- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škoda, že jsem tu neobjevil jednu fiatí žlutou kontrolku, která vypadala jako pánské přirození při erekci (i s proudem). Ani automechanik nevěděl, co je to zač, ale auto jelo ať byla rozsvícená nebo ne. A rozsvěcela se naprosto náhodně. Dokonce to ani neznamenalo varování, že je za volantem osoba, kterou ta kontrolka symbolizovala, protože svítila, i když řídila manželka.
Že by mělo auto z vašeho řízení orgasmus?
Nezapomenu, jak jsem byl před lety svědkem rozhovoru 2 kamioňáků po telefonu.
První: hele, bliká mi tam nějaká kontrolka
Druhý: jaká?
První ji nějak popsal (to už si nepamatuji).
Druhý: bliká to nebo už to i řve?
První: jen bliká
Druhý: tak na to kašli a jeď dál.
Přiznám se, že už jsem se i já dle tohoto návodu párkrát zachoval (v osobáku). Zatím jsem vždy dojel.
Na minulém autě mi přistrojovka nefungovala vůbec. Auto, startovalo, brzdilo, jelo a víc mně nezajímalo......
Auto jezdí dodnes u jiného majitele.... Najeto 100 tisíc bez přístrojovky
Šéfe,svítí červená kontrolka,co to může bejt?... V nádrži není benzín,vzadu je kanystr.....Ale šéfe, zadek jsme před chvílí stratili!...Nevadí,kupředu...( Šimon a Matouš jedou na riviéru.)
Jo červená kontrolka oleje - tu znám, ta mě vyděsila před x léty, pamatuji si, že jsem hned jak to šlo zastavil, zkontroloval olej, vše v pořádku, nastartoval a kontrolka nesvítila. Po pár kilometrech, ale znovu se rozsvítila. Tak sem to ještě párkrát opakoval, až mi to nedalo a zajel jsem do prvního servisu co byl po cestě - výsledek vadné čidlo, jinak vše v pořádku. A v servisu nic za diagnostiku nechtěli, jen mi řekli, jezděte s tím dál a pak si to nechte příležitostně ve vašem servisu vyměnit. No a tak mi ta kontrolka svítí do dnes.
Jo a zapomněl jsem, nedávno se k této kontrolce ještě přidala kontrolka na vodu, ta je taky červená. To zase spíná čidlo na nádržce s chladicí kapalinou - tam se totiž za ty léta udělal vevnitř takový šlem a ten docela pěkně vodí. No, tak už mi tam na přístrojovce svítí 2 kontrólky
A jako příklad kontrolka DPF. Náhodička.
Týjo, to je barviček. Nemohl by to v roce 2017 hlásit palubní počítač rovnou hlasově? Syntéza řeči je již zvládnutá, umí to i 5 let staré mobily pro nevidomé. Povel přehrát chyby by to taky mohlo umět. Nebo rovnou vypsat kódy na display (mobilu spárovaného přes Bluetooth).
Řešilo by to případy níže uvedené: "se u jednickovy TDI oktavky rozsviti kontrolka zhaveni, znamena to ze je potreba vymenit spinac brzdovych svetel u brzdovyho pedalu."
Bylo by to davno, kdyby vyrobci nesli na ruku servisum. Tam vam reknou, ze musi pripojit pocitac a co je porouchano vam reknou jen za tucny poplatek.
To platí obecně pro celý koncern, u benzínu se rozsvítí EPC a začne vypadávat tempomat (pokud ho vozidlo má). Mě ve VW se navíc objevila hláška: Poškození motoru, zajeďte do servisu. Samozřejmě, bylo to uvedeným spínačem a oprava do 400 Kč... Jak prosté :-)