Diskuze

Zpomal, budeš rychlejší. Nová kampaň učí řidiče jezdit v uzavírkách

Odjezdy na dovolenou a prázdninový provoz budou komplikovat uzavírky, hlavně projet dálnici D1 je utrpení. BESIP připravil speciální kampaň zaměřenou na jízdu v uzavírkách, kterých jsou teď české silnice plné.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nechápu, proč se blbých 200km dálnice opravuje 10 let.

A proč už dávno nejsou dostavěné dálnice, které se už desítky let slibují, např. D3.

2 0
možnosti

Se vším se dá souhlasit, v uzavírkách by mělo být automaticky měření. Hlavně je třeba zrychlit opravy, ale to min. dopravy neumí.

Když projíždíme kolem „opravovaného“ úseku, kde je pusto a prázdno, tak viníkem určitě nejsou stavební firmy, ale výhradně investor. Ministerstvo dopravy přiznalo, že nedokáže (je neschopné) uzavřít smlouvy, které by stavbaře donutily pracovat na dvě směny. O třetí směně ani neuvažuje a vymlouvá se, že práci v noci nepovolí stavební úřady. To není pravda. Při opravě dálnic určitě nevzniká větší hluk, snad s výjimkou drcení starého povrchu, než při jejím běžném provozu.

Zdroj: http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=583775

0 0
možnosti

Stát neumí investovat. Stavební technologie jsou známy, časová náročnost také, tak není důvod, aby investor stanovil minimální délku opravy plus mínus. U nás teď budou opravovat pitomé 2km rovné silnice 1. Třídy skoro 2 roky. Je tam 1 vjezd z vedlejší a žádný most nebo propustek. Kolony jsou tam každý den až několik km.

0 0
možnosti

No jenže aby se pomaleji jezdilo ve výsledku rychleji by to museli dodržovat všichni. Jedu na dálnici v omezení předpisových 80 a jsem za d****a protože mě dost aut předjede. Jako je to lkepší než třeba před 3 lety ale stejně je dost těch co se tam musejí narvat a u zúžení do 1 pruhu to je marný. ZIP skoro nikdo nedodržuje:-/

0 0
možnosti

No hlavně že je D1 samé omezení kvůli práci na opravách pozemní komunikace, ale nějak není tu práci vidět.

1 0
možnosti

Však to jsou probíhající technologické přestávky ne?;-)

0 0
možnosti

P54a29v34e92l 37N25o93v23á50k

30. 6. 2017 23:57

Takže, z videa 8 mám pocit, že nejlepší by bylo, kdyby se na dálnici jezdilo jen po jednom autě a až dojede do cíle, sjede z dálnice, může vyrazit další :-D

Ty uváděné kilometry, ztráta času apod., no, ono být to jen na těch 5 km, OK, ale kolik km je takto uzavřených letos? Tuším kolem 75 km, a to už dělá krásných 22 minut... :-(

0 0
možnosti

Šedá je teorie, zelený je strom života. Jinými slovy, toliko situací na silnicích potkáš, že by tisíce instruktážních videí nestačilo.

1 0
možnosti

ok.. z animace ve spodní části je krásně vidět, že provoz zpomaluje modrý pomalu jedoucí vůz..

zjednodušeně řečeno... omezení na 80 a jedou tam 60 a někdy i méně.. proto se předjíždí a pak "dohání".. je to velkej problém udělat jako v německu? tzn dát tam betonové zábrany a nechat 2 pruhy normálně na 130km/h ? [>-]Rv

2 0
možnosti

M26a83r24e87k 54H80r11u87b66y

30. 6. 2017 15:29

Zajimalo by me, proc je v tech zuzenich snizena rychlost na 80, kdyz na stejne sirokych rychlostnich silnicich lze uplne v pohode jet 110, zvlaste za slabsiho provozu.

O ochranu silnicaru jit nemuze, zadni tam nejsou.:-P

5 0
možnosti

P61e49t30r 76M47i78c35h47a57l

30. 6. 2017 15:35

Rychlostní silnice mají šířku pruhů 3 a 2,2 metru? Povídej, přeháněj. ;-D

0 1
možnosti

P86e26t20r 50D57v30o74r31a15k

30. 6. 2017 14:46

Mě by třeba zajímalo, proč se poslední dobou rozmáhá takový nešvar umisťovat řádově stovky metrů před zúžení bílo-červené patníky s rozestupem cca 10metrů, celé staveniště takto opatníkovat a za staveništěm zase nechat zúžení několik stovek metrů...

Skoro mám i dojem, že ta zlodějská sebranka teď nemá jiný způsob, jak podojit, tak nakoupili patníky a pronajímají je. RvRvRv

0 0
možnosti

To je novina pro české řidiče, pořád neumí tím staveništěm dálnic dobře projíždět.

Za začátku: Aby si řidiči začali uvědomovat, že bude zúžení a stačili se na to psychicky připravit, některým to trvá déle..

Na konci: A když zúžení skončí, tak aby ihned nezačalo předjíždění a honička, kdo dříve rozjede auto na 130 či více.

1 0
možnosti