec?

+17/0
22.6.2017 14:16



Najdete na iDNES.cz