- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak jsem si dnes šáhl s hadříkem do výfuku....čistý jak dětská prdýlka....mám atmosférický benzín...
Stejně je to zajímavé ta ekologie, potom co jsem deaktivoval EGR u motoru MB , auto prakticky vůbec nekouří, lépe táhne vocpodu a má menší spotřebu, kde tedy udělali soudruzi asi chybu
hmm, zřejmě v těch automobilkách dělají jen ti co neustále chyběli ve škole a Fojtíkovi patenty neuznávají....a chtějí, aby auto mělo spotřebu co nejvyšší....jsou zřejmě podplacení ropnými magnáty....
od 18 let:
co si myslí Bivoj Čech co právě "vyřešil" problém s DPF:
Sousedi ať klidně chcípnou na rakovinu, jsou s nimi jenom problémy.
Klidně ať chcípnou na rakovinu i všichni co jedou za mnou, nebudou na silnici takové zácpy. Klidně ať na rakovinu chcípne ta moje stará, už je stejně stará.
Klidně ať na rakovinu chcípnou i ti moji parchanti, co nechtějí poslouchat.
A klidně ať chcípnu i já, ale hlavně, že jsem právě ušetřil pár tisícovek!
typický názor mediálně zpracovaného ovčana, který evidentně chyběl v hodinách fyziky a chemie....
V době, kdy stále ještě z velké části topíme hnědým uhlím a dokonce je možné na uhelný kotel dostat "zelenou" dotaci, mi tato štvavá kampaň proti dieselům přijde poněkud neadekvátní.
Stejně tak mohlo někomu rupnout v bedně a mohli být nyní lynčováni majitelé benzínových motorů, protože na ujetý km spálí více neobnovitelných zdrojů a majitelé větších SUV s vyšší spotřebou by mohli být rovnou stříleni.
No a pochopitelně musíme snížit rychlost na dálnicích na 80 km/h, protože u většiny aut spotřeba i emise při vyšších rychlostech zcela zádadně rostou. Dále musíme zakázat úrovňové přechody chodců přes silnice, aby se zvýšila plynulost provozu, protože směs vyházející z výfuku při zbytečné akceleraci je přímo vražednžná.
Jen bych chtěl poznamenat, že saze ve výfuku má samozřejmě i diesel, který nikdy neměl filtr pevných částic. Takže tvrzení v titulku je velmi zjednodušující.
V Rakousku jsou schopni taková auta dostat hned mimo provoz, proč to nejde tady?
Protože spoustě lidí, spíš mladších a jednodušších, se líbí přidat plyn na podlahu a s rachotem z výfuku, kvílením pneumatik a černou kouřovou clonou za nimi to všem ostatním "nandat". Před TK to přeprogramují, upraví, po TK vše zpět a mají 2 roky klid, většinou to jsou týpky, známé firmy, které si policie ani netroufá zastavit, byly by jen problémy.
Čím přísnější norma na spalování, tím menší částice. Čím menší částice, tím víc riziko pro zdraví. Analogicky tedy staré diesely - Euro 4 a starší, nebyly z hlediska produkce částic tak nebezpečné jako ty nové s nefunkčními filtry.
Moje auto plní euro 4, nemá DPF a já nemám problém s jeho výměnou. Výfuk je uvnitř černý jak bota (překvapení ) I přesto mi to auto smrdí zdravěji než kamarádův stroj plnící euro 5 s vykuchaným DPF.
Celá ta ekologie mi přijde jako lobby zájmových skupin okolo výrobců všelijakých ekoteroristických součástek do aut.
A nenapadlo vás, že celý problém není v té normě, ale v tom, že si váš kamarád vykuchal filtr?
S filterm by totiž vypouštěl asi setinu toho co vy.
Medialni masaz o nicem...
On ma cisty vyfuk....
Mam auto od noveho, jezdim vicemene po meste, regenerace probiha pravidelne a stejne jsem uz v 30kkm mel vyfuk vevnitr cerny jak bota....
" jezdim vicemene po meste, " to bude asi ten problem. Vemte ho za mesto, trosku mu nalozte, nechte ho poradne zahrat a uvidite jak se to pekne procisti.
Ono se ne nadarmo říká, když si někdo pořídí opici, musí mít i na banány. Ale očividně někteří na ty banány (DPF) už nějak nemají a přesto si tu opici (diesel ojetinu) pořizují. Takže ano, trestat a velmi přísně, protože takové rachotiny díky majiteli již nesplňují to, co výrobce u tohoto vozu zaručuje a v provozu již nemají co dělat.
Nafta nepatri do osobaku ale do traktoru,nakladaku,mozna do nejaky dodavky ..ale urcite ne do osobaku
Benzin panove..benzin..