Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obnovená Škoda Citigo se představuje, o nástupci není rozhodnuto

Nejmenší škodovka se dočkala po dlouhých šesti letech faceliftu, úpravy jsou opravdu jen kosmetické. Citigo je jediným evropským modelem značky, který se nevyrábí v Česku. Dostává novou kapotu, masku chladiče, nárazníky, mlhové světlomety a zadní svítilny. Pod kapotou zůstávají atmosférické litrové tříválce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M42a29r13t10i45n 45K60a25r25á75s67e98k 9678893658858

No rekl bych ze o kousek lepsi nez puvodni verze, ale VW UP porad vypada nesrovnatelne lepe za me....

+1/0
27.6.2017 16:53

P55e42t68r 71P18r71u11s 7187555989382

Kdyz rikam "vyber je ze dvou litrovych trivalcu", davam pozor aby to neznelo jako "vyber je ze dvoulitrovych trivalcu". ;-O

0/0
27.6.2017 11:48

J46i64ř20í 13S26c88h21w25a89c22h 8838244338126

ještě, že těch motorů nenabízí pět....;-)

0/0
27.6.2017 22:02

P38e70t82r 64A29n62d68r34ý64s82e97k 9363231346767

Auto jako takové se mi líbí, ale na své rozměry je poměrně drahé. Díval jsem se, že v té nejlevnější variantě za 197 000 není dokonce ani centrální zamykání (nevěděl jsem, že mechanické zamykání se dneska ještě vůbec dělá). Před třemi lety jsme koupili Dacii Sandero, která stála přesně tak jako Citigo v nejnižší výbavě, rozdíl je v tom, že tam máme dálkové centrální zamykání, klimu, 5 dveří, celkově větší prostor, motor 1,2 16V. Máme ji tři roky a zatím jezdí jak drak. Nějakou dražší Dacii bych si nekoupil, jako jako takové druhé městské auto je to Sandero za ty prachy fakt dobré.

+8/0
27.6.2017 11:22

J42a57k67u75b 72S52e53k24e66r22a 6106380536105

Ano, i tohle je ještě realita základních výbav ;-)

+2/0
27.6.2017 14:55

M75a52r25t79i60n 91K81a88r34á41s74e36k 9188933368478

No citigo stoji srovnatelne jako konkurence (treba takovy citroen C1 stoji prakticky stejne a vybavy nema rozhodne lepsi)....

0/0
27.6.2017 16:57

J95i36ř51í 90S35c38h84w87a20c77h 8608384358966

není to jen o velikosti....

je možné koupit tričko velikosti XXXL za 80 Kč a mnohem menší tričko velikosti S za 250......

Takže stejně malý FIAT 500 (jehož zadní sedadla jsou oproti Citigu prakticky nepoužitelná) stojí třeba i dvakrát více než Citigo a ta větší Dacia....;-)

+1/0
27.6.2017 22:10

J53o88s26e80f 49V25a85v35ř83i79č75k65a 9143514954224

To uz radeji nejaky aixam nebo ligier a muze to ridit i decko od 15let

0/−5
27.6.2017 10:53

J59i71ř35í 42S80c34h12w45a16c48h 8148294528186

no jistěééé, místo 40 kW 4kW za dvojnásobnou cenu, to se vyplatí.....;-D

+6/0
27.6.2017 12:36

J11a55k59u48b 52Š64a57f56a65n11d50a 7515467351201

Nevím, co má autor s tím točivým momentem. Pro zrychlení je potřeba výkon a nic jiného. Točivý moment nehraje roli.

+1/−6
27.6.2017 8:19

P85e23t98r 61O35t96r84u71b30a 6546578762665

Vykon je potreba hlavne na maximalni rychlost, tocivy moment opravdu hlavne na rozjezdy. Samozrejme jedno bez druheho tak uplne nejde.

+6/0
27.6.2017 8:35

M19a24r81t14i11n 81K44a69r26á10s32e52k 9148583258748

No opravdu jedina podstatna velicina pro zrychleni je ten vykon..... motor s vyssim kroutakem ma mozna tak "pocitove" lepsi zrychleni pri beznem jezdeni, protoze ho neni potreba tolik tocit aby podaval vykon...

+1/0
27.6.2017 9:34

S93t37a68n53i88s50l47a63v 76K16r82e89j69c46a49r 2901388593706

Je otázkou co od vozidla očekáváte. Pokud ŠCitigo mělo být městským vozidlem jako byly Fiat 500/ 600 nebo Maluch tak by mu i stávající výkon stačil. Pokud je dnes modou renezance Fiatu Abarth z našeho mládí, je to o něčem jiném.

+1/0
27.6.2017 11:05

S92t79a94n93i69s68l11a70v 40K93r59e53j62c25a55r 6307326143724

Š Citigo, ve své době konkurovalo kolínským TPCA. Je otázkou kolik zájemců sáhne po Citigu, nebo Aygu či 106 nebo Sanderu. Aygo i Sandero je v městském provozu jako kapr ve vodě, Citigo je trochu horší, ale pro vlastence do Prahy nebo Brna či Plzně. Měl jsem možnost těmito prcky jet přes sto km, a pochopil jsem proč existuje pro ně označení městské auto. To co ve městě nevadí při cestě mimo volnou krajinou se po pár desítkách km projeví jako trest.

0/0
27.6.2017 19:12

L17i92b49o87r 75B41a37š55t28ý77ř 9469541467305

Tak to radši Dacii

+2/−1
26.6.2017 23:44

J67a55n 38K53o45n40v92a27l57i67n67k81a 5450241881975

No, to zas ne. Dlouho jsem se Dacií zastával. Říkal jsem, že je to auto s adekvátní cenou. Do doby, než jsem strávil několik dní za volantem firemního Dokkera. Víc odfláknuté auto jsem v životě neviděl. Plechařina, plasty, kabeláže atd. všechno tak bídně zpracované, až hanba. Nedělám si iluze, že osobáky dělají lépe. Ceny jsou OK, ale ty auta jsou fakt šunt.

+2/0
27.6.2017 8:28

J16a54k41u84b 96S55e46k59e72r88a 6966600176315

Jj, to takové bývají tyhle malé dodávky v základu. A nejen v Dacii

0/0
27.6.2017 9:34

P51e27t27r 25M17i95c76h83a76l 2670514481462

Skoro čtvrt mega za nákupní tašku? Díky, ale raději ne.

0/0
26.6.2017 22:56

M21a43r39t11i43n 37K70a20r77á71s10e16k 9788563328978

Tak ono podobne penize stoji vsechny nakupni tasky ne? Vcetne napr "Kolinat", ktere trochu za Citigo a spol zaostavaji,,

+1/0
27.6.2017 16:57

V14l55a95d71i20m17í94r 92K48r62á81l 4763636370242

Citigo mohlo být výborné vozítko ale díky šetřením na nepravých místech to dopadlo takhle

+1/0
26.6.2017 21:40

Z68d89e58n69ě75k 94I31v55á21n69e20k 4183865250816

Ne nemohlo i kdyby se nešetřilo.

+3/−2
26.6.2017 21:41

Z78d35e66n15ě15k 67I44v69á88n87e45k 4353555470656

Malý škaredý předražený auto, co řidič tohoto vozu, to exot. Nejlepší jsou ti, co s tím malým krámem parkují přes dvě parkovací místa.

+1/−7
26.6.2017 21:39

J60a12n 82K78o61h52l 4953797671704

Není to ošklivý auto, ale myslím, že za tu cenu (nebo jen o málo vyšší) se dá koupit i lépe. Do města, na nákupy, případně pro děti na zácvik to ale určo nebude špatný auto..

+7/0
26.6.2017 21:02

L89a85d16a 23N50o41v98a70k 4912513217

to je takové to jak to s felicií 1.3 na dálnici předjíždim rozdílem třídy.....?;-D

+2/−6
26.6.2017 20:48
Foto

I66v55a49n 97K85o20p33t13a 5707892631207

Mslite když vy ji trapite na plnej ceres a oni jedou v poho na pul plynu?

+3/−1
26.6.2017 20:55

L50a80d31a 71N61o69v43a23k 4732633317

ne, myslim jako když se on snaží akcelerovat jak to jde a já ho stejně předjedu....:-P

0/−5
26.6.2017 20:59

J35i15ř90í 72S19c30h73w45a68c41h 8528204708836

koukám, že ty ve své Feldě dáš i Báču v jeho Zetku, ať se snaží jak se snaží....;-D

+3/0
26.6.2017 22:32

L17a68d11a 84N23o22v31a90k 4982943887

Báča většinou vyhraje tim, že ostatní ukecá k smrti....:-P

0/0
26.6.2017 23:34

L47i69b18o17r 81M10o40u44č82k86a 1388527965582

no, oba to jsou typicti dalnicni polykaci kilometru ;-D

0/0
27.6.2017 8:02
Foto

L48u48k63á57š 29Z76á70v11o97d26s10k12ý 9701639911

Pane Kopto, ve vší úctě, ta Felicie má jak větší obsah, tak vyšší výkon a 4 válce k tomu. Opravdu jezdí svižněji a rychleji, než tyhle tříhrnky, bez ohledu na stáří...

+1/−4
26.6.2017 21:37

M47a27r46t88i86n 94K17a51r53á68s45e62k 9728103748988

No felda 1,3 mela vykon 40 a 50 kw dle verze...

+1/0
26.6.2017 22:08

J86i10ř54í 77S39c44h62w56a97c40h 8978314538596

jediná verze Feldy, která jezdí svižněji než Citigo/55kW byla ve verzi 1.6/55kW, třináctistovka s 50 kW jezdí v podstatě úplně stejně a 40kW verze už nestačí ani 0na slabší verzi Citiga. Kdyby mělo Citigo 1.0/TSI jako Up! tak si neškrtne ani Felda 1,6 i když má mnohem větší objem a o válec víc.;-)

+6/0
26.6.2017 22:27

J61a32k68u43b 83S70e38k49e35r93a 6566110456205

Nebyla Filcka o cca 200kg lehci? Jezdil jsem tou 1.6 a jelo to jak z praku :-)

0/0
26.6.2017 23:19

J39i88ř74í 93S56c72h40w66a17c90h 8908724288596

hmotnosti jsou cca stejné, Citigo může být snad i o pár kil lehčí....

0/0
26.6.2017 23:32

L88a42d27a 76N17o89v22a46k 4312743787

no jezdil jsem současně obě dvě.., 1,3 (50kW) i tu 1,6 a můžu říct, že rozdíl není skoro registrovatelný... Říká se ale, že byla 1.6 hodně "přiškrcená"...

0/0
26.6.2017 23:36

M30a48r34e76k 85J44a55n72e34č17k71a 1457506303171

To bych neřekl. Měl jsem svého času na doma Feldu 1.3 / 50kW s LPG a byla dobře zajetá od novoty, tak jezdila velmi dobře. Kdokoliv s ní jel si myslel, že je to verze 1.6 / 55kW. Nicméně v práci jsem měl i onu 1.6 / 55kW a ta jezdila určitě ještě svižněji.

0/0
27.6.2017 20:27

L48a32d43a 92N49o36v97a96k 4812283137

mimochodem jedna věc je obsah, výkon a druhá věc je dynamika.. Felda je zkrátka poměrně dost živá..:-P

+2/0
26.6.2017 23:40

L37i27b60o50r 56M57o26u48č81k28a 1298847265222

subjektivne, protoze hluk v kabine

+1/0
27.6.2017 8:03

J51i78ř34í 21P55e81l31n43á65ř 6145743856339

Čistě papírově má slabší i silnější motor ve Feldě hoší parametry než ekvivalenty v Citigo. Pokud tedy silnější 50kW Felda potká slabší 44kW Citigo, tak ho asi nějak utahá, ale nebude to rozdílem třídy. Stejně tak ovšem i silnější 55kW Citigo nemůže jet jen na půl plynu. Jinak je to ovšem vcelku žabomyší válka... ;-D

+4/0
26.6.2017 22:31
Foto

I57v22a10n 12K43o91p93t28a 5747362341537

S felicii jsem par set tisíc a s citigo par set kmnnajezdil a ze by 1.3 felicie byla zivejsi? Subjektivní pocit ano, dela u toho vetsi hluk.

+3/0
26.6.2017 23:01

L41a83d91a 89N86o81v85a45k 4332873267

no mám několik aut, jezdim felicii 1.3, jezdil jsem 1.6 (mezi námi skoro žádný rozdíl ve výkonu) a můžu říct, že co se týká akcelerace třeba ve městě, může felicie 50 kW potrápit i o hodně vyšší kubatury.. Kupříkladu nejrůznější líné Toyoty kolem 1.8, těžké a málo výkonné starší fabie i oktávky.... atd..;-)

+1/0
26.6.2017 23:32

V78á62c42l86a53v 85M48r36á39z 9101744946146

Ve městě je potrápí i to Citigo ;-D Machroval jste s dálnicí. Ale to, že feldou předjedete dědu v klobouku, který si Citigo koupil na důchod a veze babču někam na výlet nic nesvědčí o tom, že felda při 130 akceleruje rychleji ;-D

0/0
26.6.2017 23:44

L26a23d54a 98N91o63v39a78k 4322763627

při 130 moc neakceleruje ani felda, ani citigo... No nic, každý den dám po dálnici tak 100km.., takže vim jak to vypadá, když se přede mě dostane něco podobnýho..., teče z toho pot, ale je to při předjíždění pomalejší... a já musim ubrat, než se zařadí...

0/0
26.6.2017 23:50
Foto

I87v12a68n 38K78o30p53t48a 5657322221297

No pochopitelně byla jsou a budou auta která jsou o fous línější. i když nikdy nevíte jak ten druhý šlape na plyn.

+1/0
27.6.2017 8:46

V57á56c70l40a57v 57M71r21á54z 9401164506606

Protože s tím jezdí často důchodci a novořidiči. S autem jako takovým to nemá nic společného :-)

+1/0
26.6.2017 22:37

V51á84c69l37a82v 98M64r18á42z 9941884556696

Já měl feldu 1,3MPi jako první auto. Už tehdy byla pár let stará a měla najeto kolem 200 tis, ale byla v solidním stavu. Do kopců to nijak zvlášť nedávala a nedala se do svižnějšího tempa vyhnat otáčkama, na rozdíl od toho Citiga které do 100kmh/ opravdu akceleruje.

Na dálnici se z feldy dalo dostat kolem 150, ale trvalo to. A že by někdy od 130 měla svižnou akceleraci, to si nepamatuju. A 1.3 byly líné lemry.

Citigo má sice papírově maximálku pod 160, ale těch 170 se s ním jet dá v klidu, když je dálnice trochu z kopečka, jede i 180 ;-D Těch 150, což byla maximálka té feldy, jede Citigo úplně v pohodě. Ale samozřejmě musí se na tu rychlost nejdřív dostat, to chvilku trvá. Pak už to jede samospádem :-) Při potřebě rychlé akcelerace je prostě nutné podřadit na tu čtyřku. Je to krátce zpřevodované auto primárně do města a na okresky za městem, na dálnici ho neladili.

+1/0
26.6.2017 23:17

J13a61k46u86b 91S45e87k43e33r55a 6526970176655

1.2HTP tocila ve 130km/h neuveritelnych 4500ot/min. Kolik toci motor u toho malinkeho MPI?

0/0
26.6.2017 23:27

V12á29c16l26a71v 20M79r17á19z 9971184586806

ve 130 je to na 4000 otáčkách zhruba.

0/0
26.6.2017 23:32

L61i77b71o86r 42M57o58u91č63k77a 1598507605802

pokud byste mel HTP ve Fabii II/Roomsterovi po faceliftu, tam fakt 4500 pri 130 netoci .. je tam jiny staly prevod pri 90km/h - 2500 l/m

0/0
27.6.2017 8:06

J56a88k47u82b 45S46e21k30e83r86a 6516900486135

Ve Fabii II to nebylo, tu měla šéfová, ale já sem se do té kabiny nevešel :-). Byto to v Fabii I 47Kw

0/0
27.6.2017 9:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.